Γνώμες και απόψεις περι Αερολεσχών και συλλόγων
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Πώς μπορώ να γίνω πιλότος ανεμοπτέρου;
Σωκράτη, λόγω φόρτου εργασίας, δεν έχω καταφέρει να ενημερωθώ λεπτομερώς από όλα σας τα μηνύματα, όμως παρακολουθώ με ενδιαφέρον τις συζητήσεις που κάνετε και τα όσα διαδραματίζονται στο εδώ θέμα.
Είμαι από εκείνους που ενοχλούνται από τον ορυμαγδό των κατηγοριών, όταν αυτές δε στοιχειοθετούνται ή εν πάση περιπτώσει δεν "πατάνε" σε γερές βάσεις.
Τέτοιες περιπτώσεις συνήθως (αν περνάει από το χέρι μου) τις σταματώ και αυτό δεν το κάνω μονάχα για να προστατέψω τους "κατηγορούμενους", αλλά και τους "κατηγορητές".
Η περίπτωσή σου, μοιάζει με πολλές άλλες, που έχουν να πουν μερικά πράγματα (ίσως και πολλά), αλλά ο τρόπος σερβιρίσματος αδικεί τα πάντα, έως και τα σωστά σημεία του λόγου σου.
Διαπιστώνω όμως ότι παρόλο που στοχεύεις στο συγκεριμένο θέμα, ανεμολεσχών και αερολεσχών, τελικώς το ζήτημα έχει πολύ μεγαλύτερο εύρος. Φαίνεται, -ειδικά από το τελευταίο σου μήνυμα-, ότι το θέμα είναι μάλλον πολιτικό.
Οι περισσότεροι έχουν πλέον συνειδητοποιήσει, ότι σε ένα κράτος bordelo, σε ένα κράτος ημιμαθών ή αγράμματων γραφειοκρατών, που καθημερινά ζούν και αναμοχλεύουν την απαξίωση κάθε ίχνους ήθους και αξιοκρατίας, δε θα μπορούσαν να έχουν απαιτήσεις στα επί μέρους, αν πρώτα δεν "επιδιορθωθούν" τα πρωτεύοντα. Τι θέλω να πω;
Το ψάρι βρωμάει πάντα από το κεφάλι και όχι στη μέση ή στο άκρο. Αν υπάρχει πρόβλημα λοιπόν στο μοντελισμό, στις αερολέσχες, ξεκινήστε από πάνω και μετά κατεβαίνετε για να φτάσετε στην Παναγίτσα και στο σκύλο που βολτάρει στο διάδρομο.
Από ένα κράτος λοιπόν που ποτέ του δε λειτούργησε, που η Δημαγωγική γεροντοκρατία σαπίζει, αλλά δεν αποχωρεί αν δε σαπίσουμε και εμείς μαζί της, σε ένα κράτος που δε σέβεται κανέναν και τίποτα, σε ένα κράτος τίγκα στα μειράκια, σε ένα κράτος απατεώνων, μιζαδόρων, χαφιέδων, πονηρών και ανάξιων πολιτών, οσφυκαμπτών και πολιτικών αναξιοπαθούντων ...πως μπορείς να έχεις απαίτηση εκθαμβωτικής οργάνωσης στην παναγίτσα;
Τίποτα δε γίνεται στην Ελλάδα εδώ και χρόνια. Δεν το ξέρετε; Στο petame θα το μάθουμε;
Εδώ είναι η χώρα του: "Ο κάθε ένας, το παλεύει όπως ξέρει και μπορεί".
Οι ρομαντικοί που προσφέρουν πραγματικά, είναι λίγοι και συνήθως τους στέλνουν αδιάβαστους οι υπόλοιποι, οι βλάκες (που συνήθως είναι οι εγκάθετοι, τα παιδιά τα "δικά μας").
Ο έξυπνος άνθρωπος στη σωστή θέση με ευαισθησία και οργανωτικότητα είναι φαινόμενο που δε θα συμβεί ποτέ. Είναι δύσκολο να εννοηθεί αυτό; Αναρωτιέστε αλήθεια μερικοί, γιατί δε μπορούν να συντονιστούν; Σαφώς και μπορούν.
Κάποτε ας αποφασίσουμε να ξε-μαλακιστούμε επιτέλους, να πάψουμε τις συνωμοσιομανίες και τις λοιπές σάχλες του κερατά. Μια ζωή, μιζεριάζουμε, μια ζωή μας φταίνε όλοι οι άλλοι. Μια ζωή, ο λαός ο δυστυχής, ο λαός ο αδικημένος. Μωρό ήμουν θυμάμαι που μας κυνηγούσαν οι Τούρκοι, μας αδικούσαν οι "Μισέλληνες", η CIA, ο γείτονας ο κακός... Παντού εχθροί! Ποιός είναι ο εχθρός στα αλήθεια; Εμείς οι ίδιοι και ο επιλογές μας. Τόσο απλό. Επιτέλους, ας ξυπνήσουμε από το λήθαργο.
Ούτε ο Κλημεντίδης φταίει, ούτε ο Ζαφείρης ούτε το άλογο, γιατί μπροστά από το κάρο βρίσκονται άλλοι "καβαλάρηδες" που εσύ επέλεξες αγαπητέ ιθαγενή (εσύ και εγώ).
Ας πάψουμε να παρασυρόμαστε από τους παπαρολογικούς κυκλώνες, και από τις ασαφείς μπουρδολογίες που δίνονται ως «λύσεις και δικαιολογίες» από τους εκάστοτε επικεφαλείς ... τους άνευ κεφαλής.
Κύριοι, μεθαύριο έχουμε εκλογές. Δοκιμάστε κάτι άλλο από αυτό που κάνετε χρόνια και που δεν αποδίδει. Είμαστε η μοναδική χώρα της μιζέριας, της κομπογιαννιάς, τς λαμογιάς, της απάτης, της καταστροφής ...και ω της συμπτώσεως είμαστε και η μοναδική χώρα που εκλέγουμε διαρκώς τα ίδια βλίτα.
Είμαι από εκείνους που ενοχλούνται από τον ορυμαγδό των κατηγοριών, όταν αυτές δε στοιχειοθετούνται ή εν πάση περιπτώσει δεν "πατάνε" σε γερές βάσεις.
Τέτοιες περιπτώσεις συνήθως (αν περνάει από το χέρι μου) τις σταματώ και αυτό δεν το κάνω μονάχα για να προστατέψω τους "κατηγορούμενους", αλλά και τους "κατηγορητές".
Η περίπτωσή σου, μοιάζει με πολλές άλλες, που έχουν να πουν μερικά πράγματα (ίσως και πολλά), αλλά ο τρόπος σερβιρίσματος αδικεί τα πάντα, έως και τα σωστά σημεία του λόγου σου.
Διαπιστώνω όμως ότι παρόλο που στοχεύεις στο συγκεριμένο θέμα, ανεμολεσχών και αερολεσχών, τελικώς το ζήτημα έχει πολύ μεγαλύτερο εύρος. Φαίνεται, -ειδικά από το τελευταίο σου μήνυμα-, ότι το θέμα είναι μάλλον πολιτικό.
Οι περισσότεροι έχουν πλέον συνειδητοποιήσει, ότι σε ένα κράτος bordelo, σε ένα κράτος ημιμαθών ή αγράμματων γραφειοκρατών, που καθημερινά ζούν και αναμοχλεύουν την απαξίωση κάθε ίχνους ήθους και αξιοκρατίας, δε θα μπορούσαν να έχουν απαιτήσεις στα επί μέρους, αν πρώτα δεν "επιδιορθωθούν" τα πρωτεύοντα. Τι θέλω να πω;
Το ψάρι βρωμάει πάντα από το κεφάλι και όχι στη μέση ή στο άκρο. Αν υπάρχει πρόβλημα λοιπόν στο μοντελισμό, στις αερολέσχες, ξεκινήστε από πάνω και μετά κατεβαίνετε για να φτάσετε στην Παναγίτσα και στο σκύλο που βολτάρει στο διάδρομο.
Από ένα κράτος λοιπόν που ποτέ του δε λειτούργησε, που η Δημαγωγική γεροντοκρατία σαπίζει, αλλά δεν αποχωρεί αν δε σαπίσουμε και εμείς μαζί της, σε ένα κράτος που δε σέβεται κανέναν και τίποτα, σε ένα κράτος τίγκα στα μειράκια, σε ένα κράτος απατεώνων, μιζαδόρων, χαφιέδων, πονηρών και ανάξιων πολιτών, οσφυκαμπτών και πολιτικών αναξιοπαθούντων ...πως μπορείς να έχεις απαίτηση εκθαμβωτικής οργάνωσης στην παναγίτσα;
Τίποτα δε γίνεται στην Ελλάδα εδώ και χρόνια. Δεν το ξέρετε; Στο petame θα το μάθουμε;
Εδώ είναι η χώρα του: "Ο κάθε ένας, το παλεύει όπως ξέρει και μπορεί".
Οι ρομαντικοί που προσφέρουν πραγματικά, είναι λίγοι και συνήθως τους στέλνουν αδιάβαστους οι υπόλοιποι, οι βλάκες (που συνήθως είναι οι εγκάθετοι, τα παιδιά τα "δικά μας").
Ο έξυπνος άνθρωπος στη σωστή θέση με ευαισθησία και οργανωτικότητα είναι φαινόμενο που δε θα συμβεί ποτέ. Είναι δύσκολο να εννοηθεί αυτό; Αναρωτιέστε αλήθεια μερικοί, γιατί δε μπορούν να συντονιστούν; Σαφώς και μπορούν.
Κάποτε ας αποφασίσουμε να ξε-μαλακιστούμε επιτέλους, να πάψουμε τις συνωμοσιομανίες και τις λοιπές σάχλες του κερατά. Μια ζωή, μιζεριάζουμε, μια ζωή μας φταίνε όλοι οι άλλοι. Μια ζωή, ο λαός ο δυστυχής, ο λαός ο αδικημένος. Μωρό ήμουν θυμάμαι που μας κυνηγούσαν οι Τούρκοι, μας αδικούσαν οι "Μισέλληνες", η CIA, ο γείτονας ο κακός... Παντού εχθροί! Ποιός είναι ο εχθρός στα αλήθεια; Εμείς οι ίδιοι και ο επιλογές μας. Τόσο απλό. Επιτέλους, ας ξυπνήσουμε από το λήθαργο.
Ούτε ο Κλημεντίδης φταίει, ούτε ο Ζαφείρης ούτε το άλογο, γιατί μπροστά από το κάρο βρίσκονται άλλοι "καβαλάρηδες" που εσύ επέλεξες αγαπητέ ιθαγενή (εσύ και εγώ).
Ας πάψουμε να παρασυρόμαστε από τους παπαρολογικούς κυκλώνες, και από τις ασαφείς μπουρδολογίες που δίνονται ως «λύσεις και δικαιολογίες» από τους εκάστοτε επικεφαλείς ... τους άνευ κεφαλής.
Κύριοι, μεθαύριο έχουμε εκλογές. Δοκιμάστε κάτι άλλο από αυτό που κάνετε χρόνια και που δεν αποδίδει. Είμαστε η μοναδική χώρα της μιζέριας, της κομπογιαννιάς, τς λαμογιάς, της απάτης, της καταστροφής ...και ω της συμπτώσεως είμαστε και η μοναδική χώρα που εκλέγουμε διαρκώς τα ίδια βλίτα.
Απάντηση: Πώς μπορώ να γίνω πιλότος ανεμοπτέρου;
Φιλοι μου καλησπερα σε ολους,
Λυπαμαι πολυ που δεν μπορω να πραγματοποιησω κατι τοσο σημαντικο για μενα,λυπαμαι που δεν μπορω να πεταξω γαμωτο.
Δεν μπορω επειδη το κοστος στην ΑΝΛΑ ειναι υπερμεγεθες για τις δικες μου δυνατοτητες(φοιτητης ειμαι που στο διαολο να βρω 2.500e με 3.000e).Εστω,πως βρισκω λεφτα και παλι η πληρης ανοργανωσια ειναι ενας πολυ ισχυρος κατασταλτικος παραγοντας(δεν ειναι βεβαιο ποτε και εαν θα μπορεσεις να παρεις το πτυχιο και να πεταξεις solo)...αν ειναι δυνατον ενα αθλημα τοσο υπεροχο να βρισκετε στην αφανεια και στο περιθωριο ενω θα επρεπε τα αεροδρομια να σφηζουν απο νεαρα ατομα με παθος να πεταξουν.
Συχγωρεστε με αν φλυαρω και παρασυρομαι.
Ρε παιδια σας παρακαλω απαντηστε μου σε κατι...γιατι σας παρακαλω στην Αγγλια μπορω να πεταξω και να βγω solo μοναχα με £495 που αντιστοιχουν σε 555 euro(ενα ποσο που ειναι εφικτο να αποταμιευσεις και να το διαθεσεις) Το link για τη συγγεκριμενη λεσχη ειναι το εξης http://www.dartmoorgliding.co.uk/html/fixed_price_to_solo.html
η οποια ειναι μια τυχαια απο τις δεκαδες που λειτουργουν.
Τελειωνοντας αυτο το κειμενο ηθελα να ρωτησω και να μου απαντησει καποιος υπευθυνα...αν καποιος αποκτησει τις απαραιτητες πτητικες ικανοτητες σε καποια λεσχη του εξωτερικου (πχ Αγγλια) και του αναγνωρισθει εκει το δικαιωμα να πετα solo με την παροχη καποιου 'logbook' η καποιου ειδους πτυχιο που να αναγραφει τις ωρες πτησεις και το τι εκπαιδευση εχει λαβει,θα μπορει αυτος υστερα να πεταξει solo στην Ελλαδα σε καποια απο τις εδω λεσχες,δηλαδη θελω να ξερω αν αναγνωριζεται η εκπαιδευση απο το εξωτερικο και αν εχει την δυνατοτητα να πετα μονος του κατα βουληση.
Ζητω συχγνωμη εαν σας κουρασα,παρακαλω απαντηστε διοτι ειναι ιδιαιτερα σημαντικο να λυσω αυτες τις αποριες.
Ευχαριστω
Λυπαμαι πολυ που δεν μπορω να πραγματοποιησω κατι τοσο σημαντικο για μενα,λυπαμαι που δεν μπορω να πεταξω γαμωτο.
Δεν μπορω επειδη το κοστος στην ΑΝΛΑ ειναι υπερμεγεθες για τις δικες μου δυνατοτητες(φοιτητης ειμαι που στο διαολο να βρω 2.500e με 3.000e).Εστω,πως βρισκω λεφτα και παλι η πληρης ανοργανωσια ειναι ενας πολυ ισχυρος κατασταλτικος παραγοντας(δεν ειναι βεβαιο ποτε και εαν θα μπορεσεις να παρεις το πτυχιο και να πεταξεις solo)...αν ειναι δυνατον ενα αθλημα τοσο υπεροχο να βρισκετε στην αφανεια και στο περιθωριο ενω θα επρεπε τα αεροδρομια να σφηζουν απο νεαρα ατομα με παθος να πεταξουν.
Συχγωρεστε με αν φλυαρω και παρασυρομαι.
Ρε παιδια σας παρακαλω απαντηστε μου σε κατι...γιατι σας παρακαλω στην Αγγλια μπορω να πεταξω και να βγω solo μοναχα με £495 που αντιστοιχουν σε 555 euro(ενα ποσο που ειναι εφικτο να αποταμιευσεις και να το διαθεσεις) Το link για τη συγγεκριμενη λεσχη ειναι το εξης http://www.dartmoorgliding.co.uk/html/fixed_price_to_solo.html
η οποια ειναι μια τυχαια απο τις δεκαδες που λειτουργουν.
Τελειωνοντας αυτο το κειμενο ηθελα να ρωτησω και να μου απαντησει καποιος υπευθυνα...αν καποιος αποκτησει τις απαραιτητες πτητικες ικανοτητες σε καποια λεσχη του εξωτερικου (πχ Αγγλια) και του αναγνωρισθει εκει το δικαιωμα να πετα solo με την παροχη καποιου 'logbook' η καποιου ειδους πτυχιο που να αναγραφει τις ωρες πτησεις και το τι εκπαιδευση εχει λαβει,θα μπορει αυτος υστερα να πεταξει solo στην Ελλαδα σε καποια απο τις εδω λεσχες,δηλαδη θελω να ξερω αν αναγνωριζεται η εκπαιδευση απο το εξωτερικο και αν εχει την δυνατοτητα να πετα μονος του κατα βουληση.
Ζητω συχγνωμη εαν σας κουρασα,παρακαλω απαντηστε διοτι ειναι ιδιαιτερα σημαντικο να λυσω αυτες τις αποριες.
Ευχαριστω
Απάντηση: Πώς μπορώ να γίνω πιλότος ανεμοπτέρου;
sokratis έγραψε: ↑
Οσο για τις προθεσεις μου ειναι απλες.θελω να κανουν πραγματικοτητα το ονειρο τους να πεταξουν με ανεμοπτερο οσο περισσοτερα παιδια και νεοι γινεται.Για το σκοπο αυτο φτιαξαμε και τη νεα Λεσχη στα Γιαννενα.Βασικοι μας στοχοι η δημιουργια τμηματος ανεμοποριας μιας και το ορεινο αναγλυφο στην Ηπειρο,(Πινδος,Τζουμερκα,Σμολικας κλπ)ειναι το ιδανικοτερο για ορεινη ανεμοπορια.Οπως εχω ξαναπει,θα χρησιμοποιησουμε αυτοκινητο για την απογειωση,μια μεθοδος φθηνη και ασφαλης που εχει τη δυνατοτητα να φτασει το ανεμοπτερο μεχρι και τα 1000 μετρα με μηδαμινο κοστος.ενδεικτικα σας λεω πως η διαρκεια για το πρωτο σολο ..........................................
Πριν σου απαντήσω σε αρκετά από τα ερωτήματα σου, που λογικά θα έπρεπε να γνωρίζεις, και να είχες από καιρό ασχοληθεί με τα ιστορικά,διοικητικά και οργανωτικά θέματα του αεραθλήματος που σε ενδιαφέρει, ας σταθούμε λίγο σε αυτό.
Την προσπάθεια δημιουργίας, ενός νέου αεραθλητικού σωματείου στα Γιάννενα.
Το petame θα βοηθήσει με κάθε δυνατό τρόπο την προσπάθεια αυτήν, και ακόμα εάν χρειαστεί, νομίζω ότι θα υπάρξουν αρκετά μέλη που θα θελήσουν να ενταχθούν στον νέο σύλλογο, ακόμα και εάν βρίσκονται μακρυά από την έδρα του.
Μπορείς να ανοίξεις ένα νέο θέμα, και να μας ενημερώνεις για την ιδέα, την πορεία, και την ανάπτυξη ενός νέου αεραθλητικού σωματείου, που θα έχει τα κότσια και το κουράγιο να εφαρμόσει στην πράξη τουλάχιστον τα 3 πρώτα άρθρα του καταστατικού ενός αεραθλητικού συλλόγου. Κάτι που κανένα σωματείο, πλην ελαχίστων δεν κατάφερε μέχρι σήμερα !!!!!!
Στην συνέχεια μπορούμε να αναπτύξουμε αυτό το υπάρχον, θέμα καταθέτοντας ο καθένας μας την δική του άποψη.
Απάντηση: Πώς μπορώ να γίνω πιλότος ανεμοπτέρου;
ΘΑ συμφωνησω απολυτα με τον Γιαννη Ζαφειρη στο τελευταιο του μηνυμα.
Οσο για το νεαρο "Spleen" (ποιο ειναι το ονομα σου μωρε..?)να ξερεις οτι ολα τα πτυχια εντος Ε.Ε. εχουν την ιδια αξια και αναγνωριση.Εγω με το πτυχιο ανεμοπτερου απο την ΥΠΑ εχω πεταξει σε Γερμανια, Ολλανδια και Αυστρια χωρις κανενα προβλημα.Αν εχεις τη δυνατοτητα πηγαινε παρτο και μετα πετα κανονικα.
Για το φιλο "mastora", θα πρεπει να κανει λιγη υπομονη ακομη διοτι το νεο σωματειο δεν εχει παρει ακομη "αδεια κυκλοφοριας" απο το κρατος.Οταν παρουμε "πινακιδες" να ειστε σιγουροι οτι δε θα περασουμε απαρατηρητοι.
Οσο για το νεαρο "Spleen" (ποιο ειναι το ονομα σου μωρε..?)να ξερεις οτι ολα τα πτυχια εντος Ε.Ε. εχουν την ιδια αξια και αναγνωριση.Εγω με το πτυχιο ανεμοπτερου απο την ΥΠΑ εχω πεταξει σε Γερμανια, Ολλανδια και Αυστρια χωρις κανενα προβλημα.Αν εχεις τη δυνατοτητα πηγαινε παρτο και μετα πετα κανονικα.
Για το φιλο "mastora", θα πρεπει να κανει λιγη υπομονη ακομη διοτι το νεο σωματειο δεν εχει παρει ακομη "αδεια κυκλοφοριας" απο το κρατος.Οταν παρουμε "πινακιδες" να ειστε σιγουροι οτι δε θα περασουμε απαρατηρητοι.
Απάντηση: Πώς μπορώ να γίνω πιλότος ανεμοπτέρου;
Kalhspera Sokrati to onoma mou einai Eris.Thnx gia thn apanthsh.H8ela na rwthsw,milas gia th dhmiourgia mias neas lesxhs sta giannena auto einai akros endiaferon(kai to kostos kai oti se 3 mhnes petas solo) tha borouses na dwseis kapoies parapanw plhrofories parakalw gia to pote anamenetai h leitourgia ths lesxhs auths(mh kseniteutw xwris logo xexe).
Απάντηση: Πώς μπορώ να γίνω πιλότος ανεμοπτέρου;
Spleen καλως ηρθες στο petame. Θα σε παρακαλουσα να διαβασεις τις οδηγιες χρησης στη συσκευασια και να χρησιμοποιεις ελληνικη γραμματοσειρα.
Σε αντιθετη περιπτωση και συμφωνα με τους κανονες θα διαγραφονται τα μηνυματα.
Ευχαριστω
Σε αντιθετη περιπτωση και συμφωνα με τους κανονες θα διαγραφονται τα μηνυματα.
Ευχαριστω
Απάντηση: Πώς μπορώ να γίνω πιλότος ανεμοπτέρου;
δυστυχως φιλε μου δεν μπορουμε να δωσουμε μια ημερομηνια γιατι ολα εξαρτωνται απο την διαθεση της ΥΠΑ να μας εκδωσει τις αντιστοιχες αδειες.Στα Γιαννενα υπαρχει ενα μεγαλο προβλημα με μια συγκεκριμενη υπαλληλο του τοπικου αεροδρομιου που σαμποταρει τα παντα.....και με μια δημοσιουπαλληλιστικη νοοτροπια που αντιτιθεται σε καθε προσπαθεια αναπτυξης του αεραθλητισμου.Ενδεικτικα σου λεω οτι στην πιστα του αεροδρομιου υπηρχαν μερικες δεκαδες δεστρες για ελαφρα αεροσκαφη, οι οποιες βουλωσαν(τσιμεντωθηκαν)νυχτα !!!Στη νεα πιστα που εχει τελειωσει αλλα δεν παραδοθηκε ακομη, δεν προβλεπονται δεστρες για τη γενικη αεροπορια.οσοι ζητησανε να φερουν αεροπλανα,να κανουν Σχολες και να αναπτυξουν δραστηριοτητα, εισπραξανε την αρνηση μεσω της υπαλληλου αυτης (τον ενα τον μηνυσε κιολας)που προβαλει την εκτελεση εργων επεκτασης(που σαφως και δεν επηρεαζουν τις πτησεις των σωματειων)σαν δικαιολογια καθως και την μη υπαρξη χωρου parking.ΝΑ σας πω επισης οτι στο αεροδρομιο ερχονται ημερησιως 2 αεροπλανα απο Αθηνα,και στην πιστα χωρανε ανετα 2 μεγαλα αεροσκαφη και καμια δεκαρια μικρα!!!!!Σχετικο σχεδιαγραμμα εχει καταθεσει και η AOPA δια μεσου του δικηγορου της στον ΚΑΙΩ.Τα θρασσος της συγκεκριμενης υπαλληλου δεν εχει οριο αφου εφτασε στο σημειο να εκδωσει "prior notice" 24 ωρων για επισκεψεις αεροπλανων.δηλαδη οποιος αεραθλητης,ερασιτεχνης,επισκεπτης θελει να ερθει πετωντας στα Γιαννενα θα πρεπει να την ενημερωσει μια μερα πριν.Αυτα μονο στην Ελλαδα γινονται.Η κυρια αυτη βεβαια χαιρει της απεραντης εκτιμησης-προστασιας απο τον Διευθυντη της ΥΠΑ/Δ3 Κο Πικουνη ο οποιος της εχει δωσει εν λευκω εξουσια να κανει οτι θελει.Εξουσια που μετατραπηκε σε ασυδοσια.Ειναι η ιδια υπαλληλος που με κυνηγαει με μανια ενα χρονο τωρα γιατι πιστευει οτι τα ατομα με ειδικες αναγκες, δεν δικαιουνται να ασχολουνται με τον αεραθλητισμο!!!!Ειναι η ιδια που εχει παρανομησει-παρατυπησει απειρες φορες και αγνοει βασικους νομους και κανονισμους.Ειναι κατα τη γνωμη μου μια απαραδεκτη υπαλληλος που θα επρεπε να απομακρυνθει απο καθε αεροδρομιο και να της απαγορευτει να πλησιαζει σε τετοιους χωρους.
(και φυσικα ειναι και μελος στο site της Αερολεσχης Ιωαννινων......!@/-=}{{)
(και φυσικα ειναι και μελος στο site της Αερολεσχης Ιωαννινων......!@/-=}{{)
Απάντηση: Πώς μπορώ να γίνω πιλότος ανεμοπτέρου;
Βρε βρε βρε τι μαθαίνει κανείς την σήμερον ημέρα wow
Ξεκίνησα βρε Σωκράτη να σου απαντήσω (κατά την δική μου άποψη) σε σχετική απορία σου γιατί οι "παροχές" δεν ισομοιράστηκαν, αλλά εσύ τώρα........μας ρίχνεις στα βαθιά.
Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας <CT>^Να το κλείσουμε εδώ το θέμα, η να το αναπτύξουμε ?
Και πώς να το αναπτύξουμε αφού δεν γνωρίζουμε τίποτα για αυτό
Αυτό που πολύ θα ήθελα να ξέρω είναι:
Με την αλλαγή κάθε κυβέρνησης αλλάζει η διοίκηση της ΥΠΑ ? ή όχι ? Ή για λόγους ασφάλειας παραμένει πάντοτε η ίδια ?
Και μια άλλη ερώτηση που έχω να κάνω είναι η εξής: Έγινε ποτέ στα Ιωάννινα αεροπορική, αεραθλητική, αερομοντελιστική εκδήλωση, ή Αγώνας ?
Ξεκίνησα βρε Σωκράτη να σου απαντήσω (κατά την δική μου άποψη) σε σχετική απορία σου γιατί οι "παροχές" δεν ισομοιράστηκαν, αλλά εσύ τώρα........μας ρίχνεις στα βαθιά.
Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας <CT>^Να το κλείσουμε εδώ το θέμα, η να το αναπτύξουμε ?
Και πώς να το αναπτύξουμε αφού δεν γνωρίζουμε τίποτα για αυτό
Αυτό που πολύ θα ήθελα να ξέρω είναι:
Με την αλλαγή κάθε κυβέρνησης αλλάζει η διοίκηση της ΥΠΑ ? ή όχι ? Ή για λόγους ασφάλειας παραμένει πάντοτε η ίδια ?
Και μια άλλη ερώτηση που έχω να κάνω είναι η εξής: Έγινε ποτέ στα Ιωάννινα αεροπορική, αεραθλητική, αερομοντελιστική εκδήλωση, ή Αγώνας ?
Απάντηση: Πώς μπορώ να γίνω πιλότος ανεμοπτέρου;
Σαφως και η διοικηση της ΥΠΑ αλλαζει με τις εκαστοτε κυβερνησεις.Και μιλαμε για μια υπηρεσια με αρκετη διαφθορα!!!!!Οι παλιοι ξερουν πολλα....αλλα δε μιλανε.Εγω δεν τους φοβαμε,δεν τους εχω αναγκη και θα τους ξεσκεπαζω με καθε ευκαιρια.Η μονη ελπιδα της Ελλαδας να βγει απο αυτο το μεσαιωνα ειναι η εφαρμογη ενος ενιαιου Ευρωπαικου κανονισμου,οπου θα ισχυουν οι ιδιοι κανονισμοι σε ολα τα κρατη-μελη.Ετσι λοιπον θα μπορουμε να πεταμε και με κλειστα αεροδρομια,απο μη αναγνωρισμενα πεδια ,με λιγοτερους περιορισμους και καλυτερες συνθηκες.Θα παρουν ποδι κι οι υπαλληλοι που πολεμουν την αναπτυξη καθως και ολα τα λαμογια που εκμεταλευονται τον χωρο αυτο για προσωπικο (κονομα...)οφελος.
Μιλαμε δηλαδη για κυκλωματα,συμφεροντα κλπ......η γνωστη ελληνικη συνταγη δηλαδη.
Οσο για την τελευταια σου απορια,εκδηλωση εχει να γινει στα Γιαννενα πανω απο 10 χρονια.Περυσι ας πουμε που η Αερολεσχη ζητησε να κανει γιορτη μεσα στο αεροδρομιο, ο αερολιμεναρχης απαντησε αρνητικα λιγες ωρες πριν την ημερομηνια και η Αερολεσχη το δεχτηκε αδιαμαρτυρητα!!!!Εγω(ο "κακος")τον ξεφωνισα στο διαδικτυο και στις εφημεριδες κι η Λεσχη εσπευσε να διαχωρησει τη θεση της απο μενα!!!!Στη συνεχεια εστειλε και μια επιστολη στο ΓΕΑ εναντιον μου,με απειλησε με μηνυσεις(κι αυτος)αλλα οταν καταλαβε τι θα παθαινε υπεβαλλε την παραιτηση του και την εκανε με πηδηματακια.
Το συμπερασμα ειναι οτι αυτοι οι υπαλληλοι βρισκουν και κανουν.Οπου τους παιρνει σε πατανε,οταν δουνε οτι δε μασας,την κανουν πλαγιως....
Η Αερολεσχη πχ εμεινε καθηλωμενη πανω απο 8 μηνες λογω καυσιμου.Δε ρωτησε ομως ποτε την Κα Σκαμνελου πως επετρεπε σε μεγαλοεπιχειρηματια ιδιοκτητη γνωστης εταιριας εμφιαλωσης υδατος και ενος πολυτελους αεροπλανου,πως εβαζε με το ιχ του το καυσιμο μεσα στο αεροδρομιο και ανεφοδιαζε το αεροπλανο του.Μιλαμε για μερικα χρονια πριν που δεν υπηρχε κανονισμος.Δεν ξερω βεβαια με τι ανταλλαγμα το εκανε αυτο.Ρωτηστε την.Κι οταν μια μερα προσγειωθηκε ενας Πολωνος με το μηχανοκινητο αετο του μονο που δεν το συνελαβε.Τον κατηγορησε για παρανομη πτηση και του απαγορεψε να απογειωθει.Φυσικα και ηταν νομιμοτατος,και προκειμενου να ξεφορτωθει την "καυτη πατατα",του επετρεψε κι αυτου να ανεφοδιαστει παρανομα απο το βενζιναδικο.Τα εχω καταγγειλει κι αυτα σε ενα τευχος του RBF αλλα και παλι η Αερολεσχη εσπευσε να διαχωρισει τη θεση της μετα απο παραπονα που εκανε η Κα Σκαμνελου.....
Βλεπετε λοιπον ποσο δυσκολο ειναι να τους πολεμησεις και να βρισκεις "απεναντι" δικους σου αεραθλητες!!!!!
Μιλαμε δηλαδη για κυκλωματα,συμφεροντα κλπ......η γνωστη ελληνικη συνταγη δηλαδη.
Οσο για την τελευταια σου απορια,εκδηλωση εχει να γινει στα Γιαννενα πανω απο 10 χρονια.Περυσι ας πουμε που η Αερολεσχη ζητησε να κανει γιορτη μεσα στο αεροδρομιο, ο αερολιμεναρχης απαντησε αρνητικα λιγες ωρες πριν την ημερομηνια και η Αερολεσχη το δεχτηκε αδιαμαρτυρητα!!!!Εγω(ο "κακος")τον ξεφωνισα στο διαδικτυο και στις εφημεριδες κι η Λεσχη εσπευσε να διαχωρησει τη θεση της απο μενα!!!!Στη συνεχεια εστειλε και μια επιστολη στο ΓΕΑ εναντιον μου,με απειλησε με μηνυσεις(κι αυτος)αλλα οταν καταλαβε τι θα παθαινε υπεβαλλε την παραιτηση του και την εκανε με πηδηματακια.
Το συμπερασμα ειναι οτι αυτοι οι υπαλληλοι βρισκουν και κανουν.Οπου τους παιρνει σε πατανε,οταν δουνε οτι δε μασας,την κανουν πλαγιως....
Η Αερολεσχη πχ εμεινε καθηλωμενη πανω απο 8 μηνες λογω καυσιμου.Δε ρωτησε ομως ποτε την Κα Σκαμνελου πως επετρεπε σε μεγαλοεπιχειρηματια ιδιοκτητη γνωστης εταιριας εμφιαλωσης υδατος και ενος πολυτελους αεροπλανου,πως εβαζε με το ιχ του το καυσιμο μεσα στο αεροδρομιο και ανεφοδιαζε το αεροπλανο του.Μιλαμε για μερικα χρονια πριν που δεν υπηρχε κανονισμος.Δεν ξερω βεβαια με τι ανταλλαγμα το εκανε αυτο.Ρωτηστε την.Κι οταν μια μερα προσγειωθηκε ενας Πολωνος με το μηχανοκινητο αετο του μονο που δεν το συνελαβε.Τον κατηγορησε για παρανομη πτηση και του απαγορεψε να απογειωθει.Φυσικα και ηταν νομιμοτατος,και προκειμενου να ξεφορτωθει την "καυτη πατατα",του επετρεψε κι αυτου να ανεφοδιαστει παρανομα απο το βενζιναδικο.Τα εχω καταγγειλει κι αυτα σε ενα τευχος του RBF αλλα και παλι η Αερολεσχη εσπευσε να διαχωρισει τη θεση της μετα απο παραπονα που εκανε η Κα Σκαμνελου.....
Βλεπετε λοιπον ποσο δυσκολο ειναι να τους πολεμησεις και να βρισκεις "απεναντι" δικους σου αεραθλητες!!!!!
Απάντηση: Πώς μπορώ να γίνω πιλότος ανεμοπτέρου;
Διαβαστε κι ενα παλιο μου αρθρο για τις καταστασεις που αναφερω εδω:
http://www.tzedes.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=1361&Itemid=33
http://www.tzedes.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=1361&Itemid=33
Απάντηση: Πώς μπορώ να γίνω πιλότος ανεμοπτέρου;
Ακουει κανεις?
Σχόλιο από: sokratis_71 στις 2008-12-15 20:32:33Καλη ερωτηση αλλα οταν εχεις να κανεις με δημοσιους υπαλληλους..........αυτη η μονιμοτητα μας εχει καταστρεψει.ΤΑ Γιαννενα θα μπορουσαν να εχουν υψηλο αεροπορικο τουρισμο απο ολες τις χωρες της ΕΕ αλλα αυτο δεν γινεται με υπαλληλους που κοιτανε το ρολοι και μολις φυγει η Ολυμπιακη εχουν κλειδωσει κι εχουν παει σπιτακι τους.....
-----------------------------------------------------------------------------------
Σωκράτης.......ποιός είσαι τελικά βρε μπαγάσα ?
Έχεις υποστηρικτές, η το παλεύεις μόνος σου ?
Εκεί στα Γιάννενα έχουμε έναν φίλο αερομοντελιστή. Γιάννη Παξιμαδάκη τον λένε, Γιαννιώτης είναι και αγαπά τον τόπο του, σίγουρα θα θέλει και αυτός την ανάπτυξη του αεραθλητισμού και γενικα της αεροπορικής ιδέας στα μέρη του. Να σε φέρω σε επαφή μαζί του, μήπως και μπορεί να βοηθήσει. Από ότι ξέρω νομίζω ότι έχει κάποια σχέση με ραδιοφωνικό σταθμό, και ξέρεις η δύναμη των ΜΜΕ είναι τεράστια........και ο φόβος και ο τρόμος των λαγών.
Σχόλιο από: sokratis_71 στις 2008-12-15 20:32:33Καλη ερωτηση αλλα οταν εχεις να κανεις με δημοσιους υπαλληλους..........αυτη η μονιμοτητα μας εχει καταστρεψει.ΤΑ Γιαννενα θα μπορουσαν να εχουν υψηλο αεροπορικο τουρισμο απο ολες τις χωρες της ΕΕ αλλα αυτο δεν γινεται με υπαλληλους που κοιτανε το ρολοι και μολις φυγει η Ολυμπιακη εχουν κλειδωσει κι εχουν παει σπιτακι τους.....
-----------------------------------------------------------------------------------
Σωκράτης.......ποιός είσαι τελικά βρε μπαγάσα ?
Έχεις υποστηρικτές, η το παλεύεις μόνος σου ?
Εκεί στα Γιάννενα έχουμε έναν φίλο αερομοντελιστή. Γιάννη Παξιμαδάκη τον λένε, Γιαννιώτης είναι και αγαπά τον τόπο του, σίγουρα θα θέλει και αυτός την ανάπτυξη του αεραθλητισμού και γενικα της αεροπορικής ιδέας στα μέρη του. Να σε φέρω σε επαφή μαζί του, μήπως και μπορεί να βοηθήσει. Από ότι ξέρω νομίζω ότι έχει κάποια σχέση με ραδιοφωνικό σταθμό, και ξέρεις η δύναμη των ΜΜΕ είναι τεράστια........και ο φόβος και ο τρόμος των λαγών.
Απάντηση: Πώς μπορώ να γίνω πιλότος ανεμοπτέρου;
Τον Γιαννη τον ξερω 20 χρονια,ειναι πολυ αξιολογο ατομο αλλα υποστηριξε λαθος προσωπα και βρισκεται και σε λαθος χωρο........
-
- Δημοσιεύσεις: 31
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 23, 2009 1:50 am
Απάντηση: Πώς μπορώ να γίνω πιλότος ανεμοπτέρου;
προς όλους τους φίλους του petame.gr
Παρακαλούμε όλους τους αναγνώστες που ενδιαφέρονται πραγματικά για το μέλλον των αεραθλημάτων στην περιοχή μας ,για ότι αφορά την Αερολέσχη Ιωαννίνων να επικοινωνούν άμμεσα μαζί μας ώστε να ενημερώνονται και από την πλευρά μας για τα δρώμενα στην περιοχή μας πράγμα το οποίο δεν έιναι δυνατό και λογικό να γίνεται εκ μέρους μας δημοσίως κάθε φορά που προκύπτει κατι νέο στις σελίδες του παρόντος site.
Επιτρέψτε μου μια γρήγορη απάντηση σε ότι αφορά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει και αντιμετώπισε η Αερολέσχη Ιωαννίνων.
Θέση μας είναι ότι με τον διάλογο και όχι με συνεχείς καταγγελίες σε όποιο επίπεδο ιεραρχίας και άν χρειαστεί να φτάσουμε μπορούμε να λύσουμε καλύτερα τα προβλήματά μας.
Αυτό έπραξε έως τώρα η Αερολέσχη Ιωαννίνων και η σωστή συνεργασία μας με όλους τους φορείς απέδωσε καρπούς και λύθηκε γενικότερα προς καλό όλων το θέμα του ανεφοδιασμού των καυσίμων για τα μικρά αεροσκάφη.
Για όλα τα θέματα και προβλήματα που προέκυψαν κατά το παρελθόν στην λέσχη μας όσο αφορά την σχέση μας με τους υπαλλήλους του Κρατικού Αερολιμένα ,είχαν ενημερωθεί άμμεσα όλοι οι διευθυντές αλλά και ο ίδιος δοιηκητής της ΥΠΑ ο οποίος έφερε και την τελική ευθύνη να επιτρέψει τον ανεφοδιασμό μας με βάση την προειπάρχουσα νομοθεσία για τον ανεφοδιασμό των αεροσκαφών.
Για πρώτη φορά μετέβη τριμελής επιτροπή της ΥΠΑ στα Γιάννενα (με επικεφαλης τον ιδιο διευθυντή της Δ3 κ.ΠΙΚΟΥΝΗ) και εισακούστηκαν όλα τα προβλήματα της λέσχης
τα οποία δεν είναι δυνατό για διαφορετικούς λόγους να επιλυθούν όλα άμμεσα. Από το σημείο αυτό και έπειτα ξεκίνησε ένας αγώνας για την έκδοση του τελικού κανονισμού των καυσίμων ο οποίος με την βοήθεια φορέων που πασχίζουν για την ανάπτυξη του αεραθλητισμού στην χώρα μας φτάσαμε στο επιθυμητό πολύ καλό αποτέλεσμα που για τα Γίάννενα ήταν χρόνιο πρόβλημα αλλά και η προυπόθεση για κάθε ανάπτυξη των αεραθλημάτων μέσα από το αεροδρόμιό μας.
Συνεχίζουμε την προσπαθειά μας με ότι δυνάμεις διαθέτουμε από την πλευρά μας για την περαιτέρω ανάπτυξη των αεραθλημάτων στην περιοχή της Ηπείρου αλλά διαφωνούμε με απόψεις όπως του κ. Καραβίδα που μερικές φορές είναι εκτός τόπου και χρόνου. όπως π.χ. (ρυμούλκηση ανεμοπτέρων με αυτοκίνητο μέσα στον διάδρομο του Κρατικού Αερολίμένα Ιωαννίνων).
Ευχαριστούμε και είμαστε στην διάθεση όλων οι οποίοι ενδιαφέρονται με αγνούς σκοπούς για την ανάπτυξη όλων των αεραθληματων..
Παρακαλούμε όλους τους αναγνώστες που ενδιαφέρονται πραγματικά για το μέλλον των αεραθλημάτων στην περιοχή μας ,για ότι αφορά την Αερολέσχη Ιωαννίνων να επικοινωνούν άμμεσα μαζί μας ώστε να ενημερώνονται και από την πλευρά μας για τα δρώμενα στην περιοχή μας πράγμα το οποίο δεν έιναι δυνατό και λογικό να γίνεται εκ μέρους μας δημοσίως κάθε φορά που προκύπτει κατι νέο στις σελίδες του παρόντος site.
Επιτρέψτε μου μια γρήγορη απάντηση σε ότι αφορά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει και αντιμετώπισε η Αερολέσχη Ιωαννίνων.
Θέση μας είναι ότι με τον διάλογο και όχι με συνεχείς καταγγελίες σε όποιο επίπεδο ιεραρχίας και άν χρειαστεί να φτάσουμε μπορούμε να λύσουμε καλύτερα τα προβλήματά μας.
Αυτό έπραξε έως τώρα η Αερολέσχη Ιωαννίνων και η σωστή συνεργασία μας με όλους τους φορείς απέδωσε καρπούς και λύθηκε γενικότερα προς καλό όλων το θέμα του ανεφοδιασμού των καυσίμων για τα μικρά αεροσκάφη.
Για όλα τα θέματα και προβλήματα που προέκυψαν κατά το παρελθόν στην λέσχη μας όσο αφορά την σχέση μας με τους υπαλλήλους του Κρατικού Αερολιμένα ,είχαν ενημερωθεί άμμεσα όλοι οι διευθυντές αλλά και ο ίδιος δοιηκητής της ΥΠΑ ο οποίος έφερε και την τελική ευθύνη να επιτρέψει τον ανεφοδιασμό μας με βάση την προειπάρχουσα νομοθεσία για τον ανεφοδιασμό των αεροσκαφών.
Για πρώτη φορά μετέβη τριμελής επιτροπή της ΥΠΑ στα Γιάννενα (με επικεφαλης τον ιδιο διευθυντή της Δ3 κ.ΠΙΚΟΥΝΗ) και εισακούστηκαν όλα τα προβλήματα της λέσχης
τα οποία δεν είναι δυνατό για διαφορετικούς λόγους να επιλυθούν όλα άμμεσα. Από το σημείο αυτό και έπειτα ξεκίνησε ένας αγώνας για την έκδοση του τελικού κανονισμού των καυσίμων ο οποίος με την βοήθεια φορέων που πασχίζουν για την ανάπτυξη του αεραθλητισμού στην χώρα μας φτάσαμε στο επιθυμητό πολύ καλό αποτέλεσμα που για τα Γίάννενα ήταν χρόνιο πρόβλημα αλλά και η προυπόθεση για κάθε ανάπτυξη των αεραθλημάτων μέσα από το αεροδρόμιό μας.
Συνεχίζουμε την προσπαθειά μας με ότι δυνάμεις διαθέτουμε από την πλευρά μας για την περαιτέρω ανάπτυξη των αεραθλημάτων στην περιοχή της Ηπείρου αλλά διαφωνούμε με απόψεις όπως του κ. Καραβίδα που μερικές φορές είναι εκτός τόπου και χρόνου. όπως π.χ. (ρυμούλκηση ανεμοπτέρων με αυτοκίνητο μέσα στον διάδρομο του Κρατικού Αερολίμένα Ιωαννίνων).
Ευχαριστούμε και είμαστε στην διάθεση όλων οι οποίοι ενδιαφέρονται με αγνούς σκοπούς για την ανάπτυξη όλων των αεραθληματων..
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Πώς μπορώ να γίνω πιλότος ανεμοπτέρου;
Sokratis σχεδόν όλοι συμφωνούμε ότι τα προβλήματα είναι αρκετά και δυσεπίλυτα. Στην πλειοψηφία τους οι Αερολέσχες έχουν να αντιμετωπίσουν από κακή πολιτική, άγνοια, γραφειοκρατία, κωλυσιεργείες, αρχηγιλίκια, έως και βλακεία ανεύθυνων "αυτοκρατόρων" που προσγειώθηκαν σε νευραλγικές θέσεις.
Σε κάποια σημεία η συζήτηση -αν και ενοχλεί αρκετούς-, έχει να προσφέρει πληροφορίες για όσους διαβάζουν και έχει να ενημερώσει για πράγματα και καταστάσεις που δε γνωρίζουμε. Σε κάποια άλλα πάλι, εκτροχιάζεται, ειδικά όταν παίρνει μορφή προσωπικής αντιπαράθεσης.
Θα πρέπει να εννοήσετε ότι η τελευταία μορφή (προσωπικής διαφοράς), αφενός αδικεί την αξία και τη σοβαρότητα του θέματος, αφετέρου αδικεί εσάς τους ίδιους.
Βεβαιώστε τους εαυτούς σας, ότι απαντήσεις (όπως λόγου χάρη η τελευταία σου) αλλάζουν το σκηνικό και την κρίση στον αναγνώστη. Επιχειρηματολογήστε ουσιωδώς και προσπαθήστε να κρατήσετε έξω από τη συζήτηση κάθε προσωπική πίκρα η ενόχληση, γιατί μονάχα έτσι θα ζωντανέψει ο διάλογος. Για την ώρα ασθενεί.
Κάντε καίρια ερωτήματα. Αν απαντηθούν, έχουμε κρίση οι υπόλοιποι και θα αντιληφθούμε τι συμβαίνει. Αν δεν απαντηθούν,ακόμη χειρότερα.
Ξέρουμε πολύ καλά ότι το συγκεκριμένο θέμα έχει αναγνωστεί από όλους τους ενδιαφερόμενους και ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας.
Δώστε του τη σοβαρότητα που του πρέπει (ειδικά εσύ που βρίσκεσαι στο "μάτι του κυκλώνα").
Sokratis έχεις να πεις πράγματα. Κάνε το όμως σωστά.
Η τελευταία απάντησή σου ήταν ατυχής για αυτό και διεγράφη.
Σε κάποια σημεία η συζήτηση -αν και ενοχλεί αρκετούς-, έχει να προσφέρει πληροφορίες για όσους διαβάζουν και έχει να ενημερώσει για πράγματα και καταστάσεις που δε γνωρίζουμε. Σε κάποια άλλα πάλι, εκτροχιάζεται, ειδικά όταν παίρνει μορφή προσωπικής αντιπαράθεσης.
Θα πρέπει να εννοήσετε ότι η τελευταία μορφή (προσωπικής διαφοράς), αφενός αδικεί την αξία και τη σοβαρότητα του θέματος, αφετέρου αδικεί εσάς τους ίδιους.
Βεβαιώστε τους εαυτούς σας, ότι απαντήσεις (όπως λόγου χάρη η τελευταία σου) αλλάζουν το σκηνικό και την κρίση στον αναγνώστη. Επιχειρηματολογήστε ουσιωδώς και προσπαθήστε να κρατήσετε έξω από τη συζήτηση κάθε προσωπική πίκρα η ενόχληση, γιατί μονάχα έτσι θα ζωντανέψει ο διάλογος. Για την ώρα ασθενεί.
Κάντε καίρια ερωτήματα. Αν απαντηθούν, έχουμε κρίση οι υπόλοιποι και θα αντιληφθούμε τι συμβαίνει. Αν δεν απαντηθούν,ακόμη χειρότερα.
Ξέρουμε πολύ καλά ότι το συγκεκριμένο θέμα έχει αναγνωστεί από όλους τους ενδιαφερόμενους και ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας.
Δώστε του τη σοβαρότητα που του πρέπει (ειδικά εσύ που βρίσκεσαι στο "μάτι του κυκλώνα").
Sokratis έχεις να πεις πράγματα. Κάνε το όμως σωστά.
Η τελευταία απάντησή σου ήταν ατυχής για αυτό και διεγράφη.
Απάντηση: Πώς μπορώ να γίνω πιλότος ανεμοπτέρου;
Κ. Δήμο Ιωάννη, το φορουμ του petame πασχίζει με κάθε τρόπο να κρατάει το επίπεδο μιας συζήτησης, ιδίως όταν πρόκειται για θέματα που αφορούν τις Αερολέσχες και τον αεραθλητισμό.
Πιστεύω ότι αρκετός κόσμος ενδιαφέρεται για την ανάπτυξη του αεραθλητισμού στην χώρα μας, και ακόμα περισσότερο οι ίδιοι οι αεραθλητές που υπάρχουν σήμερα.
Στο petame τους δίνεται η δυνατότητα να εκφράσουν τις όποιες απορίες τους, τους προβληματισμούς, και εν γένει να ενημερωθούν για την πορεία που έχουν χαράξει οι αρμόδιοι για να επιτευχθεί ο στόχος.
Σε αυτά τα ερωτήματα είναι απόλυτα λογικό και δημοκρατικό να απαντούν οι εκπρόσωποι των αερολεσχών και των συλλόγων, αφενός μεν να ενημερώνεται ο κόσμος, αφετέρου δε να υπάρχει διαφάνεια, έτσι ωστε όλοι οι ενδιαφερόμενοι, και οι αναγνώστες να μπορούν να βγάλουν τα προσωπικά τους συμπεράσματα.
Πολλοί ίσως θα διαφωνήσουν με τα λεγόμενα μου, γνωρίζοντας ότι με έναν ελεύθερο-δημόσιο διάλογο χωρίς τον απαραίτητο συντονισμό, να κινδυνεύει το κύρος των συλλόγων, από ψευδή, υβριστικά, η παραπλανητικά μηνύματα που πιθανόν να δημοσιευτούν.
Στις σημερινές εποχές και ειδικά στον χώρο μας, προς χάριν της ματαιοδοξίας, και των προσωπικών συμφερόντων, υπάρχουν τέτοιου είδους φαινόμενα, που αμαυρώνουν την εικόνα των σοβαρών φόρουμ και των δημοσίων διαλόγων.
Το petame κάνει μια υπεράνθρωπη προσπάθεια, να κρατάει όπως ανέφερα στην αρχή το επίπεδο μιας συζήτησης, χωρίς όμως να αποκρύπτει τίποτα, κερδίζοντας έτσι τον σεβασμό και την εμπιστοσύνη του κοινού, των συλλόγων, και αργότερα των δημοσίων προσώπων που έχουν πολλά να πούνε, και να ενημερώσουν, πράγμα που σήμερα διστάζουν για τους λόγους που προαναφέρθηκαν.
Πιστεύω ότι αρκετός κόσμος ενδιαφέρεται για την ανάπτυξη του αεραθλητισμού στην χώρα μας, και ακόμα περισσότερο οι ίδιοι οι αεραθλητές που υπάρχουν σήμερα.
Στο petame τους δίνεται η δυνατότητα να εκφράσουν τις όποιες απορίες τους, τους προβληματισμούς, και εν γένει να ενημερωθούν για την πορεία που έχουν χαράξει οι αρμόδιοι για να επιτευχθεί ο στόχος.
Σε αυτά τα ερωτήματα είναι απόλυτα λογικό και δημοκρατικό να απαντούν οι εκπρόσωποι των αερολεσχών και των συλλόγων, αφενός μεν να ενημερώνεται ο κόσμος, αφετέρου δε να υπάρχει διαφάνεια, έτσι ωστε όλοι οι ενδιαφερόμενοι, και οι αναγνώστες να μπορούν να βγάλουν τα προσωπικά τους συμπεράσματα.
Πολλοί ίσως θα διαφωνήσουν με τα λεγόμενα μου, γνωρίζοντας ότι με έναν ελεύθερο-δημόσιο διάλογο χωρίς τον απαραίτητο συντονισμό, να κινδυνεύει το κύρος των συλλόγων, από ψευδή, υβριστικά, η παραπλανητικά μηνύματα που πιθανόν να δημοσιευτούν.
Στις σημερινές εποχές και ειδικά στον χώρο μας, προς χάριν της ματαιοδοξίας, και των προσωπικών συμφερόντων, υπάρχουν τέτοιου είδους φαινόμενα, που αμαυρώνουν την εικόνα των σοβαρών φόρουμ και των δημοσίων διαλόγων.
Το petame κάνει μια υπεράνθρωπη προσπάθεια, να κρατάει όπως ανέφερα στην αρχή το επίπεδο μιας συζήτησης, χωρίς όμως να αποκρύπτει τίποτα, κερδίζοντας έτσι τον σεβασμό και την εμπιστοσύνη του κοινού, των συλλόγων, και αργότερα των δημοσίων προσώπων που έχουν πολλά να πούνε, και να ενημερώσουν, πράγμα που σήμερα διστάζουν για τους λόγους που προαναφέρθηκαν.