Τρύφωνας έγραψε: ↑Αγαπητέ 3DJunk,
Αυτό το project που αναφέρεσαι είναι μια εργοστασιακή προσέγγιση και όχι μια "μετατροπή" απο τα χέρια ενός κοινού μοντελιστή, μιας και αναφέρεται σε έναν κινητήρα glow 4χρονο φτιαγμένο απο το εργοστάσιο (και τι εργοστάσιο ...Yamada YS!!!!!...) για αγωνιστική χρήση με ειδικούς τύπους καυσίμου (λιγότερο λάδι κτλ.)..
Αν η μετατροπή γίνει απο τα χέρια ενός απλού μοντελιστή με χρήση του ιδίου καυσίμου όπως προαναφέρθηκε απο τον Νikolas K. δεν νομίζω οτι θα χαίρει των ιδίων χαρακτιριστηκών με τον κινητήρα της YAMADA που ώς γνωστόν κατασκευάζει 4χρονους κινητήρες υψηλών προδιαγραφών απόδοσης.
ΜΦΧ
Τρύφωνας
ΥΓ : Η Saito FG36 4Stroke είναι μια επίσης προσέγγιση glow σε Gas...(σε αυτή την περίπτωση ο κινητήρας καίει αμόλυβδη...)
Τρυφων,
Αυτα που εγραψα δειχνουν τα πλεονεκτηματα μετατροπης glow σε spark ignition με μεθανολη. Πλεον εχει γινει και απο Γαλλους μοντελιστες σε Yamada (DZ) μηχανες. Επιση η Yamada σκοπευει να διαθεσει και conversion κιτ.
Δεν απαιτείται κάποια τραγικη μετατροπη στον κινητηρα. Αν γινεται σε Υamada μπορει να γινει και αλλου. Πώς? Προσωπικα δε με απασχολει αν και εχω δει φωτογραφιες, δεν ειμαι υπερ των μετατροπων προτιμω να αγοραζω το προιον τεσταρισμενο και ετοιμο για χρηση.
Χαιρετισμους,
Νικος