Μετατροπή Glow σε Spark Ignition
Μετατροπή Glow σε Spark Ignition
Καλησπέρα!
Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει ή αν έχει υπάρξει ποτέ κιτ μετατροπής κινητήρα από glow σε spark ignition, δηλαδή να χρησιμοποιεί μπουζί σπινθήρα, όπως οι μηχανές βενζίνης.
Μια τέτοια μετατροπή θα ήταν εφικτή και αν ναι, ποιά θα ήταν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά της; Σημειωτέον, δεν θα ήταν απαραίτητο να γίνει αλλαγή καυσίμου. Ο κινητήρας θα εξακολουθούσε να καίει μεθανόλη και νιτρομεθάνιο. Αυτό που θα άλλαζε θα ήταν ο τύπος του μπουζί.
Θα είναι πιστεύω ενδιαφέρουσα η συζήτηση που θα προκύψει.
Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει ή αν έχει υπάρξει ποτέ κιτ μετατροπής κινητήρα από glow σε spark ignition, δηλαδή να χρησιμοποιεί μπουζί σπινθήρα, όπως οι μηχανές βενζίνης.
Μια τέτοια μετατροπή θα ήταν εφικτή και αν ναι, ποιά θα ήταν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά της; Σημειωτέον, δεν θα ήταν απαραίτητο να γίνει αλλαγή καυσίμου. Ο κινητήρας θα εξακολουθούσε να καίει μεθανόλη και νιτρομεθάνιο. Αυτό που θα άλλαζε θα ήταν ο τύπος του μπουζί.
Θα είναι πιστεύω ενδιαφέρουσα η συζήτηση που θα προκύψει.
Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition
Νομίζω ότι στο εμπόριο κυκλοφορεί ένα σετ το οποίο κάτω από ορισμένες στροφές δίνει συνεχώς ρεύμα στο μπουζί σου!!
Το συγκεκριμένο έχει αυτόνομη μπαταρία 6V και παρεμβάλεται ανάμεσα στο σέρβο του γκαζιού και τον δέκτη!!!
Αν δεν απατώμαι μπορείς να κανεις και start τον κινητήρα σου με αυτό αφου δίνει ρεύμα!! κοστίζει γύρω στα 50 euro και δεν χρειάζεται να βάλεις άλλο μπουζι νομίζω
http://bestrcshop.com/eshop/product_info.php?cPath=9_11_103&products_id=1966
κάτι τέτοιο ίσως....
Το συγκεκριμένο έχει αυτόνομη μπαταρία 6V και παρεμβάλεται ανάμεσα στο σέρβο του γκαζιού και τον δέκτη!!!
Αν δεν απατώμαι μπορείς να κανεις και start τον κινητήρα σου με αυτό αφου δίνει ρεύμα!! κοστίζει γύρω στα 50 euro και δεν χρειάζεται να βάλεις άλλο μπουζι νομίζω
http://bestrcshop.com/eshop/product_info.php?cPath=9_11_103&products_id=1966
κάτι τέτοιο ίσως....
Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition
Μιλάς μάλλον για glow plug driver, που σου δίνει ρεύμα για να μη σβήσει το μπουζί πυρακτώσεως στις χαμηλές στροφές.
Εγώ όμως εννοώ αλλαγή κόνσεπτ. Να βάλεις στο μηχανάκι σου μπουζί όπως του αυτοκινήτου, με σπινθήρα. Εννοείται με όλα τα συναφή, μανιατά ξέρω γω, ηλεκτρονικές αναφλέξεις κλπ. Ο κινητήρας όμως θα καίει μεθανόλη.
Βασικά γιατί ανοίγω αυτό το θέμα: η κατάλληλη ρύθμιση της προπορείας ή βραδυπορείας της ανάφλεξης βοηθάει στην καλύτερη ρύθμιση της λειτουργίας της μηχανής, αυτό είναι γνωστό. Κι ενώ στις glow μηχανές αυτό δε γίνεται εύκολα (όλα εξαρτώνται από το πόσο ζεστό ή ψυχρό είναι το μπουζί), στις μηχανές βενζίνης η προπορεία του σπινθήρα εξαρτάται από τις στροφές και είναι ρυθμίσιμη. Γιατί λοιπόν, τώρα που η μικροηλεκτρονική έχει κάνει θαύματα, δεν κυκλοφορούν στην αγορά κινητήρες με μπουζί σπινθήρα, που θα καίνει όμως μεθανόλη για να κρατήσουμε τη μεγάλη συγκέντρωση ισχύος;
Εγώ όμως εννοώ αλλαγή κόνσεπτ. Να βάλεις στο μηχανάκι σου μπουζί όπως του αυτοκινήτου, με σπινθήρα. Εννοείται με όλα τα συναφή, μανιατά ξέρω γω, ηλεκτρονικές αναφλέξεις κλπ. Ο κινητήρας όμως θα καίει μεθανόλη.
Βασικά γιατί ανοίγω αυτό το θέμα: η κατάλληλη ρύθμιση της προπορείας ή βραδυπορείας της ανάφλεξης βοηθάει στην καλύτερη ρύθμιση της λειτουργίας της μηχανής, αυτό είναι γνωστό. Κι ενώ στις glow μηχανές αυτό δε γίνεται εύκολα (όλα εξαρτώνται από το πόσο ζεστό ή ψυχρό είναι το μπουζί), στις μηχανές βενζίνης η προπορεία του σπινθήρα εξαρτάται από τις στροφές και είναι ρυθμίσιμη. Γιατί λοιπόν, τώρα που η μικροηλεκτρονική έχει κάνει θαύματα, δεν κυκλοφορούν στην αγορά κινητήρες με μπουζί σπινθήρα, που θα καίνει όμως μεθανόλη για να κρατήσουμε τη μεγάλη συγκέντρωση ισχύος;
Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition
Πιστεύω ότι έχει να κάνει με τον τύπο του καυσίμου!!
Το καύσιμο που καίμε εμείς καίγεται όπως περίπου στις μηχανές diesel!!Δηλαδή πυράκτωση.
Απ όσο ξέρω το νίτρο γι αυτό το λόγο προστέθηκε αργότερα στο καύσιμο για να ανεβάσει την θερμοδυναμική αξία του καυσίμου και να δημιουργεί πιό δυνατή ανάφλεξη. Οι παλιότεροι έχω ακούσει ότι δεν είχαν στα καύσιμά τους νιτρο αλλά μόνο τα υπόλοιπα (δηλαδή μεθανόλη καστορέλαιο)
Αν τώρα οι κινητήρες που καίνε βενζίνη μπορούν κα κάψουν μεθανόλη τότε και οι μεθανόλης με μετατροπή θα λειτουργούσαν σαν βενζίνας.
Ειδικός δεν είμαι στους glow Κινητήρες απλά έτσι το αντιλαμβάνομαι
Το καύσιμο που καίμε εμείς καίγεται όπως περίπου στις μηχανές diesel!!Δηλαδή πυράκτωση.
Απ όσο ξέρω το νίτρο γι αυτό το λόγο προστέθηκε αργότερα στο καύσιμο για να ανεβάσει την θερμοδυναμική αξία του καυσίμου και να δημιουργεί πιό δυνατή ανάφλεξη. Οι παλιότεροι έχω ακούσει ότι δεν είχαν στα καύσιμά τους νιτρο αλλά μόνο τα υπόλοιπα (δηλαδή μεθανόλη καστορέλαιο)
Αν τώρα οι κινητήρες που καίνε βενζίνη μπορούν κα κάψουν μεθανόλη τότε και οι μεθανόλης με μετατροπή θα λειτουργούσαν σαν βενζίνας.
Ειδικός δεν είμαι στους glow Κινητήρες απλά έτσι το αντιλαμβάνομαι
Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition
νικολα η παραπανω μετατροπη δεν γινετε.οταν σχεδιαζεις ενα μοτερ βασικη προυποθεση ειναι το καυσιμο που θα καιει.Η μεθανολη εχει μικροτερη εκρηκτικοτητα(ποιο βραδυφλεγης δηλαδη) και μικροτερο βαθμο αποδοσης απο την βενζινη.Οποτε δεν φτανει ενας σπινθηρας για να εχουμε καυση.απαιτηται μεγαλη σχεση συμπιεσης και ενα μονιμο πυρακτωμενο νημα για να εχουμε καυσεις.Η λειτουργεια ειναι ομοια με τους semi-diesel κινητηρες με πυροκεφαλη.
Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition
Το μόνο που μπορείς να κάνει κανείς είναι μετατροπή του κινητήρα από μεθανόλης σε diesel!!
http://www.davisdieseldevelopment.com/gallery/man2006.htm
http://www.davisdieseldevelopment.com/gallery/man2006.htm
Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition
pappy έγραψε: ↑Το μόνο που μπορείς να κάνει κανείς είναι μετατροπή του κινητήρα από μεθανόλης σε diesel!!
http://www.davisdieseldevelopment.com/gallery/man2006.htm
αυτο παλευετε ποιο ευκολα.::)Pappy αν τυλιξουμε το μοτερ με κανα καλσον λες να καιει και βενζινα?ΧΑ ΧΑ '!'!''!'!''!'!''!'!' πλακα κανω ρε.
Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition
pappy έγραψε: ↑Το μόνο που μπορείς να κάνει κανείς είναι μετατροπή του κινητήρα από μεθανόλης σε diesel!!
http://www.davisdieseldevelopment.com/gallery/man2006.htm
Και γιατί να μην πάρεις έναν έτοιμο;
http://www.eifflaender.com
Έχω πάρει κι έχω δοκιμάσει έναν PAW .06
Πολύ εύκολος στην εκκίνηση και στο σετάρισμα. Οι ντίζελ είναι εύκολοι τελικά. Το πρόβλημα είναι το καύσιμο, ή μάλλον...η έλλειψή του. Εγώ ανακάτεψα το δικό μου (αναλογία 33% και για τα τρία συστατικά), αλλά δεν μπόρεσα να βρω το amyl nitrate. Οπότε δεν έβγαλε όλη του την ισχύ. Όσοι μπορούν να παραγγέλνουν από Αμερική και ασχολούνται με ντίζελ, είναι προτιμότερο να παίρνουν έτοιμο ντίζελ καύσιμο από τον Dr Diesel, παρά να αναμιγνύουν το δικό τους. Ειδικά αν αγοράσουν PAW. Αυτό διότι το έτοιμο καύσιμο παρέχει πιό ελεγχόμενες συνθήκες κατά το στρώσιμο και οι κινητήρες του eifflaender έρχονται προρρυθμισμένοι για καύσιμο με amyl nitrate.
Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition
Αγαπητέ Nikolas K,
Λυπάμαι κύριοι αλλά θα πρέπει να σας ενημερώσω οτι αυτό που ζητάει ο Νικόλας γίνεται εδώ και χρόνια.....Είναι δηλαδή δυνατή η πατέντα απο Glow σε GAS και το αντίθετο!!! (Βέβαια θα πρέπει να είναι μόνιμη, δηλαδή μετά την πατέντα ο κινητήρας θα καίει μόνο βενζίνα.)
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής της F4C FAI κατηγορίας (LUTHI), στο αεροπλάνο που πετάει και κερδίζει τα πρωταθλήματα (και το φετινό), φοράει μια βενζίνα την οποία έχει μετατρέψει σε glow, για να πάρει περισσότερη ισχύ.
Παλαιότερα είχα δεί μετατροπή απο Glow σε Gas (βενζίνα) σε κινητήρα SUPER TIGRE 3000. (Εδώ στην Ελλάδα..). Απλά αλλάζεις το καρμπυρατέρ και το μπουζί προσθέτοντας και την ηλεκτρονική.
Ψάχνοντας στο ιντερνετ, για του λόγου το αληθές, βρήκα και έναν μοντελιστή που δείχνει την πατέντα σε κινητήρα Super Tigre 2300.
http://www.lambertsrc.com/engines.html
Αυτό βέβαια το συνιστώ σε κινητήρες αναλόγου κυβισμού μιας και κατα την γνώμη μου οι βενζίνες θέλουν κυβικά για να αποδώσουν ..
ΜΦΧ
Τρύφωνας
Λυπάμαι κύριοι αλλά θα πρέπει να σας ενημερώσω οτι αυτό που ζητάει ο Νικόλας γίνεται εδώ και χρόνια.....Είναι δηλαδή δυνατή η πατέντα απο Glow σε GAS και το αντίθετο!!! (Βέβαια θα πρέπει να είναι μόνιμη, δηλαδή μετά την πατέντα ο κινητήρας θα καίει μόνο βενζίνα.)
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής της F4C FAI κατηγορίας (LUTHI), στο αεροπλάνο που πετάει και κερδίζει τα πρωταθλήματα (και το φετινό), φοράει μια βενζίνα την οποία έχει μετατρέψει σε glow, για να πάρει περισσότερη ισχύ.
Παλαιότερα είχα δεί μετατροπή απο Glow σε Gas (βενζίνα) σε κινητήρα SUPER TIGRE 3000. (Εδώ στην Ελλάδα..). Απλά αλλάζεις το καρμπυρατέρ και το μπουζί προσθέτοντας και την ηλεκτρονική.
Ψάχνοντας στο ιντερνετ, για του λόγου το αληθές, βρήκα και έναν μοντελιστή που δείχνει την πατέντα σε κινητήρα Super Tigre 2300.
http://www.lambertsrc.com/engines.html
Αυτό βέβαια το συνιστώ σε κινητήρες αναλόγου κυβισμού μιας και κατα την γνώμη μου οι βενζίνες θέλουν κυβικά για να αποδώσουν ..
ΜΦΧ
Τρύφωνας
Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition
Εγω καταλαβα οτι ρωτηθηκε εαν μπορει ο κινητηρας μεθανολης να συνεχισει να καιει μεθανολη αλλα να εχει αναφλεξη απο sparkplug και οχι απο glowplug.
Πραγμα ανευ αξιας αφου δεν κερδιζεις τιποτα σε οικονομια και αυξανεις και την πολυπλοκοτητα (εαν γινοταν) σε μοντελιστικη χρηση. Οι μηχανες glow δεν ειναι και τοσο ευαισθητες στην προπορεια η οχι της αναφλεξης ακριβως διοτι την ρυθμιζουν μονες τους μεσω της εξισωσης συμπιεση-ποσοστο νιτρου-ψυχροτητα αντιστασης.
Επισης οι κινητηρες Diesel δεν εχουν καποιο στοιχειο για να αναφλεξουν το μιγμα αλλα αναφλεξη προκαλει η συμπιεση του μιγματος αερος πετρελαιου (οι κινητηρες αυτοι εχουν πολυ μεγαλυτερη σχεση συμπιεσης απο τους αντιστοιχους βενζινης).
Υπαρχουν κινητηρες εσωτερικης καυσης που καινε σε μεγαλο ποσοστο μεθανολη αλλα δεν ειναι επι του παροντος καθοτι η χρηση τους ειναι μονο αγωνιστικη. Η καταπονηση ειναι τετοια που ειναι ουσιαστικα αχρηστοι μετα απο λειτουργια μολις 1-2 ωρων. Οπως ανεφερε και ο Nitro εχουν πολυ μεγαλες σχεσεις συμπιεσης. Λογω του οτι η μεθανολη εχει πολυ περισσοτερα μορια οξυγονου στο μοριο απ' οτι ενας κλασικος υδρογονανθρακας (βενζινη), στο τελος ειναι απλως το μεταφορικο μεσο ωστε να εχει ο θαλαμος καυσης μεγαλυτερη κατ' ογκο πληρωση σε οξυγονο το οποιο ειναι και αυτο που μας ενδιαφερει να καψουμε στο τελος της ημερας. Ενας τροπος που εχει το ιδιο αποτελεσμα ειναι ο ψεκασμος πρωτοξειδιου του αζωτου (Ν2Ο), γνωστο στην ελληνικη και ως το ονομα του Νιτρο 35%. Το μοριο διασπαται κατα την εισοδο του στον κυλινδρο με την βοηθεια της τεραστιας θερμοκρασιας του flame front και δινει οξυγονο κατ' ογκο στην καυση τεραστιο. Χρειαζεται και αντιστοιχιση σε βενζινη για να εχουμε την απαιτουμενη θερμοδυναμικη αποδοση εξ'ου και τα σοβαρα συστηματα Ν2Ο εχουν αντιστοιχα μπεκ ψεκασμου βενζινης.
Τελος εαν κατι σαν αυτο που συζητειται ηταν εφικτο και ειχε μονο θετικα αποτελεσματα καποιος ηδη θα το ειχε σκεφτει.
Ξεφυγα...
Sorry
Πραγμα ανευ αξιας αφου δεν κερδιζεις τιποτα σε οικονομια και αυξανεις και την πολυπλοκοτητα (εαν γινοταν) σε μοντελιστικη χρηση. Οι μηχανες glow δεν ειναι και τοσο ευαισθητες στην προπορεια η οχι της αναφλεξης ακριβως διοτι την ρυθμιζουν μονες τους μεσω της εξισωσης συμπιεση-ποσοστο νιτρου-ψυχροτητα αντιστασης.
Επισης οι κινητηρες Diesel δεν εχουν καποιο στοιχειο για να αναφλεξουν το μιγμα αλλα αναφλεξη προκαλει η συμπιεση του μιγματος αερος πετρελαιου (οι κινητηρες αυτοι εχουν πολυ μεγαλυτερη σχεση συμπιεσης απο τους αντιστοιχους βενζινης).
Υπαρχουν κινητηρες εσωτερικης καυσης που καινε σε μεγαλο ποσοστο μεθανολη αλλα δεν ειναι επι του παροντος καθοτι η χρηση τους ειναι μονο αγωνιστικη. Η καταπονηση ειναι τετοια που ειναι ουσιαστικα αχρηστοι μετα απο λειτουργια μολις 1-2 ωρων. Οπως ανεφερε και ο Nitro εχουν πολυ μεγαλες σχεσεις συμπιεσης. Λογω του οτι η μεθανολη εχει πολυ περισσοτερα μορια οξυγονου στο μοριο απ' οτι ενας κλασικος υδρογονανθρακας (βενζινη), στο τελος ειναι απλως το μεταφορικο μεσο ωστε να εχει ο θαλαμος καυσης μεγαλυτερη κατ' ογκο πληρωση σε οξυγονο το οποιο ειναι και αυτο που μας ενδιαφερει να καψουμε στο τελος της ημερας. Ενας τροπος που εχει το ιδιο αποτελεσμα ειναι ο ψεκασμος πρωτοξειδιου του αζωτου (Ν2Ο), γνωστο στην ελληνικη και ως το ονομα του Νιτρο 35%. Το μοριο διασπαται κατα την εισοδο του στον κυλινδρο με την βοηθεια της τεραστιας θερμοκρασιας του flame front και δινει οξυγονο κατ' ογκο στην καυση τεραστιο. Χρειαζεται και αντιστοιχιση σε βενζινη για να εχουμε την απαιτουμενη θερμοδυναμικη αποδοση εξ'ου και τα σοβαρα συστηματα Ν2Ο εχουν αντιστοιχα μπεκ ψεκασμου βενζινης.
Τελος εαν κατι σαν αυτο που συζητειται ηταν εφικτο και ειχε μονο θετικα αποτελεσματα καποιος ηδη θα το ειχε σκεφτει.
Ξεφυγα...
Sorry
Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition
Nikolas K έγραψε: ↑Καλησπέρα!
Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει ή αν έχει υπάρξει ποτέ κιτ μετατροπής κινητήρα από glow σε spark ignition, δηλαδή να χρησιμοποιεί μπουζί σπινθήρα, όπως οι μηχανές βενζίνης.
Μια τέτοια μετατροπή θα ήταν εφικτή και αν ναι, ποιά θα ήταν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά της;
Φίλε Παναγιώτη
Νομίζω οτι ο Νικόλας ψάχνεται όπως λέει και στο πρώτο του μήνυμα (το βάζω σε παράθεση) για "μετατροπή" απο glow σε gasser!!
Γι αυτό και η απάντησή μου.
Αυτό δεν σημαίνει οτι σ' αυτά που γράφεις έχεις άδικο. Στο μήνυμά μου επίσης στο τέλος αναφέρω οτι οι βενζίνες "θέλουν" κυβικά!!
Τρύφωνας
Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition
Χαιρε Τρυφων,
Μα εδω ειναι το ζητουμενο. Αν ειναι να καιει παλι μεθανολη ειναι δωρον αδωρο. Εγω εκει επικεντρωθηκα.
Ποτε θα πεταξουμε??
Το βιβλιο μου εφτασε.
Μα εδω ειναι το ζητουμενο. Αν ειναι να καιει παλι μεθανολη ειναι δωρον αδωρο. Εγω εκει επικεντρωθηκα.
Ποτε θα πεταξουμε??
Το βιβλιο μου εφτασε.
Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition
pani έγραψε: ↑Χαιρε Τρυφων,
Μα εδω ειναι το ζητουμενο. Αν ειναι να καιει παλι μεθανολη ειναι δωρον αδωρο. Εγω εκει επικεντρωθηκα.
Ποτε θα πεταξουμε??
Το βιβλιο μου εφτασε.
Hey Παναγιώτη,
Ασφαλώς και μια μετατροπή γίνεται για να αλλάξεις καύσιμο (βλέπε βενζίνα - είναι και φθηνότερη πως να το κάνουμε..χεχεχε)
Αν είναι να κάνεις την μετατροπή και να θές να καίς μεθανόλη πάλι... ε τότε δεν κερδίζεις τίποτα...Τζάμπα τα λεφτά που θα δώσεις για την μετατροπή!!
Αν πάλι ο Νικόλας ψάχνεται να κάνει ολόκληρη μετατροπή γιατί δεν δουλεύει καλά το μοτεράκι, καλλίτερα να βάλει ένα glow driver όπως έγραψε στο πρώτο του απαντητικό πόστ ο pappy και να λύσει το πρόβλημα χωρίς περαιτέρω έξοδα.
Νικόλα αυτού του είδους οι μετατροπές κοστίζουν!!!!! (Αν δεν έχεις σκοπό να αλλάξεις καύσιμο!!!). Πάντως αν θέλει κάποιος να κάνει αυτή την "δαπανηρή" μετατροπή ο κινητήρας θα δουλέψει!!!!!
Απλά θα έχει προσθέσει αρκετό βάρος στην όλη κατασκευή του και πιθανώς θα έχει αφαιρέσει και αρκετά χρήματα απο την τσέπη του χωρίς ουσιαστικά να έχει κερδίσει τίποτα παραπάνω απο τις επιδόσεις της ορίτζιναλ κατασκευής glow.
Τρύφωνας
ΥΓ Πάρε τηλέφωνο αν είναι να πετάξουμε το Σ/Κ
Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition
Καλησπερα σας φιλοι μου,
Θα ηθελα να σας δωσω μια αρκετα εξειδικευμενη ενημερωση η οποια σε καποιους ισως φανει χρησιμη.
Η YS - Yamada τρεχει αυτη τη στιγμη ενα πιλοτικο project στο οποιο συμμετεχουν μερικοι απο τους κορυφαιους πιλοτους pattern στον κοσμο, το project ειναι γνωστο και ως YS-170 CDI.
Μιλαμε για κινητηρα μεθανολης με ηλεκτρονικη αναφλεξη. Συμφωνα με αυτα που συζητησα με τον κο Yamada και από αυτά που γραφονται στα fora, η καταναλωση του συγκεκριμενου κινητηρα είναι μειωμενη κατά 50% σε σχεση με το συμβατικο κινητηρα μεθανολης. Απαιτει δε λιγοτερο ποσοστο νιτρομεθανιου και λιγοτερο λαδι => μικροτερο κοστος καυσιμου. Πλεον τα προβληματα της προαναφλεξης και του kickback παυουν να υπαρχουν και γενικα η λειτουργια είναι πιο ομαλη. Φανταστειτε πως με ένα tank πλεον μπορεις να κανεις δυο πτησεις προπονησης (σημαντικο στο pattern) ή μπορεις να εχεις tank μικροτερου ογκου για εξοικονομηση βαρους. Α και το πιο σημαντικο ο κινητρας δε βγαζει πλεον καπνο λογω μικροτερης περιεκτικοτητας λαδιου με αποτελεσμα να μη φαινονται εκτροπες του ιχνους του αεροπλανου => αποφυγη downgrade.
Υπηρχαν καποια προβληματα με τα πρωτα ignition units τα οποια ηταν Madein China αλλα πλεον είναι Made in Japan.
Πιστευω πως από τα παραπανω είναι κατανοητο πως υπαρχουν πλεονεκτηματα μετατροπης ενός κινητηρα από glow ignition σε spark.
Φιλικα,
Νικος
Θα ηθελα να σας δωσω μια αρκετα εξειδικευμενη ενημερωση η οποια σε καποιους ισως φανει χρησιμη.
Η YS - Yamada τρεχει αυτη τη στιγμη ενα πιλοτικο project στο οποιο συμμετεχουν μερικοι απο τους κορυφαιους πιλοτους pattern στον κοσμο, το project ειναι γνωστο και ως YS-170 CDI.
Μιλαμε για κινητηρα μεθανολης με ηλεκτρονικη αναφλεξη. Συμφωνα με αυτα που συζητησα με τον κο Yamada και από αυτά που γραφονται στα fora, η καταναλωση του συγκεκριμενου κινητηρα είναι μειωμενη κατά 50% σε σχεση με το συμβατικο κινητηρα μεθανολης. Απαιτει δε λιγοτερο ποσοστο νιτρομεθανιου και λιγοτερο λαδι => μικροτερο κοστος καυσιμου. Πλεον τα προβληματα της προαναφλεξης και του kickback παυουν να υπαρχουν και γενικα η λειτουργια είναι πιο ομαλη. Φανταστειτε πως με ένα tank πλεον μπορεις να κανεις δυο πτησεις προπονησης (σημαντικο στο pattern) ή μπορεις να εχεις tank μικροτερου ογκου για εξοικονομηση βαρους. Α και το πιο σημαντικο ο κινητρας δε βγαζει πλεον καπνο λογω μικροτερης περιεκτικοτητας λαδιου με αποτελεσμα να μη φαινονται εκτροπες του ιχνους του αεροπλανου => αποφυγη downgrade.
Υπηρχαν καποια προβληματα με τα πρωτα ignition units τα οποια ηταν Madein China αλλα πλεον είναι Made in Japan.
Πιστευω πως από τα παραπανω είναι κατανοητο πως υπαρχουν πλεονεκτηματα μετατροπης ενός κινητηρα από glow ignition σε spark.
Φιλικα,
Νικος
Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition
Αγαπητέ 3DJunk,
Αυτό το project που αναφέρεσαι είναι μια εργοστασιακή προσέγγιση και όχι μια "μετατροπή" απο τα χέρια ενός κοινού μοντελιστή, μιας και αναφέρεται σε έναν κινητήρα glow 4χρονο φτιαγμένο απο το εργοστάσιο (και τι εργοστάσιο ...Yamada YS!!!!!...) για αγωνιστική χρήση με ειδικούς τύπους καυσίμου (λιγότερο λάδι κτλ.)..
Αν η μετατροπή γίνει απο τα χέρια ενός απλού μοντελιστή με χρήση του ιδίου καυσίμου όπως προαναφέρθηκε απο τον Νikolas K. δεν νομίζω οτι θα χαίρει των ιδίων χαρακτιριστηκών με τον κινητήρα της YAMADA που ώς γνωστόν κατασκευάζει 4χρονους κινητήρες υψηλών προδιαγραφών απόδοσης.
ΜΦΧ
Τρύφωνας
ΥΓ : Η Saito FG36 4Stroke είναι μια επίσης προσέγγιση glow σε Gas...(σε αυτή την περίπτωση ο κινητήρας καίει αμόλυβδη...)
ΥΓ 2: Επίσης το αν ο κινητήρας θα καίει την ίδια ή χαμηλότερη ποσότητα καυσίμου είναι περισσότερο θέμα επιλογής καρμπυρατέρ και όχι απαραίτητα μόνο χρονισμού...
Αυτό το project που αναφέρεσαι είναι μια εργοστασιακή προσέγγιση και όχι μια "μετατροπή" απο τα χέρια ενός κοινού μοντελιστή, μιας και αναφέρεται σε έναν κινητήρα glow 4χρονο φτιαγμένο απο το εργοστάσιο (και τι εργοστάσιο ...Yamada YS!!!!!...) για αγωνιστική χρήση με ειδικούς τύπους καυσίμου (λιγότερο λάδι κτλ.)..
Αν η μετατροπή γίνει απο τα χέρια ενός απλού μοντελιστή με χρήση του ιδίου καυσίμου όπως προαναφέρθηκε απο τον Νikolas K. δεν νομίζω οτι θα χαίρει των ιδίων χαρακτιριστηκών με τον κινητήρα της YAMADA που ώς γνωστόν κατασκευάζει 4χρονους κινητήρες υψηλών προδιαγραφών απόδοσης.
ΜΦΧ
Τρύφωνας
ΥΓ : Η Saito FG36 4Stroke είναι μια επίσης προσέγγιση glow σε Gas...(σε αυτή την περίπτωση ο κινητήρας καίει αμόλυβδη...)
ΥΓ 2: Επίσης το αν ο κινητήρας θα καίει την ίδια ή χαμηλότερη ποσότητα καυσίμου είναι περισσότερο θέμα επιλογής καρμπυρατέρ και όχι απαραίτητα μόνο χρονισμού...