Αλάνες vs μοντελοδρόμια

Skywalker
Δημοσιεύσεις: 583
Εγγραφή: Τρί Σεπ 14, 2010 4:57 pm

Αλάνες vs μοντελοδρόμια

Δημοσίευση από Skywalker »

Παρέμβαση-Μεταφορά συζήτησης απο άλλο θέμα περί αλάνας και μοντελοδρόμιου


jimpilot έγραψε: Απογειωθηκε και τζετ ανετα!!! Και δεν υπαρχει ουτε φυλακας.<++><++><++>



Καλό είναι να βρίσκουμε χώρους να πετάμε αλλά την φάση γύρω από το ΟΑΚΑ την θεωρώ πολύ παρακινδυνευμένη. Όλοι λίγο έχουμε κάνει πτήσεις σε κανά εξοχικό με μερικά σπίτια τριγύρω αλλά και αγρούς. Το ΟΑΚΑ έχει χώρο αλλά και παράλληλα είναι μέσα στην πόλη. Πόσες φορές αερομοντέλα έχουν καταπέσει από λάθος χειρισμό ή από βλάβη.... μήπως οι πιθανότητες να χτυπήσει καποιος εκεί γύρω είναι πολύ αυξημενες?

Σιγουρα κανείς δεν θέλει να ανοιξει την τηλεόραση μια μέρα και να ακούσει

"αερομοντέλο κατέπεσε και προξένησε σοβαρές υλικές ζημιές σε αυτοκίνητο"

ή

"αερομοντέλο τραυμάτισε σοβαρά περαστικό"

κάτι τέτοιο μόνο κακό θα έκανε στο χόμπυ. Δεν λέω, ο χώρος είναι σούπερ αλλά είναι μέσα στην πόλη και από κάτω δεν έχουμε σχετικό έλεγχο του ποιος είναι που από περαστικούς κτλ όπως σε κανά ΣΕΦ, Ελληνικό, Μαραθώνα και λοιπές αλάνες ή εξοχικά και χωριά/νησία κτλ. Είναι εντελώς χύμα.

Να θυμίσω δε τα παρακάτω όπως το βρήκα στα πρόχειρα,

ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Αρ. Φύλλου 9
ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ
13 Ιανουαρίου 2010

Σχετικά με κανονισμός πτήσεων αερομοντέλων

Κατηγορία Α &#769;: Περιλαμβάνει τα αερομοντέλα με συνολική μάζα απογείωσηςμικρότερη ή ίση των 7.000γραμμαρίων (7kg).

Κατηγορία Β &#769;: Περιλαμβάνει τα αερομοντέλα με συνολική μάζα απογείωσης μεγαλύτερη των 7.000 γραμμαρίων (7kg) και μέχρι 25.000 γραμμαρίων
(25kg).

4. ΧΩΡΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Οι πτήσεις αερομοντέλων Α &#769; και Β &#769; κατηγορίας θα
είναι περιορισμένες στον εναέριο χώρο που προσφέ&#8722;
ρεται για τον σκοπό αυτό και σε απόσταση ασφαλεί&#8722;
ας 50 μέτρων από ανθρώπους συμπεριλαμβανομένων
των θεατών της ίδιας της πτήσης, ζώα, οχήματα,
εγκαταστάσεις κλπ., εξαιρουμένων του χειριστή,
των συνεργατών του, των κριτών ή χρονομετρών
και οχημάτων ή άλλων βοηθητικών συσκευών, που
εξυπηρετούν την πτήση.
Οι απογειώσεις και προσγειώσεις θα εκτελούνται
σε χώρους ελεύθερους εμποδίων.
Ο εναέριος χώρος πτήσεων πρέπει να περιορίζεται
σε τέτοια απόσταση, ώστε να μη δημιουργεί ηχορύ&#8722;
πανση σε χώρους όπου η ησυχία είναι απαραίτητη
(υπαίθριες συναθροίσεις ατόμων, νοσοκομεία, σχολεία,
εκκλησίες κλπ).
Δεν επιτρέπονται πτήσεις αερομοντέλων χωρίς
άδεια από την αρμόδια αρχή:
&#8226; σε απαγορευμένες, περιορισμένες, επικίνδυνες και
δεσμευμένες περιοχές όπως αυτές αναφέρονται στις
πάσης φύσεως αεροναυτικές εκδόσεις της ΥΠΑ.
&#8226; σε ύψος μεγαλύτερο των 400 ποδών από την
επιφάνεια του εδάφους.
&#8226; σε απόσταση μικρότερη των 3 χιλιομέτρων από
ελεγχόμενο αεροδρόμιο.
&#8226; εντός πολιτικών ή στρατιωτικών αεροδρομίων.
&#8226; ανωθεν, πλησίον ή εντός στρατιωτικών εγκαταστά&#8722;
σεων.
&#8226; άνωθεν η πλησίον κατοικημένων περιοχών.

άνωθεν η πλησίον εγκαταστάσεων κοινής ωφέ&#8722;
λειας.
&#8226; άνωθεν η πλησίον αρχαιολογικών χώρων.
Για λόγους ασφαλείας και αποφυγής παρεμβο&#8722;
λών:
&#8226; δεν επιτρέπονται οργανωμένες ή μη πτήσεις
τηλεχειριζόμενων αερομοντέλων από οιονδήποτε,
πλησιέστερα των 3 χιλιομέτρων από οργανωμένο
μοντελοδρόμιο.
&#8226; δεν επιτρέπεται να λειτουργούν δύο οργανωμένα
μοντελοδρόμια σε απόσταση μικρότερη των 3 χιλιο&#8722;
μετρων. Το νεώτερο μοντελοδρόμιο, είναι αυτό που
πρέπει να απομακρυνθεί.

5. ΑΣΦΑΛΙΣΗ
Όλες οι πτήσεις πρέπει να είναι ασφαλισμένες για
υλικές ζημίες και σωματικές βλάβες προς τρίτους.


8. ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ &#8211; ΠΟΙΝΕΣ
Οταν ο χειριστής ή ο εκμεταλλευόμενος αερομο&#8722;
ντέλο υποπέσει σε παράβαση των διατάξεων του
παρόντος κανονισμού, παράβαση κανόνων εναέριας
κυκλοφορίας, κανόνων ασυρμάτου επικοινωνίας ή/και
άλλων Νόμων και Κανονισμών, καλείται από την ΥΠΑ
να δώσει διευκρινήσεις. Ο Διοικητής της ΥΠΑ μετά
από αιτιολογημένη απόφαση δύναται να επιβάλλει
στον παραβάτη, την ποινή της επίπληξης ή χρηματική
ποινή ύψους μέχρι 1.000  (Χίλια Ευρώ). Οι παραπάνω
ποινές δεν απαλλάσσουν τον παραβάτη από τυχόν
άλλες ποινικές ευθύνες.

'Ολα αυτά δεν τα βάζω επειδή είμαι Ο νομοταγής και το παίζω μάγκας και ξερόλας απλά επειδή οι συντριπτική πλειοψηφία όσων πετάμε δεν πληρούμε καν τα βασικά -π.χ. ασφάλιση- και άρα ο να πετάμε μέσα στην πόλη χύμα είναι λίγο ρώσσικη ρουλέτα μέχρι να γίνει η στραβή.

Τα μοντέλα πάνε στα κομμάτια, σπάνε, φτιάχνονται ή τα πετάμε -σκουπίδια. Αν χτυπήσει καταλάθος σοβαρά κάποιος άσχετος τι γίνεται? Κλείνουμε πομπό, μπαίνουμε στο αμάξι κάνοντας τον κινέζο και φεύγουμε? !@/-=}{{

Άντε τώρα βάζουμε πλωτήρες να τα πετάμε στην θάλασσα μιας που ακόμα ο καιρός το επιτρέπει!!
jimpilot
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 25, 2011 12:19 am

Απάντηση: Ελεύθεροι χώροι πτήσης

Δημοσίευση από jimpilot »

Συμφωνω με ολα αυτα που λες!Υπαρχει καπου εδω γυρω που να τα τηρουν ολα αυτα; Εξαλου πετανε αρκετοι εκει! Παντα φιλικα.:>)
Skywalker
Δημοσιεύσεις: 583
Εγγραφή: Τρί Σεπ 14, 2010 4:57 pm

Απάντηση: Ελεύθεροι χώροι πτήσης

Δημοσίευση από Skywalker »

Δυστυχώς όχι, για αυτό και αρκετοί πετάνε επικίνδυνα ακόμα και μέσα σε μοντελοδρόμια. Τι εννοώ με αυτό, αερομοντελιστές να πετάνε πάνω από τα κεφάλια των υπολοίπων. Δεν ξέρουν να πετάνε? Δεν ξέρω, το σίγουρο είναι ότι δεν τους νοιάζουν και οι συνέπειες μη τήρησης κανόνων ασφαλείας. Λίγο το εγώ ξέρω να πετάω, λίγο το δεν βαριέσαι, γίνεται η στραβή και μετά πέφτουν τσακωμοί και οι παρεξηγήσεις. Πόσες φορές άλλωστε δεν έχει γίνει στο Ελληνικό αυτό?

Σε χώρες του εξωτερικού με αυτό και μόνο ο επόπτης σε κατεβάζει, πέρνεις το μοντέλο κάθεσαι πάγκο και κοιτάς τους άλλους που πετάνε όπως πρέπει. Απλά Ελλάδα έχουμε το δεν βαριέσαι, κάτσε να κάνουμε το χαβαλέ μας και δεν πειράζει.

Είναι όπως στην πολιτική που όλοι αναγνωρίζουμε ότι βγάζαμε λάθος πολιτικούς αλλά δεν μας χάλαγε που κάναμε και εμεις κομπίνες. ^%^

Που θέλω να καταλήξω, δεν μπορούμε να μιλάμε για πρόοδο του χόμπυ, να ονειρευόμαστε μοντελοδρόμια, κανόνες, γρασίδια όταν όχι απλά δεν σεβόμαστε τους γύρω μας αλλά και το χόμπυ μας πετώντας μέσα στην πόλη σε μη ελεγχόμενο χώρο πάνω από κεφάλια ανθρώπων.

Στην απάντηση αυτό το και άλλοι πετάνε εκεί, δείχνει ένα "ναι οκ, μπορει να γίνει η στραβή και να χτυπήσουμε και κάποιον η να σπάσουμε και κάτι, αλλά σιγά μην τηρήσω εγώ τους κανόνες αφού και κανείς δεν τους τηρεί".


Δώστε το καλό παράδειγμα, σεβασμός στους αμάχους από κάτω, τις περιουσιες τους και στους στοιχειώδεις κανόνες ασφαλείας. Η τρέλα μας να πετάξουμε μοντέλα κοντά στα σπίτια μας δεν πρέπει να βάζει σε κίνδυνο κόσμο μέσα στην πόλη. Δεν το λέω κακοπροαιρετα κτλ, ή για να στην πω και καλά. Είναι κάτι γενικό που ισχύει για όλους.

Να ήταν λίγες οι φορές που θα μπορούσα να το κάνω κάπως έτσι και εγώ με το ανεμοπτερο -από φελιζόλ κιόλας?

Αλλά είναι θέμα τήρησης κανόνων ασφαλείας. Δεν θα ενοχλήσω κανέναν ή θα βάλω κάποιον σε κίνδυνο για να κάνω το χομπυ μου (αν δεν μπορώ θα κοιτάξω να ελαχιστοποιήσω τρελά τις πιθανότητες). Αν και σε καθε άθλημα υπάρχουν κανόνες ασφαλείας, δυστυχώς στον αερομοντελισμό στην Ελλάδα την δεδομένη στιγμή αυτή η ευθύνη πέφτει πάνω στον καθένα μας ατομικά.


Τέσπα, καλές πτήσεις να έχετε εκεί παιδιά και καλές προσγειώσεις! @P@
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Ελεύθεροι χώροι πτήσης

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Όταν πετάς σε αλάνα υπάρχουν αρκετά από τα προβλήματα που προαναφέρθηκαν αλλά στα οργανωμένα μοντελοδρόμια δεν υπάρχουν αυτού του είδους οι συμπεριφορές Εκεί παίρνεις τα μπογαλάκια σου και φεύγεις
Ακόμη και στην αλάνα του Μαραθώνα αν κάποιος είναι &#8220;άτακτος&#8221; με διακριτικό η μη τρόπο μπαίνει στην σωστή γραμμή Στην αλάνα δεν μπορούν να επιβληθούν κανόνες μοντελοδρομίου αλλά αν υπάρχει συναίσθηση ευθύνης μπορούν να γίνουν ασφαλείς πτήσεις
Skywalker
Δημοσιεύσεις: 583
Εγγραφή: Τρί Σεπ 14, 2010 4:57 pm

Απάντηση: Ελεύθεροι χώροι πτήσης

Δημοσίευση από Skywalker »

Μου ξέφυγε αυτό, σκεφτόμουν το Ελληνικό που ήταν αεροδρόμιο σκεφτόμουν και τα μοντελοδρομια του εξωτερικού... και στο συνειρμό το Ελληνικό φάνηκε μοντελοδρόμιο. :p
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Ελεύθεροι χώροι πτήσης

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Λυπάμαι που θα το πω...........μα όταν πήγα στο Ελληνικό έπαθα πανικό Κανένα σύστημα και καμιά συνεννόηση Κάθε ένας έκανε ότι ήθελε Απογείωση προσγείωση και πτήση σε απόλυτη αναρχία Το απόγευμα ήταν πολύ καλύτερα αλλά όπως έγραψα για να μπουν κανόνες στην αλάνα είναι πολύ δύσκολο
Ακόμη και εκεί γίνονται προσπάθειες από παλιούς μοντελιστές και νιώθω ότι σύντομα θα έχει βελτιωθεί πολύ η κατάσταση Ακόμη και αυτός ο παλιότερος όμως πάει για να πετάξει και όχι για να βάλει μυαλό στους υπόλοιπους Πρέπει λοιπόν όσοι καταλαβαίνουν λίγο παραπάνω να βοηθούν με την συμπεριφορά τους
Δύο τρία βασικά πραγματάκια είναι
Κύκλος αεροδρομίου, προσγείωση απογείωση από ένα διάδρομο , καθόμαστε πίσω από τον διάδρομο και πετάμε μόνο μπροστά
Αυτά μπορούν να κάνουν μια καλή αρχή μα αυτό που θα κάνει την σημαντική διαφορά είναι ο σεβασμός στους γύρω μας
engexpert
Δημοσιεύσεις: 132
Εγγραφή: Δευ Φεβ 07, 2011 9:01 pm

Απάντηση: Ελεύθεροι χώροι πτήσης

Δημοσίευση από engexpert »

jimpilot έγραψε: Ναι αυτος ο χωρος ειναι! Συμφωνω μαζι σου θελει προσοχη!!!



πάνω απο κατοικημένη περιοχή, απλά απαράδεκτο, τι να πω. Στο εξωτερικό στα clubs δεν επιτ΄ρεπουν βασει κανονισμών ούτε πάνω απο παρκινκ αυτοκινητων. Εκεί τα ασφαλίζουν βέβαια και για σωματικές βλάβες και για υλικές ζημιές.
engexpert
Δημοσιεύσεις: 132
Εγγραφή: Δευ Φεβ 07, 2011 9:01 pm

Απάντηση: Ελεύθεροι χώροι πτήσης

Δημοσίευση από engexpert »

Αντώνης Κριτζάς έγραψε: Λυπάμαι που θα το πω...........μα όταν πήγα στο Ελληνικό έπαθα πανικό Κανένα σύστημα και καμιά συνεννόηση Κάθε ένας έκανε ότι ήθελε Απογείωση προσγείωση και πτήση σε απόλυτη αναρχία Το απόγευμα ήταν πολύ καλύτερα αλλά όπως έγραψα για να μπουν κανόνες στην αλάνα είναι πολύ δύσκολο
Ακόμη και εκεί γίνονται προσπάθειες από παλιούς μοντελιστές και νιώθω ότι σύντομα θα έχει βελτιωθεί πολύ η κατάσταση Ακόμη και αυτός ο παλιότερος όμως πάει για να πετάξει και όχι για να βάλει μυαλό στους υπόλοιπους Πρέπει λοιπόν όσοι καταλαβαίνουν λίγο παραπάνω να βοηθούν με την συμπεριφορά τους
Δύο τρία βασικά πραγματάκια είναι
Κύκλος αεροδρομίου, προσγείωση απογείωση από ένα διάδρομο , καθόμαστε πίσω από τον διάδρομο και πετάμε μόνο μπροστά
Αυτά μπορούν να κάνουν μια καλή αρχή μα αυτό που θα κάνει την σημαντική διαφορά είναι ο σεβασμός στους γύρω μας



+1000000000
Skywalker
Δημοσιεύσεις: 583
Εγγραφή: Τρί Σεπ 14, 2010 4:57 pm

Απάντηση: Ελεύθεροι χώροι πτήσης

Δημοσίευση από Skywalker »

Το θέμα είναι ότι αρκετοί πετάνε κάμποσο διάστημα εκεί στο ελληνικό και εξακολουθούν να κάνουν καγκουριές παρά τις υποδείξεις και παρακλήσεις των άλλων. Από ένα σημείο και μετά απλά λες, "μα πόσο`M` πια??" Αερομοντελιστής τελικά είναι αυτός που όχι μόνο πετάει αερομοντέλο αλλά και τηρεί όλους τους κανόνες ασφαλείας για τους γύρο του, το περιβάλλον αλλά και τον ίδιο του τον εαυτό έχοντας γνώση της ζημιάς που μπορεί να προκληθεί αν γίνει καμία στραβή μέσα σε κόσμο.

Για την ιστορία έλεγα σε μια φίλη για τον αερομοντελισμό και μου λέει εκεί που κάνω διακοπές είναι ένας με ένα αεροπλάνο μεγάλο και το προσγειώνει στην θάλασσα -παραλία- αλλά πετάει πάνω από τα κεφάλια μας. Το μέρος είναι γνωστό μιας που έχει αναφερθεί σε άλλο φόρουμ το σκηνικό και μάλιστα έχει χτυπηθεί και άτομο.

Αφού λέω κοίτα να δεις πόσο μικρός είναι ο κόσμος, της είπα αν πάλι πετάξει πάνω από τα κεφάλια τους και φέτος να του πει ότι δεν επιτρέπεται βάση ΦΕΚ και φυσικά να τον ρωτήσει για για την ασφάλιση των πτήσεων. Της είπα ότι σίγουρα δεν θα έχει ασφάλιση οπότε να του πει, ή φεύγεις ή έρχεται αστυνομία.

Όμορφα, απλά και ωραία. Κάθε κατεργάρης στο πάγκο του και τα μοντέλα μακριά από κόσμο.
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Ελεύθεροι χώροι πτήσης

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

engexpert έγραψε: πάνω απο κατοικημένη περιοχή, απλά απαράδεκτο, τι να πω. Στο εξωτερικό στα clubs δεν επιτ΄ρεπουν βασει κανονισμών ούτε πάνω απο παρκινκ αυτοκινητων. Εκεί τα ασφαλίζουν βέβαια και για σωματικές βλάβες και για υλικές ζημιές.



Όλα τα ιδιωτικά μοντελοδρόμια έχουν ασφαλισμένους τους πελάτες τους για ζημιές προς τρίτους
Στο νέο μοντελοδρόμιο της ΠΕΤΜΕ (μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα) η πολύ χαμηλή συνδρομή υπάρχει για να καλύψει ασφαλιστικά οποιοδήποτε ατύχημα Φυσικά οι κανόνες ασφαλείας θα υπάρχουν για να μη παραβιάζονται .............για το καλό όλων μας
nasa
Δημοσιεύσεις: 1052
Εγγραφή: Κυρ Απρ 11, 2010 9:17 am
Τοποθεσία: Marathonas

Απάντηση: Ελεύθεροι χώροι πτήσης

Δημοσίευση από nasa »

Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ...οι κανόνες ασφαλείας θα υπάρχουν για να μη παραβιάζονται .............για το καλό όλων μας


...αγαπητοί...επιτρέψτε μου να το πώ αλλιώς...'στο νέο μοντελοδρόμιο της ΠΕΤΜΕ θα υπάρχουν κανόνες ασφαλείας και θα εφαρμόζονται...'για το καλό όλων μας...
η ταν, η, τα πετάν...
gxaid
Δημοσιεύσεις: 501
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 27, 2008 4:26 pm

Απάντηση: Ελεύθεροι χώροι πτήσης

Δημοσίευση από gxaid »

g_k έγραψε:
...
Πιστεύω ότι αερομοντελισμός χωρίς μοντελοδρόμια δεν μπορεί να υπάρξει και από την άλλη είναι δύσκολο για πολλούς φίλους σε καιρό οικονομικής κρίσεως να πληρώνουν συνδρομές που σε ορισμένες περιπτώσεις είναι ιδιαίτερα υψηλές.

Έτσι είναι σημαντικό να εντοπίσουμε όλους τους πιθανούς ελεύθερους χώρους που θα μπορούσαν να χρησιμεύσουν για πτήσεις μοντέλων, με όλους βέβαια τους περιορισμούς που ένας τέτοιος χώρος κατ ανάγκη έχει.


Αγαπητέ, διατυπώνεις μια τεράστια αλήθεια, ίσως και τη μοναδική: "αερομοντελισμός χωρίς μοντελοδρόμια δεν μπορεί να υπάρξει"

Πλήν όμως οι δράσεις τύπου ψάχνω λαγκάδι, πρόποδα, γκράβαλο, ξέφωτο από καλωδιοκολώνες, δρόμο κυκλοφοριακής συχνότητας 5min ανά διέλευση κλπ απλώς κινούνται εκ διαμέτρου αντίθετα από την αλήθεια αυτή και όχι μόνο δεν ενισχύουν την υπόσταση του αερομοντελισμού, μάλλον του στερούν σοβαρότητα και του προσθέτουν γραφικότητα.

Το επιχείρημα του κόστους της συνδρομής είναι πολύ ρηχό αν κάποιος σκεφτεί λίγο πιο σφαιρικά. Έστω μοντελοδρόμιο με ετήσια συνδρομή 300, ήτοι 25/μήνα. Δηλαδή το πρόβλημα είναι ότι ένας καπνιστής πακέτου/μέρα ή 3 ήμερο δεν μπορεί να κόψει 6 πακέτα και να κάνει και καλό στην υγεία του? Μήπως είναι ότι δεν μπορούμε να κόψουμε 6 υπερτιμημένα εν Ελλάδι freddo cappucino των 4?? Μήπως δεν μπορούμε να πιούμε δύο μπόμπες των 10 λιγότερες?? Μήπως τόσο κοστίζουν οι 3 προπέλες που θα "κουρέψουμε" στο κατα τ' άλλα free of charge γκράβαλο, λόγω ακατάλληλου για το μοντελάκι μας εδάφους, "άβολου" πλάγιου αέρα στη τελική λόγω του ότι να ναι προσανατολισμού ή αναγκαστικά γκανιάν προσέγγισης εν μέσω εμποδίων σε ύψος και έδαφος?? Δεν συζητάω για ελαφρά μεγαλύτερες ζημιές που στο μικρομεσαίο μοντέλο αγγίζουν για πλάκα το 50ευρο...

Το κόστος του peace of mind ότι δεν θα βρεθείς σε κατάσταση μαλλιοτραβήγματος έως και αυτόφορου από την κακιά στιγμή που φέρνει το μοντελάκι σου στο λάθος χρόνο σε επαφή με το λάθος τόπο...?

Το κόστος του μερικώς ή ολικώς κατεστραμένου μοντέλου σου επειδή ο τυπικός ξερόλας καραγκιοζάκος (δεν συντρέχουν οι προυποθέσεις για να τον αποκαλέσω αερομοντελιστή) επιμένει να "πετάξει" το με βεβαιότητα μελλοθάνατο καμάρι του ενάντια στους κανόνες της φύσης και της μηχανικής?

Η λίστα που σου έχω είναι ατέρμονη.

Κρίση πριν 3-4 χρόνια δεν είχαμε. Είχαμε ευημερία του κερατά. Έχεις πληροφορίες οτι τα μοντελοδρόμια είχαν πήξει από κόσμο και συνδρομές?
Η κρίση είναι στην άθλια νεοβλαχαδερή νοοτροπία μας.`M`

Μπροστά μου αρχές καλοκαιριού μαγκάκος "μοντελισταράς" με το σένιο μαλάκι, γυαλάκι, jeanάκι, αυτοκινητάκι αρνήθηκε να διαθέσει τα αναλογούντα σε αυτόν ώς χρήστης του χώρου 20 για το καθαρισμό από μηχάνημα ενός ωραιότατου χώρου πτήσεων, που η μόνη ανάγκη που παρουσιάζει είναι να ξεχορταριάζεται μια φορά στο τόσο. Η δικαιολογία του: "στην τελική είμαι ελικοπτεράς, δε χρειάζομαι διάδρομο"...

Όπως βλέπεις το υπέρογκο δυσβάσταχτο ποσό που θα εξυπηρετήσει την κοινή και όχι ατομική αερομοντελιστική συνιστώσα, κυμαίνεται και πάλι περί του... 20ευρου! Τυχάιο??? Δε νομίζω...`M`

Μήπως το πρόβλημα είναι πως ως Ελληνάρες - απαιτούμε για κάποιο ανεξήγητο λόγο - πολλά να μας παρέχονται στο τζάμπα??

Πολύ φοβάμαι πως ο αερομοντελιστής-βεδουίνος δεν προάγει κανένα αερομοντελισμό σε καμμία Ελλάδα πετώντας από γκράβαλο σε γκράβαλο. Και η όποια τυχόν ορμή και ελπίδα αναπτύξει κάποιος για ένα μεγαλύτερο, ακριβότερο, πολυπλοκότερο μοντέλο ανακόπτεται εντυπωσιακά.

Όλα αυτά επειδή βαρέθηκα να ακούω για τον πολύπαθο καημένο υπανάπτυκτο αερομοντελισμό στην Ελλάδα και από την άλλη καθείς μόνος του, αυτός ο πόνος του και η φράπα του, στη προσωπική του αλάνα.

Ποιο σημαντικό είναι να εντοπίσουμε μεταξύ μας ανθρώπους που έχουν την όρεξη και τους πόρους να δημιουργήσουν μοντελοδρόμιο(α) και να στηρίξουμε τη προσπάθειά τους ΠΡΟΦΑΝΩΣ και με τη συνδρομή μας. Και αν αυτοί οι άνθρωποι βρεθούν, και το προϊόν που προσφέρουν είναι αξιόλογο, καλά θα κάνουν να βγάζουν και κέρδος από αυτό για να παραμένει και το κίνητρό τους ζωντανό, ήτοι το μοντελοδρόμιό "μας" (όλων μας) ανοιχτό.

Ο αερομοντελισμός θέλει και τα "σπίτια" του για να έχει υπόσταση και συνέχεια. Αλλιώς η ζωή του τελειώνει με την παύση διαθεσιμότητας της εκάστοτε αλάνας.

Να μου συγχωρέσετε το τυπικά εκτός θέματος, ουσιαστικά όμως επί του θέματος.

Φιλικά
Γ.Χ.
jimpilot
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 25, 2011 12:19 am

Απάντηση: Ελεύθεροι χώροι πτήσης

Δημοσίευση από jimpilot »

Συμφωνω απολυτα φιλε μαζι σου! Οσα εγραψες
ειναι πολυ σωστα!;;)
topg
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: Τρί Ιουν 17, 2008 7:56 pm

Απάντηση: Ελεύθεροι χώροι πτήσης

Δημοσίευση από topg »

Επιτελους, καποιος με λογικη, που τα λεει οπως ακριβως ειναι.
george_karasoulas
Δημοσιεύσεις: 233
Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm

Απάντηση: Ελεύθεροι χώροι πτήσης

Δημοσίευση από george_karasoulas »

Γεια σου φίλε μου

συμφωνώ μαζί σου ότι καλύτερα είναι να υπάρχουν οργανωμένοι χώροι πτήσεως.

Δεν μπαίνω βέβαια στη λογική να συγκρίνω το κόστος φραπέδων κλπ. (που άλλωστε δεν πίνω ποτέ) με τη συνδρομή μοντελοδρομίων, ξέρω όμως κάποια άτομα, κάποιους φίλους μου που δεν μπορούν στην αρχή του χρόνου να πληρώνουν μαζεμένα 200 ή 250 Ευρώ.

Πιστεύω ότι τα συγκεκριμένα άτομα δεν χαλάνε τα λεφτά τους ούτε στους καφέδες, έχουν πολύ σοβαρότερα οικονομικά προβλήματα στις οικογένειες τους.

Τώρα όσον αφορά εμάς τους υπολοίπους που -ας πούμε ότι -μπορούμε να πληρώνουμε αυτά τα λεφτά, πρέπει να σκεφτούμε και αν αξίζει πραγματικά να τα πληρώνουμε για τον κάθε συγκεκριμένο χώρο.

Ας υποθέσουμε ότι ένα μοντελοδρόμιο έχει συνδρομή π.χ. 300 Ευρώ το χρόνο. Αυτό σημαίνει περίπου 25 Ευρώ το μήνα. Και ας υποθέσουμε ότι εμείς μπορούμε και πληρώνουμε αυτά τα λεφτά.

Αν - λέω υποθετικά- ο ιδιοκτήτης έκανε τη συνδρομή π.χ. 600 Ευρώ το χρόνο γιατί έτσι ήθελε, θα ήταν για εμάς 50 Ευρώ το μήνα. Και πάλι ίσως δεν θα είχαμε πρόβλημα ΚΑΠΟΙΟΙ από εμάς να τα πληρώσουμε εάν κόβαμε τους καφέδες, τα τσιγάρα και δεν ξέρω τι άλλο.

Το θέμα είναι: Αξίζει πραγματικά για τον συγκεκριμένο χώρο, γι αυτά που μας προσφέρει, να πληρώσουμε αυτό το χρηματικό ποσό; Τα 600 ή τα 300 Ευρώ;

Ή πιανόμαστε κορόϊδα; Δηλαδή όσα και να μας ζητήσει κάποιος, εμείς θα πρέπει να τα πληρώνουμε; Δεν θα πρέπει να ζυγίσουμε τι μας προσφέρει ο χώρος και πόσα δίνουμε;

Άκουσα τελευταία από κάποιους φίλους μου αερομοντελιστές, ότι τους ενημέρωσαν "κάποιοι", ότι τα μοντελοδρόμια στην Ελλάδα είναι δήθεν φτηνά και στο εξωτερικό, στην Αγγλία π.χ., είναι πανάκριβα, 500 ή 1000 Ευρώ το χρόνο.

Μπήκα λοιπόν στον κόπο και έψαξα (τα βρήκα μέσω της BFMA- British Model Flyers Association) μερικά μοντελοδρόμια στην Αγγλία, στο Λονδίνο και αλλού. Διαπίστωσα (και όταν βρω λίγο χρόνο θα σας τα παρουσιάσω και εδώ αναλυτικά) ότι οι συνδρομές ήταν γύρω στα 150 Ευρώ το χρόνο και από αυτά περίπου τα 28 Ευρώ είναι η ασφάλιση στην BMFA. Και ασφάλιση που καλύπτει τον αερομοντελιστή για ποσό που μπορεί να φτάσει σχεδόν και το 1.000.000 Ευρώ!

Ναι λοιπόν στα οργανωμένα μοντελοδρόμια για χίλιους-δυο λόγους.

Όχι όμως υπό οποιουσδήποτε όρους. Όχι να μας πιάνουν και κορόϊδα.

Φιλικά

Γιώργος Καρασούλας
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πεδία Πτήσεων - Μοντελοδρόμια/flight fields”