Καλημερα σε ολους. Πως θα μορουσα να μαθω χωρις να επιβαρυνω κανεναν, να ζυγιζω τα μοντελα μου;
Μπορει καποιος να βοηθήσει? αν υπαρχει καποιο σχετικο video με τον τροπο να δω και εγω αλλα και αλλοι συνμοντελιστες που δεν ξερουν τι ακριβως χρειαζεται να κανεις και πως να το κανεις. <:-)>>
πως μπορω να ζυγισω το μοντελο μου?????
-
- Δημοσιεύσεις: 95
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 03, 2008 1:22 pm
Απάντηση: πως μπορω να ζυγισω το μοντελο μου?????
Σημαδευεις με μαρκαδορο το 30% του πλατους φτερου, απο το χειλος προσβολης του. Σηκωνεις το αεροπλανο με τις ακρες των δακτυλων απο τα 2 σημεια που σημαδεψες στα φτερα. Θα πρεπει το αεροπλανο σου να γερνει ελαφρως μπροστα.
Αν δε συμβαινει αυτο φροντιζεις να συμβει! (με μετατοπιση βαρους οπως π.χ. μπαταριες κλπ).
Μην πεταξεις πισοβαρος με τιποτα!
Αν δε συμβαινει αυτο φροντιζεις να συμβει! (με μετατοπιση βαρους οπως π.χ. μπαταριες κλπ).
Μην πεταξεις πισοβαρος με τιποτα!
Απάντηση: πως μπορω να ζυγισω το μοντελο μου?????
..., με 20-30 Ευροπουλα αγοραζεις ενα Balancer 'ζυγιστηρι' κι εχεις το κεφαλι σου ησυχο καιαιαιαι για τα επομενα, αααντε και καλα ζυγισματα...!
Απάντηση: πως μπορω να ζυγισω το μοντελο μου?????
...,καιαιαιαι μερικες ακομη συμβουλες απο τον ΦΙΛΟ και πολυ αγαπητο και 'Γνωστη', Τρυφωνα.
Τρυφωνα να'σε παντα καλα
Ένα σωστά σεταρισμένο αεροπλάνο πρέπει να έχει το στατικό Κέντρο Βάρους (ΚΒ) στο σωστό σημείο. Το αεροπλάνο που έχει ο καθένας μας στα χέρια του θα πρέπει να έχει στις οδηγίες χρήσης του το ακριβές σημείο του στατικού ΚΒ.
Στην περίπτωση που δεν το έχει τότε να γνωρίζετε τα εξής:
Σε ένα αεροπλάνο με ίσιο φτερό (Straight wing) το ΚΒ βρίσκεται μεταξύ του 1/4 και 1/3 της χορδής πίσω από το χείλος προσβολής.
Αν η πτέρυγα είναι οπισθοκλεινής (Swept) τότε το ΚΒ μεταφέρεται ακόμα πιο πίσω.
Τώρα εάν θέλετε να τσεκάρετε το ΚΒ μόνοι σας, θα πρέπει να "δέσετε" το αεροπλάνο σαν να είναι έτοιμο για πτήση.
ΠΡΟΣΟΧΗ : Στην περίπτωση που το τεπόζιτο καυσίμου είναι πίσω απο το 1/3 της χορδής της αεροτομής από το χείλος προσβολής ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ να το ζυγίσετε ΜΕ καύσιμα....
Μετά για να τσεκάρετε το ΚΒ στηρίζετε το φτερό χρησιμοποιόντας τις άκρες των δακτύλων σας ακριβώς δίπλα από τις άκρες της ατράκτου- στο σημείο εφαρμογής του με το φτερό...
Αν το αεροπλάνο γέρνει πρός τα πίσω, και ενώ έχετε τοποθετήσει τα δάχτυλά σας στο 1/4 - 1/3 της αεροτομής τότε είσθε μάλλον πισόβαροι....
Σε αυτή την περίπτωση μετακινείτε τις μπαταρίες και το δέκτη όσο πιο μπροστά γίνεται, και ξαναζυγίζετε με τον ίδιο τρόπο που σας ανέφερα παραπάνω...
Εαν έχουν Retracts τότε τα ζυγίζουμε άδεια και με τα retracts ανοιχτά.
Η μόνη περίπτωση που τα ζυγίζουμε με κλειστά τα retracts είναι εαν είναι Rotating ή όταν στο κλείσιμο τους ένα μεγάλο μέρος του βάρους τους μετατοπίζεται προς τα πίσω...(Μόνο σε αυτή την περίπτωση..)
Τα υψηλοπτέρυγα τα κρατάμε κανονικά για να βρούμε το ΚΒ, ενώ τα χαμηλοπτέρυγα ανάποδα!
Ελπίζω να είναι πιο κατανοητό τώρα.
Είμαι στην διάθεσή σας για κάθε περαιτέρω επεξήγηση.
ΜΦΧ
Τρύφωνας
Φωτό απο σάϊτ που εξηγεί σχηματικά το ΚΒ του εκλεκτού JEF RASKIN.
Μικρογραφίες συνημμένωνhttp://www.petame.gr/forumv/attachment.php?attachmentid=7909&stc=1&thumb=1&d=1215641203
Τρυφωνα να'σε παντα καλα
Ένα σωστά σεταρισμένο αεροπλάνο πρέπει να έχει το στατικό Κέντρο Βάρους (ΚΒ) στο σωστό σημείο. Το αεροπλάνο που έχει ο καθένας μας στα χέρια του θα πρέπει να έχει στις οδηγίες χρήσης του το ακριβές σημείο του στατικού ΚΒ.
Στην περίπτωση που δεν το έχει τότε να γνωρίζετε τα εξής:
Σε ένα αεροπλάνο με ίσιο φτερό (Straight wing) το ΚΒ βρίσκεται μεταξύ του 1/4 και 1/3 της χορδής πίσω από το χείλος προσβολής.
Αν η πτέρυγα είναι οπισθοκλεινής (Swept) τότε το ΚΒ μεταφέρεται ακόμα πιο πίσω.
Τώρα εάν θέλετε να τσεκάρετε το ΚΒ μόνοι σας, θα πρέπει να "δέσετε" το αεροπλάνο σαν να είναι έτοιμο για πτήση.
ΠΡΟΣΟΧΗ : Στην περίπτωση που το τεπόζιτο καυσίμου είναι πίσω απο το 1/3 της χορδής της αεροτομής από το χείλος προσβολής ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ να το ζυγίσετε ΜΕ καύσιμα....
Μετά για να τσεκάρετε το ΚΒ στηρίζετε το φτερό χρησιμοποιόντας τις άκρες των δακτύλων σας ακριβώς δίπλα από τις άκρες της ατράκτου- στο σημείο εφαρμογής του με το φτερό...
Αν το αεροπλάνο γέρνει πρός τα πίσω, και ενώ έχετε τοποθετήσει τα δάχτυλά σας στο 1/4 - 1/3 της αεροτομής τότε είσθε μάλλον πισόβαροι....
Σε αυτή την περίπτωση μετακινείτε τις μπαταρίες και το δέκτη όσο πιο μπροστά γίνεται, και ξαναζυγίζετε με τον ίδιο τρόπο που σας ανέφερα παραπάνω...
Εαν έχουν Retracts τότε τα ζυγίζουμε άδεια και με τα retracts ανοιχτά.
Η μόνη περίπτωση που τα ζυγίζουμε με κλειστά τα retracts είναι εαν είναι Rotating ή όταν στο κλείσιμο τους ένα μεγάλο μέρος του βάρους τους μετατοπίζεται προς τα πίσω...(Μόνο σε αυτή την περίπτωση..)
Τα υψηλοπτέρυγα τα κρατάμε κανονικά για να βρούμε το ΚΒ, ενώ τα χαμηλοπτέρυγα ανάποδα!
Ελπίζω να είναι πιο κατανοητό τώρα.
Είμαι στην διάθεσή σας για κάθε περαιτέρω επεξήγηση.
ΜΦΧ
Τρύφωνας
Φωτό απο σάϊτ που εξηγεί σχηματικά το ΚΒ του εκλεκτού JEF RASKIN.
Μικρογραφίες συνημμένωνhttp://www.petame.gr/forumv/attachment.php?attachmentid=7909&stc=1&thumb=1&d=1215641203
-
- Δημοσιεύσεις: 95
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 03, 2008 1:22 pm
Απάντηση: πως μπορω να ζυγισω το μοντελο μου?????
ευχαριστω πολυ για την συμβουλες σας το ζυγισα με ενα φιλο το μοντελο αλλα ηθελα να μαθω αν υπαρχει και κατι περισωτερο απο αυτα που καναμε και εμεις αλλα απ'οτι βλεπω οτι μου ειπατε εσεις καναμε και εμεις ακριβος δεν χρειαστικε να κανουμε τιποτε παραπανω στο μοντελο ηταν ετειμο δεν χρειαστικε να βαλουμε κατι σαν προσθετο βαρος για να ειναι σωστα ζυγισμενο απλα πριν τοποθετισω της μπαταριες μεσα εκατσα και το μελετισα καλα ουτο σωστε να μην ειναι ουτε πολυ μπροστοβαρο αλλα καθολου πισοβαρο ευχαριστω πολυ για της απαντισεις :>):>):>)
-
- Δημοσιεύσεις: 95
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 03, 2008 1:22 pm
Απάντηση: πως μπορω να ζυγισω το μοντελο μου?????
καλησπερα σε ολους το calmato το πεταξαμε προχτες το σουρουπο αλλα το σπασαμε στην προσγειωση επειδη δεν το βλεπαμε καλα λογο που ειχε αρχισει να νυχτωνει αλλα εκατσα και το εφτιαξα παλι εχτες το μονο που λειπει ειναι να το ντυσω παλι με μονοκοτ και ειμαστε ετοιμοι! απο θεμα ζυγισματος ηταν τελειο αλλα τωρα σιγουρα θα θελει ξανα!;;);;);;);;)
Απάντηση: πως μπορω να ζυγισω το μοντελο μου?????
....., οποσδηποτε ζυγημα και καλεεες πτησεις παλι στον αερααααα, ΠΕΤΑΑΑΑΜΕ !!!