Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
Απάντηση: Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
Μπράβο Κώστα
Πολύ καλή και επεξηγηματική η αφήγησή σου όσων αφορά την παρθενική του Β-25 σου. Καταπληκτική λεπτομέρεια στα όσα αναφέρεις και πολύ σωστή κρίση για την πτήση ενός τόσο απαιτητικού αεροπλάνου.
Αν δεν απατώμαι απο τις φωτό δείχνει να είναι ΥΤ Ιnternational ή αλλιώς ESM. (Ανάλογα απο που το προμηθεύτηκες).
Μπράβο και πάλι για το κουράγιο σου τόσο στην κατασκευή-συνάρμοση-εφαρμογή ηλεκτρονικών και κινητήρων στις σωστές θέσεις, (αλλιώς δεν θα πέταγε με τόση άνεση όπως μας περιγράφεις), όσο και στις ρυθμίσεις, στρωσίματα κινητήρων και πτητική εμπειρία που χρειάζεται ένα τέτοιο μοντέλο για να πετάξει τόσο ωραία.....
Πάντα εις ανώτερα και επιτυχίες σε νέα projects.
Καλές πτήσεις
Τρύφωνας
Πολύ καλή και επεξηγηματική η αφήγησή σου όσων αφορά την παρθενική του Β-25 σου. Καταπληκτική λεπτομέρεια στα όσα αναφέρεις και πολύ σωστή κρίση για την πτήση ενός τόσο απαιτητικού αεροπλάνου.
Αν δεν απατώμαι απο τις φωτό δείχνει να είναι ΥΤ Ιnternational ή αλλιώς ESM. (Ανάλογα απο που το προμηθεύτηκες).
Μπράβο και πάλι για το κουράγιο σου τόσο στην κατασκευή-συνάρμοση-εφαρμογή ηλεκτρονικών και κινητήρων στις σωστές θέσεις, (αλλιώς δεν θα πέταγε με τόση άνεση όπως μας περιγράφεις), όσο και στις ρυθμίσεις, στρωσίματα κινητήρων και πτητική εμπειρία που χρειάζεται ένα τέτοιο μοντέλο για να πετάξει τόσο ωραία.....
Πάντα εις ανώτερα και επιτυχίες σε νέα projects.
Καλές πτήσεις
Τρύφωνας
-
- Δημοσιεύσεις: 707
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
Το αεροπλάνο είναι της CMPro, με εκπέτασμα 1.8 μέτρα . Οι κινητήρες είναι οι γνωστοί OSmax .46AX και για τη ρύθμισή τους, ώστε να τρβάνε σχεδόν το ίδιο, εκτός από την προσοχή στη λεπτομέρεια της μηχανικής κίνησης των δύο γκαζιών ώστε αυτές να είναι ολόιδιες, κατέφυγα επιπλέον στο κόλπο του ελικοπτερικού mode. Τη συγκεκριμένη μνήμη δηλαδή της τηλεκατεύθυνσης ,μια και δεν έχει ειδικό πρόγραμμα για δικινητήριο, δεν την έθεσα σαν αεροπλάνο αλλά σαν ελικόπτερο που δεν είναι CCPM. Ετσι, οι κινήσεις ,όσον αφορά τα ailerons, elevator, rudder είναι όπως στο αεροπλάνο αλλά στο throttle, που στα ελικόπτερα ελέγχονται το γκάζι και το βήμα με τα κανάλια 3 και 6 αντίστοιχα, εδώ το κανάλι 3 ελέγχει τη δεξιά μηχανή και το κανάλι 6 την αριστερή.
Κι ενώ στα ελικόπτερα θα υπήρχε ,λόγω ελικοπτερικού mode, καμπύλη γκαζιού και καμπύλη βήματος, εδώ η καμπύλη ισχύος ρυθμίζει τη δεξιά μηχανή και η καμπύλη βήματος την αριστερή. Αφου ρυθμίστηκαν τα ΕΡΑ για τα δύο γκάζια, στη συνέχεια το σημείο 5 (φουλ) των καμπυλών αφέθηκε στο 100% και ρυθμίστηκαν οι κύριες βελόνες ώστε να υπάρχει μεν μία απόκλιση, που όμως στο φουλ δεν ξεπερνά τις 200 στροφές. Κατόπιν ρυθμίστηκαν και οι μικρές βελόνες ώστε οι κινητήρες να έχουν παρόμοιο άρπαγμα και ομαλά ραλαντί ,στις ίδιες περίπου στροφές. Η ρύθμιση του ραλαντί της δεξιάς μηχανής έγινε αφήνοντας το σημείο 1 της καμπύλης ισχύος στο 0% και αλλάζοντας το throttle trim. Στην αριστερή μηχανή, που είναι συνδεδεμένη στο κανάλι 6 ,το οποίο μπορεί μεν να συμεταβάλλεται με το 3 αλλά δεν επηρεάζεται από το throttle trim, η ρύθμιση έγινε με τροποποίηση του σημείου 1 της καμπύλης του βήματος. Εκτός από φουλ και ραλαντί έγινε και τεστ στροφών στο μισό γκάζι ,όπου χρειάστηκε μια τροποποίηση της τάξης του 5% στο σημείο 3 της καμπύλης της μίας από τις δύο μηχανές ώστε να δίνουν τις ίδιες στροφές.
Για το σβήσιμο των κινητήρων χρησιμοποιήθηκε, για τη δεξιά μηχανή που είναι στο κανάλι 3 ,ο διακόπτης throttle cut απευθείας ενώ για την αριστερή ο ίδιος διακόπτης με χρήση μίξης ,για να μπορούν να σβήνουν και οι δύο μηχανές με τον ίδιο διακόπτη.
Φιλικά Κώστας.
Κι ενώ στα ελικόπτερα θα υπήρχε ,λόγω ελικοπτερικού mode, καμπύλη γκαζιού και καμπύλη βήματος, εδώ η καμπύλη ισχύος ρυθμίζει τη δεξιά μηχανή και η καμπύλη βήματος την αριστερή. Αφου ρυθμίστηκαν τα ΕΡΑ για τα δύο γκάζια, στη συνέχεια το σημείο 5 (φουλ) των καμπυλών αφέθηκε στο 100% και ρυθμίστηκαν οι κύριες βελόνες ώστε να υπάρχει μεν μία απόκλιση, που όμως στο φουλ δεν ξεπερνά τις 200 στροφές. Κατόπιν ρυθμίστηκαν και οι μικρές βελόνες ώστε οι κινητήρες να έχουν παρόμοιο άρπαγμα και ομαλά ραλαντί ,στις ίδιες περίπου στροφές. Η ρύθμιση του ραλαντί της δεξιάς μηχανής έγινε αφήνοντας το σημείο 1 της καμπύλης ισχύος στο 0% και αλλάζοντας το throttle trim. Στην αριστερή μηχανή, που είναι συνδεδεμένη στο κανάλι 6 ,το οποίο μπορεί μεν να συμεταβάλλεται με το 3 αλλά δεν επηρεάζεται από το throttle trim, η ρύθμιση έγινε με τροποποίηση του σημείου 1 της καμπύλης του βήματος. Εκτός από φουλ και ραλαντί έγινε και τεστ στροφών στο μισό γκάζι ,όπου χρειάστηκε μια τροποποίηση της τάξης του 5% στο σημείο 3 της καμπύλης της μίας από τις δύο μηχανές ώστε να δίνουν τις ίδιες στροφές.
Για το σβήσιμο των κινητήρων χρησιμοποιήθηκε, για τη δεξιά μηχανή που είναι στο κανάλι 3 ,ο διακόπτης throttle cut απευθείας ενώ για την αριστερή ο ίδιος διακόπτης με χρήση μίξης ,για να μπορούν να σβήνουν και οι δύο μηχανές με τον ίδιο διακόπτη.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
Κώστας Μιχαηλίδης έγραψε: ↑Την Κυριακή που πέρασε η προσέλευση ήταν μεγάλη, είδαμε επίσης πολύ ωραία αεροπλάνα όπως το παρακάτω extra!!!
http://www.youtube.com/watch?v=IkMzAId_RSo
Ωραια Video Κωστα, οταν με βρεθουμε καποια στιγμη με το συλλογο θα ηθελα να μου πεις ποιο προγραμμα χρησιμοποιηεις για video editing.
Χθες ειχα την ευκαιρια να πεταξω το συγκεκριμενο μοντελο CARF Extra 330 33% του φιλου μου Γιωργου (GeorgeDr). Γιωργο το μοντελο τα "σπαει" κανονικα....:D μαχαιρι μιλαμε δεν το περιμενα πραγματικα. Και απο σετταρισμια μια χαρα...αντε να δουμε και το 3.1m που εχεις στον παγκο συντομα._Β_Ο
Φιλικα,
Νικος
-
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Τρί Απρ 27, 2010 9:25 pm
Απάντηση: Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
Καλησπέρα Νικόλα!
Αφού κάνω μερικές πτήσεις ακόμα να ...ξεσκουριάσω λίγο, θα πρέπει να κάνουμε και την παρθενική στο μεγάλο. Αυτό που με προβληματίζει είναι η μεταφορά γιατί δεν νομίζω να χωρέσει στο Fabia... Αλλά μάλλον μπορώ να δανειστώ από τη δουλειά ένα VITO οπότε εκεί θα το σφηνώσω. Το ΣΚ που μας πέρασε ήμουν με πυρετό και δεν βγήκα καθόλου απ' το σπίτι. Έχω αναρρώσει και το ερχόμενο σίγουρα θα πετάξουμε. Τελικά πήγες στην εκδήλωση? Αν ναι πέταξες, ήταν καλά? Θα τα πούμε. Καλό απόγευμα!!
ΥΓ. Αν σε ενδιαφέρει έχω κάποια προγραμματάκια για Video Editing. Είχα ασχοληθεί για λίγο με γάμους , βαφτίσεις κλπ
Αφού κάνω μερικές πτήσεις ακόμα να ...ξεσκουριάσω λίγο, θα πρέπει να κάνουμε και την παρθενική στο μεγάλο. Αυτό που με προβληματίζει είναι η μεταφορά γιατί δεν νομίζω να χωρέσει στο Fabia... Αλλά μάλλον μπορώ να δανειστώ από τη δουλειά ένα VITO οπότε εκεί θα το σφηνώσω. Το ΣΚ που μας πέρασε ήμουν με πυρετό και δεν βγήκα καθόλου απ' το σπίτι. Έχω αναρρώσει και το ερχόμενο σίγουρα θα πετάξουμε. Τελικά πήγες στην εκδήλωση? Αν ναι πέταξες, ήταν καλά? Θα τα πούμε. Καλό απόγευμα!!
ΥΓ. Αν σε ενδιαφέρει έχω κάποια προγραμματάκια για Video Editing. Είχα ασχοληθεί για λίγο με γάμους , βαφτίσεις κλπ
Απάντηση: Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
Drimalitis_George έγραψε: ↑Καλησπέρα Νικόλα!
Τελικά πήγες στην εκδήλωση? Αν ναι πέταξες, ήταν καλά? Θα τα πούμε. Καλό απόγευμα!!
ΥΓ. Αν σε ενδιαφέρει έχω κάποια προγραμματάκια για Video Editing. Είχα ασχοληθεί για λίγο με γάμους , βαφτίσεις κλπ
Γεια σου George off topic εδω. Στην εκδηλωση ολα ηταν περιφημα εκτος απο τη δικη μου πτηση οπου προκαλεσα αυτο στο αεροπλανο μου....`M`
http://www.youtube.com/watch?v=PTX3Yhxc4ec
Πηγα να κλεισω τον καπνο και εκλεισα το ignition, η Futaba φταιει αν ειχα JR η πετουσα με διακτινιση δεν θα το παθαινα...εδω γελαμε...:D
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
3DJunk έγραψε: ↑
......Πηγα να κλεισω τον καπνο και εκλεισα το ignition, η Futaba φταιει αν ειχα JR η πετουσα με διακτινιση δεν θα το παθαινα...εδω γελαμε...:D
Φίλε μου αν και δε σε γνωρίζω, αυτό που είδαμε ήταν απλά τρομερό. +(*)
Τα λάθη είναι για εμάς.
Από ότι κατάλαβα το αεροπλάνο φτιάχνετε....οπότε No worries
......keep 3Ding......
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
:/)-Νίκο και πάλι μας άφησες άφωνους :,)
-
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Τρί Απρ 27, 2010 9:25 pm
Απάντηση: Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
Νικόλα αυτό εννοεί η JR με το σλόγκαν feel the difference. Αστειάκι να γελάσεις λίγο. Ήταν πολύ κοντά στο έδαφος οπότε δεν έπεσε βαριά. Πιστεύω θα είναι ήδη έτοιμο. Ξέρω ότι δεν είναι και το ποιο ευχάριστο γεγονός αλλά πρέπει να ζούμε και με αυτά. Τα λέμε σύντομα.
Φίλε John για να το καταλάβεις... πρέπει να το δεις από κοντά. Ο Νικόλας πιθανότατα είναι ο καλύτερος πιλότος του είδους στην Ελλάδα τουλάχιστον από όσους έχω δει εγώ. Και δεν υπερβάλω γιατί δεν χρειάζεται. Δεν είμαστε και πολλοί αλώστε που ασχολούμαστε με αυτή την κατηγορία μοντέλων. Οπότε οι καλοί ξεχωρίζουν εύκολα.
Καλό σας βράδυ !!!
Φίλε John για να το καταλάβεις... πρέπει να το δεις από κοντά. Ο Νικόλας πιθανότατα είναι ο καλύτερος πιλότος του είδους στην Ελλάδα τουλάχιστον από όσους έχω δει εγώ. Και δεν υπερβάλω γιατί δεν χρειάζεται. Δεν είμαστε και πολλοί αλώστε που ασχολούμαστε με αυτή την κατηγορία μοντέλων. Οπότε οι καλοί ξεχωρίζουν εύκολα.
Καλό σας βράδυ !!!
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
Drimalitis_George έγραψε: ↑
Ο Νικόλας πιθανότατα είναι ο καλύτερος πιλότος του είδους στην Ελλάδα τουλάχιστον από όσους έχω δει εγώ....
Έχω τύχει να παρακολουθήσω σε Βρετανία, Ιταλία και Τσεχία αντίστοιχα RC Model Shows.....και μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι το επίπεδο στη Ελλάδα ανεβαίνει μέρα με την μέρα σε πολύ καλούς και ανταγωνιστικούς ρυθμούς.
Το παλικάρι αντικειμενικά είναι πάρα πολύ καλό και πετάει με πολύ μεγάλη ακρίβεια.
Μπράβο ρε μάγκες.....πάντα τέτοια….να βλέπουμε _Β_Ο να μαθαίνουμε και εμείς τίποτα.
Απάντηση: Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
Καλημερα σας φιλοι μου,
Σας ευχαριστω πολυ για ευγενικα σας σχολια. Η πτηση ειναι διασκεδαση πανω απ'ολα μην το ξεχναμε ανεξαρτητως αποτελεσματος. Πολλες φορες το καλο ή το ασχημο βασίζονται στον υποκειμενικο παραγοντα.
Απο μικρη ηλικια και χωρις καμια ιδιαιτερη βοηθεια τουλαχιστον στο τεχνικο κομματι της πτησης, προσπαθω μονος να προσεγγισω απο μιλια μακρυα αυτο που προσωπικα οριζω ως "καλο" και αυτο που εβλεπα παιδι στα περιοδικα καποτε μενοντας με ανοιχτο το στομα. Ευτυχως ο δρομος για κατι τετοιο ειναι ατελειωτος και αυτο ειναι που κανει το συγκεκριμενο hobby τοσο ενδιαφερον....επαναλαμβανω ευτυχως!
Ελπιζω να τα πουμε καποια στιγμη με ολους σας απο κοντα και να συζητησουμε για θεματα πτησης και οχι μονο.
Φιλικα,
Νικος
ΥΓ: Συγνωμη για το off topic.
Σας ευχαριστω πολυ για ευγενικα σας σχολια. Η πτηση ειναι διασκεδαση πανω απ'ολα μην το ξεχναμε ανεξαρτητως αποτελεσματος. Πολλες φορες το καλο ή το ασχημο βασίζονται στον υποκειμενικο παραγοντα.
Απο μικρη ηλικια και χωρις καμια ιδιαιτερη βοηθεια τουλαχιστον στο τεχνικο κομματι της πτησης, προσπαθω μονος να προσεγγισω απο μιλια μακρυα αυτο που προσωπικα οριζω ως "καλο" και αυτο που εβλεπα παιδι στα περιοδικα καποτε μενοντας με ανοιχτο το στομα. Ευτυχως ο δρομος για κατι τετοιο ειναι ατελειωτος και αυτο ειναι που κανει το συγκεκριμενο hobby τοσο ενδιαφερον....επαναλαμβανω ευτυχως!
Ελπιζω να τα πουμε καποια στιγμη με ολους σας απο κοντα και να συζητησουμε για θεματα πτησης και οχι μονο.
Φιλικα,
Νικος
ΥΓ: Συγνωμη για το off topic.
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
3DJunk έγραψε: ↑
Απο μικρη ηλικια και χωρις καμια ιδιαιτερη βοηθεια τουλαχιστον στο τεχνικο κομματι της πτησης, προσπαθω μονος να προσεγγισω απο μιλια μακρυα αυτο που προσωπικα οριζω ως "καλο" και αυτο που εβλεπα παιδι στα περιοδικα καποτε μενοντας με ανοιχτο το στομα. Ευτυχως ο δρομος για κατι τετοιο ειναι ατελειωτος και αυτο ειναι που κανει το συγκεκριμενο hobby τοσο ενδιαφερον....επαναλαμβανω ευτυχως!
Respect man!!!
όσο για το off topic....δε παίζει....because this is the topic!!!!+(*)
Απάντηση: Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
Drimalitis_George έγραψε: ↑Καλησπέρα Νικόλα!
Αφού κάνω μερικές πτήσεις ακόμα να ...ξεσκουριάσω λίγο, θα πρέπει να κάνουμε και την παρθενική στο μεγάλο. Αυτό που με προβληματίζει είναι η μεταφορά γιατί δεν νομίζω να χωρέσει στο Fabia... Αλλά μάλλον μπορώ να δανειστώ από τη δουλειά ένα VITO οπότε εκεί θα το σφηνώσω. Το ΣΚ που μας πέρασε ήμουν με πυρετό και δεν βγήκα καθόλου απ' το σπίτι. Έχω αναρρώσει και το ερχόμενο σίγουρα θα πετάξουμε. Τελικά πήγες στην εκδήλωση? Αν ναι πέταξες, ήταν καλά? Θα τα πούμε. Καλό απόγευμα!!
ΥΓ. Αν σε ενδιαφέρει έχω κάποια προγραμματάκια για Video Editing. Είχα ασχοληθεί για λίγο με γάμους , βαφτίσεις κλπ
Η ΚΡΉΤΗ και ή EAHK ορφάνεψε :'( από τότε που έφυγε ο G.Drimal..
και παρόλο που είχε πολύ καιρό να πετάξει από ότι είδα στο βιντεάκι "το έχει ακόμα":>)...μια δυο πτήσεις και θα κοπανάει το ruder κάτω.
Nα είστε όλοι σας καλά και να μας προσέχετε τον Γιώργο+(*)
-
- Δημοσιεύσεις: 707
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
Πήρα σήμερα ένα μικρό βιντεάκι, που με τράβηξε ο πάρεδρος λίγο πριν την προσγείωση της δεύτερης πτήσης. Ανεμος, ως συνήθως ,σχεδόν κάθετα στο διάδρομο.
http://www.youtube.com/watch?v=DD2k4SO715Y
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
Μπράβο Κώστα!!!!!
Ακόμα και στα "δύσκολα" εσύ τα ξεπερνάς με μαεστρία!!!
Ακόμα και στα "δύσκολα" εσύ τα ξεπερνάς με μαεστρία!!!