Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider
Δεν ξέρω αν έκανα καλά αλλά πήρα την απόφαση να βάλω και τον τροχό
Το μοτέρ ήταν λίγο μακρύτερο από όσο ήθελε το μοντέλο και έκανα μικρή μετατόπιση της βάσης προς τα πίσω
Οι φώτο λίγο πριν κλείσω την άτρακτο
Το μοτέρ ήταν λίγο μακρύτερο από όσο ήθελε το μοντέλο και έκανα μικρή μετατόπιση της βάσης προς τα πίσω
Οι φώτο λίγο πριν κλείσω την άτρακτο
- Συνημμένα
-
- P050912_22.13_[02].jpg (91.47 KiB) Προβλήθηκε 138 φορές
-
- P050912_22.13_[01].jpg (90.63 KiB) Προβλήθηκε 138 φορές
-
- P050912_22.13.jpg (91.53 KiB) Προβλήθηκε 138 φορές
Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider
Τα καλωδια πως θα τα φτιαξουμε δεν ακουω κανεναν να λεει.
Αντε μηπως και το πεταξουμε
Σπυρος
Αντε μηπως και το πεταξουμε
Σπυρος
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider
Ακομη το σκέπτομαι Μάλλον κάποιο πολυβύσμα
Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider
oav163 έγραψε: ↑Τα καλωδια πως θα τα φτιαξουμε δεν ακουω κανεναν να λεει.
Αντε μηπως και το πεταξουμε
Σπυρος
Μέσα από κοινό στοχασμό θα βρούμε τη λύση._Β_Ο
Μέχρι τότε, τα βάζουμε ως έχει και πετάμε..... Αύριο ξεκινάνε οι αέρηδες πάλι....;D
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider
Εγώ θα το πετάξω ακόμη και χωρίς το δευτερο χέρι βαφής Με αρυθμιστα αερόφρενα και χμ!! πολλά να λείπουν
Α! να μή ξεχάσω να βάλω μπαταρία και δέκτη :D:D
Α! να μή ξεχάσω να βάλω μπαταρία και δέκτη :D:D
- Συνημμένα
-
- P060912_14.16.jpg (99.5 KiB) Προβλήθηκε 138 φορές
Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑Εγώ θα το πετάξω ακόμη και χωρίς το δευτερο χέρι βαφής Με αρυθμιστα αερόφρενα και χμ!! πολλά να λείπουν
Α! να μή ξεχάσω να βάλω μπαταρία και δέκτη :D:D
Ωραίοοοοο!!!
Να μην τα μπερδεύουμε στον αέρα....
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider
Είναι η ποιο κακή βαφή που έχω κάνει μέχρι τώρα $!@#!$%....
Ελπίζω με το δευτερο χέρι (σε άπνοια ) να γίνει καλύτερο
Σίγουρα όμως θα το ξεχωρίζουμε χα! χα!χα!
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑
Είναι η ποιο κακή βαφή που έχω κάνει μέχρι τώρα $!@#!$%....
Ελπίζω με το δευτερο χέρι (σε άπνοια ) να γίνει καλύτερο
...σίγουρα θα γίνει μια χαρά με το δεύτερο...τώρα πάντος έχει το χρώμα της φάβας...:D
...το νου σου με τα servo των αερόφρενων...έχω κάψει 3 servo μέχρι σήμερα....
καλές πτήσεις. θα προσπαθήσω να ανέβω βουνό να σας δω.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider
King Kostas έγραψε: ↑...
...το νου σου με τα servo των αερόφρενων...έχω κάψει 3 servo μέχρι σήμερα....
Μόλις έσπασε το ένα στα χερια της κορούλας μου ........οπότε το ζήτημα αερόφρενα αναβάλεται w
Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider
Αντώνη γεια σου το Phoenix 2000 παίρνει μονοκοτάρισμα όπως τα Foxακια που φτιάξατε;Ευχαριστώ.
Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑........οπότε το ζήτημα αερόφρενα αναβάλεται w
Δεν νομίζω......
Στο υπαίθριο συνεργείο να του βάλουμε άλλο επί τόπου.....
Με τέτοιο αέρα θα τα χρειαστείς....
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider
petrosp έγραψε: ↑Αντώνη γεια σου το Phoenix 2000 παίρνει μονοκοτάρισμα όπως τα Foxακια που φτιάξατε;Ευχαριστώ.
Φυσικά αλλα είναι αρκετά δύσκολο και το αποτέλεσμα μέτριο
Περισσότερο έγινε για να σφίξει το μαλακό φτερό του fox
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider
oav163 έγραψε: ↑Τα καλωδια πως θα τα φτιαξουμε δεν ακουω κανεναν να λεει.
Αντε μηπως και το πεταξουμε
Σπυρος
Κατόπιν αρκετής σκέψης αποφάσισα ότι η απλή λύση που έχει δώσει η multiplex στο easyglider είναι ασφαλής και πολύ εύκολη στην εφαρμογή
Έτσι στο πρώτο στάδιο μπήκαν τα θηλυκά βύσματα στην άτρακτο με μία απλή και γρήγορη επέμβαση Το φτερό μπήκε πολύ εύκολα και άμεσα
Στην πορεία δίπλα θα κολλήσω τα βύσματα από τα αερόφρενα΄
Προσοχή σε όποιον αποφασίσει να κάνει το ίδιο θέλει το μέτρημα των καλωδίων του φτερού για να μη είναι πολύ μεγάλα η πολύ μικρά
Σήμερα ο Ανδρέας (skynet) πιστός οπαδός της αλληλοβοήθειας μεταξύ των μοντελιστών μου έφερε δύο πανέμορφα και πανάλφρα καρμπον πλακάκια για να ενισχύσω το ευαίσθητο σημείο του mainspar
Θέλω να πιστεύω πως με τις δύο λύσεις που δώσαμε το φαινόμενο διπλώματος του φτερού δεν θα ξαναγίνει
- Συνημμένα
-
- P090912_10.42.jpg (91.76 KiB) Προβλήθηκε 138 φορές
-
- P080912_21.57.jpg (92.04 KiB) Προβλήθηκε 138 φορές
-
- P080912_21.37.jpg (94.1 KiB) Προβλήθηκε 138 φορές
-
- P080912_21.30.jpg (91.01 KiB) Προβλήθηκε 138 φορές
-
- P080912_21.32.jpg (90.78 KiB) Προβλήθηκε 138 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider
Μετά από αρκετή σκέψη αποφάσισα να πάρω δραστικά μέτρα στο θέμα της κεντρικής καρμονόβεργας και την έδραση της μέσα στο φτερό
Το προηγούμενο ΣΚ πετούσα το swift sto πυροφυλάκειο ........μία πλαγιά με σχετικά καθαρό αέρα Σε κάθε κίνηση του elevator έβλεπα ότι τα φτερά κουνούσαν στο σημείο της ατράκτου πάνω κάτω Έχουμε πει ότι το φτερό με την τετράγωνη καρμπονόβεργα είναι ακλόνητο άρα συμπέρανα ότι δύο πράγματα συμβαίνουν Πρώτο είναι μαλακή η κεντρική βέργα και λυγίζει η κουνιέται μέσα στην φωλιά εκμεταλλευόμενη την ελαστικότητα του υλικού
Στο σπίτι πλέον μελετώντας το στατικά διαπίστωσα ότι η 8αρα βέργα δεν λυγίζει άρα το πρόβλημα βρίσκεται στο μαλακό υλικό του φτερού
Για να μη το παρακουράζω γράφω τις ενέργειες που έκανα
Πήρα 8αρα καρμονόβεργα (όση και η μαμίσια του) την οποία έκοψα στο ίδιο μήκος και μετά την ξαναέκοψα στην μέση
Έβαλα μπροστά λίγη ταινία και άπλωσα 30λεπτη εποξική γύρω από την βέργα Την δούλεψα αρκετά για να γεμίσει μέσα η φωλιά και καθάρισα το περίσσευμα Η ταινία μπήκε όπως καταλάβατε για να μη μπει κόλλα μέσα στην βέργα
Δεν πρέπει να είναι ποιο έξω απ το σημείο που δείχνει η φωτογραφία
Μαζί με την 8αρα αγόρασα και μία 6αρα που μπαίνει μέσα στην 8αρα ακριβώς και μία 3άρα ακόμη
Έκοψα την 6άρα στο μήκος της μαμίσιας και μέσα σε αυτή έβαλα πάλι με εποξική την 3άρα που έγιναν ένα σώμα Ετσι απέκτησα μία πολύ ανθεκτική βέργα που χωρά ακριβώς στην κατασκευή μου
Η βέργα της μαμάς μπορεί να είναι 8άρα αλλά είναι ποιο παχιά με αποτέλεσμα να μη μπαίνει μέσα η 6αρα και δεν ήθελα να πάω σε ποιο λεπτή
Έτσι έχουμε δύο σταθερές φωλιές που δεν πρόκειται να σχιστούν ποτέ και μία πολύ δυνατή βέργα
Το τελικό αποτέλεσμα το διαπιστώσαμε στην σημερινή πτήση με πολύ δυνατό και άτακτο άνεμο Το φτερό ήταν τσιμέντο και δεν κατάλαβε τίποτα όσο και να το ζόρισα με βουτιές και loop
Το προηγούμενο ΣΚ πετούσα το swift sto πυροφυλάκειο ........μία πλαγιά με σχετικά καθαρό αέρα Σε κάθε κίνηση του elevator έβλεπα ότι τα φτερά κουνούσαν στο σημείο της ατράκτου πάνω κάτω Έχουμε πει ότι το φτερό με την τετράγωνη καρμπονόβεργα είναι ακλόνητο άρα συμπέρανα ότι δύο πράγματα συμβαίνουν Πρώτο είναι μαλακή η κεντρική βέργα και λυγίζει η κουνιέται μέσα στην φωλιά εκμεταλλευόμενη την ελαστικότητα του υλικού
Στο σπίτι πλέον μελετώντας το στατικά διαπίστωσα ότι η 8αρα βέργα δεν λυγίζει άρα το πρόβλημα βρίσκεται στο μαλακό υλικό του φτερού
Για να μη το παρακουράζω γράφω τις ενέργειες που έκανα
Πήρα 8αρα καρμονόβεργα (όση και η μαμίσια του) την οποία έκοψα στο ίδιο μήκος και μετά την ξαναέκοψα στην μέση
Έβαλα μπροστά λίγη ταινία και άπλωσα 30λεπτη εποξική γύρω από την βέργα Την δούλεψα αρκετά για να γεμίσει μέσα η φωλιά και καθάρισα το περίσσευμα Η ταινία μπήκε όπως καταλάβατε για να μη μπει κόλλα μέσα στην βέργα
Δεν πρέπει να είναι ποιο έξω απ το σημείο που δείχνει η φωτογραφία
Μαζί με την 8αρα αγόρασα και μία 6αρα που μπαίνει μέσα στην 8αρα ακριβώς και μία 3άρα ακόμη
Έκοψα την 6άρα στο μήκος της μαμίσιας και μέσα σε αυτή έβαλα πάλι με εποξική την 3άρα που έγιναν ένα σώμα Ετσι απέκτησα μία πολύ ανθεκτική βέργα που χωρά ακριβώς στην κατασκευή μου
Η βέργα της μαμάς μπορεί να είναι 8άρα αλλά είναι ποιο παχιά με αποτέλεσμα να μη μπαίνει μέσα η 6αρα και δεν ήθελα να πάω σε ποιο λεπτή
Έτσι έχουμε δύο σταθερές φωλιές που δεν πρόκειται να σχιστούν ποτέ και μία πολύ δυνατή βέργα
Το τελικό αποτέλεσμα το διαπιστώσαμε στην σημερινή πτήση με πολύ δυνατό και άτακτο άνεμο Το φτερό ήταν τσιμέντο και δεν κατάλαβε τίποτα όσο και να το ζόρισα με βουτιές και loop
- Συνημμένα
-
- DSCN3940.jpg (140.43 KiB) Προβλήθηκε 138 φορές
-
- DSCN3934.jpg (118.99 KiB) Προβλήθηκε 138 φορές
-
- DSCN3872.jpg (88.25 KiB) Προβλήθηκε 138 φορές
-
- DSCN3871.jpg (89.98 KiB) Προβλήθηκε 138 φορές
Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider
Το windrider.com.hk έχει πάλι προσφορά δωρεάν μεταφορικών για όλα τα αεροπλάνα πλην 2....