Λίγη βοήθεια... Μπλέχτηκα!

bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 708
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: Λίγη βοήθεια... Μπλέχτηκα!

Δημοσίευση από bladeskiller »

Ο ρυθμιστής ταχύτητας ,αν δεν έχει καλή αντιπαρασιτική προστασία ,θα μπορούσε να δημιουργήσει τέτοια προβλήματα. Δοκίμασε να περάσεις το καλώδιο, που ενώνει το ρυθμιστή με το δέκτη ,από ένα φεριτάκι ,δυο τρείς στροφές, να δεις αν βελτιώνεται η κατάσταση. Γιατί δεν είναι μόνο οι ηλεκτρομαγνητικές υψίσυχνες παρεμβολές που προκαλεί ο ρυθμιστής αλλά και αυτές που μεταδίδει στην τάση τροφοδοσίας του δέκτη, μέσω του καλωδίου που τους συνδέει.




Φιλικά Κώστας.
bf109e
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: Τετ Μάιος 21, 2008 10:21 pm

Απάντηση: Λίγη βοήθεια... Μπλέχτηκα!

Δημοσίευση από bf109e »

Βασικα εκανα παραγγελια ενα αλλο esc.Θα το βαλω πανω και θα δω τι κανει.Αν συνεχισει τα ιδια τοτε θα του βαλω αντιπαρασιτικα πανω.Μα το αλλο που ειχα που ηταν καλο esc απο γνωστη εταιρεια,γιατι δεν εκανε το παραμικρο?Υπαρχουν καποια που εχουν απο μονα τους αντιπαρασιτικη θωρακιση?
kantina2005
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm

Απάντηση: Λίγη βοήθεια... Μπλέχτηκα!

Δημοσίευση από kantina2005 »

Γεια σας κυριοι. Νομιζω φιλε μου οτι αν εχεις 2.4 δεν εχεις τιποτα απο λευκο θορυβο.
Παντως εγω μεχρι στιγμης, δεν εχω κανενα προβλημα. Τωρα, της electric fly που ειχα παλια με fm πομπο, ναι ειχα πολλα προβληματα τόσο σε θερμικα όσο και σε ηλεκτρικα μοντέλα. Στα μεν θερμικα, οταν ειχα μακρια καλωδια, το σερβο εκανε τρελα απο μονο του. Ενδεχομένως να εφταιγε κατι αλλο, αλλα οπως ειπα και πιο πανω, απο τοτε που ξεκινησα να χρησιμοποιώ 2.4 έπαψαν τα προβλήματα.
Τωρα, τα καλα esc ειναι σιγουροτερα, αλλα δυστυχως ακομα για την ελλαδα ειναι ακριβα.
Βλεπεις, οσο ομορφο ειναι το χομπυ μας, ...ειναι και ακριβο επισης.

Γιωργος
bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 708
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: Λίγη βοήθεια... Μπλέχτηκα!

Δημοσίευση από bladeskiller »

Η αλήθεια είναι ,ότι τα παράσιτα από ρυθμιστές, μοτέρ κ.λ.π. επηρεάζουν πολύ περισσότερο τις συχνότητες κάτω από 200-300ΜΗΖ. Ομως τα τασικά "καρφιά" ,που περνάνε στο καλώδιο του ρυθμιστή που τροφοδοτεί το δέκτη, λόγω κακού φιλτραρίσματος, μπορούν να επηρεάσουν τα ψηφιακά κυκλώματα του δέκτη και να δημιουργήσουν καταστάσεις, άσχετα με την μπάντα στην οποία αυτός λειτουργεί.
Να σημειώσω επίσης, μια που αναφέρθηκε, ότι τα 2.4 έχουν αναμφισβήτητα πλεονεκτήματα ,με την προυπόθεση όμως να γνωρίζει κάποιος τα μυστικά της σωστής τοποθέτησης αυτών των συστημάτων και με τι να τα συνδυάσει. Διαφορετικά θα βρει γερό μπελά. Δυστυχώς υπάρχει πολύ άγνοια όσον αφορά τις διαφορές αυτών των συστημάτων σε σχέση με τα παραδοσιακά και πολλοί την πατάνε γιατί δεν ρωτάνε αυτούς που πρέπει να ρωτήσουν.



Φιλικά Κώστας.
kantina2005
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm

Απάντηση: Λίγη βοήθεια... Μπλέχτηκα!

Δημοσίευση από kantina2005 »

Φιλοι γεια σας. Να αναφερω ξανα οτι μεχρι τωρα γενικα δεν ειχα προβλημα. Πεταω ενα avistar.
Πριν κανα 2 εβδομαδες συναντησα το εξης: Εχω μια ηλεκτρικη ντακοτα απο την great planes και εχω βαλει το μικροτερο receiver της spektrum, (εχω την 7καναλη). Τοποθετησα 6καναλο δεκτη, ο οποιος ειναι για μικρα μοντελα. Ξαφνικα, εκει που πεταω, βλεπω οτι το μοντελο δεν παει καλα. Αρχισα να χανω τους κινητηρες και να μην ακουει, μετα να ξανακουει και τελικα με τα χιλια ζορια καταφερα να το προσγειωσω.
Τωρα ο receiver ειχε φυγει απο την θεση του; Ολες τις προηγουμενες φορες που σηκωσα το μοντελο, δεν ειχα προβλημα.
Να σας πω την αληθεια εχω φοβηθει λιγο, αλλα θα το ξαναδοκιμασω αυτο σαβ/κο.
Υπαρχει καποιος που να εχει καποια αποψη; Μπορει να μην κανει αυτος ο receiver; Ειναι ΑΡ6100. Σημειωνω οτι στα μεγαλα μοντελα που χρησιμοποιω τους ΑΡ6200 και ΑΡ7000 δεν παρουσιαζεται το παραμικρο. Μονο σε αυτο! Στα αλλα δεν εχω τις ενοχλητικες παρεμβολες.

φιλικα Γιωργος
bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 708
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: Λίγη βοήθεια... Μπλέχτηκα!

Δημοσίευση από bladeskiller »

Αν και είμαστε λιγάκι εκτός θέματος, ο δέκτης που είχες στο αεροπλάνο είχε και δορυφόρο? Γιατί μόνο με το δέκτη μπορεί να έπεσες σε τυφλό σημείο της κεραίας του. Επίσης μήπως κουνήθηκε ο δεκτης και οι κεραία του ακούμπησε σε τίποτα μέταλλα ή καλώδια γιατί κάτι τέτοιο ειδικά στα 2.4 =πρόβλημα.

ΥΓ. Κι εγώ πάντα 2.4 futaba πετάω και δεν είχα "κιχ".
Τη συγκεκριμένη ντακότα πολύ τη ζαχαρώνω... Για την ώρα έχω τη μικρή της GWS ::)



Φιλικά Κώστας.
kantina2005
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm

Απάντηση: Λίγη βοήθεια... Μπλέχτηκα!

Δημοσίευση από kantina2005 »

φιλε κωστα ο δεκτης ειχε φυγει απο την θεση του και επαιζε μεσαστο μοντελο τωρα αυτο που λες μπορει να εγινε.αν ακουμπαει ο δεκτης πανω σε μεταλο η σε καλωδια χανει το σημα δεν το ηξερα.ευχαριστω για την βοηθεια.
φιλικα γιωργος
bf109e
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: Τετ Μάιος 21, 2008 10:21 pm

Απάντηση: Λίγη βοήθεια... Μπλέχτηκα!

Δημοσίευση από bf109e »

Εγω στα fm ειχα προβλημα με ενα συστημα hitech οπου την ειχε κανει λαχειο ο πομπος.Απο τοτε που αλλαξα παιζω και εγω ενταξει.Το θεμα ειναι πως το αλλο το ειχα 3 χρονια πριν με αποχαιρετισει.Με fm και απλο δεκτη.Το πηγαινα και μακρυα αρκετα αλλα παρολα αυτα κανενα θεμα.Ουτε καν με ενα παιπερ της κιοσο με την τηλεκατευθυνση της μανας του ειχα πολυ θεμα.Εκανε κανα 2-3 κιχ οταν τελειωνε η μπαταρια.Θελω να του αλλαξω τα εντοστια.Σερβο, δεκτη, esc.Γιατι της μαμας του πρεπει να πηραν υγρασια και παπαλα.Το μοτερ παιζει.Αλλα εχω παλι αποιες ερωτησεις.Αυτο παιζει μονο με nimh μπαταριες.Εχω 3 απο δαυτες.Τι esc χρειαζεται?Ισως ρωταω βλακεια αλλα εχω συνδυασει τις lipo με esc και οχι τις nimh.Θελουν και αυτες esc?Και αν ναι πως ξερω ποιο παιζει τις nimh?

Στο θεμα του αλλου με τα γκλιτσακια πηρα αλλο esc της robbe.Θα το δοκιμασω και θα δω τι γινεται.Ελπιζω να παιζει τωρα.Αν δεν παιζει θα παρω και αντιπαρασιτικο.Ελπιζω να κανει δουλεια.
bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 708
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: Λίγη βοήθεια... Μπλέχτηκα!

Δημοσίευση από bladeskiller »

Κοίταξε, τα περισσότερα σημερινά ESC, μπορούν να προγραμματιστούν είτε για ΝΙΜΗ είτε για λίπο. Αρκεί να έχεις βέβαια το μάνιουαλ για να ξέρεις τι σημαίνουν τα "μπιπ, μπιπ" κατά τη διαδικασία προγραμματισμού. Πάντως η βασική διαφορά, είναι η ενεργοποίηση του κατάλληλου low voltage cut off για προστασία της λίπο. Εγώ έχω δουλέψει με λίπο τρίσελη για παράδειγμα, μοντέλα που είχαν μαμίσιο ρυθμιστή για ΝΙΜΗ 9.6 βολτ χωρίς πρόβλημα. Απλά πρέπει να έχεις το νου σου ,να μην πετάς πολύ ώρα και αδειάσει η μπαταρία τελείως ,κάτι που είναι καταστροφικό για μια λίπο.



Φιλικά Κώστας.
bf109e
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: Τετ Μάιος 21, 2008 10:21 pm

Απάντηση: Λίγη βοήθεια... Μπλέχτηκα!

Δημοσίευση από bf109e »

Ναι ξερω οτι οι λιπο ειναι αρκετα μυστηριες σε αυτο το θεμα οπως και σε αρκετα.Το esc που πηρα ειναι το 825 της ρομπε.Καλο φαινεται παντως.Εχει cut off και για νιμη και για λιπο.Εχει ενα κατι σαν βισμα που το κανει αυτο.Αλλα δεν ξερω σε ποια θεση πρεπει να ειναι για να ειναι σωστο το cut off για λιπο.Εχω μαδησει τις οδηγιες αλλα δεν το λεει πουθενα.Ελπιζω να ειναι για lipo απο default ρυθμιση εργοστασιου!!
kantina2005
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm

Απάντηση: Λίγη βοήθεια... Μπλέχτηκα!

Δημοσίευση από kantina2005 »

ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΒΙΣΜΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ CUT OFF?ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΥ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ SPEED CONTROL ΤΗΣ ROBBE OTI ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΙΣΤΗΣ.ΜΕ ΟΘΟΝΗ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ!
ΦΙΛΙΚΑ ΓΙΩΡΓΟΣ
kantina2005
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm

Απάντηση: Λίγη βοήθεια... Μπλέχτηκα!

Δημοσίευση από kantina2005 »

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΠΟΥΘΕΝΑ 825 ΑΛΛΑ 925.ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΙΣΜΟΥ ΜΕ ΟΘΟΝΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΣ!
bf109e
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: Τετ Μάιος 21, 2008 10:21 pm

Απάντηση: Λίγη βοήθεια... Μπλέχτηκα!

Δημοσίευση από bf109e »

Γραφει πανω του πως ειναι το 825.Ειναι 25Α.Και το βισμα αυτο το αναφερει σαν jumper.Δεν ειναι με καρτα.Με αυτο το jumper γινονται ολα.Το βγαζεις και ρυθμιζεις με τα μπιπ κτλ,το βαζεις και κρατα ααποθηκευση μετα.Εκτος απο το γκαζι που καθε φορα πρεπει να το κρατας στο 0,να κανει μπιπ,μετα στο φουλ,να ξανακανει μπιπ και μετα πετας.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Moteur - Speed Controls”