Last Down XXL V3
Απάντηση: Last Down XXL V3
Section 2: Ουρά
Συνεχίστε με την ενίσχυση του elevator και κολλήστε το στην πάνω πλευρά του οριζόντιου τμήματος της ουράς.
Επί πλέον αφαιρέστε στο κατάλληλο μήκος, το έλασμα – λαβή, από το οριζόντιο τμήμα της ουράς. Βάλτε τα ανοίγματα κάτω από το έλασμα για το horn του rudder στο elevator και το άνοιγμα για τη ντίζα στο οριζόντιο τμήμα της ουράς. Το horn του rudder μπορεί να τοποθετηθεί μετά, βλέπε fig. 09. Πάνω στην ντίζα του οριζόντιου τμήματος της ουράς στη μια πλευρά, βιδώνεται ένα yoke. Το οριζόντιο τμήμα της ουράς βιδώνεται πάνω και την ντίζα από το άνοιγμα που βρίσκεται από πάνω, την σπρώχνετε στο οριζόντιο τμήμα της ουράς. Έπειτα, τοποθετείτε το servo για τον έλεγχο του οριζόντιου τμήματος της ουράς, πάνω στο κάθετο σταθερό (τα servo and τα trim πρέπει να τα φέρετε στα κέντρα τους) και π.χ. τα δένετε δυνατό σελοτέιπ, βλέπε picture 10. Την απόφαση για το απαραίτητο μήκος της ντίζας, λυγισμένη σε σχήμα z, θα την πάρετε με το servo συνδεδεμένο και τοποθετημένο στην τελική του θέση.
Με το κάθετο σταθερό ακίνητο, πρέπει να τοποθετήσετε τα (δερμάτινα) hinges. Τοποθετήσετε τα hinges μέχρι το μισό μέσα στις σχισμές του rudder και ρίξτε μια σταγόνα σουπερ κόλλας σε κάθε hinge, βλέπε fig. 11. Κολλήστε το horn του rudder στη ήδη ανοιγμένη σχισμή στο κάθετο σταθερό. Μετά κολλήστε τα hinges του rudder στην άκρη του τμήματος της ατράκτου. Μέσα στη σωλήνα της ντίζας περιστρέφεται ένα rod M2 με ένα yoke και αναρτήστε μετά επάνω το and yoke μεσα στο rudder horn του κάθετου σταθερού, βλέπε fig. 12.
Section 3: Μηχανή & Άτρακτος
Βάλτε τα κομμάτια για το Akkurutsche, βλέπε fig. 15 και 13. Το Akkurutsche συναρμολογείται κολλιέται - βλέπε fig. 14 -, π.χ. με σούπερ κόλλα. Από το πίσω τμήμα της ατράκτου η επικάλυψη της ντίζας τραβιέται και κολλιέται στο πίσω μέρος της ατράκτου, στο σημείο του κάθετου σταθερού.
Στα σημεία σύνδεσης των κομματιών του Akkurut και στα locking tubes πρέπει να λειανθούν με γυαλόχαρτο: Γιʼ αυτό απαιτείται μια καλή ταινία ματίσματος. Το Akkurut ενώνεται από το άνοιγμα της κουκούλας μέσα στον κορμό.Το κάλυμα της ντίζας τραβιέται από το μετʼ έπειτα τρύπημα του Halbspantes, το οποίο είναι στο κέντρο του Akkurutche. Πίέζουμε το Akkurut τόσο πολύ προς τα πίσω μέσα στον κορμό, μέχρι οι δύο πίσω τρύπες του Akkurut έρθουν στο ύψος περιοχής του πίσω ρουλεμάν.
Δυστυχώς μέχρι εδώ βοηθήθηκα και εγώ.................παρακάτω πιθανόν να χρειάζονται τα περισσότερα χρήματα για αγορά εξοπλισμού.......και η αμερικάνικη βοήθεια σταμάτησε.
Κάνε υπομονή μαζί με εμένα και "θα ρθει άσπρη μέρα και για εμάς" που λέει και το τραγούδι :D
Συνεχίστε με την ενίσχυση του elevator και κολλήστε το στην πάνω πλευρά του οριζόντιου τμήματος της ουράς.
Επί πλέον αφαιρέστε στο κατάλληλο μήκος, το έλασμα – λαβή, από το οριζόντιο τμήμα της ουράς. Βάλτε τα ανοίγματα κάτω από το έλασμα για το horn του rudder στο elevator και το άνοιγμα για τη ντίζα στο οριζόντιο τμήμα της ουράς. Το horn του rudder μπορεί να τοποθετηθεί μετά, βλέπε fig. 09. Πάνω στην ντίζα του οριζόντιου τμήματος της ουράς στη μια πλευρά, βιδώνεται ένα yoke. Το οριζόντιο τμήμα της ουράς βιδώνεται πάνω και την ντίζα από το άνοιγμα που βρίσκεται από πάνω, την σπρώχνετε στο οριζόντιο τμήμα της ουράς. Έπειτα, τοποθετείτε το servo για τον έλεγχο του οριζόντιου τμήματος της ουράς, πάνω στο κάθετο σταθερό (τα servo and τα trim πρέπει να τα φέρετε στα κέντρα τους) και π.χ. τα δένετε δυνατό σελοτέιπ, βλέπε picture 10. Την απόφαση για το απαραίτητο μήκος της ντίζας, λυγισμένη σε σχήμα z, θα την πάρετε με το servo συνδεδεμένο και τοποθετημένο στην τελική του θέση.
Με το κάθετο σταθερό ακίνητο, πρέπει να τοποθετήσετε τα (δερμάτινα) hinges. Τοποθετήσετε τα hinges μέχρι το μισό μέσα στις σχισμές του rudder και ρίξτε μια σταγόνα σουπερ κόλλας σε κάθε hinge, βλέπε fig. 11. Κολλήστε το horn του rudder στη ήδη ανοιγμένη σχισμή στο κάθετο σταθερό. Μετά κολλήστε τα hinges του rudder στην άκρη του τμήματος της ατράκτου. Μέσα στη σωλήνα της ντίζας περιστρέφεται ένα rod M2 με ένα yoke και αναρτήστε μετά επάνω το and yoke μεσα στο rudder horn του κάθετου σταθερού, βλέπε fig. 12.
Section 3: Μηχανή & Άτρακτος
Βάλτε τα κομμάτια για το Akkurutsche, βλέπε fig. 15 και 13. Το Akkurutsche συναρμολογείται κολλιέται - βλέπε fig. 14 -, π.χ. με σούπερ κόλλα. Από το πίσω τμήμα της ατράκτου η επικάλυψη της ντίζας τραβιέται και κολλιέται στο πίσω μέρος της ατράκτου, στο σημείο του κάθετου σταθερού.
Στα σημεία σύνδεσης των κομματιών του Akkurut και στα locking tubes πρέπει να λειανθούν με γυαλόχαρτο: Γιʼ αυτό απαιτείται μια καλή ταινία ματίσματος. Το Akkurut ενώνεται από το άνοιγμα της κουκούλας μέσα στον κορμό.Το κάλυμα της ντίζας τραβιέται από το μετʼ έπειτα τρύπημα του Halbspantes, το οποίο είναι στο κέντρο του Akkurutche. Πίέζουμε το Akkurut τόσο πολύ προς τα πίσω μέσα στον κορμό, μέχρι οι δύο πίσω τρύπες του Akkurut έρθουν στο ύψος περιοχής του πίσω ρουλεμάν.
Δυστυχώς μέχρι εδώ βοηθήθηκα και εγώ.................παρακάτω πιθανόν να χρειάζονται τα περισσότερα χρήματα για αγορά εξοπλισμού.......και η αμερικάνικη βοήθεια σταμάτησε.
Κάνε υπομονή μαζί με εμένα και "θα ρθει άσπρη μέρα και για εμάς" που λέει και το τραγούδι :D
Απάντηση: Last Down XXL V3
Παιδιά ευχαριστώ πολύ κι εσένα mastora και τον vhal που με βοηθάτε....Έχω σχεδόν τελειώσει με την συναρμολόγηση και μου μένουν ένα δυο λεπτά σημεία ακόμα....Όπως το δίλημμα να κολλήσω ή όχι τα φτερά στο manual λέει ότι τα κολλάμε αλλά δεν ξέρω ρε γμτ... Επίσης υπάρχει κάποιος τρόπος για να στερεώσω τη ντίζα της ουράς στο manual απότι είδα την κολλάμε λέει στην άκρη αλλά από μέσα μου φαίνεται ότι δεν αρκούν οι 2 τρύπες που υπάρχουν στα κόντρα πλάκε για να την κοντράρουν σε περίπτωση που ζοριστεί λίγο....
Τέλος σκέφτομαι να αντικαταστήσω τις ντίζες που είχε μέσα με αντίστοιχες που είναι ήδη λυγισμένες σε σχήμα Ζ γιατί το να κάθομαι να τις λυγίζω μπορώ να πω ότι ποτέ δεν το έκανα καλά και είναι και λίγο δύσκολο κι εκνευριστικό.Συγκεκριμένα μιλάω για αυτές τις ντίζες
http://www.myhelis.com/product.php?productid=4536&cat=0&page=1 (μόλις
είδα ότι λέει εξαντλήθηκε ευτυχώς που πρόλαβα να παραγγείλω)
και για την ουρά αντί να το κάνω όπως λέει το manual σκέφτομαι μέσα από τον λεπτό σωλήνα να περάσω αυτό
http://www.myhelis.com/product.php?productid=4538&cat=0&page=1
Πως σας φαίνονται ποιά είναι η γνώμη σας...??
Τέλος σκέφτομαι να αντικαταστήσω τις ντίζες που είχε μέσα με αντίστοιχες που είναι ήδη λυγισμένες σε σχήμα Ζ γιατί το να κάθομαι να τις λυγίζω μπορώ να πω ότι ποτέ δεν το έκανα καλά και είναι και λίγο δύσκολο κι εκνευριστικό.Συγκεκριμένα μιλάω για αυτές τις ντίζες
http://www.myhelis.com/product.php?productid=4536&cat=0&page=1 (μόλις
είδα ότι λέει εξαντλήθηκε ευτυχώς που πρόλαβα να παραγγείλω)
και για την ουρά αντί να το κάνω όπως λέει το manual σκέφτομαι μέσα από τον λεπτό σωλήνα να περάσω αυτό
http://www.myhelis.com/product.php?productid=4538&cat=0&page=1
Πως σας φαίνονται ποιά είναι η γνώμη σας...??
Απάντηση: Last Down XXL V3
Μιάς και ξεκινήσαμε την κουβέντα να σας παραθέσω και το setup μου το οποίο βέβαια ακόμα περιμένω να έρθει αλλά δεν πειράζει...Έχουμε και λέμε
Μοτέρ: http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7871
Νομίζω ότι είναι αρκετά παραπάνω απ'ότι χρειάζεται αλλά όπως τα υπολογίζω θα μου βγεί λίγο βαρύ το μοντέλο γενικότερα....
ESC: http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9329
Servo: http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8761
Μπαταρία: http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9264
Τέλος πολλές προεκτάσεις των 60 εκατοστών για τα καλώδια των σέρβο
Ααα...last but not least
Δέκτης: Spektrum ΑR-7000
Θα χρησιμοποιήσω 7 κάναλο δέκτη για να μπορέσω να εκμεταλλεύτω στο έπακρο διαφορετικά setup μίξεων...Έχω 2-3 στο μυαλό μου..όποιος ενδιαφέρεται κι έχει και spektrum μου λέει να τα γράψω (μην αισθάνομαι ότι σας πρίζω κιόλας)...!!
Μοτέρ: http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7871
Νομίζω ότι είναι αρκετά παραπάνω απ'ότι χρειάζεται αλλά όπως τα υπολογίζω θα μου βγεί λίγο βαρύ το μοντέλο γενικότερα....
ESC: http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9329
Servo: http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8761
Μπαταρία: http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9264
Τέλος πολλές προεκτάσεις των 60 εκατοστών για τα καλώδια των σέρβο
Ααα...last but not least
Δέκτης: Spektrum ΑR-7000
Θα χρησιμοποιήσω 7 κάναλο δέκτη για να μπορέσω να εκμεταλλεύτω στο έπακρο διαφορετικά setup μίξεων...Έχω 2-3 στο μυαλό μου..όποιος ενδιαφέρεται κι έχει και spektrum μου λέει να τα γράψω (μην αισθάνομαι ότι σας πρίζω κιόλας)...!!
Απάντηση: Last Down XXL V3
Το δικό μου αρχικό setup είναι το ακόλουθο:
Engine: TURNIGY AerodriveXp SK Series 35-48 900Kv (171g)
http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idproduct=7393
ESC: TURNIGY Sentry 60amp Speed Controller (49g)
http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idproduct=3730
Battery: ZIPPY 4000mAh 3S1P 20C (311g)
http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idproduct=7634
Spinner: Turbo BB Aluminum Spinner 40/5/8 (40mm diameter, 5mm shaft, 8mm prop width)
http://www.nesail.com/detail.php?productID=2908
Folding prop: Graupner Cam Folding Prop Blades (8mm hub) 13x7
6 x Servos: Hitec HS-85MG Metal Gear Micro Servo (22g each)
Για το δικό σου setup, έχω την εντύπωση ότι η μπαταρία θα ζοριστεί (ανάλογα και με την έλικα που θα βάλεις βέβαια). Ο ESC μπορεί να τραβήξει μέχρι 80Α ενώ η μπαταρία σου 60Α (ή 90Α για 15 sec)
Για το βάρος που λες δεν υπάρχει πρόβλημα γιατί το δικό μου είναι αρκετά πισώβαρο. Ομως είσαι σίγουρος ότι ο κινητήρας χωράει στην άτρακτο?
Βαγγέλης
Engine: TURNIGY AerodriveXp SK Series 35-48 900Kv (171g)
http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idproduct=7393
ESC: TURNIGY Sentry 60amp Speed Controller (49g)
http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idproduct=3730
Battery: ZIPPY 4000mAh 3S1P 20C (311g)
http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idproduct=7634
Spinner: Turbo BB Aluminum Spinner 40/5/8 (40mm diameter, 5mm shaft, 8mm prop width)
http://www.nesail.com/detail.php?productID=2908
Folding prop: Graupner Cam Folding Prop Blades (8mm hub) 13x7
6 x Servos: Hitec HS-85MG Metal Gear Micro Servo (22g each)
Για το δικό σου setup, έχω την εντύπωση ότι η μπαταρία θα ζοριστεί (ανάλογα και με την έλικα που θα βάλεις βέβαια). Ο ESC μπορεί να τραβήξει μέχρι 80Α ενώ η μπαταρία σου 60Α (ή 90Α για 15 sec)
Για το βάρος που λες δεν υπάρχει πρόβλημα γιατί το δικό μου είναι αρκετά πισώβαρο. Ομως είσαι σίγουρος ότι ο κινητήρας χωράει στην άτρακτο?
Βαγγέλης
Απάντηση: Last Down XXL V3
Ghost_ έγραψε: ↑Παιδιά ευχαριστώ πολύ κι εσένα mastora και τον vhal που με βοηθάτε....Έχω σχεδόν τελειώσει με την συναρμολόγηση και μου μένουν ένα δυο λεπτά σημεία ακόμα....Όπως το δίλημμα να κολλήσω ή όχι τα φτερά στο manual λέει ότι τα κολλάμε αλλά δεν ξέρω ρε γμτ...
Οπως σου είπα και στο μήνυμα εγώ θα τα κολλάω με σελοτέιπ, που είναι και η κοινή πρακτική.
Ghost_ έγραψε: ↑Επίσης υπάρχει κάποιος τρόπος για να στερεώσω τη ντίζα της ουράς στο manual από τι είδα την κολλάμε λέει στην άκρη αλλά από μέσα μου φαίνεται ότι δεν αρκούν οι 2 τρύπες που υπάρχουν στα κόντρα πλάκε για να την κοντράρουν σε περίπτωση που ζοριστεί λίγο....
Εγώ την κόλλησα και παραμέσα με εποξική (χρησιμοποίησα και ένα μακρύ ξυλαράκι). Ομως, αν στερεωθεί καλά δεν έχει πρόβλημα. Αλλωστε ανεμόπτερο είναι όχι 3D!!
Ghost_ έγραψε: ↑Τέλος σκέφτομαι να αντικαταστήσω τις ντίζες που είχε μέσα με αντίστοιχες που είναι ήδη λυγισμένες σε σχήμα Ζ γιατί το να κάθομαι να τις λυγίζω μπορώ να πω ότι ποτέ δεν το έκανα καλά και είναι και λίγο δύσκολο κι εκνευριστικό.Συγκεκριμένα μιλάω για αυτές τις ντίζες
http://www.myhelis.com/product.php?productid=4536&cat=0&page=1 (μόλις
είδα ότι λέει εξαντλήθηκε ευτυχώς που πρόλαβα να παραγγείλω)
και για την ουρά αντί να το κάνω όπως λέει το manual σκέφτομαι μέσα από τον λεπτό σωλήνα να περάσω αυτό
http://www.myhelis.com/product.php?productid=4538&cat=0&page=1
Πως σας φαίνονται ποιά είναι η γνώμη σας...??
Εγώ είμαι υπέρ των Z-bends, γιατί είναι απλές και σίγουρες.
Πάρε ένα εργαλείο σαν κι αυτό, και θα τις κάνεις τέλειες:
http://www.planodio.gr/shop/prolux-z-bend-plier.html
Βαγγέλης
Απάντηση: Last Down XXL V3
Ώχ μου έβαλες έννοια για τον κινητήρα τώρα, νομίζω ότι χωράει εδώ http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=887516
στο πόστ #12 είδα να προτείνουν το συγκεκριμένο μοτέρ...Απλά εγώ επέλεξα το SK πού είναι δυνατότερο.Με κάτι πρόχειρους λίγο υπολογισμούς που έχω κάνει είναι ότι με το συγκεκριμένο μοτέρ και 15x8 προπέλα θα έχω ώση περίπου 3200 γραμμάρια.Αρκετά καλό αν και υπολογίζω να βγεί γύρω στα 2800-2900 το μοντέλο.Με έλικα 14x8 πρέπει να έχει ώση κοντά στα 4200 γραμμάρια.
Το esc πήρα το συγκεκριμένο γιατί τού έιχαν τελειώσει τα 60άρια και δεν μπορούσα αν περιμένω άλλη μια βδομάδα περίπου μέχρι να ξαναφέρει οπότε πήρα αυτό που είχε 10$ μόνο παραπάνω από ένα 60άρι κανόνικα το μοτέρ λέει στα χαρακτηριστικά του ότι απαιτεί esc 45 αμπέρ οπότε πιστεύω ότι θα είμαι εντάξει με την μπαταρία αυτή
στο πόστ #12 είδα να προτείνουν το συγκεκριμένο μοτέρ...Απλά εγώ επέλεξα το SK πού είναι δυνατότερο.Με κάτι πρόχειρους λίγο υπολογισμούς που έχω κάνει είναι ότι με το συγκεκριμένο μοτέρ και 15x8 προπέλα θα έχω ώση περίπου 3200 γραμμάρια.Αρκετά καλό αν και υπολογίζω να βγεί γύρω στα 2800-2900 το μοντέλο.Με έλικα 14x8 πρέπει να έχει ώση κοντά στα 4200 γραμμάρια.
Το esc πήρα το συγκεκριμένο γιατί τού έιχαν τελειώσει τα 60άρια και δεν μπορούσα αν περιμένω άλλη μια βδομάδα περίπου μέχρι να ξαναφέρει οπότε πήρα αυτό που είχε 10$ μόνο παραπάνω από ένα 60άρι κανόνικα το μοτέρ λέει στα χαρακτηριστικά του ότι απαιτεί esc 45 αμπέρ οπότε πιστεύω ότι θα είμαι εντάξει με την μπαταρία αυτή
Απάντηση: Last Down XXL V3
Επίσης έχω την εντύπωση ότι το δικό μου κίτ βρε παιδιά έχει λιγότερα clevis(αυτά τα πιαστράκια που έχουν οι ντίζες στη μια άκρη τους).Αφού συναρμολόγησα τις ντίζες για τα φτερά και elevator δεν περίσεψε κανένα και για τη ντίζα του rudder...!!!Δεν θα έπρεπε να έχουν περισέψει και γι αυτήν 2 ένα για κάθε μεριά..??
Απάντηση: Last Down XXL V3
Λοιπόν χρωστάω και καμιά φότο(είμαι με το μποξεράκι αλλά με τόση ζέστη εδώ δεν παλεύεται...!!)Θα ακολουθήσουν κι άλλες βέβαια μόλις μου έρθουν και τα σέρβο μοτέρ και esc....
- Συνημμένα
-
- photo.jpg (61.42 KiB) Προβλήθηκε 98 φορές
Απάντηση: Last Down XXL V3
Ghost_ έγραψε: ↑Επίσης έχω την εντύπωση ότι το δικό μου κίτ βρε παιδιά έχει λιγότερα clevis(αυτά τα πιαστράκια που έχουν οι ντίζες στη μια άκρη τους).Αφού συναρμολόγησα τις ντίζες για τα φτερά και elevator δεν περίσεψε κανένα και για τη ντίζα του rudder...!!! Δεν θα έπρεπε να έχουν περισέψει και γι αυτήν 2 ένα για κάθε μεριά..??
Αν θυμάμαι καλά χρειάζεσαι:
- 4 για το φτερό (κάνοντας z-bend στο ένα άκρο)
- 1 για το elevator (στο άλλο άκρο έβαλα pushrod connector)
- 1 για το rudder (στο άλλο άκρο έβαλα pushrod connector)
=========
Σύνολο: 6
Pushrod connectors:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXD927&P=0
Βαγγέλης
Απάντηση: Last Down XXL V3
Πολύ καλή ιδέα το pushrod δεν το είχα σκεφτεί..!! Εγώ παράγγειλα αυτό
http://www.myhelis.com/product.php?productid=4538&cat=0&page=1
είναι συρματόσκοινο το οποίο σκέφτηκα να περάσω μέσα από την πλαστική ντίζα.
Δυστυχώς για τα clevis είναι τελικά λιγότερα ούτε ένα δεν έχει περρισέψει για το rudder..!!
http://www.myhelis.com/product.php?productid=4538&cat=0&page=1
είναι συρματόσκοινο το οποίο σκέφτηκα να περάσω μέσα από την πλαστική ντίζα.
Δυστυχώς για τα clevis είναι τελικά λιγότερα ούτε ένα δεν έχει περρισέψει για το rudder..!!
Απάντηση: Last Down XXL V3
Πρόσεξέ το λίγο, γιατί αυτό που πήρες είναι σύστημα pull-pull (p/p) .
Χρειάζεται κάποια "ψιλομετατροπή" για να λειτουργήσει, και ΔΕΝ μπορείς να το περάσεις μέσα από τον πλαστικό οδηγό.
Δες κι εδώ:
http://www.swbmfg.com/rudex.html
Χρειάζεται κάποια "ψιλομετατροπή" για να λειτουργήσει, και ΔΕΝ μπορείς να το περάσεις μέσα από τον πλαστικό οδηγό.
Δες κι εδώ:
http://www.swbmfg.com/rudex.html
Απάντηση: Last Down XXL V3
Βασικά έχεις δίκιο..!! Μου ήρθε μια ιδέα αν περάσω βάλω στο συρματόσκοινο εποξική και το περάσω μέσα από τον πλαστικό σωλήνα(τον μικρό όχι τον μεγάλο) που να γίνουν ένα σώμα...
Η αλλιώς που μπορώ να βρώ pushrods..?
(Bασικά βρήκα..!!!) αλλά θα περιμένω να μου έρθει και το άλλο να κάνω καμιά πατέντα κι αν δεν γίνει τίποτα παραγγέλνω pushrods
Η αλλιώς που μπορώ να βρώ pushrods..?
(Bασικά βρήκα..!!!) αλλά θα περιμένω να μου έρθει και το άλλο να κάνω καμιά πατέντα κι αν δεν γίνει τίποτα παραγγέλνω pushrods
Απάντηση: Last Down XXL V3
Νομίζω πως μπορείς να βρεις σε όλα τα μοντελιστικά καταστήματα. Απλά κοίταξε να πάρεις από τα καλά/γερά, και όχι από αυτά για parkflyers.
Απάντηση: Last Down XXL V3
Παιδιά για να ανανεώσουμε λίγο το thread μόλις μου ήρθανε τα υπόλοιπα πράγματα για το last down κινητήρας esc σέρβο κτλ...το απόγευμα θα τα φωτογραφίσω και θα ανεβάσω φώτο..!!
Επίσης θα ανεβάζω και φώτο από το κάθε κομμάτι που τελειώνω
Επίσης θα ανεβάζω και φώτο από το κάθε κομμάτι που τελειώνω
Απάντηση: Last Down XXL V3
Τελικά τζίφος η δουλειά σήμερα ούτε τα σέρβο στα φτερά δεν έβαλα....Μήπως ξέρει κανείς που μπορώ να βρώ βάσεις σέρβο για τα σέρβο στα φτερά....Τα σέρβο μου είναι σαν και τα ΗS-85....