Και η Futaba δίνει εγγύηση και πιστεύω όλες οι εταιριες πια υποχρεούνται βάσει της νομοθεσίας της Ευρωπαϊκής ένωσης πέρα από το γνωστό ISO.
http://www.futaba-rc.com/techsupport/warranty.html
Προσοχη αφορα μαγαζατορες αλλα και πελατες
Απάντηση: Προσοχη αφορα μαγαζατορες αλλα και πελατες
Mogolos έγραψε: ↑Υπάρχει καποιο προϊόν που πουλιέται χωρις εγγύηση??!!_Β_Ο
Υπάρχει αντιπροσωπία που δεν δινει εγγύηση για τα προϊόντα της???!!!_Β_Ο
Να σου απαντησω με ερωτηση,εχεις αγορασει καποιο τηλεκατευθυνομενο μοντελο απο οποιοδηποτε σημειο του κοσμου και απο οποιαδηποτε εταιρεια και σου εδωσαν εγγυηση? (φυσικα ΔΕΝ αναφερωμαι στα ηλεκτρονικα μερη οπως πχ.σερβο,τ/κ,δεκτης κλπ)
Εγγυηση υπαρχει στα λογια και οχι γραπτη.Φυσικα δεν το συζητω εαν πραγματι υπαρχει καποιο ελατωμμα στο μοντελο απο το κουτι του και πρεπει να υπαρξει αμεση αντικατασταση,αλλα εφοσον το λειτουργησεις και το σπασεις θα πας στο καταστημα και θα τους πεις οτι ειχε προβλημα?
Αλλα εχουν γινει και αυτα σας πληροφορω !!
Στην τελικη εαν το σκεφτειτε καλυτερα θα δειτε και απο μονοι σας οτι ΔΕΝ γινεται καποια εταιρεια να δωσει εγγυηση,φυσικα σου εχει οδηγιες χρησης στην συσκευασια απο εκει και περα οταν το παρεις το μοντελο σπιτι σου ΔΕΝ ειναι δυνατον να γνωριζει η καθε αντιπροσωπεια τι χρηση εχεις κανει.
Τωρα εαν υπαρχει καποιο καταστημα (υπηρχε πριν 3 χρονια καποιο στην Γερμανια) που δινει γραπτες εγγυησεις απο μονο του δεν το γνωριζω.
Ειναι αρκετα σοβαρο και μεγαλο το θεμα για ολους (και πελατες και καταστηματα ) αλλα ετσι εχουν τα πραγματα.
Να υπενθημισω οτι ΔΕΝ αναφερωμαι σε ηλεκτρονικα εξαρτηματα,αυτα σαφως και πρεπει να δινονται εγγυησεις.
Απάντηση: Προσοχη αφορα μαγαζατορες αλλα και πελατες
Εγω δεν μπορω να καταλαβω πως σε γνωστο καταστημα ενα glider την περασμενη εβδομαδα ειχε 79,90 και τωρα εχει 85 μηπως εσεις τα καταστηματα το εχετε παρει λαθος το θεμα πελατη?Με αυτον τον τροπο δεν κερδιζεται πελατες ΧΑΝΕΤΑΙ.Αν το επιτρεπουν και οι διαχειριστές λεω και πιο καταστημα ειναι αυτο.
Φιλικα Δημητρης
Φιλικα Δημητρης
Απάντηση: Προσοχη αφορα μαγαζατορες αλλα και πελατες
Ίσως να πήρε νέα παραλαβή και η τιμή να άλλαξε λόγω της διαφορετικής ισοτιμίας ευρώ - δολλαρίου. 5 ευρώ πάνω κάτω είναι δικαιλογημένα
Απάντηση: Προσοχη αφορα μαγαζατορες αλλα και πελατες
assos1111 έγραψε: ↑Να σου απαντησω με ερωτηση,εχεις αγορασει καποιο τηλεκατευθυνομενο μοντελο απο οποιοδηποτε σημειο του κοσμου και απο οποιαδηποτε εταιρεια και σου εδωσαν εγγυηση? (φυσικα ΔΕΝ αναφερωμαι στα ηλεκτρονικα μερη οπως πχ.σερβο,τ/κ,δεκτης κλπ)
Εγγυηση υπαρχει στα λογια και οχι γραπτη.Φυσικα δεν το συζητω εαν πραγματι υπαρχει καποιο ελατωμμα στο μοντελο απο το κουτι του και πρεπει να υπαρξει αμεση αντικατασταση,αλλα εφοσον το λειτουργησεις και το σπασεις θα πας στο καταστημα και θα τους πεις οτι ειχε προβλημα?
Αλλα εχουν γινει και αυτα σας πληροφορω !!
Στην τελικη εαν το σκεφτειτε καλυτερα θα δειτε και απο μονοι σας οτι ΔΕΝ γινεται καποια εταιρεια να δωσει εγγυηση,φυσικα σου εχει οδηγιες χρησης στην συσκευασια απο εκει και περα οταν το παρεις το μοντελο σπιτι σου ΔΕΝ ειναι δυνατον να γνωριζει η καθε αντιπροσωπεια τι χρηση εχεις κανει.
Τωρα εαν υπαρχει καποιο καταστημα (υπηρχε πριν 3 χρονια καποιο στην Γερμανια) που δινει γραπτες εγγυησεις απο μονο του δεν το γνωριζω.
Ειναι αρκετα σοβαρο και μεγαλο το θεμα για ολους (και πελατες και καταστηματα ) αλλα ετσι εχουν τα πραγματα.
Να υπενθημισω οτι ΔΕΝ αναφερωμαι σε ηλεκτρονικα εξαρτηματα,αυτα σαφως και πρεπει να δινονται εγγυησεις.
Κανονικα ολα τα προιοντα οφειλουν να εχουν γραπτη εγγυηση, επισης οφειλουν να εχουν και ελληνικες οδηγιες, ΠΛΗΡΗΣ ελληνικες οδηγιες. Δεν τα αποφασιζω εγω αυτα, ειναι αποφαση της ΕΕ και το εξηγει ξεκαθαρα η Γενικη Γραματεια Καταναλωτη.
Αλλα επειδη εδω ειναι Ελλαδα καθομαστε και μας εξηγεις οτι εαν συμβει κατι θα ειναι επειδη καναμε λαθος χρησης και το σπασαμε. Live your myth in Greece που ελεγε και μια διαφημιση. !@/-=}{{
Ενας φιλος πριν απο λιγο καιρο ειχε κανει θεμα με τα ελληνικα ηλεκτρονικα καταστηματα που απευθυνονται μονο στους Αμερικανους και Αγγλους καθως εκτος απο δυο καταστηματα ολοι οι αλλοι εχουν σαν επισημη γλωσσα τα Αγγλικα.
Να εχουμε να λεμε γιατι δεν περνουμε απο ελληνικα μαγαζια...
Απάντηση: Προσοχη αφορα μαγαζατορες αλλα και πελατες
ΑνδρεαςΛ έγραψε: ↑Ίσως να πήρε νέα παραλαβή και η τιμή να άλλαξε λόγω της διαφορετικής ισοτιμίας ευρώ - δολλαρίου. 5 ευρώ πάνω κάτω είναι δικαιλογημένα
και σημερα πηγε παλι στην ιδια τιμη αρα η εγω ειμαι `M` η καποιος μας κοροιδευει
Φιλικα Δημητρησ
Απάντηση: Προσοχη αφορα μαγαζατορες αλλα και πελατες
assos1111 έγραψε: ↑Να σου απαντησω με ερωτηση,εχεις αγορασει καποιο τηλεκατευθυνομενο μοντελο απο οποιοδηποτε σημειο του κοσμου και απο οποιαδηποτε εταιρεια και σου εδωσαν εγγυηση? (φυσικα ΔΕΝ αναφερωμαι στα ηλεκτρονικα μερη οπως πχ.σερβο,τ/κ,δεκτης κλπ)
Εγγυηση υπαρχει στα λογια και οχι γραπτη.Φυσικα δεν το συζητω εαν πραγματι υπαρχει καποιο ελατωμμα στο μοντελο απο το κουτι του και πρεπει να υπαρξει αμεση αντικατασταση,αλλα εφοσον το λειτουργησεις και το σπασεις θα πας στο καταστημα και θα τους πεις οτι ειχε προβλημα?
Αλλα εχουν γινει και αυτα σας πληροφορω !!
Στην τελικη εαν το σκεφτειτε καλυτερα θα δειτε και απο μονοι σας οτι ΔΕΝ γινεται καποια εταιρεια να δωσει εγγυηση,φυσικα σου εχει οδηγιες χρησης στην συσκευασια απο εκει και περα οταν το παρεις το μοντελο σπιτι σου ΔΕΝ ειναι δυνατον να γνωριζει η καθε αντιπροσωπεια τι χρηση εχεις κανει.
Τωρα εαν υπαρχει καποιο καταστημα (υπηρχε πριν 3 χρονια καποιο στην Γερμανια) που δινει γραπτες εγγυησεις απο μονο του δεν το γνωριζω.
Ειναι αρκετα σοβαρο και μεγαλο το θεμα για ολους (και πελατες και καταστηματα ) αλλα ετσι εχουν τα πραγματα.
Να υπενθημισω οτι ΔΕΝ αναφερωμαι σε ηλεκτρονικα εξαρτηματα,αυτα σαφως και πρεπει να δινονται εγγυησεις.
Δεν αναφερωμαι σε εγγύηση χρήσης. Θα ηταν παράλογο κάτι τέτοιο. Μηλάω για εγγύηση του ΤΙ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ. Δινεις 5 ευρώ και πέρνεις κάτι που υποτήθεται ειναι για κάποια χρήση. Εαν δεν ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές υπάρχει θέμα.
Τώρα εαν εσεις (οι μαγαζάτορες) αγοράζετε από "κινεζους" και πουλάτε σε "αμερικανακια" πανανομόντας (μιας και καθε προϊόν πρέπει να εχει οδηγεις στα Ελληνικά κλπ) ειναι αλλο θέμα.