έγραψε:
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ, ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΑΠΟΘΑΛΑΣΣΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΜΠΑΛΙΝ ?!! ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΧΑΛΑΡΗ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΗ ΑΡΚΕΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΔΙ. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΜΕΤΑΛΙΚΟ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙ ΤΑΧΥΤΑΤΑ.
Σωστά Μιχάλη. Όσο όμορφες είναι οι από και προσθαλασσώσεις με τα υδροπλάνα μας, τόσο δύσκολη μας κάνει τη ζωή το αλάτι.
Μια λύση προφύλαξης είναι η χρήση μπόλικου γράσου στα μεταλλικά σημεία (βίδες, ντίζες κλπ).
Τα μικρά park flyers λόγω οικονομίας υλικών και επειδή ουσιαστικά δεν προορίζονται για νερά, έχουν πολλά ανοξείδωτα μέρη :(
σωστα μου τα λετε ankon δεν ηξερα οτι υπαρχουν πλαστικες ντιζες αν βρω θα τις αντικαταστησω τις μεταλικες με πλαστικες ωραια ιδεα. το εχω πεταξει 6 φορες και στις 2 μονο εκανα πατατα και το εριξα απο λαθος δικο μου αλλα ευτιχως οχι τιποτε σοβαρο. το μονο που σκεφτομαι και φοβαμε ειναι το μοτερ και ολα τα υπολοιπα στην προσθαλασωση. θα κανω εξασκηση ακομη στην αλανα ουτο σωστε να ειμαι σιγουρος οτι μποροω να το κατεβαζω ομορφα και ομαλα και επειτα παμε και στο νερο με περισσοτερη σιγουρια. να στε καλα παιδια και καλες πτησεις να εχουμε ολοι μας. @P@ ειμαι ανοιχτος σε οτι αλλες παρατηρησεις η συμβουλες και οτι αλλο θελετε σαν βοηθεια. ^-^
Παιδια εδω και καιρο εχω ενα wilga 2000 της sapac...Θελω να του βαλω ενα brushless μοτερ...το θεμα ειναι οτι δεν βρισκω...μπορει να με βοηθησει καποιος? οσα βρηκα δεν ταιριαζαν...ακουω δοκιμασμενες προτασεις απο κατοχους...
Ευχαριστω
Αγαπητε φιλε alexvag καλως ορισες στο ΠΕΤΑΜΕ!Το μοντελλακι σου το πηρες με brushed(καρβουνατο)μοτερ?Εχει μειωση-μειωτηρα επανω?αν ναι σαν πρωτη φαση ζυγισε το μοτερ με η χωρις τον μειωτηρα και πες μας τα γραμμαρια,δευτερο βημα ετοιμασου να καμεις μετατροπη στην βαση-καθρεπτη οπου και εδραζεται το μοτερ σου.Σε δυο-τρια δικα μου που εκτελουσαν χρεη δασκαλας και πειραματοζωου,το ενα το εβγαλα με τα απαραιτητα ζυγισματα σε κατασταση πτησης indoor,με απιθανο λογο stall και ΝΑΙ..!!! πεταει πολυ γλυκα και ποοολυ σιγα!το αλλο σεταπ ειναι να βαλεις ενα μοτερ δυνατο και οσο ελαφρυ μπορει να γινει σε σωστο συνδιασμο Kv-torque efficiency,ενισχυοντας δε και''πειραζοντας την διεδρο της πτερυγας σου θα σε οδηγησει σε απολαυστικοτερα παιγνιδια!!*ΠΡΟΣΟΧΗ*Δεν πρεπει να ξεχνας το υπολοιπο σεταπ σου με τα αναλογα βαρη-βλεπε speedcontrol,li-po battery,servo,extensions,κ.τ.λ.π.!
Περιμενουμε την απαντηση σου και ακομη καλυτερα μερικες φωτο σου απτην προοδο σου.
Ευχομαι να βοηθησα οσο χρειαζεσαι.
Με μπαταρία 3S 1500 πετάει περίπου 30 λεπτά (αργές, νωχελικές πτήσεις με λίγα loop, stall turns, roll κλπ). Αλλά και αυτά πολύ του πάνε ... Το διασκεδάζω πιο πολύ όταν το απολαμβάνω ηρεμώντας ανάμεσα στις πτήσεις του ελικοπτέρου.
Βαγγέλης
ΥΓ: Εδώ μερικές φωτογραφίες από τις πτήσεις στην Παναγίτσα
Ευχαριστω για τις απαντησεις...το μαμα εχει μειωτηρα και brushed μοτερ...θελω να το κανω λιγο πιο παιχνιδιαρικο...το μοτερ δεν μπορω να το ζυγισω γιατι το εχω στο μοντελομαγαζο και περιμενω ανταλλακτικα... Vhal το μοτερ που μου εδειξες ταιριαζει στην υπαρχουσα βαση η θελει πατεντα? σου αλλαξε το κεντρο βαρους?
Αν εννόησα καλά Vhal, αυτό που ενδιαφέρει τον AlexVag είναι αν προσετέθη extra βάρος στη Wilga σου με το setup που έχεις.
Από όσο θυμάμαι, κάτι τέτοιο όμως δε συμβαίνει, πράγμα που σημαίνει AlexVag ότι μπορείς να ζυγίσεις το μοντέλο με απλή μετακίνηση των ηλεκτρονικών, πλην της μπαταρίας που έχει σταθερή θέση (με πατέντα βέβαια, μπορείς να μετακινήσεις λίγο μπροστά ακόμη και αυτή, "πληγώνοντας" όμως την άτρακτο με κοπίδι).
Το μοντέλο του Vhal το πέταξα και είναι υπέροχο πτητικά.
Σωστά Γιάννη, το ζύγισα μετακινώντας ESC και δέκτη, έτσι ώστε να έρθει το Κέντρο Βάρους στο επιθυμητό σημείο. Δεν πρόσθεσα δηλαδή βαράκια - και επίσης δε μετακίνησα την μπαταρία.
katsoufras έγραψε: ↑Καλησπερα και παλι φιλε Στεργιο και καλοριζικο το νεο σου μοντελο. Χαιρομαι που εισαι κοντα μας να τα λεμε και να μοιραζομαστε τους προβληματισμους μας και της αποψεις μας.
Κοιτα, σαν ενα καλο setup για το μοντελο σου, εγω θα σου ελεγα να βαλεις ενα μοτερ turnigi 20/20 με 25 αμπέρ esc turnigi και μπαταρία 3s25c 1800mah. Σαν setup πιστευω να ειναι καλο, αλλα γιατι δεν ρωτας και το NEM (απο εκει που το παραγγειλες) να σου πει. Σιγουρα θα ξερει κατι παραπανω!
Εχω και εγω το ιδιο αεροπλανο...1800 mah μπαταρια; ψαχνω εδω και καιρο αλλα δεν εχω βρει καποια που να χωραει...μηπως εχεις καποια συγκεκριμενη στο μυαλο σου;
Εγώ έχω μια 1500 από το ΝΕΜ (κλικ πάνω) και πετάω με το brushless μοτέρ περίπου μισή ώρα (με μισό γκάζι), με την τρίφυλλη έλικα της συσκευασίας.
Γιατί θέλεις 1800 για το συγκεκριμένο αεροπλάνο? Η 1500 είναι υπεραρκετή κατά τη γνώμη μου και είναι και ελαφρότερη. Εγώ θα έλεγα ακόμα και 1200 αλλά να έχεις 2-3 για περισσότερες πτήσεις.