CARF Mustang P-51D

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1719
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

καλή λύση για την ψύξη του κινητήρα!!!...servo slow οι futaba το κάνουν από την τηλεκατεύθυνση...σε μερικές είναι το νούμερο διπλα στα endpoints για οποιοδήποτε κανάλι και το servo που χειρίζεται_Β_Ο
King Kostas
Δημοσιεύσεις: 1361
Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσίευση από King Kostas »

QUOTE=Κώστας Μιχαηλίδης;35173)
Αν θες μπορώ να σου δώσω μία (δώρο φυσικά) να τη δοκιμάσεις.

Ελπίζω να βοήθησα....Κ

Κωστή, και μόνο που το είπες φτάνει+(*).
Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Πρακτικά το θέλω για τα retracts του P40 (Class 60) που θα βάλω από ένα servo στο κάθε σκέλος……από πού τα προμηθευόμαστε αυτά τα πλακετάκια;

Dell Gatto Grande έγραψε:
….servo slow οι futaba το κάνουν από την τηλεκατεύθυνση...


Γιώργη, έχω την T8FG της Futaba (ακόμα την μαθαίνω_Β_Ο) που μάλλον πρέπει να μου δίνει την δυνατότητα να παίξω με το mode της κίνησης του servo. Σε ευχαριστώ πάντως….γιατί δεν πήγαινε το μυαλό μου με τίποτα προς αυτή την λύση.

Υ.Γ: Sorry για το off-topic πέδες.
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1711
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσίευση από CARAPIS »

Johnnyyyy

..για ριξε μια ματια στα δικα μου με δυο σερβο και χρονοκαθυστερηση απο την Τ/Κ.

http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=2406&page=2



Κωστα γεια σου

Αργα αλλα καλα παει το 'στησιμο', μπραβο και παλι...!!! _P_P
King Kostas
Δημοσιεύσεις: 1361
Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσίευση από King Kostas »

Thanks Carapis......πολύ καλό.
KM
Δημοσιεύσεις: 1167
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2008 7:22 am

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσίευση από KM »

Ήρθε η ώρα για τον πίσω τροχό και τη βάση για το servo του rudder. Χρησιμοποίησα δύο ελατήρια για να μη "ζορίζεται" το servo από τον τροχό όταν το αεροπλάνο τροχοδρομεί αλλά και να μπορεί όταν μαζεύει ο τροχός να κρατιέται σφικτό και να μην έχει τζόγους. Τώρα μένει να κολληθεί και μετά αρχίζει η διαδικασία για τις πόρτες του πίσω τροχού!
Συνημμένα
Tail weel (5).jpg
Tail weel (5).jpg (100.23 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
Tail weel (1).jpg
Tail weel (1).jpg (99.62 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
Tail weel (4).jpg
Tail weel (4).jpg (99.55 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
Tail weel (3).jpg
Tail weel (3).jpg (98.43 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
Tail weel (2).jpg
Tail weel (2).jpg (101.45 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσίευση από Mogolos »

Κωστή, από πού πήρες το ουραίο συστημα?
KM
Δημοσιεύσεις: 1167
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2008 7:22 am

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσίευση από KM »

Mogolos έγραψε: Κωστή, από πού πήρες το ουραίο συστημα?


Γιάννη στην Ελλάδα δεν υπάρχει μόνο από Αμερική, είναι της Robart. Αν παραγγείλεις να πάρεις το άλλο που έχουν διαθέσιμο με το scale leg! Αυτό που έχω εγώ δεν είναι σωστό, θα δεις όταν μπεις στη διαδικασία έχει δύο διαφορετικά.

Τώρα, ανεβάζω αρκετές φωτογραφίες με σχεδόν κολλημένο το σύστημα του πίσω τροχού. Μία διαδικασία που θα μου πάρει σχεδόν τρεις μέρες να ολοκληρωθεί μιας και η κόλλα μπαίνει τμηματικά. Χρησιμοποιώ φυσικά 24ωρη εποξική, αεροζίλ και υαλόπανο.
Συνημμένα
Tail weel (10).JPG
Tail weel (10).JPG (96.36 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
Tail weel (9).jpg
Tail weel (9).jpg (102.77 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
Tail weel (8).jpg
Tail weel (8).jpg (99.35 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
Tail weel (7).jpg
Tail weel (7).jpg (100.5 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
Tail weel (6).jpg
Tail weel (6).jpg (100.37 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
KM
Δημοσιεύσεις: 1167
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2008 7:22 am

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσίευση από KM »

Άλλες πέντε φωτογραφίες...
Συνημμένα
Tail weel (20).JPG
Tail weel (20).JPG (87.61 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
Tail weel (19).JPG
Tail weel (19).JPG (97.19 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
Tail weel (13).JPG
Tail weel (13).JPG (87.82 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
Tail weel (12).jpg
Tail weel (12).jpg (97.5 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
Tail weel (11).JPG
Tail weel (11).JPG (92.19 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
KM
Δημοσιεύσεις: 1167
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2008 7:22 am

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσίευση από KM »

Και από μέσα... η ιδέα είναι όλα να μπαίνουν και να βγαίνουν για τυχόν αλλαγή ή επισκευή!
Συνημμένα
Tail weel (18).jpg
Tail weel (18).jpg (95.84 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
Tail weel (17).jpg
Tail weel (17).jpg (95.27 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
Tail weel (16).jpg
Tail weel (16).jpg (96.04 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
Tail weel (15).jpg
Tail weel (15).jpg (97.01 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
Tail weel (14).jpg
Tail weel (14).jpg (95.04 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
KM
Δημοσιεύσεις: 1167
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2008 7:22 am

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσίευση από KM »

Η δεύτερη πόρτα που άνοιξα μου δίνει τη δυνατότητα να έχω άμεση πρόσβαση στο servo του rudder!

Εικόνα
Συνημμένα
11.jpg
11.jpg (93.27 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
Tail weel (23).jpg
Tail weel (23).jpg (96.31 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
Tail weel (22).jpg
Tail weel (22).jpg (93.22 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
Tail weel (21).jpg
Tail weel (21).jpg (92.32 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

Μπράβο Κώστα. Η κατασκευή σου χαίρει πάμπολης μαεστρίας!
Ένα παράδειγμα για όλους που ενδιαφέρονται να κατασκευάσουν ένα τόσο απαιτητικό κιτ, και που ο Κώστας με υπομονή και καλή διάθεση μας λύνει θέματα και παραδίδει στην ουσία "μασημένη τροφή" για όλους τους υπόλοιπους ενδιαφερόμενους.
Κώστα μπράβο και πάλι!+(*)
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσίευση από Mogolos »

Τρύφωνας έγραψε: Μπράβο Κώστα. Η κατασκευή σου χαίρει πάμπολης μαεστρίας!
Ένα παράδειγμα για όλους που ενδιαφέρονται να κατασκευάσουν ένα τόσο απαιτητικό κιτ, και που ο Κώστας με υπομονή και καλή διάθεση μας λύνει θέματα και παραδίδει στην ουσία "μασημένη τροφή" για όλους τους υπόλοιπους ενδιαφερόμενους.
Κώστα μπράβο και πάλι!+(*)

εμ, γιατί νομίζεις καθυστερώ εγώ?
_Β_Ο προσεκτικά αυτά που #** ο Κώστας
χοχοχο
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσίευση από Mogolos »

Κώστας Μιχαηλίδης έγραψε: Επίσης ανοίχτηκαν οι πόρτες πρόσβασης των δύο servo στο φτερό και κολλήθηκαν βάσεις που φτιάχτηκαν με αεροπορικό κόντρα πλακέ. Τα servo που θα χρησιμοποιήσω είναι 8 Hitec HS-5645 και για τις προεκτάσεις χρησιμοποιώ καλώδια σιλικόνης.

Συνεχίζεται…



Καλημερα Κωστή
Ρε σύ, μηπως ειναι μικρά τα σερβο? Ειδα τα στατηστικά τους και εχουν 4-5 κιλά δυναμη.
Το σκάφος θα ειναι 20+ κιλά, και στον αερα οι τάσεις που θα εχουν οι επιφάνειες κατευθυνσης θα ειναι πολύ μεγάλες. Εισαι σιγουρος ότι θα αντέξουν τα σερβο αυτά?
Εγώ στο δικό μου αγόρασα 12κιλα!:p

Φιλικά Γιαννης
KM
Δημοσιεύσεις: 1167
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2008 7:22 am

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσίευση από KM »

Καλημέρα Γιάννη,

Δες τις προδιαγραφές των servo:

Specifications Hitec HS-5645 MG Digital Hi Torque Servo
Torque 4.8/6.0v : 143 / 168 oz. 10.3 / 12.1 kg.
Speed 4.8/6.0v : 0.23 / 0.18 second
Size : 1.6"x 0.8"x1.5" / 41 x 20 x 38mm
Weight : 2.11 oz. / 60 g.

Η τάση που θα τα δουλέψω είναι 5,5V άρα θα είναι κάτι παραπάνω από 10 κιλά.
Τα συγκεκριμένα τα χρησιμοποιούν συνήθως στο συγκεκριμένο αεροπλάνο, δεν είναι ότι καλύτερο αλλά είναι μία αξιόπιστη λύση. Μην ξεχνάς ότι το αεροπλάνο αυτό δεν είναι για κάθε μέρα και η χρήση θα είναι περιορισμένη σχετικά.
Όσο για το βάρος, από αυτό που έχω δει δεν με βλέπω να ξεπερνάω τα 18 κιλά. Μην ξεχνάς ότι η κατασκευαστική φιλοσοφία των 2 αεροπλάνων διαφέρει αρκετά. Πάντως, από αυτά που έχω διαβάσει για τα 2 αεροπλάνα, και 25 κιλά να φτάσουμε μια χαρά πετάνε...

Και πάλι καλημέρα!
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσίευση από Mogolos »

Κώστας Μιχαηλίδης έγραψε: Καλημέρα Γιάννη,

Δες τις προδιαγραφές των servo:

Specifications Hitec HS-5645 MG Digital Hi Torque Servo
Torque 4.8/6.0v : 143 / 168 oz. 10.3 / 12.1 kg.
Speed 4.8/6.0v : 0.23 / 0.18 second
Size : 1.6"x 0.8"x1.5" / 41 x 20 x 38mm
Weight : 2.11 oz. / 60 g.

Η τάση που θα τα δουλέψω είναι 5,5V άρα θα είναι κάτι παραπάνω από 10 κιλά.
Τα συγκεκριμένα τα χρησιμοποιούν συνήθως στο συγκεκριμένο αεροπλάνο, δεν είναι ότι καλύτερο αλλά είναι μία αξιόπιστη λύση. Μην ξεχνάς ότι το αεροπλάνο αυτό δεν είναι για κάθε μέρα και η χρήση θα είναι περιορισμένη σχετικά.
Όσο για το βάρος, από αυτό που έχω δει δεν με βλέπω να ξεπερνάω τα 18 κιλά. Μην ξεχνάς ότι η κατασκευαστική φιλοσοφία των 2 αεροπλάνων διαφέρει αρκετά. Πάντως, από αυτά που έχω διαβάσει για τα 2 αεροπλάνα, και 25 κιλά να φτάσουμε μια χαρά πετάνε...

Και πάλι καλημέρα!


Στο κομπουτερα μου βγαζει: 143oz=4.053982kg!!!!
Κάτι δεν μου λέει σωστα
χαχαχαχαχα
Οσο αφορά το συνολικό βάρος ΦΥΣΙΚΑ και θα πεταξουν ΤΕΛΕΙΑ +(*)
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γιγάντια Αερομοντέλα ”