CARF Mustang P-51D

Απάντηση
v_tolias
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 8:21 pm

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσίευση από v_tolias »

Τα 5645 στα 4,8v έχουν γύρω στα 9 kg δύναμη και στα 6V έχουν 12kg!
King Kostas
Δημοσιεύσεις: 1361
Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσίευση από King Kostas »

Πολύ μεράκι παιδιά. Μπράβο, ωραία δουλειά.

Θεωρώ ότι με τα servo δεν θα υπάρξει κάποιο θέμα, άλλωστε αυτά τα αεροσκάφη δεν είναι για κάθε μέρα, οπότε και η καταπόνηση μετριάζετε. Από την φύση τους πετάνε scale οπότε δεν νομίζω ότι κανένας θα αρχίσει να κάνει τον «ταρζάν» με ένα τέτοιο αεροπλάνο.

Το P51 πάντα (όπως και όλα τα αεροπλάνα αυτής της κατηγορίας) «πονούσε» στα συρματόσχοινα του Elevator και του Rudder, ειδικά όταν εφορμούσαν με υψηλές ταχύτητες και αναγκάζονταν να μπουν σε High Accent Angle βγαίνοντας από την «χαροπάλη»

Τουτέστιν τα 9 και 11 κιλά στα 4,8 και 5,5 Volts είναι πολύ καλές τιμές που φεύγουν αρκετά από τα ανεκτά / κατώτερα όρια.

Κωστή πολύ καλή δουλειά και πραγματικά πολύ όμορφη παρουσιάση.
KM
Δημοσιεύσεις: 1167
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2008 7:22 am

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσίευση από KM »

Μία δύσκολη, απ' ότι φάνηκε, διαδικασία είναι να γίνουν οι πόρτες από το πίσω retract λειτουργικές. Έβαλα ελατήρια, συρματόσχοινα, άλλαξα θέσεις και ότι άλλο περνάει από το χέρι μου και τελικά δεν τα κατάφερα… Η λύση ήταν πολύ απλή τελικά. Δείτε το κόντρα πλακέ (εκεί που έχω βάλει τα τόξα) που τοποθέτησα με δύο βίδες πάνω στο σκέλος και σπρώχνει όταν ανοίγει τους μεντεσέδες. Μία λύση απλή, εύκολη, γρήγορη και προπάντων αξιόπιστη.

Εικόνα
Συνημμένα
tail weel (3).jpg
tail weel (3).jpg (89.78 KiB) Προβλήθηκε 53 φορές
tail weel (7).jpg
tail weel (7).jpg (90.13 KiB) Προβλήθηκε 53 φορές
tail weel (8).jpg
tail weel (8).jpg (95.19 KiB) Προβλήθηκε 53 φορές
tail weel (1).jpg
tail weel (1).jpg (95.84 KiB) Προβλήθηκε 53 φορές
tail weel (9).jpg
tail weel (9).jpg (93.55 KiB) Προβλήθηκε 53 φορές
KM
Δημοσιεύσεις: 1167
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2008 7:22 am

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσίευση από KM »

Και ένα μικρό βίντεο με τις δοκιμές. Δείχνει να λειτουργεί καλά αλλά θέλει αρκετή πίεση για να δουλέψει σωστά. Στα πλάνα είναι με 80psi, φαντάζομαι στα 100psi θα δουλεύει μια χαρά.
Αυτά προς το παρόν, λογικά τώρα θα συνεχίσω την κατασκευή προς το τέλος του Αυγούστου... Υπομονή έως τότε!

http://www.youtube.com/watch?v=TgIxcd9QAks
bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 712
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσίευση από bladeskiller »

Κώστα ,ίσως θα πρέπει να κάνεις κάποια τροποποίηση στο μηχανισμό της βακτηρίας γιατί ,απότι φαίνεται στο βίντεο, δουλεύει αρκετα "δυσκοίλια" ειδικά στο άνοιγμα ,που είναι και το σημαντικότερο. Δεν ξέρω ,εμένα έτσι μου φαίνεται.



Φιλικά Κώστας.
KM
Δημοσιεύσεις: 1167
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2008 7:22 am

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσίευση από KM »

Κωστή σωστή η παρατήρηση!
Για δες τώρα... ΤΖΕΤ ΣΕΤ ε?:D

http://www.youtube.com/watch?v=X8XXvMSr2rc
topg
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: Τρί Ιουν 17, 2008 7:56 pm

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσίευση από topg »

Γεια σας Κωστηδες...... Αντε, να δουλευουν τα συστηματα !@/-=}{{
bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 712
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσίευση από bladeskiller »

Κώστας Μιχαηλίδης έγραψε: Κωστή σωστή η παρατήρηση!
Για δες τώρα... ΤΖΕΤ ΣΕΤ ε?:D


Αυτό μάλιστα! Ηρθαν στα ίσα τους τα θέματα. :D


Φιλικά Κώστας.
KM
Δημοσιεύσεις: 1167
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2008 7:22 am

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσίευση από KM »

Μία τέτοιου είδους κατασκευή θέλει το χρόνο της και μεγάλα διαλλείματα. Έτσι λοιπόν μετά από καιρό ήρθε η ώρα να συνεχίσω και σύντομα να ολοκληρώσω το Mustang.

Σειρά τώρα έχει η κατασκευή της εξάτμισης. Ψάχνοντας τα forum του εξωτερικού για κάτι αντίστοιχο δεν βρήκα κάτι που να μπορεί να με βοηθήσει και έτσι αποφάσισα να προχωρήσω στην κατασκευή και ότι γίνει… Η ιδέα είναι να κάνω λειτουργικές τις 12 εξαγωγές της εξάτμισης έτσι όπως είναι στο πραγματικό.

Στη φωτογραφία φαίνεται η κάτοψη του χώρου του κινητήρα και πάνω της σχεδίασα την εξάτμιση που θα προσπαθήσω να φτιάξω.


Για το λόγο αυτό προμηθεύτηκα σωλήνες 25 χιλιοστών της Krumscheid και πιο συγκεκριμένα δύο ίσιες μήκους 20 εκατοστών και δύο γωνίες 90 μοιρών.


Συνεχίζεται...
Συνημμένα
DSCN0206.jpg
DSCN0206.jpg (88.41 KiB) Προβλήθηκε 53 φορές
straight_tube_long.jpg
straight_tube_long.jpg (15.32 KiB) Προβλήθηκε 53 φορές
kolena 1 .jpg
kolena 1 .jpg (24.14 KiB) Προβλήθηκε 53 φορές
DSCN0205.jpg
DSCN0205.jpg (84.1 KiB) Προβλήθηκε 53 φορές
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσίευση από Mogolos »

Κωστή, το ιδιο σκέφτομαι και εγώ, αλλα τι θα γινει με τον "συγχρονισμό" του 2χρονου? Πώς θα λύθει αυτο το ζητημα? Δεν θα υπάρξει προβλημα?
DjBac
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2010 9:00 pm

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσίευση από DjBac »

Έχω μείνει άφωνος με την υπομονή και την κατασκευή! Ένα μπράβο πιστεύω πως είναι πολύ λίγο!!

Αυτό είναι ένα μοντέλο όνειρο!! :)

Δεν ξέρω αν αυτό βοηθάει!

Έχω πάρει από αυτόν και είμαι πολύ ευχαριστημένος και γενικά διαβάζω τα καλύτερα!

http://www.keleo-creations.com/index.php?main_page=product_info&cPath=69&products_id=157
Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

Mogolos έγραψε: Κωστή, το ιδιο σκέφτομαι και εγώ, αλλα τι θα γινει με τον "συγχρονισμό" του 2χρονου? Πώς θα λύθει αυτο το ζητημα? Δεν θα υπάρξει προβλημα?


Μάλλον εννοείς "συντονισμό της εξάτμισης" του 2χρονου.......
KM
Δημοσιεύσεις: 1167
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2008 7:22 am

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσίευση από KM »

Παιδιά δεν ξέρω αν η μηχανή θα δουλεύει σωστά. Πιστεύω πως δεν θα έχει πρόβλημα. Όπως και να 'χει θα τη φτιάξω και θα κάνω δοκιμές. Το σίγουρο είναι ότι ο θόρυβος θα είναι τρελός, κάτι που μου αρέσει...
Αν όλα πάνε καλά την κρατάω, αν όχι θα βρω άλλη λύση.

Για KELEO δεν το συζητάω για τρεις λόγους. Πρώτος λόγος γιατί θέλει πολύ χώρο, δεύτερος λόγος γιατί τα 500$ είναι τρελό ποσό για αυτή την εποχή και τρίτος λόγος γιατί απλά θέλω να πειραματιστώ!

Οι πρώτες κολλήσεις ασημοκόλλησης έγιναν χθες τη νύχτα και το αποτέλεσμα κρίνεται αποδεκτό!

Για δείτε λεπτομέρειες...
Συνημμένα
DSCN0197.jpg
DSCN0197.jpg (90.82 KiB) Προβλήθηκε 53 φορές
DSCN0196.jpg
DSCN0196.jpg (78.57 KiB) Προβλήθηκε 53 φορές
DSCN0195.jpg
DSCN0195.jpg (86.97 KiB) Προβλήθηκε 53 φορές
DSCN0194.jpg
DSCN0194.jpg (89.55 KiB) Προβλήθηκε 53 φορές
DSCN0192.jpg
DSCN0192.jpg (93.18 KiB) Προβλήθηκε 53 φορές
KM
Δημοσιεύσεις: 1167
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2008 7:22 am

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσίευση από KM »

Οι πρώτη εφαρμογή πάνω από τη μηχανή είναι οκ και τώρα πρέπει να βρω τρόπο να τη στηρίξω.
Συνημμένα
DSCN0205.jpg
DSCN0205.jpg (84.1 KiB) Προβλήθηκε 53 φορές
DSCN0204.jpg
DSCN0204.jpg (86.25 KiB) Προβλήθηκε 53 φορές
KM
Δημοσιεύσεις: 1167
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2008 7:22 am

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσίευση από KM »

Ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο (θα το βρείτε στο Δίλμα στην Αθηνάς) είναι αυτό που φαίνεται στη φωτογραφία και με βοηθάει ώστε να σημαδέψω σωστά την καμπύλη του σωλήνα πάνω στη λαμαρίνα 2 χιλιοστών (2Χ1 χιλιοστά) που θα χρησιμοποιήσω για να φτιάξω τα στηρίγματα της εξάτμισης πάνω στη μηχανή. Η διαδικασία θέλει προσοχή και πολλές δοκιμές!
Δείτε πως…
Συνημμένα
DSCN0203.jpg
DSCN0203.jpg (85.89 KiB) Προβλήθηκε 53 φορές
DSCN0202.jpg
DSCN0202.jpg (92.03 KiB) Προβλήθηκε 53 φορές
DSCN0201.jpg
DSCN0201.jpg (93.29 KiB) Προβλήθηκε 53 φορές
DSCN0199.jpg
DSCN0199.jpg (95.23 KiB) Προβλήθηκε 53 φορές
DSCN0198.jpg
DSCN0198.jpg (87.66 KiB) Προβλήθηκε 53 φορές
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γιγάντια Αερομοντέλα ”