Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑δεν νομίζω οτι μπορεί να έχει εγγυηση το servo και μάλιστα μετά απο 5 πτήσεις αλλά δοκίμασε
Θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω πανω σε αυτο;
Στο εγχειριδιο χρησης http://www.parkzone.com/ProdInfo/Files/PKZ4475-Manual.pdf στην σελιδα 9-10 περιγραφει την εγγυηση του κατασκευαστη. Οποιοδηποτε προιον εχει εγγυηση καλης λειτουργειας.
Δεν ειναι δυνατον οτιδηποτε αστοχια σε ηλεκτρονικο υλικο να ειναι ΟΛΑ απο κακη χρηση, καποια μπορει να χαλανε και απο κατασκευαστικη ατελεια. Το συγκεκριμενο εχει σημαδια κακομεταχειρισης; Πτωσης; Πεντε πτησεις μπορει να εχουν γινει σε μια ημερα.
.......είναι σαφές ότι εδώ πρόκειται για damage και οι όροι των εγγυήσεων είναι σαφέστατοι Από εκεί και πέρα δεν θα λύσουμε εδώ το θέμα Ας προσπαθήσει ο φίλος μας να το αντικαταστήσει μέσα από εγγύηση Εγώ απλώς έχω τις επιφυλάξεις μου επειδή όλοι ξέρουμε πως τα servo αυτά η δεν θα δουλέψουν από την αρχή η θα χαλάσουν από κτύπημα η overload Η horizon συνηθίζει να αντικαθιστά ανταλλακτικά χαμηλού κόστους χωρίς να ρωτά πολλά
...σύμφωνα λοιπόν με τους αναγραφόμενους όρους της εγγύησης (warranty) είναι σαφές ότι το κατάστημα πώλησης δεν ευθύνεται σε καμμία περίπτωση ...η όποια ευθύνη είναι της Horizon Hobby... 'Your local hobby store and/or place of purchase cannot provide warranty support or repair. Once assembly, setup or use of the Product has been started, you must contact Horizon directly'
...συνεχίζουν δε οι όροι παρακάτω κ' περιγράφουν πως ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει άμεσα με την 'ΗΗ' προκειμένου να συμπληρώσει μία φόρμα-αίτηση RMA (return Merchandise Authorization) ... η οποία αφού εγκριθεί απο την 'ΗΗ' θα πρέπει ο πελάτης να πακετάρει το προϊόν κατάλληλα (προστασία απο κτυπήματα κατά την μεταφορά κλπ) και να το αποστείλει μέσω courier που θα μπορεί να παρέχει 'insurance & tracking for lost or damaged parcels' ... 'If this Product needs to be inspected or repaired, please call for a Return Merchandise Authorization (RMA). Pack the Product securely using a shipping carton. Please note that original boxes may be included, but are not designed to withstand the rigors of shipping without additional protection. Ship via a carrier that provides tracking and insurance for lost or damaged parcels' ...κλπ ...κλπ...
και 'φέξε μου και γλίστρησα' καθότι το κόστος και ο χρόνος που θα μεσολαβήσει για όλα αυτά θα σε 'ζαλίσουν' (άσε που μπορεί τελικά να μην δεχτούν ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό) ενώ για να αντικαταστήσεις το σέρβο θα σου κοστίσει απο 12 - 15 μόνον...και μετά θα πεταααααάς ... @P@
P.S. :διαβάζετε που κ' που προσεκτικά τους όρους των εγγυήσεων ... έτσι ...ενημερωτικά ...!
Αν και ξεφευγουμε απο τον τιτλο του θεματος,να πω οτι το τι λεει ο κατασκευαστης δεν εχει καμια μα καμια σημασια. Αυτο που προηγηται παντοτε ειναι η νομοθεσια,στην συγκεκριμενη περιπτωση η Ευρωπαικη νομοθεσια.Για να πουλησει εδω κατι η Horizon Hobby αποδεχεται τους νομους πωλησης αγαθων,αρα για 2 χρονια αν παθει κατι το σερβο πρεπει να το αντικαταστησει ο πωλητης. Απλα παρε φιλε μου ενα τηλεφωνο στο 1520 και κατηγγειλε το καταστημα.Αν και προτιμοτερο ειναι να απειλησεις πρωτα το μαγαζι οτι θα το κανεις και να δεις οτι θα σε εξυπηρετησει(το εχω κανει πολλες φορες σε αλλα προιοντα).
Εδώ και μερικές μέρες είμαι και εγώ κάτοχος ενός Τ-28.
Επειδή δεν βιάζομαι, (έχει χαλάσει και ο καιρός και άντε να δούμε πότε θα πετάξει), οποιαδήποτε συμβουλή για το στάδιο της κατασκευής είναι ευπρόσδεκτη.
Καλησπέρα φίλε μου!
Είναι τόσο εύκολη η κατασκευή του που δεν χρειάζεσαι κάτι επιπλέον από αυτό που λέει το manual. Η μπαταρία μπαίνει ακριβώς στη θέση που σου λέει και δεν χρειάζεται να κόψεις κάτι.Καλή συναρμολόγηση!:>)
Μιλαμε για το Parkzone Τ28;
Ποια κατασκευη; Το αεροπλανο ειναι ετοιμο. Δυο βιδες θελει για το φτερο και μπροστινο τροχο και δυο κομματακια ζελοτειπ για το οριζοντιο σταθερο. Δεν ειναι κατασκευη αυτο.
το μόνο που θα χρειαστεί να προσέξεις είναι η βίδα που κρατά τον τροχό Μη την σφίξεις πολύ γιατί σπάει το πλαστικό και μετά θα χρειαστεί αλλαγή η λαγουδέρα Διάβασε το θέμα από την αρχή και θα βρεις λύση και γι αυτό ………….αν συμβεί
orck έγραψε: ↑Μιλαμε για το Parkzone Τ28;
Ποια κατασκευη; Το αεροπλανο ειναι ετοιμο. Δυο βιδες θελει για το φτερο και μπροστινο τροχο και δυο κομματακια ζελοτειπ για το οριζοντιο σταθερο. Δεν ειναι κατασκευη αυτο.
Καλησπέρα,
Σύμφωνοι έχεις δίκιο φίλε μου, εγώ δεν εξέφρασα σωστά αυτό που ήθελα να πω. Εννοούσα αν υπάρχει κάτι που εσείς οι εμπειρότεροι πιστεύετε ότι πρέπει να κάνω πέραν της συναρμολόγησης που περιγράφει το manual ώστε να βελτιωθεί κάποια πιθανή "αδυναμία" του μοντέλου (πχ θα αλλάξω το βύσμα της τροφοδοσίας του esc και θα βάλω ΧΤ60, όπως με συμβούλευσε ο Σωκράτης).
Καλό βράδυ και ελπίζω να τα πούμε σύντομα στο Μαραθώνα!
Το μονο που μου εχει συμβει ειναι να πεταχτει το canopy εν ωρα πτησης, πλεον το πιανω και με αυτοκολλητη ταινια. Επισης οταν εχει πολυ αερα δεν μπορει να τροχοδρομησει λογω μικρου βαρους, το περνει ο αερας στο εδαφος ευκολα.
¨Ολες οι μπαταρίες του Παναγιώτη έχουν βύσμα XT-60. Άρα ή θα πρέπει να παραμβάλεται αντάπτορας από EC3 σε XΤ-60 ή να αντικαταστίσει το βύσμα. Σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά του βύσματος είναι ασφαλέστατο έως τα 65Α και το trojan δεν ζητάει πάνω από 30Α.
Λοιπόν όλα οκ με το μοντέλο. Μπήκε δέκτης, μπαταρία, έγινε ζύγισμα και reverse το throttle και το elevator. Υπάρχει μόνο ένα πρόβλημα που εντόπισα χθες το βράδυ και θα ήθελα τη γνώμη των εμπειρότερων.
Κοιτώντας το μοντέλο ακριβώς από πίσω (με το ένα μάτι κλειστό) και συγκεκριμένα το elevator, παρατήρησα ότι το δεξί πτερύγιο του elevator «ακουμπά» οπτικά το δεξί φτερό πριν το αριστερό. Με λίγο πιο απλά λόγια, το δεξί πτερύγιο του elevator έχει μια μικρή κλίση προς τα κάτω (σε σχέση με το αριστερό). Φωτογραφία δεν μπορώ να βάλω τώρα γιατί είμαι στη δουλεία (θα βάλω το απόγευμα), αλλά αυτό είναι κάτι που έχετε συναντήσει ξανά;