dual rates & expo
dual rates & expo
Mία συζήτηση έπάνω στα dual rates & expo δημιουργήθηκε σε ένα θέμα και για την συνοχή του τα μηνύματα μεταφέρθηκαν εδώ που μπορούν να διαβαστούν απο όσους ενδιαφέρονται και να προστεθούν απόψεις
Αντώνης Κριτζάς
Kαλησπέρα Ανδρεα,για πιο λόγο έβαλες expo σε ένα εκπαιδευτικό μοντέλο ? Εάν θέλεις να μάθεις να πετάς σωστά - προσωπική μου άποψη -είναι να καταργήσεις το expo και να μάθεις να κανεις expo με τα δάχτυλα που σου χάρισε τόσο απλόχερα ο καλός μας Θεός. _P_P
Λυκούργος
Αντώνης Κριτζάς
Kαλησπέρα Ανδρεα,για πιο λόγο έβαλες expo σε ένα εκπαιδευτικό μοντέλο ? Εάν θέλεις να μάθεις να πετάς σωστά - προσωπική μου άποψη -είναι να καταργήσεις το expo και να μάθεις να κανεις expo με τα δάχτυλα που σου χάρισε τόσο απλόχερα ο καλός μας Θεός. _P_P
Λυκούργος
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Seagull Models Low Wing 40 Electric Conversion
...........κατά την δική μου άποψη ο θεός μας χάρισε και τα ποδαράκια αλλά μάθαμε σιγά σιγά να στεκόμαστε να περπατάμε και μετά να τρέχουμε
Άρα θα συμφωνήσω με τους κατασκευαστές των τηλ/σεων που έχουν προσθέσει στο menu το expo και με την επιλογή του αρχάριου και ίσως στην αρχή τρεμάμενου Ανδρέα να χρησιμοποιήσει την ευκολία αυτή
(Εκτός και αν προτιμά να οδηγεί αυτοκίνητα που δεν διαθέτουν υδραυλικό τιμόνι)
Άρα θα συμφωνήσω με τους κατασκευαστές των τηλ/σεων που έχουν προσθέσει στο menu το expo και με την επιλογή του αρχάριου και ίσως στην αρχή τρεμάμενου Ανδρέα να χρησιμοποιήσει την ευκολία αυτή
(Εκτός και αν προτιμά να οδηγεί αυτοκίνητα που δεν διαθέτουν υδραυλικό τιμόνι)
Απάντηση: Seagull Models Low Wing 40 Electric Conversion
Kαλησπέρα και πάλι.Αντωνη θα διαφωνήσω μαζί σου.Ενδεχομένως το expo να σε κάνει πιο γρήγορα χειριστη όμως δεν σε κάνει καλο χειριστη .Το expo έχει νόημα σε ένα 3d αεροπλάνο που αντί για πηδάλια έχει κουπιά και επιβάλλεται η χρήση του.Προσωπικά δεν χρησιμοποίησα ποτε μου expo και αυτό όχι μονο δεν με έβλαψε,αντίθετα μάλιστα με ωφέλησε με το να μπορώ να πετάω με την ίδια ευκολία σχεδόν όλα τα μοντέλα ανεξάρτητα από το εάν έχουνε μικρές η μεγάλες κινήσεις _P_P
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Seagull Models Low Wing 40 Electric Conversion
..........δεν είναι όλοι οι αρχάριοι χειριστές το ίδιο και πίστεψε με ότι σε όσους αρχάριους έβαλα expo χαλάρωσαν και η εκμάθηση ήρθε γρηγορότερα
ο αρχάριος κάνει πολλές γρήγορες κινήσεις στην προσπάθεια του να διορθώσει και τα πράγματα χειροτερεύουν με τον πανικό της στιγμής
Το expo δουλεύει σαν ανάρτηση έως ότου τα δάκτυλα αποκτήσουν λίγη ακρίβεια Τότε σταδιακά μπορεί να αφαιρεθεί
Αυτή ήταν και η πρώτη αίσθηση που θυμάμαι και ακόμη μπορώ να καταλάβω τι νιώθουν
Με το που τους σετάρω expo όλοι λένε Α! πολύ καλύτερα
Φυσικά ο κάθε ένας μπορεί να αποφασίσει τι θα διαλέξει ανάμεσα σε ένα νευρικό και απότομο stick η ένα ηπιότερο και αργό σαν το εκπαιδευτικό του
.........απόψεις!!!!!!
ο αρχάριος κάνει πολλές γρήγορες κινήσεις στην προσπάθεια του να διορθώσει και τα πράγματα χειροτερεύουν με τον πανικό της στιγμής
Το expo δουλεύει σαν ανάρτηση έως ότου τα δάκτυλα αποκτήσουν λίγη ακρίβεια Τότε σταδιακά μπορεί να αφαιρεθεί
Αυτή ήταν και η πρώτη αίσθηση που θυμάμαι και ακόμη μπορώ να καταλάβω τι νιώθουν
Με το που τους σετάρω expo όλοι λένε Α! πολύ καλύτερα
Φυσικά ο κάθε ένας μπορεί να αποφασίσει τι θα διαλέξει ανάμεσα σε ένα νευρικό και απότομο stick η ένα ηπιότερο και αργό σαν το εκπαιδευτικό του
.........απόψεις!!!!!!
Απάντηση: Seagull Models Low Wing 40 Electric Conversion
Θα συμφωνήσω και με τους δυό σας.....
Λυκούργε, τα low + high rates όπως και όρια τα έβαλα όπως τα προτείνει η seagull.
Tα expo τα έβαλα για το λόγο ότι δεν έχω την αίσθηση της συμπεριφοράς αυτού του τύπου μοντέλου.
Δεν γνωρίζω ακόμα ποια θα είναι η αντιδράση του μοντέλου στις εντολές μου.
Είμαι σίγουρος ότι μετά από τις πρώτες 2-3 πτήσεις, θα το βγάλω.
Πάντως έχω την αίσθηση ότι με τα low rates, το μοντέλο θα είναι πολύ νωχελικό....
9mm για ailerons και elevator μου φάνηκαν πολύ λίγα.
Λυκούργε, τα low + high rates όπως και όρια τα έβαλα όπως τα προτείνει η seagull.
Tα expo τα έβαλα για το λόγο ότι δεν έχω την αίσθηση της συμπεριφοράς αυτού του τύπου μοντέλου.
Δεν γνωρίζω ακόμα ποια θα είναι η αντιδράση του μοντέλου στις εντολές μου.
Είμαι σίγουρος ότι μετά από τις πρώτες 2-3 πτήσεις, θα το βγάλω.
Πάντως έχω την αίσθηση ότι με τα low rates, το μοντέλο θα είναι πολύ νωχελικό....
9mm για ailerons και elevator μου φάνηκαν πολύ λίγα.
Απάντηση: Seagull Models Low Wing 40 Electric Conversion
Καλησπέρα Αντώνη,
Τα expo είναι "τζόγος"..... Ποιός θέλει τζόγο στα χειριστήρια;;;
Άλλο να τους μαθαίνεις με μικρές κινήσεις (dual rates) στα πηδάλια και άλλο με τζόγο φίλε.
Προσωπικά συμφωνώ με Λυκούργο. Καλλίτερα να μαθαίνουν σωστα απο την αρχή παρά με τζόγο.
Φιλικά
Τρύφωνας
Τα expo είναι "τζόγος"..... Ποιός θέλει τζόγο στα χειριστήρια;;;
Άλλο να τους μαθαίνεις με μικρές κινήσεις (dual rates) στα πηδάλια και άλλο με τζόγο φίλε.
Προσωπικά συμφωνώ με Λυκούργο. Καλλίτερα να μαθαίνουν σωστα απο την αρχή παρά με τζόγο.
Φιλικά
Τρύφωνας
Απάντηση: Seagull Models Low Wing 40 Electric Conversion
Βασικά αυτό που λέει ο Αντωνης είναι οτι για τη πρώτη πτήση όπου ο αρχάριος είναι αγχωμένος, το expo κάνει την εμπειρία λιγοτερο εντονη.
Στις επόμενες πτήσεις όταν θα έχει περάσει το αγχος, με το epxo 0% κάποιος μπορεί να μάθει καλύτερα αφού δεν γίνεται καλομαθημένος.
Δυστυχώς δεν θα είμαι μαζί σας αυτό το ΣΚ για να κανουμε μαζί τη πρώτη πτήση. Είμαι εκτος προς Κάστρο μεριά.
Θα δω αν θα αντέξω μεχρι το άλλο ΣΚ.
Στις επόμενες πτήσεις όταν θα έχει περάσει το αγχος, με το epxo 0% κάποιος μπορεί να μάθει καλύτερα αφού δεν γίνεται καλομαθημένος.
Δυστυχώς δεν θα είμαι μαζί σας αυτό το ΣΚ για να κανουμε μαζί τη πρώτη πτήση. Είμαι εκτος προς Κάστρο μεριά.
Θα δω αν θα αντέξω μεχρι το άλλο ΣΚ.
Απάντηση: Seagull Models Low Wing 40 Electric Conversion
και καθημερινες πεταμε απογευματα ..αιολου δεησαντος
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Seagull Models Low Wing 40 Electric Conversion
Τρύφωνα δεν έχουμε όλοι τα δάκτυλα σου και την εκπληκτική εμπειρία σου στις μικροκινήσεις:/)-
Είμαι πολύ νεότερος και έχω πρόσφατη την πρώτη αίσθηση γι αυτό μπορώ και να μεταφέρω ευκολότερα τα συναισθήματα και τους φόβους του άπειρου
Εσύ με το expo νιώθεις βαρίδια και τζόγο που δεν σου επιτρέπουν να έχεις την ακρίβεια που ζητάς
Ο αρχάριος νιώθει ότι το μοντέλο αποκρίνεται ποιο ήρεμα και τόσο αργά ώστε να προλαβαίνει να σκεφτεί (ακόμη σκέπτεται και μελετάει τι κινήσεις) και να κινηθεί ανάλογα και αξιοπρεπώς χωρίς να αναζητά την τελειότητα
το dual rate σαφώς και βοηθάει αλλά σε μία κρίσιμη στιγμή που ο αρχάριος φέρει το μοντέλο σε δύσκολη θέση τότε και ο εμπειρότερος δίπλα του μπορεί να μη μπορέσει να το επαναφέρει αν δεν έχει όλη την κίνηση των πηδαλίων :-&&
το expo για τον αρχάριο που δεν έχει ακόμη σταθερό χέρι είναι μεγάλο βοήθημα και το λέω επειδή έχω δει ότι σε πολλούς λειτουργεί θετικά και αγχολυτικά
νομίζω ότι κάθε ένας μπορεί να δοκιμάσει τι τον βοηθά περισσότερο και να πράξει ανάλογα
Είμαι πολύ νεότερος και έχω πρόσφατη την πρώτη αίσθηση γι αυτό μπορώ και να μεταφέρω ευκολότερα τα συναισθήματα και τους φόβους του άπειρου
Εσύ με το expo νιώθεις βαρίδια και τζόγο που δεν σου επιτρέπουν να έχεις την ακρίβεια που ζητάς
Ο αρχάριος νιώθει ότι το μοντέλο αποκρίνεται ποιο ήρεμα και τόσο αργά ώστε να προλαβαίνει να σκεφτεί (ακόμη σκέπτεται και μελετάει τι κινήσεις) και να κινηθεί ανάλογα και αξιοπρεπώς χωρίς να αναζητά την τελειότητα
το dual rate σαφώς και βοηθάει αλλά σε μία κρίσιμη στιγμή που ο αρχάριος φέρει το μοντέλο σε δύσκολη θέση τότε και ο εμπειρότερος δίπλα του μπορεί να μη μπορέσει να το επαναφέρει αν δεν έχει όλη την κίνηση των πηδαλίων :-&&
το expo για τον αρχάριο που δεν έχει ακόμη σταθερό χέρι είναι μεγάλο βοήθημα και το λέω επειδή έχω δει ότι σε πολλούς λειτουργεί θετικά και αγχολυτικά
νομίζω ότι κάθε ένας μπορεί να δοκιμάσει τι τον βοηθά περισσότερο και να πράξει ανάλογα
Απάντηση: Seagull Models Low Wing 40 Electric Conversion
καλημέρα
το πρώτο μου μοντέλο ένα μικρό φοαμένιο με την δική του t/c δεν μπόρεσα ποτέ να το πετάξω Μετά την αγορά άλλης t/c και κατόπιν προτροπής του Αντώνη να βάλω expo κατάφερα να το δώ στον αέρα Δεν έχω εμπειρία με πολλά μοντέλα αλλά νομίζω ότι παίζει σημαντικό ρόλο και η συμπεριφορά του κάθε μοντέλου Σε ένα μικρό νευρικό βοηθάει πολύ και ακόμη περισσότερο αν είσαι πρωτάρης Αντίθετα σε ένα ποιο βαρύ και σταθερό μόλις το μάθεις είναι περιττό Στο easy star μετά τις πρώτες πτήσεις και αφού ένοιωσα ποιο άνετος αφαιρέσαμε όλο το expo και ούτε που κατάλαβα πλέον την διαφορά Η τεχνολογία προχωρά και μας δίνει όλο και περισσότερες διευκολύνσεις και δεν βλέπω τον λόγο να μη τις χρησιμοποιούμε
το πρώτο μου μοντέλο ένα μικρό φοαμένιο με την δική του t/c δεν μπόρεσα ποτέ να το πετάξω Μετά την αγορά άλλης t/c και κατόπιν προτροπής του Αντώνη να βάλω expo κατάφερα να το δώ στον αέρα Δεν έχω εμπειρία με πολλά μοντέλα αλλά νομίζω ότι παίζει σημαντικό ρόλο και η συμπεριφορά του κάθε μοντέλου Σε ένα μικρό νευρικό βοηθάει πολύ και ακόμη περισσότερο αν είσαι πρωτάρης Αντίθετα σε ένα ποιο βαρύ και σταθερό μόλις το μάθεις είναι περιττό Στο easy star μετά τις πρώτες πτήσεις και αφού ένοιωσα ποιο άνετος αφαιρέσαμε όλο το expo και ούτε που κατάλαβα πλέον την διαφορά Η τεχνολογία προχωρά και μας δίνει όλο και περισσότερες διευκολύνσεις και δεν βλέπω τον λόγο να μη τις χρησιμοποιούμε
Απάντηση: dual rates & expo
Λυκουργος έγραψε: ↑Mία συζήτηση έπάνω στα dual rates & expo δημιουργήθηκε σε ένα θέμα και για την συνοχή του τα μηνύματα μεταφέρθηκαν εδώ που μπορούν να διαβαστούν απο όσους ενδιαφέρονται και να προστεθούν απόψεις
Αντώνης Κριτζάς
Kαλησπέρα Ανδρεα,για πιο λόγο έβαλες expo σε ένα εκπαιδευτικό μοντέλο ? Εάν θέλεις να μάθεις να πετάς σωστά - προσωπική μου άποψη -είναι να καταργήσεις το expo και να μάθεις να κανεις expo με τα δάχτυλα που σου χάρισε τόσο απλόχερα ο καλός μας Θεός. _P_P
Λυκούργος
+(*)Αντωνη μου Καλημερα.
Σχετικα με την απαντηση σου θα ηθελα να μιλησω σε αυτο το θεμα.
Ναι, συμφωνω μαζι σου οτι ενα εκπαιδευτικο αεροπλανο δεν χρειαζεται expo
αλλα dual rates τα χρειαζονται ολα τα αεροπλανα και ιδιαιτερα παιδια που ξεκιναν το πεταγμα. Νομιζω οτι καλα εκανε που τα εβαλε. Με το καιρο βεβαια θα τα βγαλει απο μονος του οταν πλεον ειναι πιο σιγουρος για τον εαυτο του. Θα σου πω ενα πραγμα απο εμπειρια και αν θελεις το λαμβανεις υποψιν σου. Στα ανεμοπτερα πλαγιας και ιδιαιτερα σε ασχημους καιρους σου χρειαζονται για να μην σε ''κρεμασει'' το ανεμοπτερο στην προσγειωση. Επισης βεβαια για χερια που ειναι λιγοτερο εξοικειωμενα καλο ειναι να μπαινει και η μιξη σε διακοπτη των Ailerons with Rudder λογω των τυρβων που αναπτυσονται καθως ''χαμηλωνεις'' στο υπηνεμο κατα την προσγειωση.
Επισης θα ηθελα να πω οτι καλος χειριστης (και αυτο το λεω μετα απο χρονια πτησεις, γιατι και εγω ημουν της ιδιας αποψης με εσενα) δεν ειναι μονο στα χερια αλλα και αυτος που γνωριζει τις δυνατοτητες της τηλ/σης του. Με Αγαπη και Σεβασμο ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Απάντηση: Seagull Models Low Wing 40 Electric Conversion
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑
Ο αρχάριος νιώθει ότι το μοντέλο αποκρίνεται ποιο ήρεμα και τόσο αργά ώστε να προλαβαίνει να σκεφτεί (ακόμη σκέπτεται και μελετάει τι κινήσεις) και να κινηθεί ανάλογα και αξιοπρεπώς χωρίς να αναζητά την τελειότητα
...
το expo για τον αρχάριο που δεν έχει ακόμη σταθερό χέρι είναι μεγάλο
βοήθημα και το λέω επειδή έχω δει ότι σε πολλούς λειτουργεί θετικά και αγχολυτικά
Ως αρχάριος ακόμα, μπορώ να επιβεβαιώσω την ευστοχία των δύο αυτών σημείων. Μιλάμε πάντοτε για αεροπλάνο σε ρόλο εκπαιδευτικού.
Απλά δε βρίσκω το λόγω έντονης πόλωσης απόψεων μεταξύ δύο ακράιων θέσεων: οπωσδήποτε expo και απαγορεύονται τα expo και σε δεύτερο επίπεδο τη σύνδεση-μετάφραση σε Καλούς-κακούς χειριστές κλπ.
Ξεκινάω με το δεύτερο: καλοί και κακοί χειριστές:
Νομίζω πως ένας άνθρωπος με κακή αντίληψη χώρου, απόστασης, χρόνου, συνθηκών εν γένει, ο οποίος διαθέτει το τέλειο-άρτιο εκπαιδευτικό αεροσκάφος, θα παραμείνει lifetime κάκιστος χειριστής ακόμα και αν δεν χρησιμοποιήσει ποτέ του expo στην εκπαίδευση.
Το expo μεταβάλλει, ή πιό σωστά για τους "purists" αλλοιώνει τη πραγματικότητα. Συνεπώς, αν ήδη διαθέτεις κακή αντίληψη της πραγματικότητας, ούτε τα expo, ούτε τα dual rates, μηδέ οι μίξεις θα σε μεταμορφώσουν σε καλύτερο χειριστή και σε κανένα στάδιο της μοντελιστικής σου πορείας.
Συνεχίζω με το πρώτο σημείο: οπωσδήποτε expo και απαγορεύονται τα expo
Γιατί δεν υπάρχει κάνενα Extra, Yak, Εdge ή DF jetάκι που να χαρακτηριζεται και να προτείνεται ως εκπαιδευτικό??? Είναι πολύ πιο απαιτητικά και απαιτούν αυξημένες ικανότητες χειρισμού, γιατί δεν τα προτείνουμε τότε στον αρχάριο να γίνει άμεσα καλύτερος???
Γιατί από τη φύση τους και όπως παρατηρεί ο Αντώνης κανένα δεν είναι "γλυκό", χαλαρό και αγχολυτικό.
Το expo "γλυκαίνει" την πολλαπλώς σκληρή για έναν αρχάριο πραγματικότητα.
Η εξέλιξη ή όχι κάποιου με τα expo πιστεύω δεν συνδέεται. Αυτό που συνδέεται είναι η ταχύτητα (της όποιας) εξέλιξης.
Εν τέλει, καλύτερα να κρατήσεις στο χώρο έναν άνθρωπο και ας του πάρει περισσότερο χρόνο να εξελιχθεί, αν τελικά θέλει, μπορεί κλπ κλπ, και ας είναι ένας μέτριος χειριστής παρά να ρισκάρεις τη πρόωρη απογοήτευσή και απομάκρυνσή του
Επι του πρακταίου:
1/ Αν εκπαίδευα τώρα έναν νέο θα του έδινα όσα expo θα τον έκαναν να αισθάνεται άνετα, διευκρινίζοντας όμως πως σωστή και αποδεκτή είναι η ύπαρξή τους σε ένα ελάχιστο ή μηδενικό βαθμό, και αυτό είναι μια περίοδος "εκπαιδευτικής χάρητος".
2/ Σε ανυποψίαστο χρόνο θα αφαιρούσα κρυφά και σταδιακά ποσοστό expo έως ότου θα του αποκάλυπτα οτι τα expo "πετάξανε" οπότε θα του ήταν αυτομάτως προφανές πως τα καταφέρνει ωραιότατα χωρίς αυτά. Επιπλέον και σύμφωνα με το 1/ θα θεωρούσε ακόμα και υποτιμιτικό για τις ικανότητές του να επιστρέψει σε expo. >F<
Η βέλτιστη πρακτική είναι κάπου στη μέση τελικά με στόχο φυσικά τη λιγότερη εξάρτηση από ηλεκτρονικές διορθώσεις ή διευκολύνσεις...
Φιλικά
Γ.Χ.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Seagull Models Low Wing 40 Electric Conversion
Μάριο Παπαδόπουλε
εγινε μπέρδαμε με την μεταφορά
Εγώ είμαι υπέρ των βοηθημάτων όταν χρειάζονται
Δεν με κάνει να νιώθω κακός πιλότος όταν το μοντέλο είναι άτσαλο και χρησιμοποιώ βοήθημα ουτε και προσπαθώ να αποδείξω τίποτα στον κάθε ενα .........απλά απολαμβάνω την πτήση.........
Σε όλους όσους έχω σταθεί δίπλα στις πρώτες πτήσεις τους αν διαπιστώσω μεγαλη ατσαλοσυνη τους βάζω expo το οποίο μειωνω σιγά σιγά η και αφαιρώ εντελώς αναλογα με την βελτιωση τους αλλα και τον τύπο του μοντέλου φυσικά
εγινε μπέρδαμε με την μεταφορά
Εγώ είμαι υπέρ των βοηθημάτων όταν χρειάζονται
Δεν με κάνει να νιώθω κακός πιλότος όταν το μοντέλο είναι άτσαλο και χρησιμοποιώ βοήθημα ουτε και προσπαθώ να αποδείξω τίποτα στον κάθε ενα .........απλά απολαμβάνω την πτήση.........
Σε όλους όσους έχω σταθεί δίπλα στις πρώτες πτήσεις τους αν διαπιστώσω μεγαλη ατσαλοσυνη τους βάζω expo το οποίο μειωνω σιγά σιγά η και αφαιρώ εντελώς αναλογα με την βελτιωση τους αλλα και τον τύπο του μοντέλου φυσικά
Απάντηση: Seagull Models Low Wing 40 Electric Conversion
Πάντως, προσωπικά δεν έχω καμμιά εμπειρία με expo αρα δεν μπορώ να έχω ισχυρή άποψη αλλά πιστεύω ότι κάτω από αρκετές περιστάσεις μπορεί να βοηθήσει.
Ή επανασύδεση μου με το χομπυ αυτό με βρήκε με ένα ΕΖ* και με ΤΚ χωρίς expo. Λόγω αρκετών ωρών στο σιμ και μιας προηγούμενης/αρχαίας εμπειρίας με ανεμόπτερα, πιστεύω ότι εκτός των πρώτων λεπτών που είχα ένα άγχος, το expo δεν θα βοηθούσε ιδιαίτερα.
Πίστεύω ότι πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον 2 κατηγορίες αερομοντελιστών.
1. Οι ασχολούμενοι για καθαρά ψυχαγωγικούς λόγους χωρίς ενδεχομένως να ενδιαφέρονται να γίνουν οι τέλειοι χειριστές
2. Αυτοί που ασχολούνται με την κατασκευή και τους ενδιαφέρει και η κατάκτηση του χειρισμού.
Ή επανασύδεση μου με το χομπυ αυτό με βρήκε με ένα ΕΖ* και με ΤΚ χωρίς expo. Λόγω αρκετών ωρών στο σιμ και μιας προηγούμενης/αρχαίας εμπειρίας με ανεμόπτερα, πιστεύω ότι εκτός των πρώτων λεπτών που είχα ένα άγχος, το expo δεν θα βοηθούσε ιδιαίτερα.
Πίστεύω ότι πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον 2 κατηγορίες αερομοντελιστών.
1. Οι ασχολούμενοι για καθαρά ψυχαγωγικούς λόγους χωρίς ενδεχομένως να ενδιαφέρονται να γίνουν οι τέλειοι χειριστές
2. Αυτοί που ασχολούνται με την κατασκευή και τους ενδιαφέρει και η κατάκτηση του χειρισμού.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Seagull Models Low Wing 40 Electric Conversion
τελικά το αποτέλεσμα μετράει ..........να είναι η πτήση σωστή και ελεγχόμενη
Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι δεν μπορούν να γίνουν όλοι άριστοι χειριστές όσο και να το θέλουν ......μπορούν όμως να πετούν με αξιοπρέπεια και προπαντός με ασφάλεια άσχετα με την μέθοδο που χρησιμοποιούν και που τους κάνει να νιώθουν καλύτερα
Ετσι και αλλιώς η ευαισθησία και η αίσθηση των των stick διαφέρει απο τηλ/ση σε τη/λση η σε συμπεριφορά απο μοντέλο σε μοντέλο ακόμη και τα γρήγορα η αργά servos μπορούν να κάνουν την διαφορά
Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι δεν μπορούν να γίνουν όλοι άριστοι χειριστές όσο και να το θέλουν ......μπορούν όμως να πετούν με αξιοπρέπεια και προπαντός με ασφάλεια άσχετα με την μέθοδο που χρησιμοποιούν και που τους κάνει να νιώθουν καλύτερα
Ετσι και αλλιώς η ευαισθησία και η αίσθηση των των stick διαφέρει απο τηλ/ση σε τη/λση η σε συμπεριφορά απο μοντέλο σε μοντέλο ακόμη και τα γρήγορα η αργά servos μπορούν να κάνουν την διαφορά