Μόλις εντόπισα το πρόβλημα...
Το σωληνάκι του βοσκού σκλήραινε, λύγισε και έμεινε ψηλά στη μέση του
ντεπόζιτου σχεδόν άκαμπτο. Το βάρος του βοσκού δεν μπορεί να το τραβήξει
στον πάτο, οπότε στο χόβερ τραβάει μόνο αέρα... Πρέπει να σκεφτώ μια λύση
για να μην ξαναγίνει, έχετε καμιά ιδέα;
Στροφές κινητήρα
-
- Δημοσιεύσεις: 66
- Εγγραφή: Δευ Ιούλ 07, 2008 7:11 pm
Απάντηση: Στροφές κινητήρα
ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,
1.ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΤΑ ΜΗΚΟΣ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΕΝΑ ΣΚΛΗΡΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ.
2.ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΠΟ ΣΩΛΗΝΑΚΙ(ΤΟΥ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ) ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΤΟ ΒΟΣΚΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΕΜΠΡΟΣ.ΘΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ, ΔΕ ΘΑ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΞΑΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΜΩΣ!
ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ!!(ΟΡΘΙΟ)
ΠΡΙΝ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ, ΚΑΝΕ ΑΠΟΓΕΜΙΣΗ. ΑΝ ΜΕΙΝΟΥΝΕ ΚΑΥΣΙΜΑ ΣΤΟ ΝΤΕΠΙΖΙΤΟ, ΤΟΤΕ Ο ΒΟΣΚΟΣ ΕΧΕΙ ΓΥΡΙΣΕΙ ΕΜΠΡΟΣ!
ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΣΤΗ ΣΚΥΔΡΑ
1.ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΤΑ ΜΗΚΟΣ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΕΝΑ ΣΚΛΗΡΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ.
2.ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΠΟ ΣΩΛΗΝΑΚΙ(ΤΟΥ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ) ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΤΟ ΒΟΣΚΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΕΜΠΡΟΣ.ΘΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ, ΔΕ ΘΑ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΞΑΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΜΩΣ!
ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ!!(ΟΡΘΙΟ)
ΠΡΙΝ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ, ΚΑΝΕ ΑΠΟΓΕΜΙΣΗ. ΑΝ ΜΕΙΝΟΥΝΕ ΚΑΥΣΙΜΑ ΣΤΟ ΝΤΕΠΙΖΙΤΟ, ΤΟΤΕ Ο ΒΟΣΚΟΣ ΕΧΕΙ ΓΥΡΙΣΕΙ ΕΜΠΡΟΣ!
ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΣΤΗ ΣΚΥΔΡΑ
Απάντηση: Στροφές κινητήρα
Σωστά.... γι' αυτό μου έμεναν μέσα καύσιμα όταν άδειαζα !@/-=}{{
Ευχαριστώ πάντως Ντίνο, μάλλον θα βάλω ελατήριο και γενικώς θα έχω το
νου μου. Πού να πήγαινε το μυαλό μου ότι θα γινόταν τέτοιο πράγμα;
Έχω να μάθω πολλάαααα ακόμη! ;D
@P@
Ευχαριστώ πάντως Ντίνο, μάλλον θα βάλω ελατήριο και γενικώς θα έχω το
νου μου. Πού να πήγαινε το μυαλό μου ότι θα γινόταν τέτοιο πράγμα;
Έχω να μάθω πολλάαααα ακόμη! ;D
@P@
Απάντηση: Στροφές κινητήρα
Παίζοντας τώρα με το thrustHP βλέπω ότι μια έλικα 20Χ6 έχει μικρότερο
φορτίο για τη μηχανή από τις 18Χ10 και 19Χ8
που γυρίζει ο MLD28 στις 6200rpm.
Η ώση που αποδίδει σ' αυτές τις στροφές μια 20Χ6 είναι πάνω από 7700γρ.
και υπάρχει περίπτωση λόγω χαμηλότερου φορτίου
οι στροφές να ανέβουν λίγο περισσότερο από τις 6200 V:))
Παίρνω λοιπόν έλικες 20Χ6 και το διαπιστώνω στην πράξη.
Αν είναι όντως έτσι, τότε βλέπω τον MLD28 να στεριώνει σ' αυτό το
μοντέλο (ώσπου αυτό να αποδημήσει εις Κύριον κάποια μέρα:-&&)
φορτίο για τη μηχανή από τις 18Χ10 και 19Χ8
που γυρίζει ο MLD28 στις 6200rpm.
Η ώση που αποδίδει σ' αυτές τις στροφές μια 20Χ6 είναι πάνω από 7700γρ.
και υπάρχει περίπτωση λόγω χαμηλότερου φορτίου
οι στροφές να ανέβουν λίγο περισσότερο από τις 6200 V:))
Παίρνω λοιπόν έλικες 20Χ6 και το διαπιστώνω στην πράξη.
Αν είναι όντως έτσι, τότε βλέπω τον MLD28 να στεριώνει σ' αυτό το
μοντέλο (ώσπου αυτό να αποδημήσει εις Κύριον κάποια μέρα:-&&)