sos

hobbitakos
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: Δευ Απρ 14, 2008 2:17 pm

Απάντηση: sos

Δημοσίευση από hobbitakos »

Ουτε εγω κυνηγαω μην νομιζεις απλα ειναι και αυτος ενας καλος τροπος
prinos
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 25, 2008 10:36 am

Απάντηση: sos

Δημοσίευση από prinos »

να σας πω την αλήθεια με μπερδέψατε λίγο αλλα δεν πειράζει απλά για πείτε μου η στον στρόφαλο σημαδεύω η στην κεφάλι ποσο πρέπει να δείχνει το όργανο για να είναι κανονικά. (γιατί εγώ ούτε καταλαβαίνω με το αυτή ούτε έχω κανένα από πίσω να μου έχει μηχανές)
bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 712
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: sos

Δημοσίευση από bladeskiller »

Αν μιλάμε για τον ΤΤ39 έχω γράψει τρία τέσσερα ποστς πιο πριν τι θερμοκρασίες πιάνει σημαδεύοντας τον κύλινδρο. Επειδη όμως έχεις αλλάξει κυλινδροπίστονο και θέλει πάλι στρώσιμο μην περνάς τους 160-165 φαρενάιτ στα πρώτα τεπόζιτα.
Να σημειώσω ότι αναφέρομαι σε καύσιμο coolpower 15%. Με άλλα καύσιμα οι θερμοκρασίες για την ίδια ρύθμιση μπορεί να διαφέρουν.



Φιλικά Κώστας.
mrkaza
Δημοσιεύσεις: 594
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 11:07 am

Απάντηση: sos

Δημοσίευση από mrkaza »

Καθως με τους fahrenheit θα μπερδευτεί 70-80 βαθμούς κελσιου στο στρώσιμο και μετα 90 περίπου βαθμους μετα απο πτηση απο καποιον κπου μπορει να το ζωρισει να μην περναει τους 100 .

Για επιδώσεις αλλα με λιγο λιγοτερη ζωη στον κινητήρα πας στους 100 βαθμους και μετα απο πτήση 3d 110 .


εγώ βάζω στο θερμόμετρο την επιλογή να κρατήσει την μεγαλύτερή θερμοκρασία και παω κεφαλή και κύλινδρο.

PS ειμαι φαν των 90 βαθμων ωστε να βλεπω και τον καπνο οταν πεταω =B=
prinos
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 25, 2008 10:36 am

Απάντηση: sos

Δημοσίευση από prinos »

γεια σας από χανιά. να πω πάλι τον πόνο μου. στο raptor 30 με κινητήρα TT 39 ρελαντί και τέτοια δούλευαν μια χαρά αλλα έχοντας την μεγάλη βελόνα στις 3.3/4 σε 2 λεπτά αιώρηση η θερμοκρασία περνούσε τους 90 βαθμούς και θεώρησα ότι έπρεπε να πειράξω την μικρή βελόνα το αποτέλεσμα,δούλευε πολύ μπουκωμένος,έσβησε και τώρα δεν παίρνει ούτε μπροστά. έβγαλα μπουζί και μιζάρα για να ξεμπουκώσει,το μπουζί φέρνει ρεύμα κανονικά αλλα μπροστά δεν παίρνει. για πείτε μου τι να του κάνω,και αν τελικά πάρει η μικρή πόσες στροφές πρέπει να είναι?
hobbitakos
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: Δευ Απρ 14, 2008 2:17 pm

Απάντηση: sos

Δημοσίευση από hobbitakos »

με τι καυσιμο παιζεις??????
prinos
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 25, 2008 10:36 am

Απάντηση: sos

Δημοσίευση από prinos »

δεν θυμάμαι πως το λένε είναι με 20%
prinos
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 25, 2008 10:36 am

Απάντηση: sos

Δημοσίευση από prinos »

όταν αλλάζουμε καύσιμα (από 20% σε 10%) η βελόνες θέλουν πάλι "ριθμισμα". προς ποίαν κατεύθυνση άνοιγμα η κλείσιμο?
prinos
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 25, 2008 10:36 am

Απάντηση: sos

Δημοσίευση από prinos »

τα blades δεν κλείνουν βρίσκουν στις "αλενοβιδες" να τα ζορίσω,να τα λιμάρω λίγο τι να κάνω
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ρυθμίσεις Ελικοπτέρων”