Πτητική παρουσίαση της Wilga 2000
Πτητική παρουσίαση της Wilga 2000
Κλείνωντας τα 44 και μπαίνωντας στα 45 αποφάσισα ότι πλέον θα πρέπει να αρχίσω να στρέφομαι σιγά-σιγά σε περισσότερο χαλαρωτικές πτήσεις και πιό αγχολητικές από ότι στην νεαρή μου ηλικία. Ετσι κάνωντας στον εαυτό μου το δώρο μιάς Wilga 2000 με πλωτήρες και αφού πέρασα 4ων βδομάδων μελέτης και κατασκευής, χθες το Σαββάτο έκανα το τόλμημα μετά από 25 χρόνια συνεχούς ενασχόλησης με το χόμπυ μας να πετάξω στη θάλλασσα και να πάρω το "παράσημο" της αποθαλάσσωσης και προσθαλάσσωσης με ικανοποιητικά αποτελέσματα που θα δείτε και στα βίντεο που θα ακολουθήσουν.
Απάντηση: Πτητική παρουσίαση της Wilga 2000
Φωτογραφίια 1
- Συνημμένα
-
- DSC00931.jpg (70.7 KiB) Προβλήθηκε 50 φορές
Απάντηση: Πτητική παρουσίαση της Wilga 2000
Επιτέλους κατάφερα να βρώ τον τρόπο να ανεβάσω φωτογραφίες. Ατιμε δαίμονα της ηλεκτρονικής ταχυδρόμησης!!!!!!
Απάντηση: Πτητική παρουσίαση της Wilga 2000
Ξεκινώντας με το ποντίκι μας που φυλούσε σαν σεκιουριτάς τα αεροπλάνο!!!!
Πρώτα από όλα η ασφάλεια!!!!!!χαχαχαχαχαχαχα
Πρώτα από όλα η ασφάλεια!!!!!!χαχαχαχαχαχαχα
- Συνημμένα
-
- DSC00863.jpg (58.33 KiB) Προβλήθηκε 50 φορές
-
- DSC00853.jpg (56.97 KiB) Προβλήθηκε 50 φορές
-
- DSC00851.jpg (51.07 KiB) Προβλήθηκε 50 φορές
Απάντηση: Πτητική παρουσίαση της Wilga 2000
Ακόμα λίγες φωτοφραφίες από το ντόπερμαν !!!!!!
- Συνημμένα
-
- DSC00873.jpg (74.53 KiB) Προβλήθηκε 50 φορές
-
- DSC00872.jpg (67.1 KiB) Προβλήθηκε 50 φορές
-
- DSC00870.jpg (61.82 KiB) Προβλήθηκε 50 φορές
-
- DSC00869.jpg (55.16 KiB) Προβλήθηκε 50 φορές
-
- DSC00866.jpg (53.48 KiB) Προβλήθηκε 50 φορές
Απάντηση: Πτητική παρουσίαση της Wilga 2000
Συνεχίζουμε λοιπόν με τον άγρυπνο φρουρό και το μνήμιο που φτιάχτηκε για τα "πεσόντα" αεροπλάνα!!!!^%^
- Συνημμένα
-
- DSC00926.jpg (52.56 KiB) Προβλήθηκε 50 φορές
-
- DSC00920.jpg (73.24 KiB) Προβλήθηκε 50 φορές
-
- DSC00917.jpg (84.2 KiB) Προβλήθηκε 50 φορές
-
- DSC00890.jpg (50.32 KiB) Προβλήθηκε 50 φορές
Απάντηση: Πτητική παρουσίαση της Wilga 2000
ακόμα λίγες φωτό με εμένα και το αερόπλοιο!!!!!!
- Συνημμένα
-
- DSC00957.jpg (69.91 KiB) Προβλήθηκε 50 φορές
-
- DSC00955.jpg (67.92 KiB) Προβλήθηκε 50 φορές
-
- DSC00950.jpg (63.68 KiB) Προβλήθηκε 50 φορές
-
- DSC00931.jpg (71.17 KiB) Προβλήθηκε 50 φορές
-
- DSC00930.jpg (65.5 KiB) Προβλήθηκε 50 φορές
Απάντηση: Πτητική παρουσίαση της Wilga 2000
συνεχίζουμε λοιπόν με φωτό από το μνημίο αγάπης στα "πεσόντα" αεροπλάνα και το μνήμιο του "άγνωστου σκύλου" φύλακα των πετουμένων!!!!!!!!!
- Συνημμένα
-
- DSC00965.jpg (85.53 KiB) Προβλήθηκε 50 φορές
-
- DSC00964.jpg (77.27 KiB) Προβλήθηκε 50 φορές
-
- DSC00962.jpg (79.27 KiB) Προβλήθηκε 50 φορές
-
- DSC00961.jpg (71.39 KiB) Προβλήθηκε 50 φορές
-
- DSC00960.jpg (75.58 KiB) Προβλήθηκε 50 φορές
Απάντηση: Πτητική παρουσίαση της Wilga 2000
Το αερόπλοιο και η δημιουργός των μνημίων με αυτό!!!!!
- Συνημμένα
-
- DSC00977.jpg (68.12 KiB) Προβλήθηκε 50 φορές
-
- DSC00974.jpg (72.97 KiB) Προβλήθηκε 50 φορές
-
- DSC00972.jpg (49.16 KiB) Προβλήθηκε 50 φορές
-
- DSC00969.jpg (49.2 KiB) Προβλήθηκε 50 φορές
-
- DSC00968.jpg (30.04 KiB) Προβλήθηκε 50 φορές
Απάντηση: Πτητική παρουσίαση της Wilga 2000
Και οι τελευταίες
- Συνημμένα
-
- DSC00980.jpg (98.92 KiB) Προβλήθηκε 50 φορές
-
- DSC00979.jpg (70.57 KiB) Προβλήθηκε 50 φορές
Απάντηση: Πτητική παρουσίαση της Wilga 2000
Προς γνώση αυτών που έχουν θα ήθελα να επισημάνω τα εξείς κατασκευαστικά χαρακτηριστικά που έκανα απάνω σε αυτό του πραγματικά αξιόπιστο αεροπλάνο που θα το πρότεινα και σαν πρώτο χαμηλού κόστους εκπεδευτικό (προς Θεού μην προσπαθήσετε όσοι μαθαίνετε να πετάξετε με τους πλωτήρες σαν μέσω, γιατί οι παγίδες είναι αρκετές στην προσγείωση!!!! Εγώ θα πρότεινα να ξεκινήσετε με τις ρόδες γιατί σίγουρα θα σας "βγεί άσχημα" στη προσγέιωση όπως όλα τα υδροπλάνα αν δεν γνωρίζετε καλά και έχετε "γλυκές" και "στολαρισμένες" προσγειώσεις).
Κατασκευαστικά χαρακτηριστικά που χρησιμοποίηθηκαν ήταν "καμπανούλα" 1200 kv με τρίφυλλι "μαμά" προπέλα 8Χ6. Μπαταρία που χρησιμοποιήθηκε ήταν 2200mah lipo 3s και δυνατότητα ευθείας οριζοντίας πτήσεις στο 1/3 του γκαζιού με χρονική συνολική διάρκεια πτήσεις πάνω από 20 λεπτά (εδώ θέλω να επισημάνω ότι έγιναν 10λεπτες πτήσεις για να μην ανεβάσει θερμοκρασία το μοτέρ και τα ηλεκτρονικά, αλλά τελικά για τους άπιστους εγώ θα πώ ότι γίνετε και να μην προτρέχουν αφού δεν χρειάσθηκα επαναφόρτιση!!!! και μετρήθηκε με χρονόμετρο η συνολική πτήση). Το βάρος του μοντέλου δεν ήταν υπερβολικό, αντίθετα παρόλο την υπερμεγέθη μπαταρία του ήταν πολύ ελαφρύ. Τώρα οι ενισχύσεις που έγιναν στην κατασκευή του αερόπλοιου ήταν μια καρμπονόντιζα 30cm στα φτερά για μεγαλύτερη ενίσχυση και δύο συρμάτινες αντιρίδες στους πλωτήρες (από είδη αλίειας) και τίποτα άλλο. Οσο για τα λαστιχαρίσματα που άκουσα για τις ντίζες εγώ θα πρότεινα μικρότερες κινήσεις στα πηδάλια βάζωντας στις πιο έξω τρύπες στις λογουδέρες χωρίς να χρειάζονται ξυλάκια ή καρμπονάκια.
Επίσης θα πώ ότι αν εκεί που υπάρχει μικρού πάχους υλικό στην σύνδεση των σταθερών μερών με τα κινητά τα "φαλτσετάρετε" τα πήδάλια γίνονται "βούτυρό" και δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα. Ελπίζω να βοήθησα και εύχομαι και στους επόμενους που θα το αποκτήσουν ΚΑΛΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΛΥΚΕΣ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΕΙΣ και γενικότερα σε όλους, έχοντες ή μη κατέχωντες κοινούς φίλους (λόγω χόμπυ), δηλαδή σε όλους. Σε λίγο θα αναρτήσω και τα βίντεο που ελπίζω με υπομονή να περιμένετε αφού θα πρέπει να με συγχωρέσετε ακόμα ψάχνομαι.
+(*)+(*)+(*)
Κατασκευαστικά χαρακτηριστικά που χρησιμοποίηθηκαν ήταν "καμπανούλα" 1200 kv με τρίφυλλι "μαμά" προπέλα 8Χ6. Μπαταρία που χρησιμοποιήθηκε ήταν 2200mah lipo 3s και δυνατότητα ευθείας οριζοντίας πτήσεις στο 1/3 του γκαζιού με χρονική συνολική διάρκεια πτήσεις πάνω από 20 λεπτά (εδώ θέλω να επισημάνω ότι έγιναν 10λεπτες πτήσεις για να μην ανεβάσει θερμοκρασία το μοτέρ και τα ηλεκτρονικά, αλλά τελικά για τους άπιστους εγώ θα πώ ότι γίνετε και να μην προτρέχουν αφού δεν χρειάσθηκα επαναφόρτιση!!!! και μετρήθηκε με χρονόμετρο η συνολική πτήση). Το βάρος του μοντέλου δεν ήταν υπερβολικό, αντίθετα παρόλο την υπερμεγέθη μπαταρία του ήταν πολύ ελαφρύ. Τώρα οι ενισχύσεις που έγιναν στην κατασκευή του αερόπλοιου ήταν μια καρμπονόντιζα 30cm στα φτερά για μεγαλύτερη ενίσχυση και δύο συρμάτινες αντιρίδες στους πλωτήρες (από είδη αλίειας) και τίποτα άλλο. Οσο για τα λαστιχαρίσματα που άκουσα για τις ντίζες εγώ θα πρότεινα μικρότερες κινήσεις στα πηδάλια βάζωντας στις πιο έξω τρύπες στις λογουδέρες χωρίς να χρειάζονται ξυλάκια ή καρμπονάκια.
Επίσης θα πώ ότι αν εκεί που υπάρχει μικρού πάχους υλικό στην σύνδεση των σταθερών μερών με τα κινητά τα "φαλτσετάρετε" τα πήδάλια γίνονται "βούτυρό" και δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα. Ελπίζω να βοήθησα και εύχομαι και στους επόμενους που θα το αποκτήσουν ΚΑΛΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΛΥΚΕΣ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΕΙΣ και γενικότερα σε όλους, έχοντες ή μη κατέχωντες κοινούς φίλους (λόγω χόμπυ), δηλαδή σε όλους. Σε λίγο θα αναρτήσω και τα βίντεο που ελπίζω με υπομονή να περιμένετε αφού θα πρέπει να με συγχωρέσετε ακόμα ψάχνομαι.
+(*)+(*)+(*)
Απάντηση: Πτητική παρουσίαση της Wilga 2000
Επίσης ξέχασα να πώ ότι εγώ χρησιμοποιήσα δύο σέρβο στα ailerons για να τα κάνω και flaps αν και τελικά δεν χρειάσθηκε να τα χρησιμοποιήσω στη προσγείωση αφού έρχετε πάρα πολύ αργά για προσθαλάσσωση.
Απάντηση: Πτητική παρουσίαση της Wilga 2000
Να και το δεύτερο
http://www.youtube.com/watch?v=aGERZiv7Pks
επίσης θα προσθέσω ότι έβαλα μιά ροδελίτσα για περισσότερο down thrust και ζύγισα στο 1/4 της χορδής.
Ελπίζω να το απολαύσατε όπως και εγώ
+(*)+(*)+(*)
http://www.youtube.com/watch?v=aGERZiv7Pks
επίσης θα προσθέσω ότι έβαλα μιά ροδελίτσα για περισσότερο down thrust και ζύγισα στο 1/4 της χορδής.
Ελπίζω να το απολαύσατε όπως και εγώ
+(*)+(*)+(*)
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: Πτητική παρουσίαση της Wilga 2000
Μαριε , δεν παιζει ρολο σε πια τρυπα θα συνδεσεις τις ντιζες (για τα λαστιχαρισματα που αναφερεις) . Και΄γω στη δικια μου στις εξω τρυπες τα εχω συνδεσει , αλλα και παλι οι ντιζες λυγιζουν . Αυτο οφειλεται στην αντισταση που συναντουν οι ντιζες στο σημειο που παιρνουν απο την ατρακτο (απο μεσα προς τα εξω) και αυτο γιατι μεσα στο κιτ δεν εχει σωληνακι για το σημειο αυτο . Και με την τοποθετηση ενος σωληνα στο σημειο επαφης ντιζας-ατρακτου το φαινομενο πιστευω οτι διορθωνεται . Αν διαβασες στο σχετικο θεμα που γραφω για την Wilga που φτιαχνω εγω και ο Σωκρατης (socratesb) που το κοιταξε στη δικια του Wilga , αναφερει οτι το λυγισμα το κανει , χωρις ομως οπως μας εγραψε να του εχει δημιουργησει ποτε προβλημα σε πτηση . Απλως καλο ειναι να διορθωθει για να μην χανεται μερος της δυναμης που ασκειται απο τα σερβο . Σου ευχομαι να ειναι καλοριζικη και καλοπαιχτη και να την ευχαριστηθεις . Σε λιγες μερες θα κανω και'γω την πρωτη πτηση με την δικια μου (στη στεργια ομως), γιατι βαρεθηκα να περιμενω για να βρω καποιον να με βοηθησει στις πρωτες πτησεις . Απλα θα ξεκινησω μονος μου !!!! ^%^^%^^%^