sos
Απάντηση: sos
καλησπέρα από χανιά. πήγα σήμερα το απόγεμα να κάνω λίγο αιώρηση. είχα κάψει το μισό δοχείο καυσιμου,σβήνω για 5 λεπτά και ξανά πάλι το ίδιο μόλις σηκώθηκε (περίπου στα 2 μετρα)προσπάθησα να το κρατήσω σταθερά. όλη αυτή η διαδικασία δεν κράτησε παραπάνω από 1 λεπτό και ξαφνικά σβήνει ο κινητήρας. δεν μπορούσε η μίζα να τον γυρίσει καθόλου (κόκαλο) και χωρίς το μπουζί. τον έλυσα στο σπίτι και είχε κόψη η μπιέλα λίγο πριν τον πίρο που συνδέεται με το μπιστόνι (και αυτό σπασμένο) πως και γιατί έγινε ρε παιδιά αυτό το stik του γκαζιού πήγε μέχρι τι μέση άντε να το πήγα και ένα ελάχιστο πιο πάνω. το θέμα είναι τι να κάνω τώρα επισκευή,η να πάρο άλλον κινητήρα και ποιον πείτε μου τι κίνηση να κάνω αύριο μόλις ξυπνήσω. α ξέχασα να πω ότι η βελόνα που ρυθμίζει το μίγμα ήταν 3 1/4.μην με αφήσετε σε αγωνια για το τι είναι καλύτερα να κάνω πείτε μου λύσης επισκευή η άλλον και ποιον
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: sos
Η καμπύλη του γκαζιού ήταν σωστά ρυθμισμένη? Μήπως η μηχανή είχε στα μισά γκάζια της αιώρησης πολύ γκάζι και λίγο βήμα με αποτέλεσμα να γυριζει με πάρα πολλές στροφές? Η μηχανή είχε κάψει τουλάχιστον έξι τεπόζιτα πολύ πλούσια πριν κάνεις αιώρηση για αρκετή ώρα?
Επειδή υποθέτω ότι μιλάμε για τον ΤΤ39 θα σου πω και δυο πράγματα να τα έχεις υπόψη σου γιαυτή τη μηχανή επειδή την ειχα κι εγώ στο δικό μου ράπτορα. Καταρχήν η εξάτμιση έχει την τάση να χαλαρώνει με αποτέλεσμα απώλεια πίεσης στο σωληνάκι πίεσης του ρεζερβουάρ και πτώχυνση του μίγματος. Το καταλαβαίνεις γιατί ο καπνός μειώνεται πολύ και η μηχανή συμπεριφέρεται πολύ νευρικά. Το δεύτερο πράγμα που πρέπει να έχεις υπόψη σου για τον εν λόγω κινητήρα είναι ότι στο μισό περίπου γκάζι της αιώρησης το μίγμα καθορίζεται κατά κύριο λόγο από τη βελόνα του ραλαντί και όχι από την κύρια βελόνα. Οι περίπου 3 στροφές που είχες την κύρια βελόνα είναι λογικές για αυτή τη μηχανή όταν είναι καινούρια αλλά αν η ρύθμιση της βελόνας του ραλαντί δεν ήταν η κατάλληλη τότε στην αιώρηση έχεις φτωχό μίγμα. Το κουσούρι αυτής της μηχανής είναι ότι πρέπει να έχεις ένα πολύ πλούσιο ραλαντί (μπουκωμένο θα έλεγα) για να έχεις σωστό μίγμα στην αιώρηση.
Τώρα το αν συμφέρει ή όχι η επισκευή δυστυχώς δεν ξέρω τιμές ανταλλακτικών για να σου πω. Πάντως αν η δουλειά έγινε από φτωχό μίγμα σίγουρα θα θέλει αλλαγή και το κυλινδροπίστονο.
Πάντως είτε επισκευάσεις τη μηχανή είτε πάρεις καινούρια το καλύτερο είναι στο εξής να ψαξεις να βρεις κάποιον έμπειρο ελικοπτερά που να έχει υπόψη τις ιδιορυθμίες αυτής της μηχανής να σου ρυθμίσει το ελικόπτερο γιατί αυτό έγινε σίγουρα από κάποια εσφαλμένη ρύθμιση είτε στο καρμπυρατέρ είτε στην καμπύλη του γκαζιού.
Φιλικά Κώστας.
Επειδή υποθέτω ότι μιλάμε για τον ΤΤ39 θα σου πω και δυο πράγματα να τα έχεις υπόψη σου γιαυτή τη μηχανή επειδή την ειχα κι εγώ στο δικό μου ράπτορα. Καταρχήν η εξάτμιση έχει την τάση να χαλαρώνει με αποτέλεσμα απώλεια πίεσης στο σωληνάκι πίεσης του ρεζερβουάρ και πτώχυνση του μίγματος. Το καταλαβαίνεις γιατί ο καπνός μειώνεται πολύ και η μηχανή συμπεριφέρεται πολύ νευρικά. Το δεύτερο πράγμα που πρέπει να έχεις υπόψη σου για τον εν λόγω κινητήρα είναι ότι στο μισό περίπου γκάζι της αιώρησης το μίγμα καθορίζεται κατά κύριο λόγο από τη βελόνα του ραλαντί και όχι από την κύρια βελόνα. Οι περίπου 3 στροφές που είχες την κύρια βελόνα είναι λογικές για αυτή τη μηχανή όταν είναι καινούρια αλλά αν η ρύθμιση της βελόνας του ραλαντί δεν ήταν η κατάλληλη τότε στην αιώρηση έχεις φτωχό μίγμα. Το κουσούρι αυτής της μηχανής είναι ότι πρέπει να έχεις ένα πολύ πλούσιο ραλαντί (μπουκωμένο θα έλεγα) για να έχεις σωστό μίγμα στην αιώρηση.
Τώρα το αν συμφέρει ή όχι η επισκευή δυστυχώς δεν ξέρω τιμές ανταλλακτικών για να σου πω. Πάντως αν η δουλειά έγινε από φτωχό μίγμα σίγουρα θα θέλει αλλαγή και το κυλινδροπίστονο.
Πάντως είτε επισκευάσεις τη μηχανή είτε πάρεις καινούρια το καλύτερο είναι στο εξής να ψαξεις να βρεις κάποιον έμπειρο ελικοπτερά που να έχει υπόψη τις ιδιορυθμίες αυτής της μηχανής να σου ρυθμίσει το ελικόπτερο γιατί αυτό έγινε σίγουρα από κάποια εσφαλμένη ρύθμιση είτε στο καρμπυρατέρ είτε στην καμπύλη του γκαζιού.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: sos
καλησπέρα. ρε παιδιά θέλω να δέσω τον κινητήρα TT39 και θέλω να μου πείτε 2 πράγματα. 1) το σημάδι που έχει το μπιστόνι πάει από την μεργιά που είναι το "καμπιλατερ"?. και 2) έβαλα το μπιστόνι αλλα πως μπαίνει η μπιέλα στον στρόφαλο δεν γίνετε. ούτε και το ανάποδο να βάλω πρώτα την μπιέλα στον στρόφαλο και να βάλω μετά το μπιστόνι. κάποιο κόλπο πρέπει να υπάρχει
-
- Δημοσιεύσεις: 49
- Εγγραφή: Δευ Απρ 14, 2008 2:17 pm
Απάντηση: sos
η μαλλον ακομα πεδευεσαι θα μιλησω με μανο αμα ειναι να ερθουμε αυριο να την φτιαξουμεΚαλησπερα ωρε ακομα να βαλεις την μηχανη !??????
Απάντηση: sos
καλησπέρα. πάλι την βοήθεια σας. 1) με το όργανο σε πιο σημείο του κινητήρα θα μετρήσω την θερμοκρασία, και ποσο πρέπει να είναι για να είναι ok. 2) πάλι με το όργανο πως θα μετρήσω τις στροφές (παράδειγμα κάνω hovering εγώ και κάποιος άλλος από κάτω μετράει? επο πάνω πριν αρχίσει να ξεκολλάει?) πως? και πόσες στροφές είναι το κανονικό για το raptor 30. έχω ακούσει ότι πρέπει πριν το hovering να έχει 1650 με 1700 τόσο είναι και πως θα τις μετρήσω. πια είναι η διαδικασία δηλαδή με το όργανο που γίνετε
-
- Δημοσιεύσεις: 49
- Εγγραφή: Δευ Απρ 14, 2008 2:17 pm
Απάντηση: sos
Υπαρχει ειδικο οργανο μετρησης για το μετρημ των στροφων του στροφειου τωρα την θερμοκασια εγω παντα πιανω απο backblade την μηχανη και καταλαβαινω θερμοκρασια
Απάντηση: sos
Γεια σου Prinos κι απο μενα
Οοοολα αυτα που ρωτας ειναι 'σχετικα', δηλαδη εξαρταται απο το συνολικο και επι μερους set-up που εχεις στο ε/π.
Για τις τελευταιες ερωτησεις σου οι απαντησεις ειναι οι εξης
α) Τη μετρηση της θερμοκρασιας την κανουμε με το που προσγηωθει το ε/π στην κεφαλη
β) Εαν διαβασεις το manual προσεκτικοτερα θα δεις πως εχωντας 5,5 μοιρες στο μεσον του στικ (χοβερ), ειναι αρκετες 1500-1550.
ΠΡΟΣΟΧΗ, ΟΧΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1650-1700 ΜΕ ΞΥΛΙΝΑ BLADES
YΓ
Εαν ξερεις αγγλικα μια πολυ καλη σελιδα με παρα-παρα πολλα τιπς και αναλυτικες οδηγιες και με αρκετες εικονες θα βρεις στο παρακατω λινκ
http://www.raptortechnique.com/
Οοοολα αυτα που ρωτας ειναι 'σχετικα', δηλαδη εξαρταται απο το συνολικο και επι μερους set-up που εχεις στο ε/π.
Για τις τελευταιες ερωτησεις σου οι απαντησεις ειναι οι εξης
α) Τη μετρηση της θερμοκρασιας την κανουμε με το που προσγηωθει το ε/π στην κεφαλη
β) Εαν διαβασεις το manual προσεκτικοτερα θα δεις πως εχωντας 5,5 μοιρες στο μεσον του στικ (χοβερ), ειναι αρκετες 1500-1550.
ΠΡΟΣΟΧΗ, ΟΧΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1650-1700 ΜΕ ΞΥΛΙΝΑ BLADES
YΓ
Εαν ξερεις αγγλικα μια πολυ καλη σελιδα με παρα-παρα πολλα τιπς και αναλυτικες οδηγιες και με αρκετες εικονες θα βρεις στο παρακατω λινκ
http://www.raptortechnique.com/
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: sos
Να σημειώσω ότι ο ΤΤ39 δουλεύει γενικά ζεστούτσικος. Το καλοκαίρι φτάνει τους 205 φαρενάιτ. Το χειμώνα πάει γύρω στους 190. Επειδή όμως έχει αλλαχθεί το κυλινδροπίστονο τώρα στα πρώτα τεπόζιτα που θα ξαναστρώσει καλό είναι να μην υπερβεί τα 150-160 φαρενάιτ. Φυσικά με το θερμόμετρο να σημαδεύει την κεφαλή.
Φιλικά Κώστας.
Φιλικά Κώστας.
-
- Δημοσιεύσεις: 49
- Εγγραφή: Δευ Απρ 14, 2008 2:17 pm
Απάντηση: sos
Θα διαφωνησω με τους προλαλησαντες ως προς το θεμα στο που πρεπει να μετραμε την θερμοκρασια δεν υπαρχει νοημα να μετρας καεφαλη γιατι πολυ απλα ετσι και αλλιως η κεφαλη παντα ειναι το πιο ζεστο σημειο συγκεκριμενα ο ZAFRATI F3C israeel team ο παγκοσμιος πρωταλθλητης Hiroki Itou αλλα και ο γνωστος και μη εξερετεος MArk Cristy ακολουθουν την διαδικασια αυτη φυσικα και εγω δεν το ηξερα και εκανα αυτο που λετε αλλα σε συζητηση που ειχα μαζι τους κατα το παγκοσμια πρωταθλημα F3C στην Πολωνια οποτε μαλλον κατι θα ξερουν οι τυποι τωρα εαν κανουν λαθος καινω και εγω w
Απάντηση: sos
prinos έγραψε: ↑...
1) με το όργανο σε πιο σημείο του κινητήρα θα μετρήσω την θερμοκρασία, και ποσο πρέπει να είναι για να είναι ok.
Θερμόμετρο υπεριωδών - σημαδεύεις από απόσταση μερικών εκατοστόμετρων και σου δείχνει θερμοκρασία.
http://shop.lindinger.at/product_info.php?products_id=61575&osCsid=2603eadd6f8114ff9ea6c6660e8c2976
prinos έγραψε: ↑...
2) πάλι με το όργανο πως θα μετρήσω τις στροφές (παράδειγμα κάνω hovering εγώ και κάποιος άλλος από κάτω μετράει? επο πάνω πριν αρχίσει να ξεκολλάει?) πως? και πόσες στροφές είναι το κανονικό για το raptor 30. έχω ακούσει ότι πρέπει πριν το hovering να έχει 1650 με 1700 τόσο είναι και πως θα τις μετρήσω. πια είναι η διαδικασία δηλαδή με το όργανο που γίνετε
Υπάρχει ειδικό στροφόμετρο που μετράει τις στροφές από απόσταση με οπτικό τρόπο.
http://www.myhelis.com/product.php?productid=1207&cat=24&page=1
Προς Θεού δεν πάς από κάτω >:D - θα χάσεις κανά κεφάλι !!! =B=
Βαγγέλης
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: sos
hobbitakos έγραψε: ↑
Μου το αιτιολογησαν δε οτι το καλυτερο σημειο ειναι εκει διοτι βρισκεται ο στροφαλος και τα ρουλεμαν που σε εισαγωγικα ειναι πιο ευαιθητα
αυτα και απο εμενα
Μια ερώτηση. Οταν ένας κινητήρας με ελατήριο όπως ο ΤΤ39 παθαίνει ζημιά από υπερθέρμανση από που ξεκινάει η ζημιά? Από τα ρουλεμάν ή μήπως από το ελατήριο, τον κύλινδρο και το πιστόνι?
Εντάξει σε περίπτωση ανάγκης υπάρχει και η μέθοδος του δακτύλου στο backplate και τα τρία δευτερόλεπτα αλλά θεωρώ ότι η εκτίμηση της θερμοκρασίας με τον τρόπο αυτό είναι πολύ υποκειμενική.
ΥΓ.Οι πρωταθλητές λειτουργούν με άλλα δεδομένα. Αυτοί μπορεί να έχουν και ένα σπόνσορα που να τους πληρώνει καινούριες μηχανές τις οποίες "σκίζουν" σε κάθε αγώνα.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: sos
bladeskiller έγραψε: ↑Μια ερώτηση. Οταν ένας κινητήρας με ελατήριο όπως ο ΤΤ39 παθαίνει ζημιά από υπερθέρμανση από που ξεκινάει η ζημιά? Από τα ρουλεμάν ή μήπως από το ελατήριο, τον κύλινδρο και το πιστόνι?
Εντάξει σε περίπτωση ανάγκης υπάρχει και η μέθοδος του δακτύλου στο backplate και τα τρία δευτερόλεπτα αλλά θεωρώ ότι η εκτίμηση της θερμοκρασίας με τον τρόπο αυτό είναι πολύ υποκειμενική.
ΥΓ.Οι πρωταθλητές λειτουργούν με άλλα δεδομένα. Αυτοί μπορεί να έχουν και ένα σπόνσορα που να τους πληρώνει καινούριες μηχανές τις οποίες "σκίζουν" σε κάθε αγώνα.
Φιλικά Κώστας.
..., σωστος...=B=!@/-=}{{@P@
-
- Δημοσιεύσεις: 49
- Εγγραφή: Δευ Απρ 14, 2008 2:17 pm
Απάντηση: sos
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα από hobbitakos http://www.petame.gr/forumv/images/styles/blackyellow/buttons/viewpost.gif
Μου το αιτιολογησαν δε οτι το καλυτερο σημειο ειναι εκει διοτι βρισκεται ο στροφαλος και τα ρουλεμαν που σε εισαγωγικα ειναι πιο ευαιθητα
αυτα και απο εμενα
Μια ερώτηση. Οταν ένας κινητήρας με ελατήριο όπως ο ΤΤ39 παθαίνει ζημιά από υπερθέρμανση από που ξεκινάει η ζημιά? Από τα ρουλεμάν ή μήπως από το ελατήριο, τον κύλινδρο και το πιστόνι?
Εντάξει σε περίπτωση ανάγκης υπάρχει και η μέθοδος του δακτύλου στο backplate και τα τρία δευτερόλεπτα αλλά θεωρώ ότι η εκτίμηση της θερμοκρασίας με τον τρόπο αυτό είναι πολύ υποκειμενική.
ΥΓ.Οι πρωταθλητές λειτουργούν με άλλα δεδομένα. Αυτοί μπορεί να έχουν και ένα σπόνσορα που να τους πληρώνει καινούριες μηχανές τις οποίες "σκίζουν" σε κάθε αγώνα.
-
- Δημοσιεύσεις: 49
- Εγγραφή: Δευ Απρ 14, 2008 2:17 pm
Απάντηση: sos
hobbitakos έγραψε: ↑Απαντηση οταν ενας κινητηρας λοιπον υπερθεμενεται το καταλαβαινεις και απο τον ηχο που βγαζει καλυψα αν δεν μπορεις να το καταλαβεις τοτε δεν ξερεις να δουλευεις σωστα το κινιτηρα η δεν εχεις ακομα την γνωση να το κανεις αλλωστε οπως ειπα και εγω το ιδιο εκανα εκτος και αν δεν το διαβασες ακριβως τι λεωκαι δεν αμφισβητω οτι εχουν και 20 μηχανες απο πισω αλλα στο ε/π τουλαχιστον μετρας δυσκολα την κεφαλη γιατι αν το παμε και βαση μηχανανολογιας δεν μετρας το κατο μερος της κεφαλης αλλα το πανω το μερος που ειναι το μπουζι αυτα ελπιζω να σε καλυψα
Φιλικα Αντωνης
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: sos
Νομίζω φίλε μου πως παρεξήγησες αυτά που έγραψα. Εγώ δεν είπα πως δεν χρειάζεται κανείς να αντιλαμβάνεται από τον ήχο του κινητήρα ή απο τον καπνό που αφήνει ή και από τις αντιδράσεις του στην αλλαγή της θέσης του στικ του throttle το αν ο κινητήρας πάει καλά ή όχι. Μη φανταστείς ότι κι εγώ κυνηγάω από πίσω το ελικόπτερο ή τα αεροπλάνα μου με το θερμόμετρο. Αφτί παίζει συνήθως εκτός από τη φάση του αρχικού στρωσίματος.
Απλά λέω ότι σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο θέλουμε να μετρήσουμε σωστά τη θερμοκρασία ένα θερμόμετρο που σημαδεύει τον κύλινδρο άσχετα αν στα ελικόπτερα δεν μπορεί να σημαδέψει την κεφαλή είναι πολύ πιο αξιόπιστο από τα δάκτυλα. Αυτά.
Φιλικά Κώστας.
Απλά λέω ότι σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο θέλουμε να μετρήσουμε σωστά τη θερμοκρασία ένα θερμόμετρο που σημαδεύει τον κύλινδρο άσχετα αν στα ελικόπτερα δεν μπορεί να σημαδέψει την κεφαλή είναι πολύ πιο αξιόπιστο από τα δάκτυλα. Αυτά.
Φιλικά Κώστας.