CARF Mustang P-51D
CARF Mustang P-51D
Το P-51 Mustang ήταν ένα μονοθέσιο αεροσκάφος μεγάλης ακτίνας δράσης που χρησιμοποιήθηκε από την αμερικανική πολεμική αεροπορία κατά τη διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου. Αν και γνωρίζω ότι δεν θα συμφωνήσουν όλοι, από πολλούς θεωρείται ως το καλύτερο αμερικανικό μαχητικό όπως επίσης και το κορυφαίο εμβολοφόρο της εποχής εκείνης.
Μπορούμε να πούμε ότι υιοθετήθηκε από τους Αμερικάνους από σύμπτωση, αφού η εξέλιξή του ξεκίνησε μετά από αίτηση του Βρετανικού υπουργείου Αεροπορίας στην North American το 1940, για την κατασκευή ενός πρωτοτύπου αεροσκάφους. Σχεδιάστηκε και χτίστηκε σε ακριβώς 117 ημέρες και μπήκε στην υπηρεσία ως μαχητικό – βομβαρδιστικό όπως επίσης και σαν αεροσκάφος αναγνώρισης. Επίσης, με την προσθήκη απορριπτόμενων δεξαμενών, χρησιμοποιήθηκε για την συνοδεία βομβαρδιστικών αεροπλάνων για επιδρομές πέρα από τη Γερμανία συμβάλλοντας τα μέγιστα στην προστασία αυτών και έπαιξε σημαντικό ρόλο στον Πόλεμο του Ειρηνικού ενάντια στους Ιάπωνες. Τα Ηνωμένα Έθνη αρχικά το χρησιμοποίησαν σαν κύριο μαχητικό στον Πόλεμο της Κορέας, αλλά η δράση του περιορίστηκε σε ένα ρόλο επίγειων επιθέσεων μιας και τα αεριωθούμενα εκείνης της εποχής το αντικατέστησαν. Εντούτοις, παρέμεινε στην υπηρεσία σε μερικές Πολεμικές Αεροπορίες μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του '80.
Αν και το κόστος παραγωγής δεν ήταν μεγάλο, το Mustang ήταν ένα γρήγορο, καλοφτιαγμένο, και ιδιαίτερα ανθεκτικό αεροσκάφος. Η οριστική έκδοση, το P-51D (με το οποίο και θα ασχοληθούμε), εφοδιαζόταν με μία Packard V-1650 δύο σταδίων - δύο ταχυτήτων, υπερτροφοδοτούμενη έκδοση της θρυλικής μηχανής Rolls Royce Merlin και ήταν οπλισμένο με έξι πολυβόλα Μ2 .50 (12.7 χιλ.).
Μετά το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο και τον Πόλεμο της Κορέας, πολλά αεροσκάφη μετατράπηκαν για ιδιωτική χρήση και πήραν μέρος σε πολλούς αγώνες. Η φήμη τους ήταν τέτοια που στα μέσα της δεκαετίας του '60 ο σχεδιαστής της Ford, John Najjar, πρότεινε να δοθεί στο νέο κάμπριο μοντέλο, που στόχευε το νεανικό κοινό, το όνομα Mustang. Το μοντέλο είναι φυσικά το γνωστό σε όλους Ford Mustang και η επιτυχία του τεράστια.
Πηγές: βιβλιογραφία και Wikipedia®
Θα ακολουθήσουν περισσότερα για το P-51D…
Μπορούμε να πούμε ότι υιοθετήθηκε από τους Αμερικάνους από σύμπτωση, αφού η εξέλιξή του ξεκίνησε μετά από αίτηση του Βρετανικού υπουργείου Αεροπορίας στην North American το 1940, για την κατασκευή ενός πρωτοτύπου αεροσκάφους. Σχεδιάστηκε και χτίστηκε σε ακριβώς 117 ημέρες και μπήκε στην υπηρεσία ως μαχητικό – βομβαρδιστικό όπως επίσης και σαν αεροσκάφος αναγνώρισης. Επίσης, με την προσθήκη απορριπτόμενων δεξαμενών, χρησιμοποιήθηκε για την συνοδεία βομβαρδιστικών αεροπλάνων για επιδρομές πέρα από τη Γερμανία συμβάλλοντας τα μέγιστα στην προστασία αυτών και έπαιξε σημαντικό ρόλο στον Πόλεμο του Ειρηνικού ενάντια στους Ιάπωνες. Τα Ηνωμένα Έθνη αρχικά το χρησιμοποίησαν σαν κύριο μαχητικό στον Πόλεμο της Κορέας, αλλά η δράση του περιορίστηκε σε ένα ρόλο επίγειων επιθέσεων μιας και τα αεριωθούμενα εκείνης της εποχής το αντικατέστησαν. Εντούτοις, παρέμεινε στην υπηρεσία σε μερικές Πολεμικές Αεροπορίες μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του '80.
Αν και το κόστος παραγωγής δεν ήταν μεγάλο, το Mustang ήταν ένα γρήγορο, καλοφτιαγμένο, και ιδιαίτερα ανθεκτικό αεροσκάφος. Η οριστική έκδοση, το P-51D (με το οποίο και θα ασχοληθούμε), εφοδιαζόταν με μία Packard V-1650 δύο σταδίων - δύο ταχυτήτων, υπερτροφοδοτούμενη έκδοση της θρυλικής μηχανής Rolls Royce Merlin και ήταν οπλισμένο με έξι πολυβόλα Μ2 .50 (12.7 χιλ.).
Μετά το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο και τον Πόλεμο της Κορέας, πολλά αεροσκάφη μετατράπηκαν για ιδιωτική χρήση και πήραν μέρος σε πολλούς αγώνες. Η φήμη τους ήταν τέτοια που στα μέσα της δεκαετίας του '60 ο σχεδιαστής της Ford, John Najjar, πρότεινε να δοθεί στο νέο κάμπριο μοντέλο, που στόχευε το νεανικό κοινό, το όνομα Mustang. Το μοντέλο είναι φυσικά το γνωστό σε όλους Ford Mustang και η επιτυχία του τεράστια.
Πηγές: βιβλιογραφία και Wikipedia®
Θα ακολουθήσουν περισσότερα για το P-51D…
- Συνημμένα
-
- 5a.jpg (73.5 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
-
- 4a.JPG (62.17 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
-
- 3a.JPG (70.48 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
-
- 1a.jpg (36.62 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Η εμφανέστερη αλλαγή στο P-51D ήταν ο νέος θόλος (canopy) ή για πολλούς σταγόνα. Οι ΗΠΑ ήταν τεχνολογικά πίσω από τους Βρετανούς στην σχεδίαση και την ανάπτυξη θόλων αλλά γνώριζαν παράλληλα τα πλεονεκτήματα του συγκεκριμένου σχήματος. Έτσι μία βρετανική επιχείρηση βελτίωσε τη διαφάνεια στο οπίσθιο τμήμα των προτύπων P-51B/C χτίζοντας αρχικά ένα ξύλινο πρότυπο Ρ-51 με έναν θόλο σταγόνα για τη δοκιμή σε αεροδυναμική σήραγγα. Η τεχνολογία αυτού του είδους για την ανάπτυξη μεγάλων καμπυλών πλεξιγκλάς εκείνη την εποχή εφευρισκόταν και αναπτυσσόταν.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι το P-51D είχε την πρώτη του δοκιμαστική πτήση στις 17 Νοεμβρίου 1943, ενώ η παραγγελία για την παραγωγή 2,500 αεροσκαφών είχε δοθεί τον Ιούλιο του ίδιου έτους (πριν ακόμη γίνει η πρώτη του αεροπλάνου). Οι παραδόσεις στις μονάδες άρχισαν το Μάρτιο του 1944 και ένας αρκετά μεγάλος αριθμός αεροσκαφών ήταν σε ετοιμότητα για την εισβολή της Νορμανδίας (D-Day).
Όμορφο τότε, όμορφο ακόμη και τώρα! Ποιος θα είχε σκεφτεί, πίσω στο 1944, ότι αυτό το αεροπλάνο θα πετούσε ακόμα και σήμερα. Με τη σκληρή δουλειά ορισμένων φανατικών υποστηρικτών warbirds σε όλη την υδρόγειο, περίπου 280 P-51 υπάρχουν ακόμη και σήμερα περισσότερα από τα μισά είναι κατάλληλα για πτήση! Μερικά από τα αεροπλάνα που έχουν επιζήσει υπηρετούν για περισσότερο από 30 έτη σε 4 διαφορετικές Πολεμικές Αεροπορίες σε όλο τον κόσμο!
Γενικά χαρακτηριστικά:
Πλήρωμα: 1
Μήκος: 32 ft 3 in (9.83 m)
Άνοιγμα φτερών: 37 ft 0 in (11.28 m)
Ύψος: 13 ft 8 in (4.17 m)
Βάρος άδειο: 7,635 lb (3,465 kg)
Κινητήρας: 1× Packard V-1650-7 liquid-cooled supercharged V-12, 1,490 hp (1,111 kW) at 3,000 rpm 1,720 hp (1,282 kW) at WEP
Πηγές: βιβλιογραφία και Wikipedia®
http://www.youtube.com/watch?v=0rLAUu2hkAE
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι το P-51D είχε την πρώτη του δοκιμαστική πτήση στις 17 Νοεμβρίου 1943, ενώ η παραγγελία για την παραγωγή 2,500 αεροσκαφών είχε δοθεί τον Ιούλιο του ίδιου έτους (πριν ακόμη γίνει η πρώτη του αεροπλάνου). Οι παραδόσεις στις μονάδες άρχισαν το Μάρτιο του 1944 και ένας αρκετά μεγάλος αριθμός αεροσκαφών ήταν σε ετοιμότητα για την εισβολή της Νορμανδίας (D-Day).
Όμορφο τότε, όμορφο ακόμη και τώρα! Ποιος θα είχε σκεφτεί, πίσω στο 1944, ότι αυτό το αεροπλάνο θα πετούσε ακόμα και σήμερα. Με τη σκληρή δουλειά ορισμένων φανατικών υποστηρικτών warbirds σε όλη την υδρόγειο, περίπου 280 P-51 υπάρχουν ακόμη και σήμερα περισσότερα από τα μισά είναι κατάλληλα για πτήση! Μερικά από τα αεροπλάνα που έχουν επιζήσει υπηρετούν για περισσότερο από 30 έτη σε 4 διαφορετικές Πολεμικές Αεροπορίες σε όλο τον κόσμο!
Γενικά χαρακτηριστικά:
Πλήρωμα: 1
Μήκος: 32 ft 3 in (9.83 m)
Άνοιγμα φτερών: 37 ft 0 in (11.28 m)
Ύψος: 13 ft 8 in (4.17 m)
Βάρος άδειο: 7,635 lb (3,465 kg)
Κινητήρας: 1× Packard V-1650-7 liquid-cooled supercharged V-12, 1,490 hp (1,111 kW) at 3,000 rpm 1,720 hp (1,282 kW) at WEP
Πηγές: βιβλιογραφία και Wikipedia®
http://www.youtube.com/watch?v=0rLAUu2hkAE
- Συνημμένα
-
- 5.jpg (35.56 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
-
- 4.jpg (65.08 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
-
- 3.jpg (33.35 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
-
- 2.jpg (41.48 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
-
- 1.jpg (50.58 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Το Mustang P-51D είναι ένα από τα διασημότερα πολεμικά αεροσκάφη και είναι πόλος έλξης για πολλούς μοντελιστές ανά τον κόσμο. Ένα από το καλύτερα κιτ που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στην αγορά είναι αυτό της Composite ARF που έχει αφιερώσει πολύ χρόνο και έρευνα για την δημιουργία ενός πιστού αντιγράφου κλίμακας. Το συγκεκριμένο κιτ είναι στην παραγωγή από το 1996 και ενδιάμεσα έχει βελτιωθεί κυρίως ως προς την scale εμφάνιση του. Για τους παλιότερους, πρόκειται για το Mustang της Fiber Classics η οποία, μετά το κλείσιμό της, έδωσε τα καλούπια και τα σχέδια στην CARF για εκμετάλλευση.
Έως σήμερα έχουν κατασκευαστεί περίπου 1000 κομμάτια με την τεχνολογία composite, με αποτέλεσμα η λεπτομέρεια της επιφάνειας να είναι ασύλληπτη. Το εξωτερικό μοιάζει με το πραγματικό αλουμινένιο χρώμα του αεροπλάνου, μιας και η άτρακτος και τα φτερά καλύπτονται από φύλλα αργιλίου. Όλα αυτά το κάνουν να είναι ένα από τα πιστότερα αντίγραφα μαχητικού Δευτέρου Παγκοσμίου στον κόσμο.
Για την εύκολη μεταφορά τα φτερά και τα stabilizers είναι αποσπώμενα. Στο μακρύ cowl του κινητήρα, τοποθετείται πέρα από τη μηχανή και την δεξαμενή καυσίμων, ο περισσότερος εξοπλισμός για εύκολη πρόσβαση και συντήρηση. Η άτρακτος σάντουιτς εξασφαλίζει ελαφρύτερη και πιο δύσκαμπτη κατασκευή και το κέντρο βάρους, ακόμη και με μια πολύ ελαφριά μηχανή, έρχεται εύκολα.
Κατά τα λεγόμενα της CARF, το δυνατό σημείο του αεροπλάνου είναι η πτήση του. Οι απογειώσεις και οι προσγειώσεις είναι εύκολες, και η ταχύτητα πτήσης είναι υπό κλίμακα. Οι μηχανές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν είναι μηχανές βενζίνης που κυμαίνονται από 50 έως 85 κυβικά εκατοστά.
Χαρακτηριστικά:
Μήκος: 89" (2270 mm)
Άνοιγμα φτερών: 100" (2540 mm)
Βάρος: 15-17 κιλά (στεγνό…)
Servos: 8-10
http://www.youtube.com/watch?v=cPE38cVwwcM&feature=player_embedded
Έως σήμερα έχουν κατασκευαστεί περίπου 1000 κομμάτια με την τεχνολογία composite, με αποτέλεσμα η λεπτομέρεια της επιφάνειας να είναι ασύλληπτη. Το εξωτερικό μοιάζει με το πραγματικό αλουμινένιο χρώμα του αεροπλάνου, μιας και η άτρακτος και τα φτερά καλύπτονται από φύλλα αργιλίου. Όλα αυτά το κάνουν να είναι ένα από τα πιστότερα αντίγραφα μαχητικού Δευτέρου Παγκοσμίου στον κόσμο.
Για την εύκολη μεταφορά τα φτερά και τα stabilizers είναι αποσπώμενα. Στο μακρύ cowl του κινητήρα, τοποθετείται πέρα από τη μηχανή και την δεξαμενή καυσίμων, ο περισσότερος εξοπλισμός για εύκολη πρόσβαση και συντήρηση. Η άτρακτος σάντουιτς εξασφαλίζει ελαφρύτερη και πιο δύσκαμπτη κατασκευή και το κέντρο βάρους, ακόμη και με μια πολύ ελαφριά μηχανή, έρχεται εύκολα.
Κατά τα λεγόμενα της CARF, το δυνατό σημείο του αεροπλάνου είναι η πτήση του. Οι απογειώσεις και οι προσγειώσεις είναι εύκολες, και η ταχύτητα πτήσης είναι υπό κλίμακα. Οι μηχανές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν είναι μηχανές βενζίνης που κυμαίνονται από 50 έως 85 κυβικά εκατοστά.
Χαρακτηριστικά:
Μήκος: 89" (2270 mm)
Άνοιγμα φτερών: 100" (2540 mm)
Βάρος: 15-17 κιλά (στεγνό…)
Servos: 8-10
http://www.youtube.com/watch?v=cPE38cVwwcM&feature=player_embedded
- Συνημμένα
-
- 5b.jpg (41.48 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
-
- 4b.jpg (46.92 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
-
- 3b.jpg (79.33 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
-
- 2b.jpg (43.24 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
-
- 1b.jpg (97.12 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Μετά από αυτό τον πρόλογο ας δούμε τι έχουμε...!@/-=}{{ Ελπίζω να φαίνονται καλά οι λεπτομέρειες, αν και από κοντά δεν παίζεται!!!
- Συνημμένα
-
- 5 (Large).JPG (36.06 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
-
- 4 (Large).JPG (36.39 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
-
- 3 (Large).JPG (48.35 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
-
- 2 (Large).JPG (26.04 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
-
- 1 (Large).JPG (59.65 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1719
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
_P_P_P_P κούκλααααα!
ποτε πετάμε?^hola^
...τι άλλη επιλογή εκτος από μονοκύλινδρο έχουμε?δε μου αρέσει ο θόρυβος και είναι αμαρτία για το συγκεκριμένο αεροπλάνο..εν σειρά τετράχρονο?...
ποτε πετάμε?^hola^
...τι άλλη επιλογή εκτος από μονοκύλινδρο έχουμε?δε μου αρέσει ο θόρυβος και είναι αμαρτία για το συγκεκριμένο αεροπλάνο..εν σειρά τετράχρονο?...
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Άντε λίγες ακόμη! Φαίνεται το ένα από τα retract της Eurokit και ο πιλότος. Η κατασκευή θα ξεκινήσει από το φτερό μιας και έχει αρκετή δουλειά. Οι πόρτες είναι δύο και θα πρέπει να ανοίγουν και να κλείνουν συγχρονισμένα όπως το πραγματικό. Όπως έχετε καταλάβει η δουλειά που απαιτείται είναι τεράστια και όλα πρέπει να μελετηθούν πριν αρχίσει η διαδικασία της τοποθέτησης.
Λογικά to αεροπλάνο θα ολοκληρωθεί σε 5 στάδια:
- Κύρια retracts και tail retract
- Τοποθέτηση servo rudder, elevators, flaps, ailerons
- Cockpit και canopy που ανοίγει και κλείνει
- Κινητήρας και χειροποίητη εξάτμιση
- Βάψιμο - παλαίωση
Να δω που και πότε θα τα κάνω όλα αυτά….
Λογικά to αεροπλάνο θα ολοκληρωθεί σε 5 στάδια:
- Κύρια retracts και tail retract
- Τοποθέτηση servo rudder, elevators, flaps, ailerons
- Cockpit και canopy που ανοίγει και κλείνει
- Κινητήρας και χειροποίητη εξάτμιση
- Βάψιμο - παλαίωση
Να δω που και πότε θα τα κάνω όλα αυτά….
- Συνημμένα
-
- 10 (Large).JPG (44.39 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
-
- 9 (Large).JPG (56.01 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
-
- 8 (Large).JPG (65.66 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
-
- 7 (Large).JPG (43.5 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
-
- 6 (Large).JPG (80.84 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Γιώργο ZDZ ή 3W!!!
Προς το παρόν περιμένω τις ηλεκτρονικές βαλβίδες αέρα και το Synchronizer για να ξεκινήσω.
Συνεχίζεται...
Προς το παρόν περιμένω τις ηλεκτρονικές βαλβίδες αέρα και το Synchronizer για να ξεκινήσω.
Συνεχίζεται...
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Κώστας Μιχαηλίδης έγραψε: ↑Μετά από αυτό τον πρόλογο ας δούμε τι έχουμε...!@/-=}{{ Ελπίζω να φαίνονται καλά οι λεπτομέρειες, αν και από κοντά δεν παίζεται!!!
^%^ Φ Α Ν Τ Α Σ Τ Ι Κ Ο Ο Ο Ο Ο Ο ο οοοοοοοοοο...!!! ^%^
Μπραβο βρε Κωστα, ενα απο τα πιο αγαπημενα μου θεματα !
Ευχομαι ολοψυχα Καλες & Απροβληματιστες Πτησεις !
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1719
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
.....δε μπόρεσα να αντισταθώ...._P_P_P_P
- Συνημμένα
-
- Ek15324.jpg (76.66 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Το πρώτο retract στη θέση του. Ακολουθούν φωτογραφίες...
- Συνημμένα
-
- p51 right wing (4).JPG (59.62 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
-
- p51 right wing (3).JPG (63.41 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
-
- p51 right wing (2).JPG (54.05 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
-
- p51 right wing (1).JPG (56.08 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Άλλες 4 !@/-=}{{
- Συνημμένα
-
- p51 right wing (8).JPG (56.35 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
-
- p51 right wing (7).JPG (65.75 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
-
- p51 right wing (6).JPG (43.44 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
-
- p51 right wing (5).JPG (59.4 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Το Mustang προχωράει με αργούς ρυθμούς αλλά κάποτε θα τελειώσει…
Λοιπόν η τοποθέτηση των retracts σχεδόν τελείωσε. Στις φωτογραφίες φαίνεται ολόκληρο το φτερό με τις πόρτες (όχι όλες, λείπει μία) τοποθετημένες. Τώρα μένει να γίνει η συνδεσμολογία για να γίνουν οι ρυθμίσεις και οι δοκιμές. Όλες οι σωληνώσεις του αέρα και οι συνδέσεις γίνονται με υλικά της FESTO για περισσότερη ασφάλεια. Οι βαλβίδες και ο ρυθμιστής ταχύτητας για αυτές είναι της Jet Tronics. Η μία δίνει αέρα στις πόρτες και η άλλη στα retracts (main & tail) και το synchronizer ελέγχει τη σειρά που ανοίγουν.
Αυτά προς το παρόν.
Λοιπόν η τοποθέτηση των retracts σχεδόν τελείωσε. Στις φωτογραφίες φαίνεται ολόκληρο το φτερό με τις πόρτες (όχι όλες, λείπει μία) τοποθετημένες. Τώρα μένει να γίνει η συνδεσμολογία για να γίνουν οι ρυθμίσεις και οι δοκιμές. Όλες οι σωληνώσεις του αέρα και οι συνδέσεις γίνονται με υλικά της FESTO για περισσότερη ασφάλεια. Οι βαλβίδες και ο ρυθμιστής ταχύτητας για αυτές είναι της Jet Tronics. Η μία δίνει αέρα στις πόρτες και η άλλη στα retracts (main & tail) και το synchronizer ελέγχει τη σειρά που ανοίγουν.
Αυτά προς το παρόν.
- Συνημμένα
-
- 5.JPG (67.45 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
-
- 4.JPG (66.39 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
-
- 3.JPG (79.97 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
-
- 2.JPG (69.53 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
-
- 1.JPG (95.9 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Άλλες τρεις για σήμερα!
- Συνημμένα
-
- 8.JPG (54.64 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
-
- 7.JPG (49.25 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
-
- 6.JPG (43.24 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Φανταστικό φιλαράκι μου.
Θα περάσω κάποια στιγμή να το χαζέψω απο κοντά.V:))
Θα περάσω κάποια στιγμή να το χαζέψω απο κοντά.V:))
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Περασα και το ειδα ....εεεεε και τι να πω !!!!! Κουκλα με φτερα ,αντε καλη και προσεχτικη κατασκευη και καλοπεταχτο !!!
Αγγελος
Αγγελος