Ποιο warbird να πάρω;
Ποιο warbird να πάρω;
Παιδια μετα απο το wilga αποφασισα να αγορασω ενα ακομα αεροπλανο...πιο ζωηρο για απλα ακροβατικα...ειμαι αναμεσα στο mustag και το corsair της arttech...τα εχει δοκιμασει κανεις; Ειναι και τα δυο με μαμα brushless...ποιο ειναι πιο σταθερο;
...ακουσα για το mustang οτι "ριχνει φτερο" και οτι γενικα ειναι δυστροπο...ποιο μου προτεινετε;
ποια ειναι τα υπερ και τα κατα τους;
...ακουσα για το mustang οτι "ριχνει φτερο" και οτι γενικα ειναι δυστροπο...ποιο μου προτεινετε;
ποια ειναι τα υπερ και τα κατα τους;
Απάντηση: Ποιο warbird να πάρω;
Καλημέρα AlexVag !s!1
Βρε αερομοντελιστή, θα πάρεις scale του Β παγκοσμίου πολέμου για να χαρείς τα ακροβατικά ? Τα scale είναι για εξομοίωση των πραγματικών πτήσεων αυτών των αεροσκαφών, και όχι για σβούρες.
Ζωηρά μοντελα, για απλά η δύσκολα ακροβατικά, είναι τα pattern, και μόνο αυτά.
Περί ορέξεως όμως ουδείς λόγος γίνεται @P@Καλές πτήσεις. Για τα χαρακτηριστικά των μοντέλων που ενδιαφέρεσαι θα σου απαντήσει με σιγουριά μόνο ο Τρυφωνας, γιατί τα έχει πετάξει σχεδόν όλα τα μαχητικά που κυκλοφορούν στην αγορά !!!!
Βρε αερομοντελιστή, θα πάρεις scale του Β παγκοσμίου πολέμου για να χαρείς τα ακροβατικά ? Τα scale είναι για εξομοίωση των πραγματικών πτήσεων αυτών των αεροσκαφών, και όχι για σβούρες.
Ζωηρά μοντελα, για απλά η δύσκολα ακροβατικά, είναι τα pattern, και μόνο αυτά.
Περί ορέξεως όμως ουδείς λόγος γίνεται @P@Καλές πτήσεις. Για τα χαρακτηριστικά των μοντέλων που ενδιαφέρεσαι θα σου απαντήσει με σιγουριά μόνο ο Τρυφωνας, γιατί τα έχει πετάξει σχεδόν όλα τα μαχητικά που κυκλοφορούν στην αγορά !!!!
Απάντηση: Ποιο warbird να πάρω;
θα περιμενω απαντηση λοιπον....μμμ θελω και ακροβατικα και dcale εμφανισγ...ζηταω πολλα?@P@χαχα ε δεν ειπαμε να κανει και χοβερ...
Απάντηση: Ποιο warbird να πάρω;
Απλά εκπληκτικό , πετάει και με αρκετό αέρα :D
thunder tiger ju-87
thunder tiger ju-87
- Συνημμένα
-
- DSC00464-1.jpg (79.86 KiB) Προβλήθηκε 74 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Ποιο warbird να πάρω;
Για το κορσέρ δεν ξέρω. Το μάσταγκ της συγκεκριμένης εταιρείας όμως το έχω. Πριν ενάμισι χρόνο περίπου που το είχα πάρει ήταν με καρβουνάτο μοτέρ και gear box. Αργότερα όμως του έβαλα outrunner brushless και φυσάει.
Είναι όντως δύστροπο αεροπλάνο. Στην απογείωση και στην προσγείωση για παράδειγμα θέλει μεγάλη προσοχή γιατί μπρουμιτίζει για πλάκα. Επίσης δεν πρέπει να αφήσεις την ταχύτητα να πέσει πολύ γιατί ρίχνει φτερό και αν δεν έχεις ύψος για να προλάβεις να το μαζέψεις με βουτιά ξεκινάς να ανακατεύεις έποξυ. Η κατάσταση βελτιώνεται λίγο αν δώσεις 1 χιλιοστό aileron reflex.
Φιλικά Κώστας.
Είναι όντως δύστροπο αεροπλάνο. Στην απογείωση και στην προσγείωση για παράδειγμα θέλει μεγάλη προσοχή γιατί μπρουμιτίζει για πλάκα. Επίσης δεν πρέπει να αφήσεις την ταχύτητα να πέσει πολύ γιατί ρίχνει φτερό και αν δεν έχεις ύψος για να προλάβεις να το μαζέψεις με βουτιά ξεκινάς να ανακατεύεις έποξυ. Η κατάσταση βελτιώνεται λίγο αν δώσεις 1 χιλιοστό aileron reflex.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Ποιο warbird να πάρω;
Hey AlexVag
Καλωσήρθες στο χώρο του scale και πιο ειδικά στο χώρο των warbirds...
Κατ' αρχήν θα ήθελα να επισημάνω οτι όλα τα αεροπλάνα είναι φτιαγμένα για να πετάνε. Το στύλ της απάντησης "αυτός ο τύπος δεν πετάει .." είναι μια λάθος προσέγγιση. Θα μπορούσαμε να πούμε οτι πχ. "αυτός ο τύπος δεν είναι ακόμα για τα χέρια μου..."
Όλα τα warbirds πετάνε. Και μάλιστα το καθένα με ιδιαίτερο χαρακτήρα.
Στο Corsair που οι περισσσότεροι φοβούνται τα πράγματα λύνονται με 2 απλές ενέργειες.
1ον Βάζεις diferential στα ailerons (Έτσι αποφεύγεις την τάση του adverse yaw..)
2oν Βάζεις 2 μοίρες downthrust στον κινητήρα και το αεροπλάνο γίνεται πιο υπάκουο στην φάση της απογείωσης.
Και το mustang αλλά και το Corsair είναι πολύ ωραία αεροπλανάκια, πολύ όμορφα στην πτήση και βγάζουν και όλους τους κλασικούς ακροβατικούς ελιγμούς. Δεν βγάζουν ελιγμούς 3D γιατί τα πηδάλια τους δεν τους το επιτρέπουν. Αν όμως θέλεις να κάνεις κλασσικούς ακροβατικούς ελιγμούς όπως Roll, Loop, stall turn, immelman, splitS, Cuban eight κτλ. θα ανακαλύψεις οτι μπορούν να τα βγάλουν θαυμάσια.
Καλή τύχη σε όποιο αποφασίσεις και τα 2 πετάνε μια χαρά.
Καλή χρονιά
Τρύφωνας
Καλωσήρθες στο χώρο του scale και πιο ειδικά στο χώρο των warbirds...
Κατ' αρχήν θα ήθελα να επισημάνω οτι όλα τα αεροπλάνα είναι φτιαγμένα για να πετάνε. Το στύλ της απάντησης "αυτός ο τύπος δεν πετάει .." είναι μια λάθος προσέγγιση. Θα μπορούσαμε να πούμε οτι πχ. "αυτός ο τύπος δεν είναι ακόμα για τα χέρια μου..."
Όλα τα warbirds πετάνε. Και μάλιστα το καθένα με ιδιαίτερο χαρακτήρα.
Στο Corsair που οι περισσσότεροι φοβούνται τα πράγματα λύνονται με 2 απλές ενέργειες.
1ον Βάζεις diferential στα ailerons (Έτσι αποφεύγεις την τάση του adverse yaw..)
2oν Βάζεις 2 μοίρες downthrust στον κινητήρα και το αεροπλάνο γίνεται πιο υπάκουο στην φάση της απογείωσης.
Και το mustang αλλά και το Corsair είναι πολύ ωραία αεροπλανάκια, πολύ όμορφα στην πτήση και βγάζουν και όλους τους κλασικούς ακροβατικούς ελιγμούς. Δεν βγάζουν ελιγμούς 3D γιατί τα πηδάλια τους δεν τους το επιτρέπουν. Αν όμως θέλεις να κάνεις κλασσικούς ακροβατικούς ελιγμούς όπως Roll, Loop, stall turn, immelman, splitS, Cuban eight κτλ. θα ανακαλύψεις οτι μπορούν να τα βγάλουν θαυμάσια.
Καλή τύχη σε όποιο αποφασίσεις και τα 2 πετάνε μια χαρά.
Καλή χρονιά
Τρύφωνας
Απάντηση: Ποιο warbird να πάρω;
differential στα ailerons? τι ακριβως ειναι αυτο?
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Ποιο warbird να πάρω;
Είναι μια λειτουργία, που πραγματοποιείται είτε μηχανικά με κατάλληλη διευθετηση των μπράτσων των σερβό είτε ,πιο εύκολα ,ηλεκτρονικά με την κατάλληλη μίξη και το αποτέλεσμα είναι ότι το aileron που ανεβαίνει παίρνει μεγαλύτερη κλίση από αυτό που κατεβαίνει. Με τον τρόπο αυτό ,δεν αυξάνεται πολύ η οπισθέλκουσα του φτερού, που βρίσκεται στο εξωτερικό της στροφής και αποφεύγεται το φαινόμενο της αντίθετης εκτροπής κατά το μπάσιμο στη στροφή, που φαίνεται από το έδαφος σαν κρέμασμα της ουράς και μπορεί να οδηγήσει και σε στολάρισμα, αν δεν χρησιμοποιηθεί το rudder που θα αντισταθμίσει αυτή την τάση.
Φιλικά Κώστας.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Ποιο warbird να πάρω;
ευχαριστω πολυ...το διαβασα και στο ιντερνετ μολις τωρα...δλδ αν πχ δινω κλιση δεξια και η μυτη φευγει αριστερα τι πρεπει να κανω ακριβως στις ντιζες του σερβο? αυτο το φαινομενο θα εμφανιζεται ειτε δινω κλιση δεξια ειτε δινω αριστερα η μονο σε μια απο αυτεσ τις περιπτωσεις?
Απάντηση: Ποιο warbird να πάρω;
AlexVag έγραψε: ↑ευχαριστω πολυ...το διαβασα και στο ιντερνετ μολις τωρα...δλδ αν πχ δινω κλιση δεξια και η μυτη φευγει αριστερα τι πρεπει να κανω ακριβως στις ντιζες του σερβο? αυτο το φαινομενο θα εμφανιζεται ειτε δινω κλιση δεξια ειτε δινω αριστερα η μονο σε μια απο αυτεσ τις περιπτωσεις?
Hey AlexVag
Το φαινόμενο του Adverse yaw παρουσιάζεται σε αεροπλάνα που το φτερό τους έχει ημισυμμετρική ή τελος πάντων αεροτομή με ασυμμετρία...(Δηλαδή όχι συμμετρική..)
Το φαινόμενο επίσης έχει σχέση και με το υπόλοιπο σχεδιασμό του αεροπλάνου καθώς και με το βάρος του. (Βλέπε φόρτιση πτέρυγας..)
Το επίμαχο σημείο είναι το εξής για να μην αναλύουμε πράγματα και θάματα χρονιάρες μέρες..
Όταν στρίβεις το στίκ του έλερον π.χ. δεξιά τα αντίστοιχα πηδάλια του αεροπλάνου σου έχουν φορά ως εξής...
Το δεξί σου έλερον έχει φορά προς τα πάνω και το αριστερό προς τα κάτω...
Αν η αεροτομή σου είναι π.χ. ημισυμμετρική τότε το πηδάλιο του αριστερού σου φτερού πρέπει να κατεβαίνει λιγότερο προς τα κάτω απ' ότι το δεξί ανεβαίνει προς τα επάνω. Αυτό γιατί αν κατεβαίνει το ίδιο, το αριστερό σου πηδάλιο μπορεί να αυξήσει το drag (οπισθέλκουσα) περισσότερο, και αντί να στρίψει το αεροπλάνο σου σε ρόλ, θα δημιουργήσει μια τάση ανάποδης στροφής γλυστρίματος προς την αντίθετη φορά...(δηλαδή αριστερά με γλίστρυμα...)
Σε αυτό παίζει ρόλο και το σχεδόν ανύπαρκτο Fin στην περίπτωση του Corsair. Στο Ρ-51 δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα μιας και η πλάγια επιφάνεια σε συνάρτηση με το αρκετά μεγάλο Fin της ουράς δεν σου εμφανίζει χαρακτηριστικά adverse yaw.
Μπορείς να "μαζέψεις" τις κινήσεις τον έλερονς με 2 τρόπους όπως προείπε ο blades...
Ο ένας είναι με τις ντίζες σου (μηχανικά δηλαδή..) και ο άλλος με την τ/κ σου στο mode ..Differential..
Α.. Εννοείται επίσης οτι θα βάλεις Differential και στις 2 κινήσεις των έλερονς ( Δεξιά και αριστερά..)
ΜΦΧ
Τρύφωνας
Απάντηση: Ποιο warbird να πάρω;
να υποθεσω οτι το Differential δεν γινεται να το ρυθμισω απο τη μαμα τ/κ που θα ερθει με το αεροπλανο? δλδ το ενα ριχνει φτερο και το αλλο εμφανιζει το παραπανω φαινομενο...μαλισταααα...w
Απάντηση: Ποιο warbird να πάρω;
Βασικα πιστευω οτι το φαινομενο αυτό δυσκολα θα το παρατηρισεις ή θα σε ενοχλησει.
Θα σε ενοχλουσε σε ενα αεροπλανο που το εχεις μαθει σαν το χερι σου οπου σε ενδιαφερη το ποσο αξονικο Roll θα βγάλει και οχι μονο να το βγάλει πραγμα που με Foam ή μικρο μοντελο δυσκολα θα το δεις έτσι και αλιος .
Πιστευω οτι και χωρις difererense θα χαρεις το μοντέλο που θελεις :) .
Θα σε ενοχλουσε σε ενα αεροπλανο που το εχεις μαθει σαν το χερι σου οπου σε ενδιαφερη το ποσο αξονικο Roll θα βγάλει και οχι μονο να το βγάλει πραγμα που με Foam ή μικρο μοντελο δυσκολα θα το δεις έτσι και αλιος .
Πιστευω οτι και χωρις difererense θα χαρεις το μοντέλο που θελεις :) .
Απάντηση: Ποιο warbird να πάρω;
δεν με ενδιαφερει τοσο το αν τα ρολσ θα ειναι τελεια...αλλα δεν θελω στις στροφες να πεφτει η ουρα...
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Ποιο warbird να πάρω;
Στο μάσταγκ τουλάχιστον δεν έχεις τέτοιο πρόβλημα. Και με τη μαμά τηλεκατεύθυνση που το πετούσα η οποία δεν έχει δυνατότητα διαφορικού aileron και χωρίς να πειράξω τους μηχανικούς συνδέσμους δεν είδα να κρεμάει η ουρά. Το φαινόμενο αυτό παρατηρρείται πιο έντονα στα piper cub όπου ακόμη και με διαφορικό aileron χρειάζεται το rudder για να στρίψεις σωστά.
Φιλικά Κώστας.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Ποιο warbird να πάρω;
μηπως τελικα να διαλεξω καποιο αλλο για δευτερο αεροπλανο? Αυτα που ακουσα με τρομαξαν λιγο...ισως τα μεγαλοποιω στο μυαλο μου...