Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑............. αν θα βάλω αερόφρενα και ανασυρόμενο τροχό Τα γουστάρω και τα δύο αλλά σκέπτομαι το έξτρα βάρος Τη μία λέω να το κάνω καθαρό χωρίς μοτέρ αερόφρενα ,τροχό μα όλο βρίσκω δικαιολογία να τα βάλω όλα
Καλή αρχή....
Το εξτρά βάρος είναι γύρω στα 60-80γρ. αν θα βάλεις μοτέρ έτσι κι αλλιώς.
Το δικό μου ζυγίζει 970γρ με όλα μέσα.
Προσεκτικά στα αερόφρενα γιατί έκαψα 3 σερβο μέχρι να τα ρυθμίσω. Χρειάζονται πολύ μικρή κίνηση, γύρω στις 45 μοίρες.
Πριν τα συνδέσεις στον δέκτη, μειώνεις κινήσεις (Travel adjust) από +-100% σε +-20% και μετά ρυθμίζεις προς τα πάνω.
Το ένα σερβο θα πρέπει να είναι αντεστραμμένο.
Επίσης, κατά τη μεταφορά, ενδέχεται να βγει η κόκκινη ντίζα από το αερόφρενο και την επόμενη φορά που θα ενεργοποιήσεις το φρένο, να μπλοκάρει και να σπάσουν τα γρανάζια...... Το έπαθα και αυτό.