Messerschmitt Graupner WP 108 Taifun
Απ: Messerschmitt Graupner WP 108 Taifun
Με την ευκαιρία τη,ς κουβέντας για το βάψιμο του messerschmitt θα ήθελα να επισημάνω κάτι σημαντικό για τα ARF μοντέλα. Τα περισσότερα είναι φτιαγμένα στην Κίνα με γνώμονα το κόστος. Οι κολλήσεις είναι όλες με θερμόκολλα και η ποιότητά τους χαμηλή. Επίσης οι αεροτομές και οι νομείς είναι διάτρητα, όχι για να χαμηλώσει το βάρος (αν υπολογίσει κανείς τη διαφορά δεν ξεπερνάει τα 50-70 γραμμάρια) αλλά για να χαμηλώσει η αντοχή και να αγοράσεις καινούριο γρήγορα. Στα ARF που έχω εγώ, κάνω πλέον πάντα βελτιώσεις για να αποκτήσουν αντοχή. Χαταχτηριστικό το παράδειγμα του Lancair της Grate Planes, του οποίου μου έσπασε το φτερό στον αέρα μόλις στην πέμπτη πτήση του, με αποτέλεσμα να γίνει οδοντογλυφίδες. Ακόμα πιο χαραχτηριστικό το παράδειγμα του Spitefire της Cmpro το οποίο όταν του έγδυσα το φτερό βρήκα τέσσερεις σπασμένες αεροτομές. Η Graupner βέβαια οφείλω να ομολογήσω ότι παράγει από τα πιο ποιοτικά ARF. Το AT-6 Harvard (Texan) της Graupner που έχω είναι εξαιρετικό και σαν ποιότητα κατασκευής και σαν πτητική συμπεριφορά. Παρόλα αυτά τσεκάρισε το μοντέλο πριν το μοντάρεις και αν σε κάτι έχεις αμφιβιλία κάνε ενισχύσεις. Μια ακόμα καλύτερη ιδέα είναι να περάσεις όλο το αεροπλάνο fiber glass και μετά να ακολουθήσεις την κλασσική τεχνική βαψίματος. Αυτό κάνω και εγώ τώρα στο spitfire. Εκεί μάλλιστα έντυσα όλο το φτερό με μπάλσα για να γίνει εφικτό κάτι τέτοιο. Τέλος, πάντα ενίσχυση του firewall από μέσα με υαλούφασμα και εποξειδικά. Δεν είναι χαμένος χρόνος ή έξοδα.Πίστεψέ με. Αν αποφασίσεις να ακολουθήσεις τα παραπάνω ένας κατοστάρης κινητήρας (πχ saito) είναι ότι χρειάζεται λόγω του αυξημένου βάρους. Πάντως το βάρος που παίρνει το μοντέλο από τέτοιες βελτιώσεις μήν το φοβάσαι. Σε τέτοια μοντέλα συνήθως βελτιώνει και τη συμπεριφορά του μοντέλου καθώς δεν είναι πια καρυδότσουφλο και δεν το κουνάει τόσο ο αέρας.
Καλές πτήσεις...
Καλές πτήσεις...
Απ: Messerschmitt Graupner WP 108 Taifun
Αυτό το Messerschmitt το είχε ο πατέρας μου ...και το έσπασε στην τρίτη προσγείωση του!
Δεν πρόσεξε ένα καλώδιο και το κοπάνισε (έτσι του είπαν αυτός δεν κατάλαβε τί έγινε).
Στην παρθενική του το πέταξε ένας έμπειρος και είπε τα εξής:
1) ο 60αρης 2τ ΤΤ (12/6 APC 12300 rpm στατικά)του πέφτει ελάχιστα μικρός. Πέταγε με 3/4 του γκαζιού με 2-3 bff .
2) Κατεβαίνει ΠΟΛΥ γρήγορα ακόμα και με τα flaps. Ήθελε σχεδόν όλο τον σχοινιά για να κατέβει
3) πετάει πολύ γλυκά και όμορφα .
Ανδρέα δέν μας τα λές και εσυ που το πέταξες μή και θυμάμαι κάτι λάθος .
Μοναδική υπερβολή στο θέμα του βάρους ...ήταν η μπαταρία που ζύγιζε αρκετά (SUBC 3600 mha 6V) .
Αν θυμάμαι καλά χρειάστηκε 15 γρ μπροστά για να ζυγίσει το μοντέλο σωστά χωρίς το cowl .
Στο sllide show δεξια στην σελίδα μπορείτε να το δείτε, στην photo με τον αριθμό 79 .
Δεν χρειάστηκε καθόλου βάρος για να ζυγίσει αξονικά .
Σύμφωνα λοιπόν με το συμπέρασμα νούμερο 2, δέν ξέρω άν θα έπρεπε να το βαρύνεις :(
Δεν πρόσεξε ένα καλώδιο και το κοπάνισε (έτσι του είπαν αυτός δεν κατάλαβε τί έγινε).
Στην παρθενική του το πέταξε ένας έμπειρος και είπε τα εξής:
1) ο 60αρης 2τ ΤΤ (12/6 APC 12300 rpm στατικά)του πέφτει ελάχιστα μικρός. Πέταγε με 3/4 του γκαζιού με 2-3 bff .
2) Κατεβαίνει ΠΟΛΥ γρήγορα ακόμα και με τα flaps. Ήθελε σχεδόν όλο τον σχοινιά για να κατέβει
3) πετάει πολύ γλυκά και όμορφα .
Ανδρέα δέν μας τα λές και εσυ που το πέταξες μή και θυμάμαι κάτι λάθος .
Μοναδική υπερβολή στο θέμα του βάρους ...ήταν η μπαταρία που ζύγιζε αρκετά (SUBC 3600 mha 6V) .
Αν θυμάμαι καλά χρειάστηκε 15 γρ μπροστά για να ζυγίσει το μοντέλο σωστά χωρίς το cowl .
Στο sllide show δεξια στην σελίδα μπορείτε να το δείτε, στην photo με τον αριθμό 79 .
Δεν χρειάστηκε καθόλου βάρος για να ζυγίσει αξονικά .
Σύμφωνα λοιπόν με το συμπέρασμα νούμερο 2, δέν ξέρω άν θα έπρεπε να το βαρύνεις :(
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 9:28 pm
Απ: Messerschmitt Graupner WP 108 Taifun
απ'οτι θυμαμαι πεταγε πολι μαλακα και ειχε ωραια πτητικα χαρακτηριστικα,το μονο που του ελειπε ηταν τα dual rate το οποιο δεν το εχετε συνηθισει και εσει και ο πατερα σου,ειναι ομως κατι το οποιο σε βοηθαει παρα πολυ.λοιπον το μοντελο πετουσε πολυ καλα αλλα του ελειπαν κινησεις(dual rate). (2f) @P@ :P :P :P :P :P :P
Απ: Messerschmitt Graupner WP 108 Taifun
ο "χάρος" και το stick έχουν D/R. Tου πατέρα μου, έχουν επίσης D/R αλλά με ακόμα μικρότερες κινήσεις. Εσύ το πέταξες με τις μεγάλες
(τι να τον κάνω αφου του αρέσει να στήνει τα αεροπλάνα του ...σα κομπρεσέρ!)
Ο "χάρος" θα δεις, θα απόχτησει μεγάλες κινήσεις! Έχω ήδη ξεκινήσει από το rudder όπου το διόρθωσα και η κίνηση του είναι μεγάλη.
Αν σου πω όμως γιατί αρχίζω να σετάρω μεγάλες κινήσεις θα με Ro:o/
(τι να τον κάνω αφου του αρέσει να στήνει τα αεροπλάνα του ...σα κομπρεσέρ!)
Ο "χάρος" θα δεις, θα απόχτησει μεγάλες κινήσεις! Έχω ήδη ξεκινήσει από το rudder όπου το διόρθωσα και η κίνηση του είναι μεγάλη.
Αν σου πω όμως γιατί αρχίζω να σετάρω μεγάλες κινήσεις θα με Ro:o/
Απ: Messerschmitt Graupner WP 108 Taifun
Ηταν αναμενομενο ο Γερμανος να προσεξει ιδιαιτερα ενα α/π που αποτελει μερος της Ιστοριας του. Ετσι λοιπον, με το που ανοιγει καποιος το κουτι καταλαβαινει πως η ποιοτητα του συγκεκριμενου κιτ ειναι αρκετα υψηλη. Η συσκευασια αρκετα καλη, επετρεψε στο κιτ να ταξιδεψει και να φτασει στον προορισμο του σε αψογη κατασταση. Ομορφη εικονα στο εξωτερικο του κουτιου με εναν κατοχο του μοντελου διπλα στο κανονικο α/π.
- Συνημμένα
-
- 3.JPG (34.24 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
-
- 2.JPG (20.29 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
-
- 1.JPG (44.13 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
Απ: Messerschmitt Graupner WP 108 Taifun
Η ατρακτος ομορφα μονοκοταρισμενη με φιλμ γεματο ομορφες λεπτομερειες. Το canopy βιδωμενο (οχι κολλημενο) και ο Γερμανος πιλοτος αρκετα "εκφραστικος"...
- Συνημμένα
-
- 6.JPG (39.91 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
-
- 5.JPG (30.35 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
-
- 4.JPG (35.91 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
Απ: Messerschmitt Graupner WP 108 Taifun
Ο χωρος στο εσωτερικο αρκετα ικανοποιητικος και οι ντιζες ηδη περασμενες. Ολα τα hardware που το συνοδευουν ειναι υψηλης ποιοτητας επισης.
- Συνημμένα
-
- 9.JPG (30.7 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
-
- 8.JPG (33.26 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
-
- 7.JPG (32.7 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
Απ: Messerschmitt Graupner WP 108 Taifun
Τοποθετησα προχειρα τα δυο πισω stabilizers ωστε να παρουμε μια πρωτη εικονα.
- Συνημμένα
-
- 12.JPG (35.28 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
-
- 11.JPG (26.31 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
-
- 10.JPG (33.93 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
Απ: Messerschmitt Graupner WP 108 Taifun
Αλλη μια ευχαριστη εκπληξη οι ηδη ανοιγμενες θυριδες των σερβος στην κατω μερια του κυριως φτερου. Τα καλυμματα ειναι ηδη εφαρμοσμενα απ το εργοστασιο με 4 βιδουλες.
- Συνημμένα
-
- 15.JPG (26.65 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
-
- 14.JPG (30.04 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
-
- 13.JPG (32.69 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
Απ: Messerschmitt Graupner WP 108 Taifun
Θα επανελθω με περισσοτερες λεπτομερειες και φωτος κατα τη διαρκεια της συναρμολογησης.
- Συνημμένα
-
- 18.JPG (33.16 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
-
- 17.JPG (17.85 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
-
- 16.JPG (20.86 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
Απ: Messerschmitt Graupner WP 108 Taifun
Kαλοπέταχτο και καλή διασκέδαση αμίγκο V:))
Είναι πανέμορφο @P@
Είναι πανέμορφο @P@
Απ: Messerschmitt Graupner WP 108 Taifun
Ερωτηση... Αν... λεω αν... του τοποθετουσα βενζινη, ποια θα μπορουσατε να μου προτεινετε? Ειδα προσφατα στην Αναβυσσο μια 45αρα (ξερω πως ειναι μεγαλη γι αυτο το α/π) που ειχε φορεσει ενας αμιγκο σ' ενα α/π παρομοιου εκπετασματος / βαρους και δεν μπορω να περιγραψω πως πηγαινε... 3D ηταν βεβαια αλλα στο hover ηταν στο 1/4 της διαδρομης του στικ... Στα μισα χανοταν... Μαλιστα απ οτι μου ειπε και το διαπιστωσα κι εκ των υστερων την ειχε παρει μονο 250 ευρω (μαζι με την ηλεκτρονικη, κομπλε) απ τον Δελατολα. Κινεζικη η μηχανουλα αλλα τσακμακι και δουλευε ρολοι...
Βλεπω πως εχει και δυο (δεν μπορω να καταλαβω την διαφορα καθοτι ασχετος με τα θερμικα) 26αρες στο site... Ποια η γνωμη σας? Να την κανω την αποπειρα? Θα ειναι επαρκης η μηχανουλα απο πλευρας δυναμης?
Βλεπω πως εχει και δυο (δεν μπορω να καταλαβω την διαφορα καθοτι ασχετος με τα θερμικα) 26αρες στο site... Ποια η γνωμη σας? Να την κανω την αποπειρα? Θα ειναι επαρκης η μηχανουλα απο πλευρας δυναμης?
Απ: Messerschmitt Graupner WP 108 Taifun
Βρε Defender σιγα σιγα .Μαθε τις Glow πρωτα και μετα πας και στις βενζινες.
Αυτο το Α/Π μαλλον ειναι μικρο για βενζινα.....
Αυτο το Α/Π μαλλον ειναι μικρο για βενζινα.....
-
- Δημοσιεύσεις: 9
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 20, 2008 6:09 pm
Απ: Messerschmitt Graupner WP 108 Taifun
Koυκλι! <++>
Απ: Messerschmitt Graupner WP 108 Taifun
Σαν τις radial δεν έχει ;)
Εκεί να δεις δύναμη,απόκριση και ήχο...
...αλλά τσούζουν λιγάκι
Εκεί να δεις δύναμη,απόκριση και ήχο...
...αλλά τσούζουν λιγάκι