Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
Απάντηση: Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
Από τη σημερινή μέρα... ΑΝΚΟΝ έτοιμος για απογείωση με το νέο του Smith bigplane:D
- Συνημμένα
-
- smith ankon.jpg (98.1 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
Πολύ όμορφο πραγματικά.
Μήπως θέλει λίγο βάρος εμπρός.
Μήπως θέλει λίγο βάρος εμπρός.
Απάντηση: Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
Βρε συ ...πως το βρηκες αμεσως .....Εβαλα ηδη περιπου 50gr το πρωι.Πιστευω τωρα να πηγαινει καλυτερα.
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
ankon έγραψε: ↑Βρε συ ...πως το βρηκες αμεσως .....Εβαλα ηδη περιπου 50gr το πρωι.Πιστευω τωρα να πηγαινει καλυτερα.
Το αεροπλάνο σου είναι πραγματικά τρομερό.
Μαζί με το βάρος που έβαλες δοκίμασε να ανεβάσεις και τα δυο aileron από 1 με 2 μοίρες στο neutral position για να μην έχεις καθόλου «φούσκωμα» στην προσγείωση.
Ο καιρός από ότι είδα δεν ήταν σύμμαχος. Είχες σχεδόν κάθετο αέρα στο διάδρομο.
Πάντως το αεροπλάνο είναι απλά πανέμορφο.
Μπράβο Ankon.
Απάντηση: Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
Ευχαριστω για τα καλα σου λογια!! Ναι πραγματι ο καιρος ηταν Βοριας ,οπως παντα στα Δερβενοχωρια.Τωρα θα κανω την δοκιμη με το εξτρα βαρος και μετα θα δω για τα ailerons...ξερεις με την clark αεροτομη παντα τα διπλανα ειναι περιεργα .Να σαι καλα!
Αγγελος
Αγγελος
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
Να σε καλά Άγγελε. Η αλήθεια πρέπει να λέγετε.
Η clark έχει ιδιαίτερο profile, και είναι και ιδιαίτερα γρήγορη. Στο original αεροσκάφος, να ξέρεις ότι υπήρχε σχετική τροποποίηση στα push rods των aileron που δημιουργούσε διαφορική κίνηση μετά το 15% του deflection τους, για να έχει καλύτερη συμπεριφορά σε bank angle coordinate turn. _Β_Ο
Με το καλό, όταν ζυγίσεις, δοκίμασε και ένα μικρό differential στα ailerons. Θα δεις ότι το αεροπλάνο θα έρχεται μόνο του και στις μικρές διορθώσεις απώλειας στήριξης των tips κατά την προσγείωση θα είναι σκέτη γλύκα. +(*)
Το ίδιο ισχύει και για τα Pitts.
Ανέβασε video με την επόμενη πτήση.
Απάντηση: Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
Την Κυριακή που πέρασε η προσέλευση ήταν μεγάλη, είδαμε επίσης πολύ ωραία αεροπλάνα όπως το παρακάτω extra!!!
http://www.youtube.com/watch?v=IkMzAId_RSo
http://www.youtube.com/watch?v=IkMzAId_RSo
Απάντηση: Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
Ένα ακόμη βίντεο από την Κυριακή που μας πέρασε (ευτυχώς τελευταίο). Ελπίζω να το χαρείτε όπως το χάρηκα κι εγώ όταν το μοντάριζα!
http://www.youtube.com/watch?v=YQaFusa0qYA&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=YQaFusa0qYA&feature=player_embedded
-
- Δημοσιεύσεις: 707
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
Σήμερα λοιπόν, έγιναν επιτυχώς και οι παρθενικές πτήσεις του Β-25 μου. Βλέποντας από χθές, στο windguru ,ότι το πρωί ο καιρός θα είναι ασθενής βορειοδυτικός ,ξεκίνησα κι εγώ από νωρίς και στις 9 ήμουνα στα Δερβενοχωρια, στο μοντελοδρόμιο.
Δέκα ως δεκαπάντε λεπτά χρειάστηκαν για να ετοιμάσω το αεροπλάνο και να βάλω καύσιμα στους δύο κινητήρες. Ενα τσιγάρο για να πάρουμε κουράγιο , έλεγχος λειτουργικότητας των πηδαλίων, priming και στους δύο κινητήρες και κατόπιν εκκίνηση πρώτα της αριστερης μηχανής και μετά της δεξιάς. Καβάλημα της ουράς, φουλάρισμα του γκαζιού για να διαπιστωθεί ότι οι δύο κινητήρες δουλεύουν εντάξει ,επιστροφή στο ραλαντί και ξεκινάμε τροχοδρόμηση για το διάδρομο. Ο διακότης επιλογής κίνησης του ριναίου τροχού στη μεγάλη κίνηση και με ελαφρύ γκάζι το πολεμόπουλο ξεκινάει από τα πιτς για το διάδρομο. Στην άκρη του διαδρόμου αναστροφή και ευθυγράμμιση με το διάδρομο. Εφερα το διακόπτη του ριναίου στη θέση της μικρής κίνησης, πήρα και δυο βαθειές ανάσες και η μεγάλη στιγμή έφτασε.
Δίνοντας προοδευτικά γκάζι, για να δίνω χρόνο και στους δύο κινητήρες να "αρπάξουν", το πολεμόπουλο άρχισε να επιταχύνει στο διάδρομο μαζεύοντας ταχύτητα, ενώ πολύ μικρές διορθώσεις χρειάζονταν με το rudder για να κρατήσει την ευθεία ,δεδομένου μάλιστα ότι ο καιρός ήταν σχεδόν κάθετος στο διάδρομο. Οταν κατάλαβα ότι είχε μαζέψει αρκετή ταχύτητα άρχισα να δίνω προοδευτικά up elevator και το πολεμόπουλο, με ένα ομαλό rotation, βράθηκε στον αέρα. Εκεί κάπου κατάλαβα ότι το elevator ήθελε πολύ up trim, πράγμα αναμενόμενο γιατί ο οριζόντιος σταθεροποιητής έχει επίπεδη τομή στο κάτω μέρος του και καμπύλη στο πάνω. Οι μηχανές εξακολουθούσαν να δουλεύουν στο φουλ και το αεροπλάνο να πηγαίνει ευθεία, μέχρι να πάρει λίγο ύψος πριν την πρώτη στροφή. Από την πρώτη στροφή λοιπόν, έγινε φανερό ότι το αεροπλάνο έχει έντονο adverse yaw και χρειάζεται οπωσδήποτε η χρήση του rudder στις στροφές αλλιώς η ουρά κρεμάει επικίνδυνα. Ισως,αν μου περίσσευε κανένα κανάλι ακόμη για να βάλω τα δύο ailerons να δουλεύουν differencially ,να βελτιωνόταν αυτό το χαρακτηριστικό, ωστόσο επειδή το φτερό είναι επίπεδο στο κάτω μέρος του και πάλι στη στροφή θα ήθελε το ραντεράκι του. Ετσι κι αλλιώς ,το θέμα αυτό δεν με απασχολεί γιατί πετώντας και ελικόπτερα είμαι πολύ εξοικειωμένος μο συνδυασμό aileron με rudder και μπορώ να πω ότι αυτό το χαρακτηριστικό μου αρέσει κιόλας γιατί δίνει μια ακόμη scale πινελιά στα πτητικά χαρακτηριστικά του Β-25.
Επειδή το αεροπλάνο προδιαγράφεται να λειτουργεί με 40αρες δίχρονες κι εγώ του έχω βάλει 46άρες και μάλιστα δυνατές 46άρες,η ευθεία οριζοντία πτήση εξασφαλίζεται μόλις με το 30% του γκαζιού.
Μετά από μερικά λεπτά πτήσης, ήρθε και η ώρα της προσγείωσης. Μισά φλαπς κατά το υπήνεμο σκέλος και στην τελευταία στροφή για την τελική όλα τα φλαπς κάτω. Το αεροπλάνο σήκωσε ελαφρά μύτη αλλά όχι πολύ και αρκετά ομαλά και προβλέψιμα. Κρατώντας σταθερά λίγο up elevator και παίζοντας με το γκάζι ανάμεσα στο ραλαντί και στα τρία με τέσσερα κλικ στοιχεία ,το πολεμόπουλο έρχεται στο διάδρομο με ομαλή κάθοδο. Στα 30 περίπου εκατοστά από το έδαφος το γκάζι στο ραλαντί, λίγο δεξί aileron για να χαμηλώσει το φτερό που είναι μέσα στον αέρα αφού ο καιρός ήταν πλάγιος ,σε συνδυασμό με λίγο αριστερό rudder για να είναι το αεροπλάνο στην ευθεία του διαδρόμου και το πολεμόπουλο προσγειώθηκε σαν πούπουλο ,τροχοδρομώντας για ακόμη καμιά 30αριά μέτρα μέχρι να σταματήσει. Φλαπς όλα πάνω, επαναφορά του διακόπτη του ριναίου τροχού στη θέση τροχοδρόμησης, αναστροφή και πορεία για τα πιτς. Στο μεταξύ ,είχε καταφτάσει και ο κ. Τσιούγκος (ο μοντελοδρομιάρχης) . Λίγη κουβέντα για τις πτητικές εντυπώσεις, μερικές ρυθμίσεις στα sub trims,εφοδιασμός με καύσιμα και ακολούθησε δεύτερη πτήση όπου ο κ. Τσιούγκος τράβηξε και φωτογραφίες εν πτήση και ίσως και βίντεο. Θα κοιτάξω να του τα ζητήσω από βδομάδα για να τα ανεβάσω.
Φιλικά Κώστας.
Δέκα ως δεκαπάντε λεπτά χρειάστηκαν για να ετοιμάσω το αεροπλάνο και να βάλω καύσιμα στους δύο κινητήρες. Ενα τσιγάρο για να πάρουμε κουράγιο , έλεγχος λειτουργικότητας των πηδαλίων, priming και στους δύο κινητήρες και κατόπιν εκκίνηση πρώτα της αριστερης μηχανής και μετά της δεξιάς. Καβάλημα της ουράς, φουλάρισμα του γκαζιού για να διαπιστωθεί ότι οι δύο κινητήρες δουλεύουν εντάξει ,επιστροφή στο ραλαντί και ξεκινάμε τροχοδρόμηση για το διάδρομο. Ο διακότης επιλογής κίνησης του ριναίου τροχού στη μεγάλη κίνηση και με ελαφρύ γκάζι το πολεμόπουλο ξεκινάει από τα πιτς για το διάδρομο. Στην άκρη του διαδρόμου αναστροφή και ευθυγράμμιση με το διάδρομο. Εφερα το διακόπτη του ριναίου στη θέση της μικρής κίνησης, πήρα και δυο βαθειές ανάσες και η μεγάλη στιγμή έφτασε.
Δίνοντας προοδευτικά γκάζι, για να δίνω χρόνο και στους δύο κινητήρες να "αρπάξουν", το πολεμόπουλο άρχισε να επιταχύνει στο διάδρομο μαζεύοντας ταχύτητα, ενώ πολύ μικρές διορθώσεις χρειάζονταν με το rudder για να κρατήσει την ευθεία ,δεδομένου μάλιστα ότι ο καιρός ήταν σχεδόν κάθετος στο διάδρομο. Οταν κατάλαβα ότι είχε μαζέψει αρκετή ταχύτητα άρχισα να δίνω προοδευτικά up elevator και το πολεμόπουλο, με ένα ομαλό rotation, βράθηκε στον αέρα. Εκεί κάπου κατάλαβα ότι το elevator ήθελε πολύ up trim, πράγμα αναμενόμενο γιατί ο οριζόντιος σταθεροποιητής έχει επίπεδη τομή στο κάτω μέρος του και καμπύλη στο πάνω. Οι μηχανές εξακολουθούσαν να δουλεύουν στο φουλ και το αεροπλάνο να πηγαίνει ευθεία, μέχρι να πάρει λίγο ύψος πριν την πρώτη στροφή. Από την πρώτη στροφή λοιπόν, έγινε φανερό ότι το αεροπλάνο έχει έντονο adverse yaw και χρειάζεται οπωσδήποτε η χρήση του rudder στις στροφές αλλιώς η ουρά κρεμάει επικίνδυνα. Ισως,αν μου περίσσευε κανένα κανάλι ακόμη για να βάλω τα δύο ailerons να δουλεύουν differencially ,να βελτιωνόταν αυτό το χαρακτηριστικό, ωστόσο επειδή το φτερό είναι επίπεδο στο κάτω μέρος του και πάλι στη στροφή θα ήθελε το ραντεράκι του. Ετσι κι αλλιώς ,το θέμα αυτό δεν με απασχολεί γιατί πετώντας και ελικόπτερα είμαι πολύ εξοικειωμένος μο συνδυασμό aileron με rudder και μπορώ να πω ότι αυτό το χαρακτηριστικό μου αρέσει κιόλας γιατί δίνει μια ακόμη scale πινελιά στα πτητικά χαρακτηριστικά του Β-25.
Επειδή το αεροπλάνο προδιαγράφεται να λειτουργεί με 40αρες δίχρονες κι εγώ του έχω βάλει 46άρες και μάλιστα δυνατές 46άρες,η ευθεία οριζοντία πτήση εξασφαλίζεται μόλις με το 30% του γκαζιού.
Μετά από μερικά λεπτά πτήσης, ήρθε και η ώρα της προσγείωσης. Μισά φλαπς κατά το υπήνεμο σκέλος και στην τελευταία στροφή για την τελική όλα τα φλαπς κάτω. Το αεροπλάνο σήκωσε ελαφρά μύτη αλλά όχι πολύ και αρκετά ομαλά και προβλέψιμα. Κρατώντας σταθερά λίγο up elevator και παίζοντας με το γκάζι ανάμεσα στο ραλαντί και στα τρία με τέσσερα κλικ στοιχεία ,το πολεμόπουλο έρχεται στο διάδρομο με ομαλή κάθοδο. Στα 30 περίπου εκατοστά από το έδαφος το γκάζι στο ραλαντί, λίγο δεξί aileron για να χαμηλώσει το φτερό που είναι μέσα στον αέρα αφού ο καιρός ήταν πλάγιος ,σε συνδυασμό με λίγο αριστερό rudder για να είναι το αεροπλάνο στην ευθεία του διαδρόμου και το πολεμόπουλο προσγειώθηκε σαν πούπουλο ,τροχοδρομώντας για ακόμη καμιά 30αριά μέτρα μέχρι να σταματήσει. Φλαπς όλα πάνω, επαναφορά του διακόπτη του ριναίου τροχού στη θέση τροχοδρόμησης, αναστροφή και πορεία για τα πιτς. Στο μεταξύ ,είχε καταφτάσει και ο κ. Τσιούγκος (ο μοντελοδρομιάρχης) . Λίγη κουβέντα για τις πτητικές εντυπώσεις, μερικές ρυθμίσεις στα sub trims,εφοδιασμός με καύσιμα και ακολούθησε δεύτερη πτήση όπου ο κ. Τσιούγκος τράβηξε και φωτογραφίες εν πτήση και ίσως και βίντεο. Θα κοιτάξω να του τα ζητήσω από βδομάδα για να τα ανεβάσω.
Φιλικά Κώστας.
-
- Δημοσιεύσεις: 707
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
Ορίστε το πολεμόπουλο.
- Συνημμένα
-
- Picture 001 (Medium).jpg (99.34 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
-
- Picture 002 (Medium).jpg (101.02 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
-
- Picture 003 (Medium).jpg (98.93 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
Απάντηση: Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
Μπραβο ρε Κωστα με το πολεμοπουλο σου!!!!
Απάντηση: Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
πολύ όμορφο το μοντέλο σου
ποια είναι η μαμά εταιρία?
ποια είναι η μαμά εταιρία?
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
Μπράβο Κώστα.
Το α/φος απλά κουκλί. Εαν στο μέλλον παίξει κανένα video....το θέλουμε.
Το α/φος απλά κουκλί. Εαν στο μέλλον παίξει κανένα video....το θέλουμε.
Απάντηση: Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
Μπράβο Κωστή καλές πτήσεις. Πρέπει όμως να επισημάνω ότι η περιγραφή που μας έκανες είναι τέλεια. Εγώ προσωπικά το έζησα μέσα από το πολύ καλό κείμενο και γέμισα εικόνες και συναισθήματα.
Και πάλι μπράβο!
Και πάλι μπράβο!