wilga 2000
Απάντηση: wilga 2000
Εγινε...θα κοιταξω να δω αν υπαρχει κανεις κοντα μου για τα πρωτα βηματα!!
Απάντηση: wilga 2000
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΩΡΑΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΚΑΝΕΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ! ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ WILGA!
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: wilga 2000
να το κάνεις Γιάννη .............αλλα να γράφεις με πεζά (μικρά)γράμματα
Απάντηση: wilga 2000
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑να το κάνεις Γιάννη .............αλλα να γράφεις με πεζά (μικρά)γράμματα
Συγνώμη απλώς είχα το μυαλό μου στο wilga και δεν συνηδητοπείησα ότι είχα ανοιχτό το CAPS LOCK!!!Με μικρά γράφω και εγώ!
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: wilga 2000
JohnGreek έγραψε: ↑ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΩΡΑΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΚΑΝΕΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ! ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ WILGA!
Γιαννη , καλως ηρθες στην παρεα του PETAME ...... Ξεκινα με το καλο την κατασκευη της Wilga σου και για οτι βοηθεια χρειαστεις θα ειμαστε εδω ....
Δεν ξερω τι εμπειρια εχεις , αλλα καλο θα ηταν να ξεκινησεις με εναν simulator για να μαθεις τα βασικα με τις κινησεις και την τ/κ και παραλληλα στηνεις και τη Wilga . Καλο θα ειναι στην αρχη και στις πρωτες πτησεις να βρεις μοντελιστες στην περιοχη σου η' καπου αλλου να σε βοηθησουν ..... ειναι δυσκολο να ξεκινησεις μονος σου ... το ποιο πιθανο ειναι να απογοητευτεις και να τα παρατησεις ... χρειαζεται υπομονη .... και διαβασμα .... _Β_Ο
Απάντηση: wilga 2000
Εννοίτε πως έχω ξεκινήσει εδώ και πολύ καιρό simulator και έχω πετάξει και κανονικά! Έχω και ένα παιδί που ασχολείται 2 χρόνια με αυτά και με βοηθάει άρα πιστεύω πως θα κάνω καλή αρχή!!
Απάντηση: wilga 2000
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Παιδιά γεία σας ξανά.
Θα ήθελα να σας επιστήσω την προσοχή, για αυτούς που είναι κάτοχοι
αυτού του πραγματικά καλοσχεδιασμένου αεροπλάνου.
Χθες συνδιάζοντας το μπάνιο στη θάλλασα με την πτήση αντιμετώπισα το
ακόλουθο μικρό πρόβλημα που όμως αν δεν είχαν γίνει τα συνηθισμένα
Pre flight checks (Ελεγχοι πριν την πραγματοποιήση πτήσεως) θα είχαν
οδυνηρά αποτελέσματα του φαινομένου "......αμαν "έφαγα" παρεμβολή..."
Για να συγκεκριμενοποιήσω, κατά τον έλεγχο ξεβιδώματος της πτέρυγας
αντιλήφθηκα ότι το ένα από τα πλαστικά πιν που "φυτεύωνται" στην άτρακτο είχε ξεκολλήσει και το φτερό ενώ φαινομενικά φαινόταν στέραιο στην πραγματικότητα δεν ήταν, με αποτέλεσμα κάποια ανυποψίαστη στιγμή να "ξεκαβαλήσει" και να αλλάξει η γεωμετρία της αεροδυναμικής και το αεροπλάνο να μπεί σε μη ελεγχόμενη τάση περιδίνησης ενώ φαινομενικά ήταν "όλα καλά" οπτικά σαν να ήταν παρεμβολή!!!!!!!!
Συμβουλή λοιπόν "προς ναυτιλομένους" να τσεκάρουν όλα τα πλαστικά μέρη
που έχουν μπει και κολληθεί από το εργοστάσιο γιατί ΞΕΚΟΛΛΑΝΕ!!!!!
Επίσης συμβουλή δική μου που οι νεώτεροι και ιδιαίτερα αυτοί που δεν έχουν
κάποια βοήθεια από κάποιον έμπειρο για να τους βοηθήσει και να τους
προστατέψει από τις κακοτοπιές είναι να τσεκάρουν τις ντίζες πάντοτε πριν
από μία πτήση και να ελέγχουν τις κινήσεις των πηδαλίων όσο βαρετό και
αν φαίνετε κάθε φορά πριν από μία πτήση.
Ελπίζω να μπόρεσα να σας προστατέψω και να σας βοήθησα.
Μάριος Παπαδόπουλος
+(*)+(*)+(*)
Παιδιά γεία σας ξανά.
Θα ήθελα να σας επιστήσω την προσοχή, για αυτούς που είναι κάτοχοι
αυτού του πραγματικά καλοσχεδιασμένου αεροπλάνου.
Χθες συνδιάζοντας το μπάνιο στη θάλλασα με την πτήση αντιμετώπισα το
ακόλουθο μικρό πρόβλημα που όμως αν δεν είχαν γίνει τα συνηθισμένα
Pre flight checks (Ελεγχοι πριν την πραγματοποιήση πτήσεως) θα είχαν
οδυνηρά αποτελέσματα του φαινομένου "......αμαν "έφαγα" παρεμβολή..."
Για να συγκεκριμενοποιήσω, κατά τον έλεγχο ξεβιδώματος της πτέρυγας
αντιλήφθηκα ότι το ένα από τα πλαστικά πιν που "φυτεύωνται" στην άτρακτο είχε ξεκολλήσει και το φτερό ενώ φαινομενικά φαινόταν στέραιο στην πραγματικότητα δεν ήταν, με αποτέλεσμα κάποια ανυποψίαστη στιγμή να "ξεκαβαλήσει" και να αλλάξει η γεωμετρία της αεροδυναμικής και το αεροπλάνο να μπεί σε μη ελεγχόμενη τάση περιδίνησης ενώ φαινομενικά ήταν "όλα καλά" οπτικά σαν να ήταν παρεμβολή!!!!!!!!
Συμβουλή λοιπόν "προς ναυτιλομένους" να τσεκάρουν όλα τα πλαστικά μέρη
που έχουν μπει και κολληθεί από το εργοστάσιο γιατί ΞΕΚΟΛΛΑΝΕ!!!!!
Επίσης συμβουλή δική μου που οι νεώτεροι και ιδιαίτερα αυτοί που δεν έχουν
κάποια βοήθεια από κάποιον έμπειρο για να τους βοηθήσει και να τους
προστατέψει από τις κακοτοπιές είναι να τσεκάρουν τις ντίζες πάντοτε πριν
από μία πτήση και να ελέγχουν τις κινήσεις των πηδαλίων όσο βαρετό και
αν φαίνετε κάθε φορά πριν από μία πτήση.
Ελπίζω να μπόρεσα να σας προστατέψω και να σας βοήθησα.
Μάριος Παπαδόπουλος
+(*)+(*)+(*)
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: wilga 2000
Να συμφωνησω και'γω με τον Μαριο στο κομματι ''κολλα απο το εργοστασιο'' ..... οντως οπου εχει κολλα σε πλαστικα μερη θελει ενισχυση και κολλημα με εποξικη , ειδικα στο σημειο που αναφερει ο Μαριος , εκει που φυτευονται τα φτερα στην ατρακτο (κολλημα των πλαστικων που ειναι στα φτερα και κολλημα των πλαστικων που ειναι πανω στην ατρακτο με εποξικη) .....
Απο δικη μου κακη εμπειρια να τονισω οτι κολλημα θελει και το Firewall , γιατι και εκει η εργοστασιακη κολλα ειναι .... `M` .
Απο δικη μου κακη εμπειρια να τονισω οτι κολλημα θελει και το Firewall , γιατι και εκει η εργοστασιακη κολλα ειναι .... `M` .
Απάντηση: wilga 2000
Καλά θα είναι επίσης να μπει και εποξική και στις λαγουδέρες που είναι βιδωτές
αλλά και στο οριζόντιο σταθερό που έχει βίδες.
Δυστυχώς ο Κινέζος χρησιμοποιεί κόλλα σαν αυτή που την χρησιμοποιούμε και
εμείς όταν θέλουμε να "γράψουμε" κάποιον.
Κατά την δική μου άποψη είναι κρίμα γιατί το αεροπλάνο "σπάει κόκκαλα" σχεδιαστικά.
+(*)+(*)+(*)
αλλά και στο οριζόντιο σταθερό που έχει βίδες.
Δυστυχώς ο Κινέζος χρησιμοποιεί κόλλα σαν αυτή που την χρησιμοποιούμε και
εμείς όταν θέλουμε να "γράψουμε" κάποιον.
Κατά την δική μου άποψη είναι κρίμα γιατί το αεροπλάνο "σπάει κόκκαλα" σχεδιαστικά.
+(*)+(*)+(*)
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: wilga 2000
Ενα μικρο βιντεακι απο τη Wilga .... κανοντας τα πρωτα Loop ....
http://www.youtube.com/watch?v=hnViFe9Et2U
http://www.youtube.com/watch?v=hnViFe9Et2U
Απάντηση: wilga 2000
Αντε, άντε και άλλα τέτοια βιντέακια με όμορφες πτήσεις
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: wilga 2000
Αρχισανε τα οργανα ....... Χθες κατα τη διαρκεια μιας απο τις πτησεις με τη Βιλγκα , παρουσιασε το εξης φαινομενο ....... ενω ολα πηγαιναν μια χαρα , ξαφνικα η Βιλγκα αρχισε να συμπεριφερεται σαν πραγματικο θηλυκο , αλοπροσαλλα ..... δεξιους κλειστους κυκλους (πολυ κλειστους ομως) και στροβιλισμους ανεξηγητους ...... τερμα αριστερα το στικ των aileron στην τ/κ για να μπορεσω να το κρατησω πανω και να μην φυτευτει στο χωμα ...... με τα πολλα ..... οσο ξαφνικα ξεκινησε τα δικα της , τοσο ξαφνικα τα σταματησε , ολα καλα , σαν να μην εγινε ποτε . Αμεσως την προσγειωνω για να κανω ελεγχο ..... ολα καλα , ολα δουλευαν κανονικα ...... ξανακανω απογειωση (τι το θελα wΚαι αφου τωρα ολα δουλευουν τελεια ..... εγω τι να τσεκαρω οοοοοεεεεεεωωωω ......
Απάντηση: wilga 2000
Αλλαξε δέκτη επειγόντος. Μάλλον τα έχει "πάιξει".
Κάνε το εξης. Δέσε το αεροπλάνο ωστε να μην μπορεί να πάει πουθενά.
Μετά με κλειστή την κεραία και ενώ έχεις βάλει κάποιον που να είναι στο αεροπλάνο
και να σου λέει ότι κινούνται τα σέρβο κανονικά (θα τα κουνάς όλα) άρχισε να απομακρύνεσε
κάποια στιγμή νομίζω ότι θα παρουσιαστεί το πρόβλημα όταν θα είσαι σε απόσταση περ'ιπου στα 30 μέτρα.
Αν είναι αυτό έχεις μειωμένη εμβέλεια του δέκτη που θα πρέπει να αλλαχθεί.
Κάνε το εξης. Δέσε το αεροπλάνο ωστε να μην μπορεί να πάει πουθενά.
Μετά με κλειστή την κεραία και ενώ έχεις βάλει κάποιον που να είναι στο αεροπλάνο
και να σου λέει ότι κινούνται τα σέρβο κανονικά (θα τα κουνάς όλα) άρχισε να απομακρύνεσε
κάποια στιγμή νομίζω ότι θα παρουσιαστεί το πρόβλημα όταν θα είσαι σε απόσταση περ'ιπου στα 30 μέτρα.
Αν είναι αυτό έχεις μειωμένη εμβέλεια του δέκτη που θα πρέπει να αλλαχθεί.
Απάντηση: wilga 2000
Μήπως το servo σου έχει πρόβλημα?
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: wilga 2000
Μαριε , και τις δυο φορες που εκανε αυτα τα περιεργα , την ειχα πολυ κοντα μου , στα 20 - 30 μετρα , ισως να λεω και πολλα ..... θα δοκιμασω με την αλλη τ/κ που εχω , θα της βαλω ενα δεκτη και θα δοκιμασω .... και το ρευμα στην τ/κ ηταν οκ παντως ..... απο 6,2V ηταν στα 5,8V .... το manual λεει να αλλαζουμε μπαταριες οταν πεσει στα 4,4V ..... Βεβαια ποτε δεν το αφηνω να παει τοσο χαμηλα , για λογους ασφαλειας παντα ......