T-28 Trojan απο την parkzone
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Πρωταρχικός παράγοντας είναι να έχεις συνδέσει τα aileron με ξέχωρα καλώδια στον δέκτη για να παίρνει το κάθε servo ανεξάρτητη εντολή
Τι τηλ/ση έχεις?
Τι τηλ/ση έχεις?
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
δεν εχω καποια αξιολογη
εχω μια κινεζικη αλλα εχει πολλες επιλογες..Turnigy 9x 9Ch
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8991
εχω μια κινεζικη αλλα εχει πολλες επιλογες..Turnigy 9x 9Ch
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8991
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
καλημερα .
λοιπον εχει την επιλογη
(AILLDIFFER)
INH - ACT
AILLERON 1 000 000
AILLERON 2 000 000
δηλαδη αντωνη με την ανωτερω ρυθμιση μειωνουμαι
το φαινομενο της βουτας που παρουσιαζεται στο roll?
λοιπον εχει την επιλογη
(AILLDIFFER)
INH - ACT
AILLERON 1 000 000
AILLERON 2 000 000
δηλαδη αντωνη με την ανωτερω ρυθμιση μειωνουμαι
το φαινομενο της βουτας που παρουσιαζεται στο roll?
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
eolos έγραψε: ↑καλημερα .
λοιπον εχει την επιλογη
(AILLDIFFER)
INH - ACT
AILLERON 1 000 000
AILLERON 2 000 000
δηλαδη αντωνη με την ανωτερω ρυθμιση μειωνουμαι
το φαινομενο της βουτας που παρουσιαζεται στο roll?
καποια βοηθεια στο ερωτημα?
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
ναι αυτό είναι αλλα το πως θα το κάνεις σε αυτή την tc δεν το ξέρω Κοίτα το manual
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
οκ αντωνη ευχαριστω
θα κοιταξω να το ρυθμισω με τις κινησεις των αιλερονς
υποθετω οτι πρεπει να εχει μεγαλυτερη αποκλιση προς τα πανω απο
τι προς τα κατω
θα κοιταξω να το ρυθμισω με τις κινησεις των αιλερονς
υποθετω οτι πρεπει να εχει μεγαλυτερη αποκλιση προς τα πανω απο
τι προς τα κατω
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
ακριβώς ...φαντάσου ότι αν το ένα aileron ανεβαίνει 1cm το άλλο κατεβαίνει μισό
Βέβαια το ακριβές ποσοστό που θα χρειαστεί το μοντέλο για να βελτιώσει το roll θα το βρεις με δοκιμές
Βέβαια το ακριβές ποσοστό που θα χρειαστεί το μοντέλο για να βελτιώσει το roll θα το βρεις με δοκιμές
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Aντωνη και εμεις με την futaba 6X που δεν εχει αυτη την δυνατοτητα τι κανουμε ? παιζουμε με το elevator την ωρα που γινεται το rol ?
Μπαμπης
Μπαμπης
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Μπορεις να φτιαξεις μηχανικο differential.
Προσεξε στο παρακατω βιντεο πως εχει τοποθετησει η Parkzone τα aileron (στο 1:30). Δεν ειναι καθετα τα μπρατσα των σερβο για να δινει μηχανικο differential.
http://www.youtube.com/watch?v=42pjHzrb728
ΥΓ Επειδη ειχα και εγω αυτην την ΤΚ, η πιο σωστη λυση ειναι να την πουλησεις. Ξερω οτι οι καιροι ειναι δυσκολοι για αυτο σου δινω με ολα τα παραπανω μια παρακαμπψη του βασικου προβληματος που ειναι η ΤΚ.
Προσεξε στο παρακατω βιντεο πως εχει τοποθετησει η Parkzone τα aileron (στο 1:30). Δεν ειναι καθετα τα μπρατσα των σερβο για να δινει μηχανικο differential.
http://www.youtube.com/watch?v=42pjHzrb728
ΥΓ Επειδη ειχα και εγω αυτην την ΤΚ, η πιο σωστη λυση ειναι να την πουλησεις. Ξερω οτι οι καιροι ειναι δυσκολοι για αυτο σου δινω με ολα τα παραπανω μια παρακαμπψη του βασικου προβληματος που ειναι η ΤΚ.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
το diferential που γίνεται με τη διαφορετική θέση στα servoarm είναι μια λύση
Εγώ συνήθως όταν κάνω roll δουλευω το elavator down Mπορεί στην αρχή να το σκεπτόμουν αλλα μετά απο λίγο καιρό γίνεται αυτόματα
Εγώ συνήθως όταν κάνω roll δουλευω το elavator down Mπορεί στην αρχή να το σκεπτόμουν αλλα μετά απο λίγο καιρό γίνεται αυτόματα
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Έχω την εντύπωση πως τα σέρβο στο βίντεο (1:30) που δεν έχουν τα servo-arms κάθετα είναι για τα φλαπς.
Όσο για το roll, όπως λέει και ο Αντώνης είναι μία κίνηση που θα σου βγαίνει από μόνη της. Δηλαδή να βγάζεις axial roll, με elevator και rudder!
Όσο για το roll, όπως λέει και ο Αντώνης είναι μία κίνηση που θα σου βγαίνει από μόνη της. Δηλαδή να βγάζεις axial roll, με elevator και rudder!
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Επίσης το axial roll βγαίνει πιο κομψό όταν το αεροπλάνο δεν είναι και πολύ μπροστόβαρο...
Όσο περισσότερο μπροστόβαρο είναι τόσο περισσότερο down elevator δίνουμε στο roll....
Αυτό φυσικά δεν ισχύει για όλα τα μοντέλα.
Όσο περισσότερο μπροστόβαρο είναι τόσο περισσότερο down elevator δίνουμε στο roll....
Αυτό φυσικά δεν ισχύει για όλα τα μοντέλα.
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
το video ομως δεν δειχνει T-28... ενα radian δειχνει...
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
μπορει καποιος εμπειρος στο συγκεκριμενο αεροπλανο να επιβεβαιωσει οτι χρειαζεται diferential στα aileron? Το εσω στησει και δεν το εχω πεταξει ακομα αλλα συνεδεσα τα aileron με Υ στα σερβο αλλα ειναι ευκολο να τα βαλω σε διαφορετικο καναλι. Η ΤΚ μου ειναι ψηφιακη και μπορω ευκολα να βαλω diferential αρκει να χρειαζεται.
Περιμενω αποψεις....
Περιμενω αποψεις....
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
DjBac έγραψε: ↑Έχω την εντύπωση πως τα σέρβο στο βίντεο (1:30) που δεν έχουν τα servo-arms κάθετα είναι για τα φλαπς.
Όσο για το roll, όπως λέει και ο Αντώνης είναι μία κίνηση που θα σου βγαίνει από μόνη της. Δηλαδή να βγάζεις axial roll, με elevator και rudder!
Εαν προσεξεις καλυτερα θα δεις και τα aileron που δεν ειναι καθετα, μαλιστα εχουν μεγαλη αποκλιση απο τις 90°, ειναι για να μπορεσουν οσοι εχουν απλη TK χωρις ρυθμισεις να εχουν differntial.
Λοτε οντως δεν δειχνει T28 αλλα αλλο αεροπλανο (το λεω μαλιστα στο μηνυμα μου, σαν παραδειγμα μπηκε) μπορεις να καταλαβεις πως πρεπει να το κανεις για μηχανικη κινηση differential.