CARF Mustang P-51D
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1719
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
καλή λύση για την ψύξη του κινητήρα!!!...servo slow οι futaba το κάνουν από την τηλεκατεύθυνση...σε μερικές είναι το νούμερο διπλα στα endpoints για οποιοδήποτε κανάλι και το servo που χειρίζεται_Β_Ο
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
QUOTE=Κώστας Μιχαηλίδης;35173)
Αν θες μπορώ να σου δώσω μία (δώρο φυσικά) να τη δοκιμάσεις.
Ελπίζω να βοήθησα....Κ
Κωστή, και μόνο που το είπες φτάνει+(*).
Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Πρακτικά το θέλω για τα retracts του P40 (Class 60) που θα βάλω από ένα servo στο κάθε σκέλος……από πού τα προμηθευόμαστε αυτά τα πλακετάκια;
Γιώργη, έχω την T8FG της Futaba (ακόμα την μαθαίνω_Β_Ο) που μάλλον πρέπει να μου δίνει την δυνατότητα να παίξω με το mode της κίνησης του servo. Σε ευχαριστώ πάντως….γιατί δεν πήγαινε το μυαλό μου με τίποτα προς αυτή την λύση.
Υ.Γ: Sorry για το off-topic πέδες.
Αν θες μπορώ να σου δώσω μία (δώρο φυσικά) να τη δοκιμάσεις.
Ελπίζω να βοήθησα....Κ
Κωστή, και μόνο που το είπες φτάνει+(*).
Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Πρακτικά το θέλω για τα retracts του P40 (Class 60) που θα βάλω από ένα servo στο κάθε σκέλος……από πού τα προμηθευόμαστε αυτά τα πλακετάκια;
Γιώργη, έχω την T8FG της Futaba (ακόμα την μαθαίνω_Β_Ο) που μάλλον πρέπει να μου δίνει την δυνατότητα να παίξω με το mode της κίνησης του servo. Σε ευχαριστώ πάντως….γιατί δεν πήγαινε το μυαλό μου με τίποτα προς αυτή την λύση.
Υ.Γ: Sorry για το off-topic πέδες.
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Johnnyyyy
..για ριξε μια ματια στα δικα μου με δυο σερβο και χρονοκαθυστερηση απο την Τ/Κ.
http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=2406&page=2
Κωστα γεια σου
Αργα αλλα καλα παει το 'στησιμο', μπραβο και παλι...!!! _P_P
..για ριξε μια ματια στα δικα μου με δυο σερβο και χρονοκαθυστερηση απο την Τ/Κ.
http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=2406&page=2
Κωστα γεια σου
Αργα αλλα καλα παει το 'στησιμο', μπραβο και παλι...!!! _P_P
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Thanks Carapis......πολύ καλό.
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Ήρθε η ώρα για τον πίσω τροχό και τη βάση για το servo του rudder. Χρησιμοποίησα δύο ελατήρια για να μη "ζορίζεται" το servo από τον τροχό όταν το αεροπλάνο τροχοδρομεί αλλά και να μπορεί όταν μαζεύει ο τροχός να κρατιέται σφικτό και να μην έχει τζόγους. Τώρα μένει να κολληθεί και μετά αρχίζει η διαδικασία για τις πόρτες του πίσω τροχού!
- Συνημμένα
-
- Tail weel (5).jpg (100.23 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
-
- Tail weel (1).jpg (99.62 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
-
- Tail weel (4).jpg (99.55 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
-
- Tail weel (3).jpg (98.43 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
-
- Tail weel (2).jpg (101.45 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Κωστή, από πού πήρες το ουραίο συστημα?
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Mogolos έγραψε: ↑Κωστή, από πού πήρες το ουραίο συστημα?
Γιάννη στην Ελλάδα δεν υπάρχει μόνο από Αμερική, είναι της Robart. Αν παραγγείλεις να πάρεις το άλλο που έχουν διαθέσιμο με το scale leg! Αυτό που έχω εγώ δεν είναι σωστό, θα δεις όταν μπεις στη διαδικασία έχει δύο διαφορετικά.
Τώρα, ανεβάζω αρκετές φωτογραφίες με σχεδόν κολλημένο το σύστημα του πίσω τροχού. Μία διαδικασία που θα μου πάρει σχεδόν τρεις μέρες να ολοκληρωθεί μιας και η κόλλα μπαίνει τμηματικά. Χρησιμοποιώ φυσικά 24ωρη εποξική, αεροζίλ και υαλόπανο.
- Συνημμένα
-
- Tail weel (10).JPG (96.36 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
-
- Tail weel (9).jpg (102.77 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
-
- Tail weel (8).jpg (99.35 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
-
- Tail weel (7).jpg (100.5 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
-
- Tail weel (6).jpg (100.37 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Άλλες πέντε φωτογραφίες...
- Συνημμένα
-
- Tail weel (20).JPG (87.61 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
-
- Tail weel (19).JPG (97.19 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
-
- Tail weel (13).JPG (87.82 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
-
- Tail weel (12).jpg (97.5 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
-
- Tail weel (11).JPG (92.19 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Και από μέσα... η ιδέα είναι όλα να μπαίνουν και να βγαίνουν για τυχόν αλλαγή ή επισκευή!
- Συνημμένα
-
- Tail weel (18).jpg (95.84 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
-
- Tail weel (17).jpg (95.27 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
-
- Tail weel (16).jpg (96.04 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
-
- Tail weel (15).jpg (97.01 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
-
- Tail weel (14).jpg (95.04 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Η δεύτερη πόρτα που άνοιξα μου δίνει τη δυνατότητα να έχω άμεση πρόσβαση στο servo του rudder!
- Συνημμένα
-
- 11.jpg (93.27 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
-
- Tail weel (23).jpg (96.31 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
-
- Tail weel (22).jpg (93.22 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
-
- Tail weel (21).jpg (92.32 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Μπράβο Κώστα. Η κατασκευή σου χαίρει πάμπολης μαεστρίας!
Ένα παράδειγμα για όλους που ενδιαφέρονται να κατασκευάσουν ένα τόσο απαιτητικό κιτ, και που ο Κώστας με υπομονή και καλή διάθεση μας λύνει θέματα και παραδίδει στην ουσία "μασημένη τροφή" για όλους τους υπόλοιπους ενδιαφερόμενους.
Κώστα μπράβο και πάλι!+(*)
Ένα παράδειγμα για όλους που ενδιαφέρονται να κατασκευάσουν ένα τόσο απαιτητικό κιτ, και που ο Κώστας με υπομονή και καλή διάθεση μας λύνει θέματα και παραδίδει στην ουσία "μασημένη τροφή" για όλους τους υπόλοιπους ενδιαφερόμενους.
Κώστα μπράβο και πάλι!+(*)
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Τρύφωνας έγραψε: ↑Μπράβο Κώστα. Η κατασκευή σου χαίρει πάμπολης μαεστρίας!
Ένα παράδειγμα για όλους που ενδιαφέρονται να κατασκευάσουν ένα τόσο απαιτητικό κιτ, και που ο Κώστας με υπομονή και καλή διάθεση μας λύνει θέματα και παραδίδει στην ουσία "μασημένη τροφή" για όλους τους υπόλοιπους ενδιαφερόμενους.
Κώστα μπράβο και πάλι!+(*)
εμ, γιατί νομίζεις καθυστερώ εγώ?
_Β_Ο προσεκτικά αυτά που #** ο Κώστας
χοχοχο
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Κώστας Μιχαηλίδης έγραψε: ↑Επίσης ανοίχτηκαν οι πόρτες πρόσβασης των δύο servo στο φτερό και κολλήθηκαν βάσεις που φτιάχτηκαν με αεροπορικό κόντρα πλακέ. Τα servo που θα χρησιμοποιήσω είναι 8 Hitec HS-5645 και για τις προεκτάσεις χρησιμοποιώ καλώδια σιλικόνης.
Συνεχίζεται…
Καλημερα Κωστή
Ρε σύ, μηπως ειναι μικρά τα σερβο? Ειδα τα στατηστικά τους και εχουν 4-5 κιλά δυναμη.
Το σκάφος θα ειναι 20+ κιλά, και στον αερα οι τάσεις που θα εχουν οι επιφάνειες κατευθυνσης θα ειναι πολύ μεγάλες. Εισαι σιγουρος ότι θα αντέξουν τα σερβο αυτά?
Εγώ στο δικό μου αγόρασα 12κιλα!:p
Φιλικά Γιαννης
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Καλημέρα Γιάννη,
Δες τις προδιαγραφές των servo:
Specifications Hitec HS-5645 MG Digital Hi Torque Servo
Torque 4.8/6.0v : 143 / 168 oz. 10.3 / 12.1 kg.
Speed 4.8/6.0v : 0.23 / 0.18 second
Size : 1.6"x 0.8"x1.5" / 41 x 20 x 38mm
Weight : 2.11 oz. / 60 g.
Η τάση που θα τα δουλέψω είναι 5,5V άρα θα είναι κάτι παραπάνω από 10 κιλά.
Τα συγκεκριμένα τα χρησιμοποιούν συνήθως στο συγκεκριμένο αεροπλάνο, δεν είναι ότι καλύτερο αλλά είναι μία αξιόπιστη λύση. Μην ξεχνάς ότι το αεροπλάνο αυτό δεν είναι για κάθε μέρα και η χρήση θα είναι περιορισμένη σχετικά.
Όσο για το βάρος, από αυτό που έχω δει δεν με βλέπω να ξεπερνάω τα 18 κιλά. Μην ξεχνάς ότι η κατασκευαστική φιλοσοφία των 2 αεροπλάνων διαφέρει αρκετά. Πάντως, από αυτά που έχω διαβάσει για τα 2 αεροπλάνα, και 25 κιλά να φτάσουμε μια χαρά πετάνε...
Και πάλι καλημέρα!
Δες τις προδιαγραφές των servo:
Specifications Hitec HS-5645 MG Digital Hi Torque Servo
Torque 4.8/6.0v : 143 / 168 oz. 10.3 / 12.1 kg.
Speed 4.8/6.0v : 0.23 / 0.18 second
Size : 1.6"x 0.8"x1.5" / 41 x 20 x 38mm
Weight : 2.11 oz. / 60 g.
Η τάση που θα τα δουλέψω είναι 5,5V άρα θα είναι κάτι παραπάνω από 10 κιλά.
Τα συγκεκριμένα τα χρησιμοποιούν συνήθως στο συγκεκριμένο αεροπλάνο, δεν είναι ότι καλύτερο αλλά είναι μία αξιόπιστη λύση. Μην ξεχνάς ότι το αεροπλάνο αυτό δεν είναι για κάθε μέρα και η χρήση θα είναι περιορισμένη σχετικά.
Όσο για το βάρος, από αυτό που έχω δει δεν με βλέπω να ξεπερνάω τα 18 κιλά. Μην ξεχνάς ότι η κατασκευαστική φιλοσοφία των 2 αεροπλάνων διαφέρει αρκετά. Πάντως, από αυτά που έχω διαβάσει για τα 2 αεροπλάνα, και 25 κιλά να φτάσουμε μια χαρά πετάνε...
Και πάλι καλημέρα!
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Κώστας Μιχαηλίδης έγραψε: ↑Καλημέρα Γιάννη,
Δες τις προδιαγραφές των servo:
Specifications Hitec HS-5645 MG Digital Hi Torque Servo
Torque 4.8/6.0v : 143 / 168 oz. 10.3 / 12.1 kg.
Speed 4.8/6.0v : 0.23 / 0.18 second
Size : 1.6"x 0.8"x1.5" / 41 x 20 x 38mm
Weight : 2.11 oz. / 60 g.
Η τάση που θα τα δουλέψω είναι 5,5V άρα θα είναι κάτι παραπάνω από 10 κιλά.
Τα συγκεκριμένα τα χρησιμοποιούν συνήθως στο συγκεκριμένο αεροπλάνο, δεν είναι ότι καλύτερο αλλά είναι μία αξιόπιστη λύση. Μην ξεχνάς ότι το αεροπλάνο αυτό δεν είναι για κάθε μέρα και η χρήση θα είναι περιορισμένη σχετικά.
Όσο για το βάρος, από αυτό που έχω δει δεν με βλέπω να ξεπερνάω τα 18 κιλά. Μην ξεχνάς ότι η κατασκευαστική φιλοσοφία των 2 αεροπλάνων διαφέρει αρκετά. Πάντως, από αυτά που έχω διαβάσει για τα 2 αεροπλάνα, και 25 κιλά να φτάσουμε μια χαρά πετάνε...
Και πάλι καλημέρα!
Στο κομπουτερα μου βγαζει: 143oz=4.053982kg!!!!
Κάτι δεν μου λέει σωστα
χαχαχαχαχα
Οσο αφορά το συνολικό βάρος ΦΥΣΙΚΑ και θα πεταξουν ΤΕΛΕΙΑ +(*)