CARF Mustang P-51D
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Τα 5645 στα 4,8v έχουν γύρω στα 9 kg δύναμη και στα 6V έχουν 12kg!
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Πολύ μεράκι παιδιά. Μπράβο, ωραία δουλειά.
Θεωρώ ότι με τα servo δεν θα υπάρξει κάποιο θέμα, άλλωστε αυτά τα αεροσκάφη δεν είναι για κάθε μέρα, οπότε και η καταπόνηση μετριάζετε. Από την φύση τους πετάνε scale οπότε δεν νομίζω ότι κανένας θα αρχίσει να κάνει τον «ταρζάν» με ένα τέτοιο αεροπλάνο.
Το P51 πάντα (όπως και όλα τα αεροπλάνα αυτής της κατηγορίας) «πονούσε» στα συρματόσχοινα του Elevator και του Rudder, ειδικά όταν εφορμούσαν με υψηλές ταχύτητες και αναγκάζονταν να μπουν σε High Accent Angle βγαίνοντας από την «χαροπάλη»
Τουτέστιν τα 9 και 11 κιλά στα 4,8 και 5,5 Volts είναι πολύ καλές τιμές που φεύγουν αρκετά από τα ανεκτά / κατώτερα όρια.
Κωστή πολύ καλή δουλειά και πραγματικά πολύ όμορφη παρουσιάση.
Θεωρώ ότι με τα servo δεν θα υπάρξει κάποιο θέμα, άλλωστε αυτά τα αεροσκάφη δεν είναι για κάθε μέρα, οπότε και η καταπόνηση μετριάζετε. Από την φύση τους πετάνε scale οπότε δεν νομίζω ότι κανένας θα αρχίσει να κάνει τον «ταρζάν» με ένα τέτοιο αεροπλάνο.
Το P51 πάντα (όπως και όλα τα αεροπλάνα αυτής της κατηγορίας) «πονούσε» στα συρματόσχοινα του Elevator και του Rudder, ειδικά όταν εφορμούσαν με υψηλές ταχύτητες και αναγκάζονταν να μπουν σε High Accent Angle βγαίνοντας από την «χαροπάλη»
Τουτέστιν τα 9 και 11 κιλά στα 4,8 και 5,5 Volts είναι πολύ καλές τιμές που φεύγουν αρκετά από τα ανεκτά / κατώτερα όρια.
Κωστή πολύ καλή δουλειά και πραγματικά πολύ όμορφη παρουσιάση.
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Μία δύσκολη, απ' ότι φάνηκε, διαδικασία είναι να γίνουν οι πόρτες από το πίσω retract λειτουργικές. Έβαλα ελατήρια, συρματόσχοινα, άλλαξα θέσεις και ότι άλλο περνάει από το χέρι μου και τελικά δεν τα κατάφερα… Η λύση ήταν πολύ απλή τελικά. Δείτε το κόντρα πλακέ (εκεί που έχω βάλει τα τόξα) που τοποθέτησα με δύο βίδες πάνω στο σκέλος και σπρώχνει όταν ανοίγει τους μεντεσέδες. Μία λύση απλή, εύκολη, γρήγορη και προπάντων αξιόπιστη.
- Συνημμένα
-
- tail weel (3).jpg (89.78 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές
-
- tail weel (7).jpg (90.13 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές
-
- tail weel (8).jpg (95.19 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές
-
- tail weel (1).jpg (95.84 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές
-
- tail weel (9).jpg (93.55 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Και ένα μικρό βίντεο με τις δοκιμές. Δείχνει να λειτουργεί καλά αλλά θέλει αρκετή πίεση για να δουλέψει σωστά. Στα πλάνα είναι με 80psi, φαντάζομαι στα 100psi θα δουλεύει μια χαρά.
Αυτά προς το παρόν, λογικά τώρα θα συνεχίσω την κατασκευή προς το τέλος του Αυγούστου... Υπομονή έως τότε!
http://www.youtube.com/watch?v=TgIxcd9QAks
Αυτά προς το παρόν, λογικά τώρα θα συνεχίσω την κατασκευή προς το τέλος του Αυγούστου... Υπομονή έως τότε!
http://www.youtube.com/watch?v=TgIxcd9QAks
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Κώστα ,ίσως θα πρέπει να κάνεις κάποια τροποποίηση στο μηχανισμό της βακτηρίας γιατί ,απότι φαίνεται στο βίντεο, δουλεύει αρκετα "δυσκοίλια" ειδικά στο άνοιγμα ,που είναι και το σημαντικότερο. Δεν ξέρω ,εμένα έτσι μου φαίνεται.
Φιλικά Κώστας.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Γεια σας Κωστηδες...... Αντε, να δουλευουν τα συστηματα !@/-=}{{
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Κώστας Μιχαηλίδης έγραψε: ↑Κωστή σωστή η παρατήρηση!
Για δες τώρα... ΤΖΕΤ ΣΕΤ ε?:D
Αυτό μάλιστα! Ηρθαν στα ίσα τους τα θέματα. :D
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Μία τέτοιου είδους κατασκευή θέλει το χρόνο της και μεγάλα διαλλείματα. Έτσι λοιπόν μετά από καιρό ήρθε η ώρα να συνεχίσω και σύντομα να ολοκληρώσω το Mustang.
Σειρά τώρα έχει η κατασκευή της εξάτμισης. Ψάχνοντας τα forum του εξωτερικού για κάτι αντίστοιχο δεν βρήκα κάτι που να μπορεί να με βοηθήσει και έτσι αποφάσισα να προχωρήσω στην κατασκευή και ότι γίνει… Η ιδέα είναι να κάνω λειτουργικές τις 12 εξαγωγές της εξάτμισης έτσι όπως είναι στο πραγματικό.
Στη φωτογραφία φαίνεται η κάτοψη του χώρου του κινητήρα και πάνω της σχεδίασα την εξάτμιση που θα προσπαθήσω να φτιάξω.
Για το λόγο αυτό προμηθεύτηκα σωλήνες 25 χιλιοστών της Krumscheid και πιο συγκεκριμένα δύο ίσιες μήκους 20 εκατοστών και δύο γωνίες 90 μοιρών.
Συνεχίζεται...
Σειρά τώρα έχει η κατασκευή της εξάτμισης. Ψάχνοντας τα forum του εξωτερικού για κάτι αντίστοιχο δεν βρήκα κάτι που να μπορεί να με βοηθήσει και έτσι αποφάσισα να προχωρήσω στην κατασκευή και ότι γίνει… Η ιδέα είναι να κάνω λειτουργικές τις 12 εξαγωγές της εξάτμισης έτσι όπως είναι στο πραγματικό.
Στη φωτογραφία φαίνεται η κάτοψη του χώρου του κινητήρα και πάνω της σχεδίασα την εξάτμιση που θα προσπαθήσω να φτιάξω.
Για το λόγο αυτό προμηθεύτηκα σωλήνες 25 χιλιοστών της Krumscheid και πιο συγκεκριμένα δύο ίσιες μήκους 20 εκατοστών και δύο γωνίες 90 μοιρών.
Συνεχίζεται...
- Συνημμένα
-
- DSCN0206.jpg (88.41 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές
-
- straight_tube_long.jpg (15.32 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές
-
- kolena 1 .jpg (24.14 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές
-
- DSCN0205.jpg (84.1 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Κωστή, το ιδιο σκέφτομαι και εγώ, αλλα τι θα γινει με τον "συγχρονισμό" του 2χρονου? Πώς θα λύθει αυτο το ζητημα? Δεν θα υπάρξει προβλημα?
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Έχω μείνει άφωνος με την υπομονή και την κατασκευή! Ένα μπράβο πιστεύω πως είναι πολύ λίγο!!
Αυτό είναι ένα μοντέλο όνειρο!! :)
Δεν ξέρω αν αυτό βοηθάει!
Έχω πάρει από αυτόν και είμαι πολύ ευχαριστημένος και γενικά διαβάζω τα καλύτερα!
http://www.keleo-creations.com/index.php?main_page=product_info&cPath=69&products_id=157
Αυτό είναι ένα μοντέλο όνειρο!! :)
Δεν ξέρω αν αυτό βοηθάει!
Έχω πάρει από αυτόν και είμαι πολύ ευχαριστημένος και γενικά διαβάζω τα καλύτερα!
http://www.keleo-creations.com/index.php?main_page=product_info&cPath=69&products_id=157
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Mogolos έγραψε: ↑Κωστή, το ιδιο σκέφτομαι και εγώ, αλλα τι θα γινει με τον "συγχρονισμό" του 2χρονου? Πώς θα λύθει αυτο το ζητημα? Δεν θα υπάρξει προβλημα?
Μάλλον εννοείς "συντονισμό της εξάτμισης" του 2χρονου.......
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Παιδιά δεν ξέρω αν η μηχανή θα δουλεύει σωστά. Πιστεύω πως δεν θα έχει πρόβλημα. Όπως και να 'χει θα τη φτιάξω και θα κάνω δοκιμές. Το σίγουρο είναι ότι ο θόρυβος θα είναι τρελός, κάτι που μου αρέσει...
Αν όλα πάνε καλά την κρατάω, αν όχι θα βρω άλλη λύση.
Για KELEO δεν το συζητάω για τρεις λόγους. Πρώτος λόγος γιατί θέλει πολύ χώρο, δεύτερος λόγος γιατί τα 500$ είναι τρελό ποσό για αυτή την εποχή και τρίτος λόγος γιατί απλά θέλω να πειραματιστώ!
Οι πρώτες κολλήσεις ασημοκόλλησης έγιναν χθες τη νύχτα και το αποτέλεσμα κρίνεται αποδεκτό!
Για δείτε λεπτομέρειες...
Αν όλα πάνε καλά την κρατάω, αν όχι θα βρω άλλη λύση.
Για KELEO δεν το συζητάω για τρεις λόγους. Πρώτος λόγος γιατί θέλει πολύ χώρο, δεύτερος λόγος γιατί τα 500$ είναι τρελό ποσό για αυτή την εποχή και τρίτος λόγος γιατί απλά θέλω να πειραματιστώ!
Οι πρώτες κολλήσεις ασημοκόλλησης έγιναν χθες τη νύχτα και το αποτέλεσμα κρίνεται αποδεκτό!
Για δείτε λεπτομέρειες...
- Συνημμένα
-
- DSCN0197.jpg (90.82 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές
-
- DSCN0196.jpg (78.57 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές
-
- DSCN0195.jpg (86.97 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές
-
- DSCN0194.jpg (89.55 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές
-
- DSCN0192.jpg (93.18 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Οι πρώτη εφαρμογή πάνω από τη μηχανή είναι οκ και τώρα πρέπει να βρω τρόπο να τη στηρίξω.
- Συνημμένα
-
- DSCN0205.jpg (84.1 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές
-
- DSCN0204.jpg (86.25 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο (θα το βρείτε στο Δίλμα στην Αθηνάς) είναι αυτό που φαίνεται στη φωτογραφία και με βοηθάει ώστε να σημαδέψω σωστά την καμπύλη του σωλήνα πάνω στη λαμαρίνα 2 χιλιοστών (2Χ1 χιλιοστά) που θα χρησιμοποιήσω για να φτιάξω τα στηρίγματα της εξάτμισης πάνω στη μηχανή. Η διαδικασία θέλει προσοχή και πολλές δοκιμές!
Δείτε πως…
Δείτε πως…
- Συνημμένα
-
- DSCN0203.jpg (85.89 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές
-
- DSCN0202.jpg (92.03 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές
-
- DSCN0201.jpg (93.29 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές
-
- DSCN0199.jpg (95.23 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές
-
- DSCN0198.jpg (87.66 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές