Ρύθμιση κινητηρα

yankos
Δημοσιεύσεις: 635
Εγγραφή: Δευ Μάιος 19, 2008 3:59 pm

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσίευση από yankos »

Τη βελόνα τη γυρίζεις αργά έτσι; Όχι μπαπ μισή στροφή!
Τη χαμηλή δεν την έχεις πειράξει ποτέ;
Dimitris08
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: Τετ Οκτ 12, 2011 9:03 pm

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσίευση από Dimitris08 »

Ναι αργά, σιγα σιγα. Όχι την εχω πειράξει τη μικρη.
Dimitris08
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: Τετ Οκτ 12, 2011 9:03 pm

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσίευση από Dimitris08 »

Καποια προταση;
yankos
Δημοσιεύσεις: 635
Εγγραφή: Δευ Μάιος 19, 2008 3:59 pm

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσίευση από yankos »

Μήπως η ψηλή σου είναι ανοιχτή 5-6 στροφές λόγω στρωσίματος και εσύ πας να ρυθμίσεις λίγο λίγο και δε βλέπεις αποτέλεσμα;
Δλδ ξεκινάς ανοιχτός 5 στροφές και είναι μπουκωμένο.
Κλείνεις 1 στροφή και βλέπεις φυσικά ότι ακόμα είναι μπουκωμένο!

Όταν δουλεύει "φτύνει" πολύ καύσιμο από την εξάτμιση;
Αν ας πούμε για να δουλέψει καλά θέλει να είναι ανοιχτό στη 1.5 στροφή (ένα παράδειγμα λέω) τότε μπορεί να θέλει μετά το στρώσιμο να κλείσεις 3.5 στροφές. Αλλά μέχρι να φτάσω εκεί κλείνω λίγο λίγο, μην το στεγνώσω πολύ το μοτέρ. Έχεις βρει το σημείο που είναι το πικ των στροφών; Εκεί ξεμπουκώνει.
Τότε άνοιξε 3-4 κλικ να έχει καλή λίπανση.
Dimitris08
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: Τετ Οκτ 12, 2011 9:03 pm

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσίευση από Dimitris08 »

Τελικα yanko, ηταν πολυ μπουκωμενο. Εκλεισα τις βελονες και εστρωσε.

Ευχαριστω.
μανος
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 3:28 pm

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσίευση από μανος »

καλημερα σε ολους,μετα απο πολλες μαχες με τον εαυτο μου τελικα δεν αντεξα και εμπλεξα και εγω με το πρωτο θερμικο(μεταχειρισμενο).οσο και ν α μην ηθελα να ξεκινησω με ρυθμισεις πιστευω ειναι αναποφευκτο διοτι στην πρωτη πτηση μου εσβησε στον αερα,δευτερη στη τροχοδρομηση αποτην μεση του γκαζιου παω να δωσω full να σηκωθω και αυτο δουλεψε σαν μπουκωμενο.οποτε διαβασμα και ταρατσα για ρυθμισεις.η μηχανουλα ειναι μια asp52.πειραζοντας ΜΟΝΟ τηνμια βελονα καταλαβα και βρηκα επιτελους τι εννοειται και που το μοτερ σφυριζει,ανοιγοντας το και δυο κλικ απο εκει πιστευω ειμαι μια χαρα.τελειο ρελαντι,λιγο ντουμανι απο την εξατμιση κανω και τα σχετικα τσεκ(10sec ρελαντι και ανοιγμα,ουτε μπουκομα ουτε σβησιμο το γκαζακι γραμμηκοτατο.μετα μυτη πανω κομπλε, μυτη κατω και.....ανεβαζει στροφες μονο του και μετα σβηνει!τσουφ!πολλες δοκιμες με ιδιο αποτελεσμα και παντα με την μυτη κατω μετα απο πεντε sec.εχω την εντυπωση οτι δεν φταιει καποια ρυθμιση ,βεβαια θα μου πειτε και εσεις που τα ξερετε, ριχνοντας την μουρη κατω πιστευω οτι απο καπου μπανει αερας μιας και εχω την υποψια οτι ειδα φυσαλιδες στο σωληνακι τροφοδοσιας.λοιπον κυριοι τι λετε πως θα φτιαχτει ο ασθενεις?απο που να ξεκινησω?ευχαριστω πολυ!
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσίευση από Mogolos »

το πιο πιθανό ειναι να μην "γυριζει" ο βοσκός σου, οπότε βαζοντας μουρη κάτω...
...απλά μενει από καυσιμο και σβήνει
w1ndsurfer
Δημοσιεύσεις: 428
Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσίευση από w1ndsurfer »

Συμφωνώ με τον Γιάννη, αυτό που κάνεις δεν θα συμβεί ποτέ στην πτήση διότι όταν πέφτει το μοντέλο με την μύτη κάτω η αδράνεια οδηγεί το καύσιμο στο πίσω μέρος που είναι ο βοσκός.

Όταν το κρατάς στο έδαφος με την μύτη κάτω δεν υπάρχει αδράνεια, το καύσιμο πέφτει εμπρός και ο βοσκός μένει στον αέρα

Αρα μην ανησυχείς, κάνε μια τελική ρύθμιση στο μοντελοδρόμιο και πέτα το
μανος
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 3:28 pm

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσίευση από μανος »

w1ndsurfer έγραψε: Συμφωνώ με τον Γιάννη, αυτό που κάνεις δεν θα συμβεί ποτέ στην πτήση διότι όταν πέφτει το μοντέλο με την μύτη κάτω η αδράνεια οδηγεί το καύσιμο στο πίσω μέρος που είναι ο βοσκός.

Όταν το κρατάς στο έδαφος με την μύτη κάτω δεν υπάρχει αδράνεια, το καύσιμο πέφτει εμπρός και ο βοσκός μένει στον αέρα

Αρα μην ανησυχείς, κάνε μια τελική ρύθμιση στο μοντελοδρόμιο και πέτα το
μακαρι βρε παιδια να ειναι κατι τετοιο,η αληθεια ειναι οτι χαρηκα με τις απαντησεις σας γιατι εγω περιμενα να μου πειτε για τυχον αερα.(βγαζε σωληνακια,βγαζε ντεποζιτα ^%^,ψαξε,κτλ).για να δουμε το σ/κ που θα μας ερθει θα γινει το τσεκ.σας ευχαριστω για την βοηθεια.
nasa
Δημοσιεύσεις: 1052
Εγγραφή: Κυρ Απρ 11, 2010 9:17 am
Τοποθεσία: Marathonas

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσίευση από nasa »

...με το ντεπόζιτο σε όρθια θέση ο βοσκός πρέπει να απέχει ~1-1.5cm απο τον πάτο για να μπορεί να κινείται ελεύθερα (σαν καμπάνα)... οπότε μάλλον θα πρέπει να βγάλεις το ντεπόζιτο κ' να ρυθμίσεις το μήκος της γραμμής του βοσκού ανάλογα...!!!
η ταν, η, τα πετάν...
μανος
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 3:28 pm

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσίευση από μανος »

nasa έγραψε: ...με το ντεπόζιτο σε όρθια θέση ο βοσκός πρέπει να απέχει ~1-1.5cm απο τον πάτο για να μπορεί να κινείται ελεύθερα (σαν καμπάνα)... οπότε μάλλον θα πρέπει να βγάλεις το ντεπόζιτο κ' να ρυθμίσεις το μήκος της γραμμής του βοσκού ανάλογα...!!!

o.k νικο θα το τσεκαρω,ευχαριστω.το ντεποζιτο βγαινει ευκολα η πρεπει να ξηλωσω το μοτερ πρωτα:-\.
orck
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 06, 2011 10:31 am

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσίευση από orck »

nasa έγραψε: ...με το ντεπόζιτο σε όρθια θέση ο βοσκός πρέπει να απέχει ~1-1.5cm απο τον πάτο για να μπορεί να κινείται ελεύθερα (σαν καμπάνα)... οπότε μάλλον θα πρέπει να βγάλεις το ντεπόζιτο κ' να ρυθμίσεις το μήκος της γραμμής του βοσκού ανάλογα...!!!


Πολυ δεν ειναι τα 1-1,5 εκατοστα; Στο δικο μου θερμικο το εχω βαλει πολυ πιο κοντα στον πατο.
nasa
Δημοσιεύσεις: 1052
Εγγραφή: Κυρ Απρ 11, 2010 9:17 am
Τοποθεσία: Marathonas

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσίευση από nasa »

@ φίλο 'orck' :...όχι ...1-1.5cm απο τον πάτο (όταν το ντεπόζιτο είναι σε όρθια θέση) δεν είναι πολύ, εξάλλου ο βοσκός πρέπει να κινείται ελεύθερα (ούτως η άλλως σε μια πτήση δεν καις τόσο καύσιμο που η πλήρωση να φτάσει στο τέλος της) ... αυτό που σχεδόν εφάπτεται στον πάτο είναι ο 2ος βοσκός γεμίσματος κ' αδειάσματος του ντεπόζιτου με καύσιμο (για εκείνους που χρησιμοποιούν 'τρισωλήνιο' σύστημα)...

@ φίλο 'μάνος' : ...απο την μηχανή θα αποσυνδέσεις μόνο τα όποια σωληνάκια (τροφοδοσίας, πίεσης, πλήρωσης) ... το ντεπόζιτο θα το βγάλεις μέσα απο το σώμα (fuselage) του σκάφους ... αλήθεια για ποιό σκάφος πρόκειται..?

Υ.Σ.: καλό είναι για την τροφοδοσία του καρμπυρατέρ να τοποθετούνται μέσα στο ντεπόζιτο βοσκοί με ενσωματωμένο φίλτρο όπως π.χ. http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXXF26
αυτό της osmax, η , το αντίστοιχο της Hirobo... τέτοια φίλτρα βρίσκουμε εύκολα στα Ελληνικά καταστήματα...
η ταν, η, τα πετάν...
bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 721
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσίευση από bladeskiller »

Αν η μηχανή δουλεύει σωστά, με το αεροπλάνο σε οριζόντια θέση είτε ίσια είτε ανάποδα είτε πλάγια καθώς επίσης και με τη μύτη προς τα πάνω, δεν υπάρχει πρόβλημα. Το ότι ανεβάζει στιγμιαία στροφές πριν σβήσει όταν κοιτάει η μύτη κάτω είναι απολύτως φυσιολογικό και παρατηρρείται πιο έντονα όσο το τεπόζιτο αδειάζει. Ο βοσκός τοποθετείται με ένα διάκενο γύρω στα 10 χιλιοστά από τον πίσω πάτο του τεπόζιτου ,για να μπορεί να κινείται ελεύθερα χωρίς να βρίσκει αλλά ταυτόχρονα να μπορεί να τραβήξει καύσιμο σε άνοδο ακόμα κι όταν το τεπόζιτο είναι σχεδόν άδειο και το καύσιμο μαζεύεται πίσω. Ο βοσκός, στα αεροπλανικά τουλάχιστον τεπόζιτα, δεν έχει τη δυνατότητα να γυρίσει προς τα εμπρός όταν το αεροπλάνο κοιτάει προς τα κάτω και δεν θα έπρεπε άλλωστε γιατί τότε θα υπήρχε ο κίνδυνος να φρακάρει διπλωμένος και στην άνοδο να μείνει η μηχανή από καύσιμο.
Αυτό σημαίνει πως ,όταν κρατάει κανείς το αεροπλάνο με τη μύτη κάτω, ο βοσκός μένει στον αέρα αφού το καύσιμο ,ειδικά αν το τεπόζιτο δεν είναι τελείως γεμάτο ,μαζεύεται μπροστά. Είναι λογικό λοιπόν πως η μηχανή θα ανεβάσει στιγμιαία στροφές καθώς το μίγμα γίνεται φτωχότερο και μετά θα σβήσει από έλλειψη καυσίμου.
Σε συνθήκες πτήσης αυτό δεν θα συμβεί ακόμη και σε καθοδική πορεία για τους εξής λόγους. Καταρχήν η κλίση του αεροπλάνου προς τα κάτω ,στις περισσότερες περιπτώσεις, δεν είναι τέτοια ,που να μαζευτεί το κάυσιμο μπροστά σε τέτοιο βαθμό ώστε να μείνει ο βοσκός στον αέρα εκτός κι αν το τεπόζιτο είναι σχεδόν άδειο. Σε περίπτωση τώρα κάθετης εφόρμησης με φουλ κινητήρα, το καύσιμο δέχεται επιτάχυνση με φορά που το σπρώχνει προς τα πίσω οπότε ο βοσκός δεν ξεμένει. Για να ξεμείνει θα πρέπει το αεροπλάνο να πιάσει την οριακή ταχύτητα αλλά στην πράξη αυτό δεν πρόκειται να συμβεί γιατί πολύ πριν πιάσει το αεροπλάνο την οριακή ταχύτητα, εφορμώντας με πλήρη στοιχεία ,θα έχει ανοίξει κρατήρα στο έδαφος :D:D. Αν παλι η εφόρμηση γίνει με ραλαντί τότε, υπάρχει το ενδεχόμενο η οριακή ταχύτητα να έρθει γρήγορα, ειδικά σε αεροπλάνο με μεγάλη οπισθέλκουσα ,αλλά με το ραλαντί ακόμη κι αν μείνει ο βοσκός στον αέρα ,το καύσιμο που υπάρχει ακόμη στα σωληνάκια αρκεί για την τροφοδοσία του κινητήρα για πολλά δευτερόλεπτα. Πολύ περισσότερα απότι θα κρατήσει η κάθετη εφόρμηση εκτός κι αν κάποιος έχει σκοπό να βρει πετρέλαιο. Σε μια τέτοια περίπτωση ,καλό είναι, το άνοιγμα του γκαζιού κατά την έξοδο της βουτιάς ,να γίνει προοδευτικά για να αποροφηθεί τυχόν φυσαλίδα.





Φιλικά Κώστας.
μανος
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 3:28 pm

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσίευση από μανος »

@ φίλο 'μάνος' : ...απο την μηχανή θα αποσυνδέσεις μόνο τα όποια σωληνάκια (τροφοδοσίας, πίεσης, πλήρωσης) ... το ντεπόζιτο θα το βγάλεις μέσα απο το σώμα (fuselage) του σκάφους ... αλήθεια για ποιό σκάφος πρόκειται..?εχεις δικιο,μιας και ειναι το πρωτο θερμικο και μπαλσινο ακολουθησα και εγω την πεπατημενη οποτε το σκαφακι...calmato sport 40.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανολογικά - Εργαλεία - Καύσιμα”