sos
sos
Έχουμε πει, είμαι αρχάριος έχω ένα raptor 30 το γυροσκόπιο μου είναι TG7000 και η τηλεκατεύθυνση DX7. Το πρόβλημά μου είναι ότι δεν μπορεί να μείνει η ουρα σταθερή όπως έχω δει, αλλα (όχι πολύ αλλα φεύγει) παράδειγμα λίγο δεξιά του κάνω ένα κλικ αριστερά για να έρθει στα ίσια του και αρχίζει και φεύγει σιγά σιγά αριστερά λες και θέλει μισό κλικ. Το μόνο που ξέρω να πω για να βοηθήσω, είναι ότι είχαν βάλει την ευαισθησία στο 80% και ψαλίδιζε λίγο και την πήγαν στο 75%
Πως μπορώ να το κάνω να μη φεύγει όπως αλλα που έχω δει και αν δεν το δώσεις εσύ μένει κόκαλο. Αυτά.
Αν μπορεί κανεις και θέλει ας με βοηθήσει
Πως μπορώ να το κάνω να μη φεύγει όπως αλλα που έχω δει και αν δεν το δώσεις εσύ μένει κόκαλο. Αυτά.
Αν μπορεί κανεις και θέλει ας με βοηθήσει
Απάντηση: sos
Δεν έχω εμπειρία με το συγκεκριμένο γυροσκόπιο, αλλά μπορείς να δεις εδώ:
http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=1649
για να το στήσεις σωστά.
Αν δεν στηθεί σωστά από την αρχή, δύσκολα θα το "φέρεις σε λογαριασμό"
Βαγγέλης
http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=1649
για να το στήσεις σωστά.
Αν δεν στηθεί σωστά από την αρχή, δύσκολα θα το "φέρεις σε λογαριασμό"
Βαγγέλης
Απάντηση: sos
prinos γεια σου και καλώς ήρθες στην ιντερνετικη παρέα του petame.
Σαν αρχάριος δεν φτάνει που έχεις να αντιμετωπίσεις την δυσκολία για τα πρώτα βήματα μιας απλής αιώρησης, έμπλεξες και με την ρύθμιση του γυροσκοπίου.
Βλέπω ότι τραβάς ταλαιπωρία, και προφανώς δεν έχεις κάποιον δίπλα σου να σε βοηθήσει. Αναφέρεις ότι : ότι είχαν βάλει την ευαισθησία στο 80% και ψαλίδιζε λίγο και την πήγαν στο 75%
Και η ουρά συνεχίζει να ψαλιδίζει. Οπότε δεν φτάνει που προσπαθείς να κρατήσεις το heli σταθερό στην αιώρηση, χρειάζεται να διορθώνεις και συνεχώς την ουρά.
Μέχρι στιγμής είναι έτσι τα πράγματα ? Σε ρωτώ γιατί θέλω να σε βοηθήσω, αλλά χρειάζομαι πρώτα ορισμένες πληροφορίες, γιατί ειδικά στα ελικόπτερα τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο φαίνονται στην αρχή.
Σαν αρχάριος δεν φτάνει που έχεις να αντιμετωπίσεις την δυσκολία για τα πρώτα βήματα μιας απλής αιώρησης, έμπλεξες και με την ρύθμιση του γυροσκοπίου.
Βλέπω ότι τραβάς ταλαιπωρία, και προφανώς δεν έχεις κάποιον δίπλα σου να σε βοηθήσει. Αναφέρεις ότι : ότι είχαν βάλει την ευαισθησία στο 80% και ψαλίδιζε λίγο και την πήγαν στο 75%
Και η ουρά συνεχίζει να ψαλιδίζει. Οπότε δεν φτάνει που προσπαθείς να κρατήσεις το heli σταθερό στην αιώρηση, χρειάζεται να διορθώνεις και συνεχώς την ουρά.
Μέχρι στιγμής είναι έτσι τα πράγματα ? Σε ρωτώ γιατί θέλω να σε βοηθήσω, αλλά χρειάζομαι πρώτα ορισμένες πληροφορίες, γιατί ειδικά στα ελικόπτερα τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο φαίνονται στην αρχή.
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: sos
Αυτό που κατάλαβα εγώ είναι ότι το γυροσκόπιο "γλυστράει" σαν να μην είναι Head Hold. Μήπως αυτός που το σέταρε το έβαλε σε normal mode αντί AVCS (head hold mode)? Από κει και πέρα, το πρόβλημα μπορεί να οφείλεται και σε ακατάλληλο (αργό) σερβό της ουράς ή σε μπόσικα στο μηχανισμό του ουραίου.
Για κάνε την εξής δοκιμή. Ανοιξε πομπό και δέκτη ,περίμενε να σετάρει το γυροσκόπιο και μετά άρχισε σιγά σιγά να περιστρέφεις με το χέρι το ελικόπτερο. Κανονικά και αν το γυροσκόπιο είναι σεταρισμένο για ΗΗ,θα πρέπει να δεις το βήμα του ουραίου να μεταβάλλεται και αυτό σιγά σιγά και όταν σταματήσεις την περιστροφή ,να παραμείνει εκεί και όχι να γυρίσει στην αρχική θέση ηρεμίας. Αν τώρα περιστρέψεις το ελικόπτερο αντίθετα, θα πρέπει να δεις το βήμα του ουραίου να μεταβάλλεται αντίθετα. Αν το βήμα μεταβάλλεται μόνο κατά τη διάρκεια της περιστροφής και μόλις σταματήσει η περιστροφή επανέρχεται στην αρχική θέση ηρεμίας, τότε σου το έχουν σετάρει νόρμαλ και όχι ΗΗ.
Αφού κάνεις την παραπάνω δοκιμή, για να διαπιστώσεις αν το έχουν ρυθμίσει ΗΗ ,κάνε και άλλη μία για να δεις αν το γυροσκόπιο "γλυστράει". Ασε ανοικτό τον πομπό, κλείσε το δέκτη και ξαναάνοιξέ τον. Περίμενε να σετάρει το γυροσκόπιο και στη συνέχεια χωρίς να μετακινήσεις ούτε στο ελάχιστο το ελικόπτερο, κοίτα προσεκτικά το βήμα του ουραίου για δύο τρία λεπτά. Κανονικά δεν πρέπει να μεταβάλλεται. Αν δεις μετά από λίγο να μεταβάλλεται αισθητά ,αυτό σημαίνει ότι το γυροσκόπιο "γλυστράει" κι ένα σωστό γυροσκόπιο δεν πρέπει να γλυστράει παρά ελάχιστα αν όχι καθόλου.
Φιλικά Κώστας.
Για κάνε την εξής δοκιμή. Ανοιξε πομπό και δέκτη ,περίμενε να σετάρει το γυροσκόπιο και μετά άρχισε σιγά σιγά να περιστρέφεις με το χέρι το ελικόπτερο. Κανονικά και αν το γυροσκόπιο είναι σεταρισμένο για ΗΗ,θα πρέπει να δεις το βήμα του ουραίου να μεταβάλλεται και αυτό σιγά σιγά και όταν σταματήσεις την περιστροφή ,να παραμείνει εκεί και όχι να γυρίσει στην αρχική θέση ηρεμίας. Αν τώρα περιστρέψεις το ελικόπτερο αντίθετα, θα πρέπει να δεις το βήμα του ουραίου να μεταβάλλεται αντίθετα. Αν το βήμα μεταβάλλεται μόνο κατά τη διάρκεια της περιστροφής και μόλις σταματήσει η περιστροφή επανέρχεται στην αρχική θέση ηρεμίας, τότε σου το έχουν σετάρει νόρμαλ και όχι ΗΗ.
Αφού κάνεις την παραπάνω δοκιμή, για να διαπιστώσεις αν το έχουν ρυθμίσει ΗΗ ,κάνε και άλλη μία για να δεις αν το γυροσκόπιο "γλυστράει". Ασε ανοικτό τον πομπό, κλείσε το δέκτη και ξαναάνοιξέ τον. Περίμενε να σετάρει το γυροσκόπιο και στη συνέχεια χωρίς να μετακινήσεις ούτε στο ελάχιστο το ελικόπτερο, κοίτα προσεκτικά το βήμα του ουραίου για δύο τρία λεπτά. Κανονικά δεν πρέπει να μεταβάλλεται. Αν δεις μετά από λίγο να μεταβάλλεται αισθητά ,αυτό σημαίνει ότι το γυροσκόπιο "γλυστράει" κι ένα σωστό γυροσκόπιο δεν πρέπει να γλυστράει παρά ελάχιστα αν όχι καθόλου.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: sos
Να προσθέσω και εγω με την μικρή εμπειρία που έχω στα
ελικόπτερα, πως ίσως, λέω ίσως, οι στροφές του έλικά σου
δεν είναι οι σωστές - αρκετές, με αποτέλεσμα αυτό ακριβώς
που περιγράφεις. Γλίστρημα . Οσο λιγότερες στροφές έχεις,
τόσο περισσότερο "γλιστρά".
Αυτός είναι ακόμα ένας λόγος, εκτός απο αυτά που οι φίλοι
με τα προηγούμενα post σου ανέφεραν.
Για...κοίτα και αυτή την παράμετρο.
ελικόπτερα, πως ίσως, λέω ίσως, οι στροφές του έλικά σου
δεν είναι οι σωστές - αρκετές, με αποτέλεσμα αυτό ακριβώς
που περιγράφεις. Γλίστρημα . Οσο λιγότερες στροφές έχεις,
τόσο περισσότερο "γλιστρά".
Αυτός είναι ακόμα ένας λόγος, εκτός απο αυτά που οι φίλοι
με τα προηγούμενα post σου ανέφεραν.
Για...κοίτα και αυτή την παράμετρο.
Απάντηση: sos
Εμένα πάντως μου φαίνεται σα να μην έχεις ανοικτό το Headung Hold και να θέλει λίγο ρύθμιση η ντιζα της ουράς σου :) .
Όταν εχεις κλειστό το Heading Hold και χάνεις έστω και ελάχιστα στην ντίζα θα φανεί ακριβώς ετσι με γλίστρημα σα να θέλει trim ;) .
Έλεγξε το Με την dx7 και 401 κάτω από 50 % είναι χωρίς πάνω από 50% είναι με.
Επίσης δες μήπως το έχεις βάλει σε διακόπτη εσυ ρυθμίζεις την πάνω θέσει ενώ έχεις το διακόπτη κάτω ενώ πετάς κτλ κτλ .
Όταν εχεις κλειστό το Heading Hold και χάνεις έστω και ελάχιστα στην ντίζα θα φανεί ακριβώς ετσι με γλίστρημα σα να θέλει trim ;) .
Έλεγξε το Με την dx7 και 401 κάτω από 50 % είναι χωρίς πάνω από 50% είναι με.
Επίσης δες μήπως το έχεις βάλει σε διακόπτη εσυ ρυθμίζεις την πάνω θέσει ενώ έχεις το διακόπτη κάτω ενώ πετάς κτλ κτλ .
Απάντηση: sos
Γεια σας και πάλι! Πράγματι έκανα αυτό που μου είπατε και όταν κουνούσα το ελικόπτερο το βήμα του ουραίου άλλαζε και όταν το άφηνα γυρνούσε πάλι στην αρχική του θέση. Έκανα εκεί ότι μου είπατε με τις λίγες γνώσεις που έχω και τα κατάφερα κουνούσα το ελικόπτερο άλλαζε το βήμα και όταν σταματούσα η ουρα έμενε εκεί. Στις 7 το πρωί τελειωσα και στις 10 που πήγα να δοκιμάσω διαπίστωσα ότι πειράζοντας όλο το βραδυ για να το κάνω όπως είπαμε δεν ξέρω ούτε και εγώ τι πείραξα και όταν ακουμπήσω στην Τ/Κ η στο trim η στο stick για να κουνήσει η ουρα και με το ελάχιστο που θα ακουμπήσω, τερματίζει σιγά σιγά και από τη μια μεριά και απ'τήν άλλη (το κουνάω λίγο και πάει στο τέρμα και όταν κάνω δεξιά και αριστερά) Πως τα κατάφερα πάλι έτσι; Ούτε και εγώ ξέρω! Μέχρι και τώρα που βγήκα επάνω για να γράψω δεν μπορούσα να το φτιάξω. Πιστεύω να μου βρείτε πάλι λύση και αν θέλει κάποιος να μου δώσει και τηλ. να τον πάρω για να το κάνω κατευθείαν, ακόμα καλύτερα! (να μου λύση και ορισμένες απορίες) Να περιμένω απάντηση ή να παω πάλι κάτω για δοκιμες1 Έχω χώρο και επειδή είμαι τόσο πολύ στην μπρίζα (κακό αυτό) έβαλα φωτισμό (κάργα) που λέμε εμείς στην κρήτη!
Απάντηση: sos
Μόλις τώρα παρατήρησα ότι το κάνει πάλι με πειράγματα, μάλλον δηλαδή ότι το κάνει μονο όταν του δίνω για δεξιά
Απάντηση: sos
στο μενού της dx7 θα πας εκει που λέει SUB TRIM
θα πας το βελάκι στο RUDD.... εκεί βάλε 0 και δες αν σου κάνει αυτό που λες....
θα πας το βελάκι στο RUDD.... εκεί βάλε 0 και δες αν σου κάνει αυτό που λες....
Απάντηση: sos
φιλε μου εχω το ιδιο γυροσκοπιο με σερβο ουρας το ds0606 και το lama που ειναι και scale με αξονα και οχι ιμαντα ,ειναι στην πτηση κοκαλο!!!
δλδ. σαν γυροσκοπιο ειναι πολυ καλο ,αλλα το σεταρισε ο γιαννης αντωνιαδης και δε ξερω λεπτομερειες. αν θες να τον ρωτησεις κατι στειλε μου π.μ. να σου δωσω το τηλεφωνο του.
δλδ. σαν γυροσκοπιο ειναι πολυ καλο ,αλλα το σεταρισε ο γιαννης αντωνιαδης και δε ξερω λεπτομερειες. αν θες να τον ρωτησεις κατι στειλε μου π.μ. να σου δωσω το τηλεφωνο του.
Απάντηση: sos
Νομίζω πως πρέπει να το δοκιμάσεις hover ή "εν πτήση", γιατί με το 401 / 9254 και με futaba 7cp κατεύθυνση, μου κάνει ακριβώς το ίδιο οταν το ελικόπτερο είναι στο έδαφος και πειράζω το ruder, αλλα όταν πετάει είναι ακίνητη η ουρά του.
Ελπίζω κάποιος απο την Κρήτη να σε βοηθήση εκει επι τόπου.
Αν όχι pm το σταθερό σου για να μιλήσουμε, όμως δεν ξέρω απο dx7
Ελπίζω κάποιος απο την Κρήτη να σε βοηθήση εκει επι τόπου.
Αν όχι pm το σταθερό σου για να μιλήσουμε, όμως δεν ξέρω απο dx7
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: sos
Να συμπληρώσω και κάτι άλλο πολύ σημαντικό. Prinos απότι κατάλαβα ,το γυροσκόπιο ήταν ρυθμισμένο σε νόρμαλ και κατάφερες τελικά να το κάνεις να δουλέψει ΗΗ. Αν όμως αυτός που σου ρύθμισε το ελικόπτερο, είχε βάλει το γυροσκόπιο νόρμαλ, τότε σίγουρα θα είχε δώσει και rudder mixing ή αλλιώς revo mixing. Αυτή είναι μια λειτουργία, κατά την οποία το βήμα του ουραίου συμεταβάλλεται με το βήμα του κυρίου στροφείου. Χωρίς αυτή τη μίξη, η ουρά είναι πολύ ασταθής σε νόρμαλ. Τώρα όμως, που έβαλες ΗΗ,αυτή η μίξη πρέπει οπωσδήποτε να απενεργοποιηθεί. Δεν ξέρω πως δουλεύει η σπέκτρουμ για να σου δώσω συγκεκριμένες οδηγίες αλλά πρέπει να βρεις από ποιο μενού ρυθμίζεται αυτή η μίξη και να τη θέσεις 0%.
Φιλικά Κώστας.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: sos
τελικά το έφτιαξα με την βοήθεια σας και είναι εντάξει είχα πατήσει στην T/K όλα τα MIX και ήταν of και αλλα βεβαια που με τη βοήθεια σας, πήγαν όλα καλά. Έκαψα 2 "τεποζιτα" καύσιμο και είναι όλα καλά. Να'στέ ολοι σας καλά! Σας ευχαριστώ! Το μονο που μένει ακόμα να κάνω ή να βρω, είναι από τα κουμπάκια που έχει η T/K DX7 στην πάνω μεριά γκάζι και βήμα από την άλλη (για να μην βάλω πάλι χέρι μονος μου στο μενού) να ρυθμίσω στο περίπου πόσες στροφές να έχει και ποσο βήμα. Εδώ υπάρχει καμια τεχνική; Μήπως έχω πολύ ή λίγο βήμα και στο γκάζι; Το ίδιο μήπως έχω πολύ η λίγο; Τα κουνάω εγώ συνεχεια πάνω κάτω και με τη λίγη εμπειρία (η μάλλον καθόλου) μου φαίνεται εντάξει. Πάντως πετάει. Υπάρχει κάποια τεχνική που πρέπει να υπολογίσω για να ρυθμίσω;
Απάντηση: sos
Σίγουρα πρέπει να το ρυθμίσεις σωστά, ετσι ώστε να υπάρχει η σωστή αναλογία βήματος με το "γκάζι" σου. Ομως πρέπει να υπάρξη κάποιος που να μένει κοντά σου για να σου το φιάξει και να ξέρει και απο dx7.
Καλό θα είναι να μάθεις απο αυτόν που θα βρεθεί, για να μπορέσεις και εσύ αργότερα να το φιάχνεις ή και να κάνεις τις δικές σου ρυθμίσεις.
Μένεις Κρήτη, έτσι δεν είναι ?
ΚΑΙ....ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
Καλό θα είναι να μάθεις απο αυτόν που θα βρεθεί, για να μπορέσεις και εσύ αργότερα να το φιάχνεις ή και να κάνεις τις δικές σου ρυθμίσεις.
Μένεις Κρήτη, έτσι δεν είναι ?
ΚΑΙ....ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
Απάντηση: sos
ένταξη αυτό είναι σίγουρο ότι πρέπει να μου το ρύθμιση κάποιος αλλα μέχρι να βρεθεί επειδή κάθε μέρα εγώ θα κάψω το λιγότερο 1 τεπόζιτο καύσιμα πως πρέπει στο περί που να είναι. παράδειγμα πολλές στροφές λίγο βήμα-λίγες στροφές πολύ βήμα- στη μέση, στο περίπου πείτε μου. πάντως όπως και να είναι σηκώνεται και πετάει. αυτό που διαπίστωσα πάντως είναι ότι με λίγες στροφές και πολύ βήμα τρέμει κάπως το ελικόπτερο. στην T/K DX7 ας μου πι κάποιος για normal πτήση πως πρέπει να είναι η καμπύλη του γκαζιού και πως στο βήμα. η και εκτος από το μενού από τα δυο κουμπιά που έχει επάνω (στροφές και βήμα) που πρέπει να το έχω, πιο θέλει περισσότερο και ποσο περίπου,