Καύσιμα - Πειραματισμός

Απάντηση
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Καύσιμα - Πειραματισμός

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Εχει δοκιμάσει καποιος να προσθέσει απολυβδη στα καυσιμα για διχρονο μοτέρ?............^%^απλά ρωτάω. Εστω και μια θεωριτική απάντηση ....ετσι για να μαθαίνω!
fazerdreamer
Δημοσιεύσεις: 588
Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 8:37 pm

Απάντηση: καύσιμα πείραματισμος

Δημοσίευση από fazerdreamer »

Αντωνη,ο διχρονος κινητηρας δεν απαιτει μολυβδο για εξτρα λιπανση κινουμενων μηχανικων κομματιων,περαν την συμπιεσης-καυσης,αρα μπορεις ασφαλως χωρις καμμια παρενεργεια στον κινητηρα σου να χρησιμοποιεις αμολυβδη βενζινη.Το κακο ειναι οτι πρεπει να διαθετει καταλυτη διοτι ρυπαινεις την ατμοσφαιρα και γεμιζεις καρκινο τον χωρο που πετας..

Εγω σε ενα διχρονο παπακι που εχω απο το 2000 χρησιμοποιω αμολυβδη απο την πρωτη μερα αγορας του,δεν εχει παθει ΠΟΤΕ τιποτα.Δεν χανεις κατι να το ψαξεις και λιγο παραπανω.._Β_Ο

Την αποψη μου σαν μηχανικος γεωργικων μηχανηματων.

Φιλικα Στεφανος.
mrkaza
Δημοσιεύσεις: 594
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 11:07 am

Απάντηση: καύσιμα πείραματισμος

Δημοσίευση από mrkaza »

Νομιζω οτι αναφερεται σε διχρονο Glow !@/-=}{{ Αν ναι, εγω θα ελεγα: οχι μη βαλεις ;) αν ειναι για gas τοτε ισχύουν αυτα που ειπε ο Fazer αλλα εγω θα εβαζα σουπερ ωστε να ειμαι σιγουρος ή super unleaded με προσθηκη μολυβδου ωστε να εχω οτι πιο καλο ;)
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: καύσιμα πείραματισμος

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

ναι για Glow μιλάω απλά δεν ξέρω αν η ανάφλεξη γινότανε ισχυρότερη ( πειραματικά και μονο) μια και η βεζίνη ειναι εκρηκτικότερη και και εχει υψηλότερη ταχύτητα αναφλεξης απο τα καυσιμα που χρησιμοποιούμε Φυσικά ενα θέμα θεωριτικά πάντα ειναι και οι θερμοκρασίες στον χώρο καυσης. Aκομη δεν ξέρω κατα πόσο η μειωμένη πυκνότητα πλέον του λαδιου θα αυξανε περισότερο τις τριβές
ankon
Δημοσιεύσεις: 1574
Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 12:59 pm

Απάντηση: Καύσιμα - Πειραματισμός

Δημοσίευση από ankon »

Γεια σου Αντωνη
Αν ειναι για Glow ουτε να το συζητας ,πρωτον και κυριον θελει τελειως διαφορετικο καρμπυρατερ γιατι η αναλογια καυσιμου αερα για να δουλεψει ειναι διαφορετικη.Υπαρχουν μηχανες που δουλευουν ετσι μετα απο μετατροπη .Φυσικα μπαινει μπουζι κανονικο και ηλεκτρονικη αναφλεξη.

Αγγελος
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Καύσιμα - Πειραματισμός

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

η ερώτηση δεν είναι για σκέτη βενζίνη με λιγο λάδι .............απλα ξαναλέω για εμπλουτισμο δηλ αν μεσα στο υπάρχον καυσιμο για glow προσθέσουμε βενζίνη πχ 10%
mrkaza
Δημοσιεύσεις: 594
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 11:07 am

Απάντηση: Καύσιμα - Πειραματισμός

Δημοσίευση από mrkaza »

Οι κηνιτιρες βενζινης δουλεβουν με αναφλεξη απο σπινθιρα (μπουζι) ενω η glow με αυταναφλεξη απο την πολυ συμπιεση (στην αρχη θερμενης με το μπουζι) οπως οι κηνητιρες diesel .

Οποτε σιγουρα θα εχεις προαναφλεξη αν βαλεις βενζινη ακομα και αν ολα τα υπολοιπα ( carb etc etc ) ηταν ιδανικα .
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Καύσιμα - Πειραματισμός

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

τωρα μπήκα !!!!!
Nikolas K
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 12, 2008 5:03 pm

Απάντηση: Καύσιμα - Πειραματισμός

Δημοσίευση από Nikolas K »

sos.o.ka έγραψε: Εχει δοκιμάσει καποιος να προσθέσει απολυβδη στα καυσιμα για διχρονο μοτέρ?............^%^απλά ρωτάω. Εστω και μια θεωριτική απάντηση ....ετσι για να μαθαίνω!


Όπως είπαν και οι προηγούμενοι, δε θα έχεις κανένα όφελος. Αν προσθέσεις βενζίνη στο μίγμα, θα δουλεύει μεν ο glow κινητήρας αλλά όχι ομαλά, γιατί θα προκαλείται προανάφλεξη λόγω υψηλής συμπίεσης (ο glow έχει μεγαλύτερη συμπίεση από τον τυπικό βενζινοκινητήρα με σπινθήρα). Επίσης, θα χάσεις σε ψυκτική ικανότητα, γιατί θα έχεις αντικαταστήσει προφανώς ένα μέρος της μεθανόλης, που ψύχει με την εξάτμισή της τον κινητήρα κατά τη λειτουργία. Ίσως έχει κι άλλες επιπτώσεις που μου διαφεύγουν (δυσκολότερη ρύθμιση καρμπυρατέρ ίσως...κλπ).
Οι κινητήρες glow είναι βελτιωμένοι όσο δεν παίρνει άλλο, μάλλον. Δηλαδή όλα έχουν δοκιμαστεί κι εμείς πλέον χρησιμοποιούμε τα αποτελέσματα μιας διαδικασίας εξέλιξης χρόνων. Φυσικά, απέχουν πολύ από το να χαρακτηριστούν αξιόπιστοι, οικονομικοί σε κατανάλωση και εύχρηστοι, αλλά είναι ελαφριοί, δυνατοί, απλοί και το κυριώτερο δουλεύουν στις μικρές κλίμακες κάτι που οι βενζινοκινητήρες δε μπορούν να κάνουν...
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Καύσιμα - Πειραματισμός

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

:)>)>)ευχαριστω πολυ ενημερωθηκα πλήρως
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανολογικά - Εργαλεία - Καύσιμα”