Τρύφωνας έγραψε: ↑Hey Nitro 35%
Γιατί μας τα χαλάς τώρα στο τέλος;;;;
Ασφαλώς και μπορεί να γίνει.!!!... Απλά θέλει ανάλογες παρεμβάσεις. Ο χρονισμός ορίζεται σε 2 χρόνους στο 2χρονο και σε 4 στον τετράχρονο. Οι χρόνοι είναι οι ίδιοι και στην περίπτωση του "μαμίσιου" αλλά και στην περίπτωση της μετατροπής. Απλά στην περίπτωση που βάζεις ηλεκτρονική ορίζεις απόλυτα τον χρόνο της καύσης με λιγότερες απώλειες καυσίμου απ' ότι με την συμβατική μέθοδο. Ειδικά στους 2χρονους. (Εδώ βέβαια παίζει ρόλο και το καλό καρμπυρατέρ γιατί πολλές φορές πας να μαζέψεις κάτι απο κάπου και τελικά χάνεις απο αλλού!!!)
Δεν καταλαβαίνω απο την στιγμή που κάποιος το βλέπει σαν πρότζεκτ μόνο να πρέπει να θυριδώσει τον κινητήρα του. Ειδικά αν σκέφτεται να κάψει μεθανόλη.
Επαναλαμβάνω οτι αυτό ΓΙΝΕΤΑΙ. Απλά κοστίζει!!!!!
Τα παραδείγματα του 3DJunk είναι και του λόγου το αληθές!!!
Συμφωνώ μαζί σου. Το πρόβλημα με τους glow είναι αυτή ακριβώς η αυτόματη ρύθμιση του χρονισμού ανάφλεξης. υπάρχουν περιπτώσεις που είναι "μάπα":
καιρικές συνθηκες, μίγμα, νίτρο στο καύσιμο (τύπος καυσιμου), μπουζί glow, συμπίεση, έλικα (φορτίο). Αλλάζοντας το ένα από τα έξι σημαίνει ότι χαλάει ο χρονισμός της ανάφλεξης. Αυτό μειώνει την απόδοση.Πρέπει λοιπόν να παίξεις διορθωτικά με τα υπόλοιπα πέντε, μέχρι να βρεθεί ο κατάλληλος συνδυασμός που επαναφέρει την απόδοση σε επιθυμητά επίπεδα. Αυτό σε αγωνιστικό επίπεδο βέβαια. Μπορεί ο χομπίστας να μην αντιληφθεί καν τη διαφορά παρα εκτός κι αν δεν παίρνει μπρος η μηχανή.
Μα αυτό δεν είναι (ήταν- ας πούμε καλύτερα) και το πλεονέκτημα των diesel; Ο παράγοντας συμπίεση ρυθμιζόταν εύκολα και αντιστάθμιζε κάθε αλλαγή των υπολοίπων τεσσάρων μεταβλητών (προφανώς δεν υπάρχει η μεταβλητή μπουζί). Γι' αυτό και μπορούν οι ντίζελ να γυρίζουν μεγαλύτερες έλικες, σχετικά με τον κυβισμό τους, γιατί ρυθμίζουν ικανοποιητικά το χρονισμό της ανάφλεξης. Γιατί άραγε να μην επικρατήσουν;
Τρύφωνας έγραψε: ↑Τώρα η δική μου γνώμη έχει να κάνει με το cost effectiveness. Αν θέλεις δηλαδή να προχωρήσεις σε τέτοια πατέντα τότε κάντον τον κινητήρα σου Βενζίνα για να αποσβέσεις και το κόστος της μετατροπής. Γιατί άλλο είναι το κόστος με 35cc Glow να καίς Μεθανόλη και άλλο να καίς βενζίνα!!!!
Τρύφωνας
Για το κόστος δεν είμαι σίγουρος ότι είναι τόσο πολύ. Δες:
http://www.justengines.unseen.org/acatalog/CDI_Ignitions_Systems.html
Βρήκα ότι πουλάνε CDI συστήματα με μπουζί σπινθήρα που έχουν σπείρωμα τύπου glow. Άρα ούτε και νέο σπείρωμα χρειάζεται. Απλά να γίνει η τοποθέτηση της ηλεκτρονικής ανάφλεξης στο αεροπλάνο και μερικά παρελκόμενα στον κινητήρα. Δεν είναι και τρομερά ακριβή η μετατροπή. Φυσικά αυτοί εννοούν ότι το καύσιμο αλλάζει σε βενζίνη.
Αυτό που μένει είναι να στείλει κάποιος ένα μέιλ στην justengines να ρωτήσει αν έχουν δοκιμαστεί οι κινητήρες που μετατρέπονται αν καίνε ικανοποιητικά καύσιμο με μεθανόλη. Και το τί μέγεθος και πάνω κινητήρας παίρνει τη μετατροπή.