Προσοχη αφορα μαγαζατορες αλλα και πελατες
Προσοχη αφορα μαγαζατορες αλλα και πελατες
Χμμ. Κατι δεν παει καλα στα ελληνικα μαγαζια.
Τι τιμες ειναι αυτες ?και πως αλλαζουν ετσι μεσα σε ενα καλοκαιρι?
Εχω ενα lama κι ενα fixed pitch 4ch τα οποια εχω τρακαρει αρκετα οσο μαθαινα κι ετσι εχω αποστηθησει τις τιμες στα ανταλλακτικα.
(τα υπολογιζω με το ματι, αυτη η τρακα 10 ευρω, η αλλη τρακα 15ευρω)
Δε λεω να βαλουν ενα 10-15% παραπανω στις τιμες τα μαγαζια γιατι εχουν να πληρωσουν τελωνεια, δασμους κλπ. Αλλα εδω μιλαμε για τρελλες διαφορες.
Ενα flybar απο 4ευρω να ανεβαινει στα 9, οταν εξω εχει 1.5ευρω.
Εχω ξαναψωνισει απο αυτο το μαγαζι και οι τιμες του δεν ηταν ετσι.
Μαλιστα πρωτα ρωτησα τις τιμες και διαθεσιμοτητα στα ανταλλακτικα για να υπολογισω ποσο παει το πεσιμο και μετα αποφασισα τι θα παρω. Δε μπορεις με το ετσι θελω να αλλαζεις τοσο τις τιμες για να προωθησεις καποια αλλα μοντελα εναντι καποιων αλλων, επειδη λες οτι το μοντελο δεν ειναι "εμπορικο" (δηλ. ρε μεγαλε περσυ που μου το πουλησες γιατι ειχες κανει εισαγωγη 50 κομματια ητανε, και φετος δεν ειναι?)
Δεν ξερω αν μου επιτρεπετε να ανεβασω link και να αναφερθω επωνυμα στα μαγαζια, στο κατω κατω relay απο τα δικα τους site κανω, οποτε δεν μπορει να θεωρηθει δυσφημιση οτι βλεπει ολος ο κοσμος βλεπω, δεν γραφω δικες μου τιμες. απλα τωρα θα δειτε τις τωρινες τιμες, το γελιο ειναι να ειχαμε και τις παλιες για να δειτε με τα ματια σας τη διαφορα. Δυστυχως δεν εχω αποδειξεις αλλα κι εγω τωρα την πατησα βλεπετε και δεν ειχα πονηρευτει.
Ασε που οταν μπεις μεσα σε ρωτανε : Απο εδω το πηρες? Αν πεις «οχι» σου λενε δεν εχω το ανταλλακτικο που ζητας, κι αν στειλεις τη γυναικα σου το απογευμα που εχει αλλαξει βαρδια ο υπαλληλος κι απαντησει «ναι» το αγοραζεις κανονικα.
ΟΚ χανουνε λεφτα με τις παραεισαγωγες και τις αγορες απο το internet αλλα δεν ειναι κι αυτος τροπος αντιμετωπισης στους ηδη πελατες τους.
Ειμαι της νοοτροπιας οτι αξιζει να αγοραζεις απο Ελλαδα για να υποστηριξεις και τον Ελληνα μαγαζατωρα που ολοι ξερουμε οτι τα φερνει δυσκολα βολτα και οτι θα σου απαντησει και 4-5 ερωτησεις που θα τον πρηξεις κι ας του εχεις κανεις σεφτε μονο 5 ευρω.
Ενα ποσοστο προσαυξησης ειναι απολυτα δικαιολογημενο γιατι μεσα εχει την επιλυση αποριων και το πρηξιμο του μαγαζατορα. Αλλα ολα αυτα στα ορια της ευπρεπειας και του ανθρωπισμου δε μπορεις να ανεβαζεις 1500% στην τιμη καπελο και μαλιστα για ενα ανταλλακτικο που θεωρειται «αναλωσιμο» τα flybar ειναι το πρωτο που την ακουει σε πεσιμο.
Οταν ξεκινησα το hobby/sport διαλεξα μοντελα συμφωνα με το budget μου, δε μπορει ενα 250αρακι πλαστικο να κοστιζει οσο το 450αρι ή το 500αρι. Ειδικα σε μοντελο που διαφημιζεται για "beginners" (αμα δει ο αλλος οτι με 5 flybar και 2 αλλαξιες λεπιδες το ξαναπληρωσες δεν θα ασχοληθει)
Ενα πραμα σαν τα μελανια και τους εκτυπωτες.... 40 ο printer 45 τα αναλωσιμα
Θελετε / επιτρεπετε να ανεβασω link ? ή ολοι εχετε παρομοια εμπειρια και δεν κανει αισθηση πια σε κανεναν κι απλα επειδη ειμαι εγω νεος στο χωρο μου φαινεται βουνο.
Τα σχολια δικα σας.
Δεν ειμαι καρμιρης να παω να γλιτωσω το ευρω που θα βγαλει κερδος ο βιοπαλαιστης αλλα δεν ειμαι και χαζος να πληρωνω φυκια για μεταξωτες κορδελες.
Επικαιροποιηστε λιγο τις τιμες σας παρακαλω, γιατι αποθαρρυνεται ο κοσμος ετσι.
Αλλο πραμα που προσεξα (γιατι ξεκινησα απο αυτοκινητακια πριν παω σε αερα) ειναι οτι τα μαγαζια κανουν παραλαβες 2 φορες το χρονο ή μια, ετσι οταν εχουν διαθεσιμοτητα οι τιμες ειναι χαμηλα, οταν πλησιαζει το stock στο τελος και ο καιρος για την νεα φουρνια πλησιαζει ή αργει αναλογα προσαρμοζουν και τις τιμες.
Κραταω και τις αποδειξεις τωρα με την εφορια κι εχω αποδειξη για το ιδιο προιον με διαφορα διπλης τιμης.
Λιγος σεβασμος στον καταναλωτη, πολλοι ψωνιζουν απο internet (εξωτερικο) αλλα υπαρχουν και καποιοι που θελουν να στηριξουν τα ελληνικα μαγαζια γιατι κι εμεις μαγαζι εχουμε και ξερουμε, δωστε μας την ευκαιρια να το κανουμε... ειναι σαν τον μετριο μαθητη, ενας καλος λογος μπορει να τον κανει να αποδωσει καλυτερα αν νιωσει οτι αξιζει, αν δεν ασχοληθεις μαζι του θα τον στειλεις ομως στην καφετερια...
Προς αποφυγη παρεξηγησεων και τα δυο μαγαζια ειναι δεν ειναι στην πρωτευουσα κεντρο. Αλλα καλο ειναι να το δουν ολοι.
Θα ηθελα πολυ να διαβασω τις γνωμες σας κι οχι τοσο απο τα μαγαζια της Αθηνας που δουλευουν με μεγαλο πελατολογιο οσο της επαρχιας
Τι τιμες ειναι αυτες ?και πως αλλαζουν ετσι μεσα σε ενα καλοκαιρι?
Εχω ενα lama κι ενα fixed pitch 4ch τα οποια εχω τρακαρει αρκετα οσο μαθαινα κι ετσι εχω αποστηθησει τις τιμες στα ανταλλακτικα.
(τα υπολογιζω με το ματι, αυτη η τρακα 10 ευρω, η αλλη τρακα 15ευρω)
Δε λεω να βαλουν ενα 10-15% παραπανω στις τιμες τα μαγαζια γιατι εχουν να πληρωσουν τελωνεια, δασμους κλπ. Αλλα εδω μιλαμε για τρελλες διαφορες.
Ενα flybar απο 4ευρω να ανεβαινει στα 9, οταν εξω εχει 1.5ευρω.
Εχω ξαναψωνισει απο αυτο το μαγαζι και οι τιμες του δεν ηταν ετσι.
Μαλιστα πρωτα ρωτησα τις τιμες και διαθεσιμοτητα στα ανταλλακτικα για να υπολογισω ποσο παει το πεσιμο και μετα αποφασισα τι θα παρω. Δε μπορεις με το ετσι θελω να αλλαζεις τοσο τις τιμες για να προωθησεις καποια αλλα μοντελα εναντι καποιων αλλων, επειδη λες οτι το μοντελο δεν ειναι "εμπορικο" (δηλ. ρε μεγαλε περσυ που μου το πουλησες γιατι ειχες κανει εισαγωγη 50 κομματια ητανε, και φετος δεν ειναι?)
Δεν ξερω αν μου επιτρεπετε να ανεβασω link και να αναφερθω επωνυμα στα μαγαζια, στο κατω κατω relay απο τα δικα τους site κανω, οποτε δεν μπορει να θεωρηθει δυσφημιση οτι βλεπει ολος ο κοσμος βλεπω, δεν γραφω δικες μου τιμες. απλα τωρα θα δειτε τις τωρινες τιμες, το γελιο ειναι να ειχαμε και τις παλιες για να δειτε με τα ματια σας τη διαφορα. Δυστυχως δεν εχω αποδειξεις αλλα κι εγω τωρα την πατησα βλεπετε και δεν ειχα πονηρευτει.
Ασε που οταν μπεις μεσα σε ρωτανε : Απο εδω το πηρες? Αν πεις «οχι» σου λενε δεν εχω το ανταλλακτικο που ζητας, κι αν στειλεις τη γυναικα σου το απογευμα που εχει αλλαξει βαρδια ο υπαλληλος κι απαντησει «ναι» το αγοραζεις κανονικα.
ΟΚ χανουνε λεφτα με τις παραεισαγωγες και τις αγορες απο το internet αλλα δεν ειναι κι αυτος τροπος αντιμετωπισης στους ηδη πελατες τους.
Ειμαι της νοοτροπιας οτι αξιζει να αγοραζεις απο Ελλαδα για να υποστηριξεις και τον Ελληνα μαγαζατωρα που ολοι ξερουμε οτι τα φερνει δυσκολα βολτα και οτι θα σου απαντησει και 4-5 ερωτησεις που θα τον πρηξεις κι ας του εχεις κανεις σεφτε μονο 5 ευρω.
Ενα ποσοστο προσαυξησης ειναι απολυτα δικαιολογημενο γιατι μεσα εχει την επιλυση αποριων και το πρηξιμο του μαγαζατορα. Αλλα ολα αυτα στα ορια της ευπρεπειας και του ανθρωπισμου δε μπορεις να ανεβαζεις 1500% στην τιμη καπελο και μαλιστα για ενα ανταλλακτικο που θεωρειται «αναλωσιμο» τα flybar ειναι το πρωτο που την ακουει σε πεσιμο.
Οταν ξεκινησα το hobby/sport διαλεξα μοντελα συμφωνα με το budget μου, δε μπορει ενα 250αρακι πλαστικο να κοστιζει οσο το 450αρι ή το 500αρι. Ειδικα σε μοντελο που διαφημιζεται για "beginners" (αμα δει ο αλλος οτι με 5 flybar και 2 αλλαξιες λεπιδες το ξαναπληρωσες δεν θα ασχοληθει)
Ενα πραμα σαν τα μελανια και τους εκτυπωτες.... 40 ο printer 45 τα αναλωσιμα
Θελετε / επιτρεπετε να ανεβασω link ? ή ολοι εχετε παρομοια εμπειρια και δεν κανει αισθηση πια σε κανεναν κι απλα επειδη ειμαι εγω νεος στο χωρο μου φαινεται βουνο.
Τα σχολια δικα σας.
Δεν ειμαι καρμιρης να παω να γλιτωσω το ευρω που θα βγαλει κερδος ο βιοπαλαιστης αλλα δεν ειμαι και χαζος να πληρωνω φυκια για μεταξωτες κορδελες.
Επικαιροποιηστε λιγο τις τιμες σας παρακαλω, γιατι αποθαρρυνεται ο κοσμος ετσι.
Αλλο πραμα που προσεξα (γιατι ξεκινησα απο αυτοκινητακια πριν παω σε αερα) ειναι οτι τα μαγαζια κανουν παραλαβες 2 φορες το χρονο ή μια, ετσι οταν εχουν διαθεσιμοτητα οι τιμες ειναι χαμηλα, οταν πλησιαζει το stock στο τελος και ο καιρος για την νεα φουρνια πλησιαζει ή αργει αναλογα προσαρμοζουν και τις τιμες.
Κραταω και τις αποδειξεις τωρα με την εφορια κι εχω αποδειξη για το ιδιο προιον με διαφορα διπλης τιμης.
Λιγος σεβασμος στον καταναλωτη, πολλοι ψωνιζουν απο internet (εξωτερικο) αλλα υπαρχουν και καποιοι που θελουν να στηριξουν τα ελληνικα μαγαζια γιατι κι εμεις μαγαζι εχουμε και ξερουμε, δωστε μας την ευκαιρια να το κανουμε... ειναι σαν τον μετριο μαθητη, ενας καλος λογος μπορει να τον κανει να αποδωσει καλυτερα αν νιωσει οτι αξιζει, αν δεν ασχοληθεις μαζι του θα τον στειλεις ομως στην καφετερια...
Προς αποφυγη παρεξηγησεων και τα δυο μαγαζια ειναι δεν ειναι στην πρωτευουσα κεντρο. Αλλα καλο ειναι να το δουν ολοι.
Θα ηθελα πολυ να διαβασω τις γνωμες σας κι οχι τοσο απο τα μαγαζια της Αθηνας που δουλευουν με μεγαλο πελατολογιο οσο της επαρχιας
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Προσοχη αφορα μαγαζατορες αλλα και πελατες
Αντίστοιχα θέματα έχουν ξανασυζητηθεί Πάρε μία μικρή ιδέα για τις απόψεις που υπάρχουν
http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=7901
http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=8028
Δεν είναι ανάγκη να βάλεις εδώ κάποιο link
Λίγο η πολύ όλοι έχουμε μία ιδέα για το τι συμβαίνει στην αγορά
Σε κάποια θέματα υπάρχει δικαιολογημένη αντίδραση ίσως και αγανάκτηση αλλά κάποιες φορές υπάρχει και αδικαιολόγητη υπερβολή όπως εδώ http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=8021
που τελικά με την ανάλογη και σωστή παρέμβαση του καταστήματος απέδειξε οτι υπήρξε παρεξήγηση και όλα έλαβαν καλό τέλος (ο giatrakos είναι το είδος καταστήματος που ενδιαφέρεται για τις απόψεις μας)
Γενικά είναι καλό να γράφονται τέτοια θέματα Υπάρχουν σοβαροί καταστηματάρχες που τα διαβάζουν και δρουν ανάλογα
http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=7901
http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=8028
Δεν είναι ανάγκη να βάλεις εδώ κάποιο link
Λίγο η πολύ όλοι έχουμε μία ιδέα για το τι συμβαίνει στην αγορά
Σε κάποια θέματα υπάρχει δικαιολογημένη αντίδραση ίσως και αγανάκτηση αλλά κάποιες φορές υπάρχει και αδικαιολόγητη υπερβολή όπως εδώ http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=8021
που τελικά με την ανάλογη και σωστή παρέμβαση του καταστήματος απέδειξε οτι υπήρξε παρεξήγηση και όλα έλαβαν καλό τέλος (ο giatrakos είναι το είδος καταστήματος που ενδιαφέρεται για τις απόψεις μας)
Γενικά είναι καλό να γράφονται τέτοια θέματα Υπάρχουν σοβαροί καταστηματάρχες που τα διαβάζουν και δρουν ανάλογα
Απάντηση: Προσοχη αφορα μαγαζατορες αλλα και πελατες
Φίλε μου έχεις απόλυτο δίκιο και γι αυτο ο κοσμος ξυπναει και ψωνίζει απο εξω.Δεν ειναι η καρμιριά ειναι η αγανάκτηση που έρχεται και λες ε οχι θα περνω απο εξω που και πιο φτηνα ειναι και ας περιμενω και 1 μηνα.Εγω ειχα ενα παρόμοιο περιστατικό με μαγαζί εδω το οποιο μου πούλησε για ενα buggy πα*****άκια συμπλέκτη έναντι 13,50euro την ιδια στιγμη που αθηνα ειχαν 5.Απο τοτε απλα δεν ξαναψωνισα απο εδω.Προτιμω ελληνικα μαγαζια αλλα και εξωτερικο.Οταν γυρισα στα αεροπλανα απλα κατέληξα σε εναν επαγγελματία ο οποιος οποτε τον χρειάστηκα και για χαζομάρα ερώτηση παντα με βοηθουσε και ετσι με εχει κερδίσει σαν πελατη coolmodels.gr Δουμου Μαριος.Απλα ΑΨΟΓΟΣ
(Δεν κάνω διαφήμιση απλά ο άνθρωπος το αξίζει να μαθευτεί)
(Δεν κάνω διαφήμιση απλά ο άνθρωπος το αξίζει να μαθευτεί)
Απάντηση: Προσοχη αφορα μαγαζατορες αλλα και πελατες
ειναι λογικο οταν υπαρχει το εμποριο απο εξωτερικο για αυτο ολοι φερνουνε απο εξω πραγματα..
αυτο ομως καταστρεφει τα ελληνικα μαγαζια και τα σπιτια μας..
λογικο ειναι να ψαχνουμε κατι φτηνο σε αυτη την εποχη.
αυτο ομως καταστρεφει τα ελληνικα μαγαζια και τα σπιτια μας..
λογικο ειναι να ψαχνουμε κατι φτηνο σε αυτη την εποχη.
Απάντηση: Προσοχη αφορα μαγαζατορες αλλα και πελατες
σκεφτομαι οτι μιας και εχει περιοριστει ο τζιρος τους λογω κρισεως προσπαθουν να επιβιωσουν αυξανοντας αλογιστα τις τιμες..
ουτε αυτο ειναι καλο αλλα δεν μπορουν να κανουν κατι αλλο..
αλλιως θα πρεπει να το κλεισουν.
ειχα περασει απο την Ιπποκρατους με τα ποδια πριν μερικους μηνες καθημερινη...πρωι
δεν μπορουσα να πιστεψω οτι τοσα πολλα μαγαζια ηταν κλειστα...πρεπει να ανοιγαν μονο απογευματα και Σαββατο...w
ουτε αυτο ειναι καλο αλλα δεν μπορουν να κανουν κατι αλλο..
αλλιως θα πρεπει να το κλεισουν.
ειχα περασει απο την Ιπποκρατους με τα ποδια πριν μερικους μηνες καθημερινη...πρωι
δεν μπορουσα να πιστεψω οτι τοσα πολλα μαγαζια ηταν κλειστα...πρεπει να ανοιγαν μονο απογευματα και Σαββατο...w
Απάντηση: Προσοχη αφορα μαγαζατορες αλλα και πελατες
xristos έγραψε: ↑σκεφτομαι οτι μιας και εχει περιοριστει ο τζιρος τους λογω κρισεως προσπαθουν να επιβιωσουν αυξανοντας αλογιστα τις τιμες..
ουτε αυτο ειναι καλο αλλα δεν μπορουν να κανουν κατι αλλο..
αλλιως θα πρεπει να το κλεισουν.
ειχα περασει απο την Ιπποκρατους με τα ποδια πριν μερικους μηνες καθημερινη...πρωι
δεν μπορουσα να πιστεψω οτι τοσα πολλα μαγαζια ηταν κλειστα...πρεπει να ανοιγαν μονο απογευματα και Σαββατο...w
Δυστυχώς όμως το να αυξάνεις τιμές σε μια αγορά με ολοένα συρρικνούμενο διαθέσιμο εισόδημα, απλώς επιταχύνεις το κλείσιμό σου.
Η περικοπή δαπανών είναι μονόδρομος και αν έχει εξαντληθεί τα πράγματα είναι σκούρα.
Προς τους καταστηματάρχες:
Συνασπιστείτε σε 2-3 (το πολύ) μεγάλα σχήματα. Θα αποκτείσετε αθροιστικά όγκο σε απόθεμα και τζίρο, συνεπώς θα αυξήσετε τη διαπραγματευτική σας δύναμη με τους προμηθευτές.
Στεγάστε το σχήμα σας σε έναν οικονομικό μεγάλο τακτικό χώρο-αποθήκη χωρίς χλιδές και φραμπαλάδες. Κάντε βιτρίνα σας έναν τακτοποιημένο, χρηστικό, ελαφρύ στο μάτι ιστοχώρο και πουλάτε από κεί full και στο εξωτερικό σε ανταγωνιστικές τιμές. Και μή βαρεθείτε να μεταφράσετε και στα Ελληνικά, μή βαρεθείτε και ανεβάσετε ελεινές ή άσχετες ή καθόλου φωτογραφίες του κάθε προϊόντος, όσο "ταπεινό" και αν είναι πχ ένα βύσμα.
Και αναλύτικές περιγραφές. Οι εποχές που υπήρχε το περιθώριο του "ας το πάρω, το πολύ πολύ να μήν μου κάνει" έχουν πεθάνει και έχουν ήδη λιώσει... Δεν θα το πάρω. Θα πάρω από εκεί που ξέρω τι παίρνω.
Ακόμα και αν τα πράγματα στη χώρα εξελιχθούν θετικά την ερχόμενη 5ετία, που προφανώς το αντίθετο θα συμβεί, θα ωφεληθείτε και οι ίδιοι και η αγορά σας (εμείς) και το χόμπυ δεν θα σβήσει.
Αυτά. Και αν κάποιοι το πράξετε και πετύχετε θα έρθω να εισπράξω σε μοντελιστικό είδος τα ποσοστά μου για το consulting.
Γ.Χ.
Απάντηση: Προσοχη αφορα μαγαζατορες αλλα και πελατες
Χωρίς να συμφωνώ απόλυτα με όλες τις απόψεις υπάρχει και ένα άλλο θέμα το οποίο τα Ελληνικά μαγαζιά πρέπει οπωσδήποτε να λύσουν.
Από τη στιγμή που τα περισσότερα διατηρούν και site με τα προιόντα και τις τιμές, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί βάζουν μια τιμή Α για να πωλήσουν από το Internet, και στις περισσότερες περιπτώσεις, αν επισκευθεί κάποιος το κατάστημα μπορεί να πετύχει και μια σοβαρή έκπτωση(ας πούμε 10-20%) πάνω στη τιμή Α.
Ας μου δώσει τη χαμηλότερη δυνατή τιμή εξ' αρχής για να μπορώ να συγκρίνω. Προσωπικά πιστεύω ότι θα αγόραζα πολύ περισσότερα πράγματα από Ελλάδα. Αύτο δεν έχει να κάνει μόνο με τα καταστήματα μοντελισμού. Ειναι γενικό σχόλιο και δείχνει ότι οι έμποροι δεν έχουν κατανοήσει τις αλλαγές στις αγοραστικές συνήθειες - άρα χάνουν πελάτες με μεγάλους ρυθμούς.
Κάνενα μαγαζί στην Ελλάδα, δεν "ξέρει" τι ακριβώς έχω αγοράσει από αυτό, άρα πόσο καλός πελάτης είμαι, παρά μόνο αφόυ παρουσιάσω τι φάτσα μου μπορεί να θυμηθεί ο υπεύθυνος αν έχω αγοράσει κάτι στο παρελθόν. Αν με είχε όμως σαν πελάτη με τη δική μου "καρτέλα" τότε θα μπορούσε να μου δώσει την προνομιακή τιμή που εκείνος πιστεύει ότι χρειάζεται να δώσει για να με κρατήσει σαν πελάτη.
Ο πελάτης δεν έχει μέτρο σύγκρισης και πολύ συχνα αγοράζει με βάση αυτά που βλέπει αφού οπωσδήποτε δεν πρόκειται να μπει στο αυτοκίνητο να πάει στο μαγαζί, να παρουσιάσει τη φάτσα του, για να πάρει η να μην πάρει καλύτερη τιμή αφού χαλάσει από 2-10 ευρώ βενζίνη.......
Από τη στιγμή που τα περισσότερα διατηρούν και site με τα προιόντα και τις τιμές, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί βάζουν μια τιμή Α για να πωλήσουν από το Internet, και στις περισσότερες περιπτώσεις, αν επισκευθεί κάποιος το κατάστημα μπορεί να πετύχει και μια σοβαρή έκπτωση(ας πούμε 10-20%) πάνω στη τιμή Α.
Ας μου δώσει τη χαμηλότερη δυνατή τιμή εξ' αρχής για να μπορώ να συγκρίνω. Προσωπικά πιστεύω ότι θα αγόραζα πολύ περισσότερα πράγματα από Ελλάδα. Αύτο δεν έχει να κάνει μόνο με τα καταστήματα μοντελισμού. Ειναι γενικό σχόλιο και δείχνει ότι οι έμποροι δεν έχουν κατανοήσει τις αλλαγές στις αγοραστικές συνήθειες - άρα χάνουν πελάτες με μεγάλους ρυθμούς.
Κάνενα μαγαζί στην Ελλάδα, δεν "ξέρει" τι ακριβώς έχω αγοράσει από αυτό, άρα πόσο καλός πελάτης είμαι, παρά μόνο αφόυ παρουσιάσω τι φάτσα μου μπορεί να θυμηθεί ο υπεύθυνος αν έχω αγοράσει κάτι στο παρελθόν. Αν με είχε όμως σαν πελάτη με τη δική μου "καρτέλα" τότε θα μπορούσε να μου δώσει την προνομιακή τιμή που εκείνος πιστεύει ότι χρειάζεται να δώσει για να με κρατήσει σαν πελάτη.
Ο πελάτης δεν έχει μέτρο σύγκρισης και πολύ συχνα αγοράζει με βάση αυτά που βλέπει αφού οπωσδήποτε δεν πρόκειται να μπει στο αυτοκίνητο να πάει στο μαγαζί, να παρουσιάσει τη φάτσα του, για να πάρει η να μην πάρει καλύτερη τιμή αφού χαλάσει από 2-10 ευρώ βενζίνη.......
Απάντηση: Προσοχη αφορα μαγαζατορες αλλα και πελατες
Ο Κουτσός κρατάει αρχείο πελατών και τι έχει αγοράσει ο καθένας με ημερομηνίες και τιμές. Εάν υπάρχουν και άλλοι δεν το ξέρω. Από αυτά που ξέρω μόνο ο Στέλιος έχει τέτοιο αρχείο.
Όσο για τις τιμές και τις εκπτώσεις έχεις ένα δίκιο αλλά πολλοί ακολουθούν τη πολιτική "ο καλός πελάτης". Το αν είναι ή όχι σωστό σηκώνει πολύ κουβέντα και υπάρχουν αντίθετες απόψεις.
Όσο για τις τιμές και τις εκπτώσεις έχεις ένα δίκιο αλλά πολλοί ακολουθούν τη πολιτική "ο καλός πελάτης". Το αν είναι ή όχι σωστό σηκώνει πολύ κουβέντα και υπάρχουν αντίθετες απόψεις.
Απάντηση: Προσοχη αφορα μαγαζατορες αλλα και πελατες
Επισης υπαρχει και ενα θεμα με τις εγγυησεις.
Το 2005 οταν αγοραζα την πρωτη μου ΤΚ την Futaba 6EX ο καταστηματαρχης επεμενε οτι "δεν εχει εγγυηση και δεν χαλανε αυτα".
Το 2011 αγορασα τροφοδοτικο για τον φορτιστη μου και ο καταστηματαρχης μου απαντησε οτι "εχει εγγυηση οτι αναβει η οθονη που δειχνει την ταση και οτι γυρναει το ανεμιστηρακι, εαν χαλασει θα ειναι απο δικο μου λαθος σιγουρα".
Και στις δυο περιπτωσεις αγορασα το προιον. Μεγαλο λαθος μου. Αγοραζοντας προιοντα οταν μας λενε αυτα τα πραγματα ουσιαστικα τους επιβραβευουμε για την αντι-επαγγελματικη συμπεριφορα των καταστηματων.
Το 2005 οταν αγοραζα την πρωτη μου ΤΚ την Futaba 6EX ο καταστηματαρχης επεμενε οτι "δεν εχει εγγυηση και δεν χαλανε αυτα".
Το 2011 αγορασα τροφοδοτικο για τον φορτιστη μου και ο καταστηματαρχης μου απαντησε οτι "εχει εγγυηση οτι αναβει η οθονη που δειχνει την ταση και οτι γυρναει το ανεμιστηρακι, εαν χαλασει θα ειναι απο δικο μου λαθος σιγουρα".
Και στις δυο περιπτωσεις αγορασα το προιον. Μεγαλο λαθος μου. Αγοραζοντας προιοντα οταν μας λενε αυτα τα πραγματα ουσιαστικα τους επιβραβευουμε για την αντι-επαγγελματικη συμπεριφορα των καταστηματων.
Απάντηση: Προσοχη αφορα μαγαζατορες αλλα και πελατες
Φιλε μου να στο θεσω λιγο διαφορετικα το θεμα,εαν ΔΕΝ δινει η αντιπροσωπεια εγγυηση για το οποιοδηποτε προιον το καταστημα πως να σου δωσει εγγυηση?orck έγραψε: ↑Επισης υπαρχει και ενα θεμα με τις εγγυησεις.
Το 2005 οταν αγοραζα την πρωτη μου ΤΚ την Futaba 6EX ο καταστηματαρχης επεμενε οτι "δεν εχει εγγυηση και δεν χαλανε αυτα".
Το 2011 αγορασα τροφοδοτικο για τον φορτιστη μου και ο καταστηματαρχης μου απαντησε οτι "εχει εγγυηση οτι αναβει η οθονη που δειχνει την ταση και οτι γυρναει το ανεμιστηρακι, εαν χαλασει θα ειναι απο δικο μου λαθος σιγουρα".
Και στις δυο περιπτωσεις αγορασα το προιον. Μεγαλο λαθος μου. Αγοραζοντας προιοντα οταν μας λενε αυτα τα πραγματα ουσιαστικα τους επιβραβευουμε για την αντι-επαγγελματικη συμπεριφορα των καταστηματων.
Απάντηση: Προσοχη αφορα μαγαζατορες αλλα και πελατες
Υπάρχει καποιο προϊόν που πουλιέται χωρις εγγύηση??!!_Β_Ο
Υπάρχει αντιπροσωπία που δεν δινει εγγύηση για τα προϊόντα της???!!!_Β_Ο
Υπάρχει αντιπροσωπία που δεν δινει εγγύηση για τα προϊόντα της???!!!_Β_Ο
Απάντηση: Προσοχη αφορα μαγαζατορες αλλα και πελατες
ετσι απλα τα ειπες ολα.μπραβο φιλε
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Προσοχη αφορα μαγαζατορες αλλα και πελατες
............φυσικά και υπάρχουν προιόντα χωρίς εγγύηση εδώ στο elada !!!
Ακόμη και μερικά που έχουν μέσα κάποιο χαρτί δεν έχει ισχύ στην Ελλάδα η πρέπει να κάνεις αποστολή στο εξωτερικό κλπ κλπ Τις περισσότερες αναλαμβάνει ατύπως την εγγύηση ο καταστηματάρχης η εισαγωγέας αφού δεν υπάρχει επίσημη αντιπροσωπία
Όχι μόνο σε αερομοντελιστικά είδη αλλά και πολλά ηλεκτρονικά δεν έχουν πρακτικά τίποτα Εκατοντάδες προϊόντα δίνονται χωρίς εγγύηση η με εγγύηση από το κατάστημα
Τώρα να υπάρχει αντιπροσωπία στην Ελλάδα και να μή δίνει εγγυηση δεν ξέρω και καλό θα ήταν να το μάθούμε
Ακόμη και μερικά που έχουν μέσα κάποιο χαρτί δεν έχει ισχύ στην Ελλάδα η πρέπει να κάνεις αποστολή στο εξωτερικό κλπ κλπ Τις περισσότερες αναλαμβάνει ατύπως την εγγύηση ο καταστηματάρχης η εισαγωγέας αφού δεν υπάρχει επίσημη αντιπροσωπία
Όχι μόνο σε αερομοντελιστικά είδη αλλά και πολλά ηλεκτρονικά δεν έχουν πρακτικά τίποτα Εκατοντάδες προϊόντα δίνονται χωρίς εγγύηση η με εγγύηση από το κατάστημα
Τώρα να υπάρχει αντιπροσωπία στην Ελλάδα και να μή δίνει εγγυηση δεν ξέρω και καλό θα ήταν να το μάθούμε
Απάντηση: Προσοχη αφορα μαγαζατορες αλλα και πελατες
Mogolos έγραψε: ↑Υπάρχει καποιο προϊόν που πουλιέται χωρις εγγύηση??!!_Β_Ο
Υπάρχει αντιπροσωπία που δεν δινει εγγύηση για τα προϊόντα της???!!!_Β_Ο
Σπεύδοντας να ενισχύσω τη θέση του Γιάννη:
1.
http://www.airtronics.net/index.php/service
2.
http://www.spektrumrc.com/About/Warranties.aspx
3.
http://www.jrradios.com/ServiceCenter/Warranty.aspx
Τώρα πως ακριβώς γίνεται στο Ελλαδιστάν να εισάγεται το προϊον και η Εγγύησή του να τρώει πόρτα στο τελωνείο αποτελεί μια ακόμα παγκόσμια πρωτοτυπία.!@/-=}{{
Παρακαλούνται αυτοί που το επικαλούνται να μας απαντήσουν.
Προσωπικά τη μέρα που θα ακούσω κάτι ανάλογο θα στείλω email ερώτημα στον οίκο με κοινοποίηση στον καταστηματάρχη.#**
Φιλικά (εννοείται!)
Γ.Χ.
Απάντηση: Προσοχη αφορα μαγαζατορες αλλα και πελατες
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑............φυσικά και υπάρχουν προιόντα χωρίς εγγύηση εδώ στο elada !!!
Ακόμη και μερικά που έχουν μέσα κάποιο χαρτί δεν έχει ισχύ στην Ελλάδα η πρέπει να κάνεις αποστολή στο εξωτερικό κλπ κλπ Τις περισσότερες αναλαμβάνει ατύπως την εγγύηση ο καταστηματάρχης η εισαγωγέας αφού δεν υπάρχει επίσημη αντιπροσωπία
Όχι μόνο σε αερομοντελιστικά είδη αλλά και πολλά ηλεκτρονικά δεν έχουν πρακτικά τίποτα Εκατοντάδες προϊόντα δίνονται χωρίς εγγύηση η με εγγύηση από το κατάστημα
Τώρα να υπάρχει αντιπροσωπία στην Ελλάδα και να μή δίνει εγγυηση δεν ξέρω και καλό θα ήταν να το μάθούμε
Αντώνη, έννοια της "επίσημης αντιπρωσωπείας" δεν επιφέρει καμμία αλλαγή στην ύπαρξη ή όχι εγγύησης.
Αν το αγοράσω ο ίδιος από έξω, απευθύνομαι έξω.
Αν το αγοράσω από οποιονδήποτε εισαγωγέα, τότε απευθύνομαι ή έξω με αποδεικτικό την απόδειξη συναλλαγής ή στον εισαγωγέα ο οποίος ως ο πρώτος αγοραστής είναι και ο πρώτος αποδέκτης της εγγύησης την οποία προφανώς και οφείλει να μου μεταφέρει μαζί με το προϊόν
Τα υπόλοιπα είναι φιλολογία μπανανίας...`M`