Στρώσιμο κινητήρα για 50άρι
Στρώσιμο κινητήρα για 50άρι
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΓΙΑ ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΕ 50ρι ΘΕΡΜΙΚΟ? ΑΦΟΥ ΣΤΗΘΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ Ε/Π Ή ΠΆΝΩ ΣΕ ΕΙΔΙΚΗ ΒΑΣΗ ΜΕ ΠΡΟΠΕΛΑ. ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΒΑΣΕΙΣ, ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΟΠΕΛΕΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ (ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ Ε/Π ΟΧΙ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ).
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.@P@
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.@P@
Απάντηση: Στρώσιμο κινητήρα για 50άρι
Απ΄όσο γνωρίζω και έχω διαβάσει απο τα manual τουλάχιστον της O.S., το
μοτέρ της στρώνονται δεμένα στο ελικόπτερο.
Το πρώτο ξεκίνημα, brake in, γίνεται με πολύ πλούσιο μίγμα και hover.
Κράτα σε λειτουργία τον κινητήρα σου για 3 λεπτά, σβήσε, ασε να παγώση,
και ξανά απο την αρχή.
Αυτό για το πρώτο τεμπόζιτο. Μετα χόβερ για το δεύτερο, και στο τρίτο βόλτα.
Απλά πρόσεχε τις θερμοκρασίες.
μοτέρ της στρώνονται δεμένα στο ελικόπτερο.
Το πρώτο ξεκίνημα, brake in, γίνεται με πολύ πλούσιο μίγμα και hover.
Κράτα σε λειτουργία τον κινητήρα σου για 3 λεπτά, σβήσε, ασε να παγώση,
και ξανά απο την αρχή.
Αυτό για το πρώτο τεμπόζιτο. Μετα χόβερ για το δεύτερο, και στο τρίτο βόλτα.
Απλά πρόσεχε τις θερμοκρασίες.
Απάντηση: Στρώσιμο κινητήρα για 50άρι
k εμείς εδώ στη πάτρα έτσι στρώνουμε τους "κινιτιρεs"-4 "τεποζιτα" hover τελείως μπουκωμένος k μετά σιγά σιγά αρχίζεις να τοv κλίνης μέχρι να το φέρεις στη σωστή θερμοκρασία.φιλικά puzzle;;)
Απάντηση: Στρώσιμο κινητήρα για 50άρι
Επίσης αν ξέρεις λίγο να πετάς πορεία, καλό είναι το ελικόπτερο να μην το έχεις hover αλλά να το αφήνεις να κάνει πορεία. Έτσι ο κινητήρας είναι λιγότερο ζορισμένος λόγω του ότι το ελικόπτερο όταν προχωράει το βάρος του στηρίζεται στο δίσκο του στροφείου και όχι στη μηχανή.
Απάντηση: Στρώσιμο κινητήρα για 50άρι
sfyris έγραψε: ↑Επίσης αν ξέρεις λίγο να πετάς πορεία, καλό είναι το ελικόπτερο να μην το έχεις hover αλλά να το αφήνεις να κάνει πορεία. Έτσι ο κινητήρας είναι λιγότερο ζορισμένος λόγω του ότι το ελικόπτερο όταν προχωράει το βάρος του στηρίζεται στο δίσκο του στροφείου και όχι στη μηχανή.
sfyris μήπως θα μπορούσες να το εξηγήσεις λίγο αυτό με βάση τη θεωρία πτήσης του ελικοπτέρου?
Καταλαβαίνω να ψύχεται καλύτερα ο κινητήρας σε πορεία λόγω αυξημένου ρεύματος αέρα (και όχι μόνο από τη "φάνα" του κινητήρα) αλλά το lift πρέπει να είναι λίγο μεγαλύτερο σε πορεία για να αντισταθμιστεί η αντίσταση του αέρα (γι αυτό άλλωστε όταν από hover δώσουμε εντολή down elevator για να ξεκινήσει πορεία προς τα εμπρός χρειάζεται για αντιστάθμισμα λίγο pitch up).
Ετσι το καταλαβαίνω εγώ ότι προκύπτει από τη Φυσική του ελικοπτέρου. Μήπως κάνω κάπου λάθος?
Βαγγέλης
Απάντηση: Στρώσιμο κινητήρα για 50άρι
Να το θέσουμε αλλιώς. Γιατί λέμε οτι πρέπει το pitch να ξεκινάει από λίγο αρνητικές μοίρες αντί από τις 0; Απαντάω: Γιατί αν φυσάει αέρας δεν πρόκειται να το προσγειώσετε εύκολα (ή καθόλου για 7 - 8 bf)! Άρα στην πορεία, που το μοντέλο κινείται σε σχέση με τον αέρα (άρα πάλι το "φυσάει" αέρας) έχουμε το ίδιο φαινόμενο, παραγωγή lift με λίγες μοίρες και άρα λιγότερο φόρτο στον κινητήρα.:--)!!
Δοκίμασέ το να δεις, προχώρησέ το και όταν πιάσει ομαλή οριζόντια πορεία, γύρνα το στικ στη μέση (0 μοίρες σε idle up). Θα δεις οτι συνεχίζει να προχωράει χωρίς να χάνει ύψος, μέχρι η αντίσταση του αέρα να του κόψει ταχύτητα εκτός και αν του δώσεις αρνητικό pitch.
Δοκίμασέ το να δεις, προχώρησέ το και όταν πιάσει ομαλή οριζόντια πορεία, γύρνα το στικ στη μέση (0 μοίρες σε idle up). Θα δεις οτι συνεχίζει να προχωράει χωρίς να χάνει ύψος, μέχρι η αντίσταση του αέρα να του κόψει ταχύτητα εκτός και αν του δώσεις αρνητικό pitch.
Απάντηση: Στρώσιμο κινητήρα για 50άρι
φιλε Βαγγελη οταν ο δισκος βρισκεται σε ροη αερα παραγει εξτρα αντωση οποτε η δουλια του μοτερ γινεται πιο ευκολη.Οταν φυσαει δεν παρατηρεις οτι το ελικοπτερο φουσκωνει?Μπορουμε να το παρομοιασουμε με ενα 3d αεροπλανο που κανει hover και μετα πορεια.Σαφως οταν κανει πορεια χρειαζεται λιγοτερη ισχυ λογω της αντωσης της πτερυγας.Ελπιζω να βοηθησα.
Απάντηση: Στρώσιμο κινητήρα για 50άρι
Σωστός ο sfyris και ο nitro 35% αγαπητέ vhal.
Γι αυτό και απο το 3ο τεπόζιτο βόλτα.
Και για ροή αέρα, αλλα και για να μην ζορίζετε τόσο.
Επίσης πρέπει να πουμε στον manosm1 να αποφασίση με τι καύσιμο θα δουλεύει τον κινητήρα του, και με
αυτό να τον ξεκινήση.
_Οσο αφορά την θερμοκρασία, που είναι τπ Α και το Ω για την διάρκεια / ποιότητα / απόδοση του κινητήρα,
δεν πρέπει να ξεπεράσει τους 60 βαθμούς Κελσίου στη κεφαλή στο πρώτο στάδιο στρωσίματος._
Μετά το 4 τεπόζιτο, αρχίζεις το "σφύριγμα" του κινητήρα κλείνοντας ενα κλίκ την φορά την βελόνα μέχρι
να τον φέρεις στην απόδοση / δύναμη που πρέπει.
Γι αυτό και απο το 3ο τεπόζιτο βόλτα.
Και για ροή αέρα, αλλα και για να μην ζορίζετε τόσο.
Επίσης πρέπει να πουμε στον manosm1 να αποφασίση με τι καύσιμο θα δουλεύει τον κινητήρα του, και με
αυτό να τον ξεκινήση.
_Οσο αφορά την θερμοκρασία, που είναι τπ Α και το Ω για την διάρκεια / ποιότητα / απόδοση του κινητήρα,
δεν πρέπει να ξεπεράσει τους 60 βαθμούς Κελσίου στη κεφαλή στο πρώτο στάδιο στρωσίματος._
Μετά το 4 τεπόζιτο, αρχίζεις το "σφύριγμα" του κινητήρα κλείνοντας ενα κλίκ την φορά την βελόνα μέχρι
να τον φέρεις στην απόδοση / δύναμη που πρέπει.
-
- Δημοσιεύσεις: 708
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Στρώσιμο κινητήρα για 50άρι
Επίσης να σημειώσω ότι, θα χρειαστεί στην αιώρηση και κάποια ρύθμιση της βελόνας του ραλαντί ,η οποία παίζει λιγότερο η περισσότερο ρόλο, ανάλογα με τον τύπο της μηχανής, στα μισά γκάζια. Αν δηλαδή στο τέλος του στρωσίματος η μηχανή έχει καλή απόκριση σε απότιμη άνοδο και καλό ραλαντί αλλά στα μισά γκάζια της αιώρησης το μίγμα δεν είναι σωστό, θα χρειαστεί να πειράξουμε λίγο τη μικρή ,για να συνδυάσουμε σωστό ραλαντί με σωστό μίγμα στην αιώρηση. Εύκολο στις OS δυσκολότερο στις ΤΤ.
Φιλικά Κώστας.
Φιλικά Κώστας.