Φιλοι Μοντελιστές γεία σας,
΄
Έχω παρατηρήσει σε αλλαγη των λεπίδων του ουρέου ρότορα απο τις μαμίσιες σε κάρμπον αλλαγή συμπεριφοράς της ουράς.
Τί θέλω να πώ με αυτό, με ίδιες τις ρυθμίσεις στο γυροσκόπιο μόνο με αλλαγή των λεπίδων η ουρά να κυλάει με idle up και normal. Οι καμπύλες του γκαζιού και του pich είναι σωστες.
Υπάρχει περίπτωση να είναι είναι αυτο ? ή είναι κάτι άλλο που δεν το γνωρίζω ?
Το ελικόπτερο είναι Caliber 5 με os max 50 hyper γυροσκόπιο GY 401 με 9254 σερβο ουράς.
Tail Blades
Απάντηση: Tail Blades
markos10 έγραψε: ↑Φιλοι Μοντελιστές γεία σας,
΄
Έχω παρατηρήσει σε αλλαγη των λεπίδων του ουρέου ρότορα απο τις μαμίσιες σε κάρμπον αλλαγή συμπεριφοράς της ουράς.
Τί θέλω να πώ με αυτό, με ίδιες τις ρυθμίσεις στο γυροσκόπιο μόνο με αλλαγή των λεπίδων η ουρά να κυλάει με idle up και normal. Οι καμπύλες του γκαζιού και του pich είναι σωστες.
Υπάρχει περίπτωση να είναι είναι αυτο ? ή είναι κάτι άλλο που δεν το γνωρίζω ?
Το ελικόπτερο είναι Caliber 5 με os max 50 hyper γυροσκόπιο GY 401 με 9254 σερβο ουράς.
nai οταν βαζεις καλυτερα rotor blades θελει αλλαγη της ευαισθησιας στο γυροσκοπιο και γενικα εχεις αλλα συμπεριφορα!
Απάντηση: Tail Blades
kmiglis έγραψε: ↑nai οταν βαζεις καλυτερα rotor blades θελει αλλαγη της ευαισθησιας στο γυροσκοπιο και γενικα εχεις αλλα συμπεριφορα!
Όταν εννοείς αλλαγή ευαισθησίας να υποθέσω οτι θέλει αύξηση ?
Απάντηση: Tail Blades
μειωση μιας και η ουρα σου τωρα ειναι αποτελεσματικοτερη......
εαν σου ντριφταρει η ουρα καλυτερα να κοιταξεις τις ρυθμισεις σου παλι endpoints etc!
εαν σου ντριφταρει η ουρα καλυτερα να κοιταξεις τις ρυθμισεις σου παλι endpoints etc!
Απάντηση: Tail Blades
kmiglis έγραψε: ↑μειωση μιας και η ουρα σου τωρα ειναι αποτελεσματικοτερη......
εαν σου ντριφταρει η ουρα καλυτερα να κοιταξεις τις ρυθμισεις σου παλι endpoints etc!
Ok Θα το κοιτάξω _Β_Ο
Σε ευχαριστώ