Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Απάντηση
ΑνδρεαςΛ
Δημοσιεύσεις: 696
Εγγραφή: Δευ Αύγ 16, 2010 10:44 am

Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσίευση από ΑνδρεαςΛ »

Τα μελτέμια μπήκαν για καλά και η μόνη διέξοδος για πτήσεις είναι οι πλαγιές. Η Windrider του Ming Lou, παρουσίασε το Swift 2.2m από EPO από τον Φεβρουάριο.

Πέρασε αρκετές φάσεις βελτιώσεων πριν βγει στην αγορά και φαίνεται να είναι ένα αρκετά ικανό ανεμόπτερο για τα λεφτά του ($120) χωρίς ηλεκτρονικά. Ενδεχομένως μια καλή επιλογή για ακροβατικά πέραν των δυνατοτήτων ενός EasyGlider.

Δεν μπορούμε να το συγκρίνουμε με ανεμόπτερα των 300-1000 ευρώ.

Φαίνεται ότι κάποιοι από εμάς το έχουν παραλάβει και πιστεύω ότι θα μπορούσαμε όλοι μας να μοιραστούμε την εμπειρία μας μέσα από αυτό το νήμα......

Τα περιεχόμενα του κουτιού και το εγχειρίδιο συναρμολόγησης....
Συνημμένα

[Η επέκταση pdf έχει απενεργοποιηθεί και δεν μπορεί πλέον να εμφανιστεί.]

Periexomena.jpg
Periexomena.jpg (88.31 KiB) Προβλήθηκε 138 φορές
ΑνδρεαςΛ
Δημοσιεύσεις: 696
Εγγραφή: Δευ Αύγ 16, 2010 10:44 am

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσίευση από ΑνδρεαςΛ »

Και ένα βίντεο με τις ικανότητες του στην πλαγιά......

http://www.youtube.com/watch?v=9IUr1luc9VE
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

πως πάει η κατασκευή Ανδρέα ??
ΑνδρεαςΛ
Δημοσιεύσεις: 696
Εγγραφή: Δευ Αύγ 16, 2010 10:44 am

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσίευση από ΑνδρεαςΛ »

Έχει παγώσει γιατί διαπίστωσα ότι δεν έχω servo.....

Τα 'δωσα όλα.....;D

Είπα να φτιάξω κανένα πολεμόπουλο....
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

ωχ!! πάρε να έχουμε εεεε!!!! να έχεις..............
ΑνδρεαςΛ
Δημοσιεύσεις: 696
Εγγραφή: Δευ Αύγ 16, 2010 10:44 am

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσίευση από ΑνδρεαςΛ »

Πρώτο βήμα είναι η τοποθέτηση των καρμπονόβεργων και προαιρετικά των αεροφρενων στα φτερά.


Το Swift έχει αρκετά μεγάλα ailerons αλλά αισθάνομαι ότι χρειάζονται είτε να ενισχυθούν με βέργα η να αντικατασταθούν με μπαλσινα.

Προς το παρών θα τα κόψω και θα τοποθετήσω μεντεσέδες για καλύτερη κίνηση.

Για σέρβο έχω Corona 929MG που και ταχύτητα έχουν και αρκετή ροπή για δυνατούς ανέμους και μεγάλες ταχύτητες.
Συνημμένα
DSCF0028.jpg
DSCF0028.jpg (83.8 KiB) Προβλήθηκε 138 φορές
DSCF0027.jpg
DSCF0027.jpg (86.5 KiB) Προβλήθηκε 138 φορές
King Kostas
Δημοσιεύσεις: 1361
Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσίευση από King Kostas »

ΑνδρεαςΛ έγραψε:
Προς το παρών θα τα κόψω και θα τοποθετήσω μεντεσέδες για καλύτερη κίνηση.


Αν σε παίρνει, βάλε balsa από τώρα. Το φτερό είναι πολύ στιβαρό και άκαμπτο και θα χάνεις πιστεύω από τα ailerons.
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Αν δεν βάλεις άμεσα μπάλσινα προτείνω να τα κόψεις ,να τα ντύσεις νηματοταινία για να γίνουν στιβαρά και με νηματοταινία πάλι να τα κολλήσεις Όχι μεντεσέ γιατί τότε κάνει πολύ περισσότερη κοιλιά ανάμεσα μόλις ζοριστεί στον αέρα Ακόμη είναι καλύτερα να μη υπάρχει κενό ανάμεσα στο φτερό και στο ailelon
ΑνδρεαςΛ
Δημοσιεύσεις: 696
Εγγραφή: Δευ Αύγ 16, 2010 10:44 am

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσίευση από ΑνδρεαςΛ »

Ευχαριστώ, Χρήσιμες συμβουλές.

Έχω παρατηρήσει ότι η κίνηση της επιφάνειας δεν είναι ομοιόμορφη σε όλο το μήκος επειδή στραβώνει το EPO κάτω από τον φόρτο της μηχανικής κίνησης. Όπως είναι τώρα, δεν υπάρχει αρκετή ευκαμψία κατά μήκος όλης της σύνδεσης.

Δύο οι επιλογές.

1. Μπάλσινα ailerons
2. Να γίνουν πιο στιβαρά τα υφιστάμενα (νηματοταινία, λάμα καρμπον)

Θα προχωρήσω με το 2 και αν έχει αποτέλεσμα καλώς. Μετά πάμε στο 1.
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Στο δικό μου θέλω να βάλω μπάλσινα Μόλις βρώ τον καλιτέχνη με την κορδέλα που θα μου τα κόψει θα κάνω και για εσένα Η διαφορά είναι αισθητή στο δικό μου fox απο του Σπύρου Τα δικά μου μπάλσινα και 5 cm μακρύτερα ,του Σπύρου με καρμπονόβεργα
ΑνδρεαςΛ
Δημοσιεύσεις: 696
Εγγραφή: Δευ Αύγ 16, 2010 10:44 am

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσίευση από ΑνδρεαςΛ »

Επόμενο βήμα η τοποθέτηση σερβό για ruder και elevator. Τα σέρβο τοποθετούνται σε ήδη διαμορφωμένες εσοχές για 9-13γρ σερβο. Χρησιμοποιώ τα Corona 929MG που έχουν αρκετή ροπή και επειδή τα καλώδια περνάνε μέσα από την άτρακτό η αντικατάσταση τους δεν είναι απλή υπόθεση.
Συνημμένα
DSCF0035.jpg
DSCF0035.jpg (83.74 KiB) Προβλήθηκε 138 φορές
DSCF0034.jpg
DSCF0034.jpg (88.62 KiB) Προβλήθηκε 138 φορές
DSCF0033.jpg
DSCF0033.jpg (83.66 KiB) Προβλήθηκε 138 φορές
DSCF0032.jpg
DSCF0032.jpg (88.18 KiB) Προβλήθηκε 138 φορές
DSCF0031.jpg
DSCF0031.jpg (84.41 KiB) Προβλήθηκε 138 φορές
ΑνδρεαςΛ
Δημοσιεύσεις: 696
Εγγραφή: Δευ Αύγ 16, 2010 10:44 am

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσίευση από ΑνδρεαςΛ »

Για τα ailerons τοποθέτησα Metal Gear 13gr σερβο της Turnigy, TGY9018MG.

Οι εσοχές για σέρβο και καλώδια υπάρχουν από το καλούπι.

Παρεμπιπτόντως να πω ότι οι ντίζες και clevis που έρχονται με το κιτ είναι πολύ καλής ποιότητας.
Συνημμένα
DSCF0036.jpg
DSCF0036.jpg (82.27 KiB) Προβλήθηκε 138 φορές
ΑνδρεαςΛ
Δημοσιεύσεις: 696
Εγγραφή: Δευ Αύγ 16, 2010 10:44 am

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσίευση από ΑνδρεαςΛ »

Αν και δεν σκοπεύω να κάνω χρήση του τροχού προσγείωσης, έτυχε να έχω στα εξαρτήματα μου τον συγκεκριμένο μηχανισμό/βάση για ανεμόπτερα και τον τοποθέτησα μαζί με το σερβο του.
Συνημμένα
DSCF0038.jpg
DSCF0038.jpg (82.23 KiB) Προβλήθηκε 138 φορές
ΑνδρεαςΛ
Δημοσιεύσεις: 696
Εγγραφή: Δευ Αύγ 16, 2010 10:44 am

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσίευση από ΑνδρεαςΛ »

Τελευταίο βήμα πριν την τελική συγκόλληση της ατράκτου είναι η τοποθέτηση της βάσης του μοτέρ. Ακόμα δεν έχω αποφασίσει εάν θα κάνω χρήση του μοτέρ.

Το τοποθετώ έτσι κι αλλιώς γιατί δεν φαίνεται εύκολη η τοποθέτηση αργότερα.

Σημειώνω ότι το υφιστάμενο κούφωμα για το μοτέρ είναι για 28-30 χιλ μοτέρ. 35αρια δεν μπορεί να δεχτεί χωρίς σκάψιμο.

Το κιτ έρχεται με 2 βάσεις σταυρούς τις οποίες και κολλάμε μαζί. Έπειτα βιδώνουμε το μοτέρ με βίδες Μ3χ8 και τοποθετούμε με κόλλα τη βάση μέσα στην εσοχή.

Με την συγκόλληση και του άλλου μισού της ατράκτου η βάση είναι καλά στερεωμένη.
Συνημμένα
DSCF0044.jpg
DSCF0044.jpg (95.02 KiB) Προβλήθηκε 138 φορές
DSCF0043.jpg
DSCF0043.jpg (94.43 KiB) Προβλήθηκε 138 φορές
DSCF0042.jpg
DSCF0042.jpg (94.97 KiB) Προβλήθηκε 138 φορές
DSCF0041.jpg
DSCF0041.jpg (89.52 KiB) Προβλήθηκε 138 φορές
DSCF0039.jpg
DSCF0039.jpg (92.28 KiB) Προβλήθηκε 138 φορές
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Δηλαδή θα κλείσεις το μοτέρ μέσα (τύπου έρματος) και θα κόψεις αργότερα αν αποφασίσεις ότι χρειάζεσαι προπέλα ?
Καθόλου κακή σκέψη!!
Τί μοτέρ έβαλες?
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ανεμόπτερα/RC Gliders, Sailplanes and Slope Soaring”