T-28 Trojan απο την parkzone
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Καλησπέρα,
Λοιπόν επανέρχομαι με μια φωτογραφία από το πρόβλημα που περιέγραψα:
Λοιπόν επανέρχομαι με μια φωτογραφία από το πρόβλημα που περιέγραψα:
- Συνημμένα
-
- Elevator.JPG (95.01 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 177
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 07, 2011 6:34 pm
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Καλησπέρα Παναγιώτη. Κατ αρχήν μεγειά το σκάφος κ καλές πτήσεις. Το elevator φαίνεται σαν να ήταν πιεσμενο στο κουτί του. Μπορείς να το ζεστάνεις λίγο με το πιστολακι των μαλλιών η σε ζεστό νερο και να επανέλθει. Αν δεν θες να μπείς σε διαδικασία μην σε απασχολεί, το συγκεκριμενο αεροπλάνο πετάει με στραβά φτερά, στραβή ουρά, στραβο άξονα μοτέρ, χωρίς rudder, μετά απο μετωπική απο νταλίκα και οπως αλλιώς καταφέρει κανείς να ασελγίσει πανω του. Δοκιμασμένα! Απόλαυσέ το
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Πάνο πανέμορφο, ειδικά τώρα που είναι και αγρατζούνιστο! Στο θέμα μας καλύτερα μην βάλεις νερό, γιατί δεν είναι από elapor. Δοκίμασε να βάλεις κάτι από κάτω ώστε με το βάρος του, εάν το αφήσεις κάποιες ώρες να φτιάξει το στραβό μέρος, ενώ εάν χρησιμοποιήσεις θερμό αέρα μπορεί να το διορθώσεις αλλά οφείλεις να είσαι ιδιαίτερα προσεκτικός. Αυτές άλλωστε είναι οι οδηγίες φίλου μας του Αντώνη Κ.
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Η αποψη μου ειναι,επειδη το αεροπλανο το εχω χρονια και το εχω ξεσκισει στο πεταγμα με διαφορα σετ απ και απειρες στουκες,να μην κανεις τιποτα.Μια χαρα θα πεταξει.Στο συγκεκριμενο δεν χρειαζονται τοσες λεπτομερειες.Ασε που επειδη δεν ξερεις μπορει να κανεις καμμια πατατα με τα πιστολακια,τα νερα κλπ. και να τρεχεις για ανταλλακτικα πριν καν πεταξεις.w
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Συμφωνω με τον Αποστολη. Ειναι αεροπλανο απο φελιζολ και οχι μπαλσα η εποξικο, ουτε θα πεταξει σε αγωνες F3A.
Απλα πετα, η τηλεκατευθυνση σου εχει τριμ με τα οποια θα αναιρεσεις οποια ταση εχει κατα την πτηση του.
Εαν παλι επομενεις δοκιμασε να πιεσεις λιγο την ατρακτο αναποδα να δεις εαν εξαλειφθει.
Απλα πετα, η τηλεκατευθυνση σου εχει τριμ με τα οποια θα αναιρεσεις οποια ταση εχει κατα την πτηση του.
Εαν παλι επομενεις δοκιμασε να πιεσεις λιγο την ατρακτο αναποδα να δεις εαν εξαλειφθει.
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις και τη βοήθειά σας.
Είμαι αφενός λίγο ψείρας και τελειομανής μερικές φορές και αφετέρου σχεδόν άσχετος με το αντικείμενο, οπότε καλύτερα να ρωτάω παρά να κάνω του κεφαλιού μου. Θα δω τι θα κάνω με το elevator :)
Ένα άλλο θέμα που αντιμετώπισα ήταν με το κέντρο βάρους, όπως αυτό λένε οι οδηγίες να υπολογιστεί. Συγκεκριμένα οι οδηγίες στο internet λένε: "The optimal CG location for the T-28 is located approximately 2.5" behind the leading edge of the wing when measured at 1" out from the side of the fuselage." Αυτό σε σωστή μετάφραση σημαίνει ότι το Κ.Β. πρέπει να βρίσκεται 2,5 ίντσες πίσω από το χείλος του φτερού μετρημένο 1 ίντσα μακρυά από την άτρακτο.
Βάζοντας τη μπαταρία στη θέση της, με τη μέτρηση που έκανα το αεροπλάνο ήταν υπερβολικά εμπροστόβαρο. Έψαξα στο ίντερνετ και βρήκα ότι πολύς ακόμα κόσμος αντιμετώπιζε το ίδιο πρόβλημα και όλοι τους απαντούσαν ότι δεν μπορεί κλπ. Μετά από περίπου 20 λεπτά αναζήτησης με διάφορες λέξεις κλειδιά βρήκα αυτό:
http://www.horizonhobby.com/products/t-28-trojan-pnp-PKZ4475#t7
όπου κάποιος ρώτησε την horizon hobby.
Εν ολίγοις, η λύση έχει ώς εξής: Μετράμε από το πιο μπροστινό σημείο του φτερού και όχι από εκεί που το φτερό είναι πλέον "ίσιο" (1 ίντσα μακρυά από την άτρακτο).
Φωτογραφίες: Με το κόκκινο βέλος το λάθος σημείο που ξεκίνησα το μέτρημα. Με κόκκινο κύκλο το λάθος σημείο κέντρου βάρους. Με πράσινο βέλος το σωστό σημείο εκκίνησης της μέτρησης και με πράσινο κύκλο το σωστό σημείο κέντρου βάρους
Αυτά για να μην παιδευτεί ο επόμενος με το κέντρο βάρους...
Είμαι αφενός λίγο ψείρας και τελειομανής μερικές φορές και αφετέρου σχεδόν άσχετος με το αντικείμενο, οπότε καλύτερα να ρωτάω παρά να κάνω του κεφαλιού μου. Θα δω τι θα κάνω με το elevator :)
Ένα άλλο θέμα που αντιμετώπισα ήταν με το κέντρο βάρους, όπως αυτό λένε οι οδηγίες να υπολογιστεί. Συγκεκριμένα οι οδηγίες στο internet λένε: "The optimal CG location for the T-28 is located approximately 2.5" behind the leading edge of the wing when measured at 1" out from the side of the fuselage." Αυτό σε σωστή μετάφραση σημαίνει ότι το Κ.Β. πρέπει να βρίσκεται 2,5 ίντσες πίσω από το χείλος του φτερού μετρημένο 1 ίντσα μακρυά από την άτρακτο.
Βάζοντας τη μπαταρία στη θέση της, με τη μέτρηση που έκανα το αεροπλάνο ήταν υπερβολικά εμπροστόβαρο. Έψαξα στο ίντερνετ και βρήκα ότι πολύς ακόμα κόσμος αντιμετώπιζε το ίδιο πρόβλημα και όλοι τους απαντούσαν ότι δεν μπορεί κλπ. Μετά από περίπου 20 λεπτά αναζήτησης με διάφορες λέξεις κλειδιά βρήκα αυτό:
http://www.horizonhobby.com/products/t-28-trojan-pnp-PKZ4475#t7
όπου κάποιος ρώτησε την horizon hobby.
Εν ολίγοις, η λύση έχει ώς εξής: Μετράμε από το πιο μπροστινό σημείο του φτερού και όχι από εκεί που το φτερό είναι πλέον "ίσιο" (1 ίντσα μακρυά από την άτρακτο).
Φωτογραφίες: Με το κόκκινο βέλος το λάθος σημείο που ξεκίνησα το μέτρημα. Με κόκκινο κύκλο το λάθος σημείο κέντρου βάρους. Με πράσινο βέλος το σωστό σημείο εκκίνησης της μέτρησης και με πράσινο κύκλο το σωστό σημείο κέντρου βάρους
Αυτά για να μην παιδευτεί ο επόμενος με το κέντρο βάρους...
- Συνημμένα
-
- Κέντρο Βάρους Πλαϊνό.JPG (79.14 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές
-
- Κέντρο Βάρους Επάνω.jpg (42.32 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Επειδή ρώτησες τι πρέπει να κάνεις (και όχι τι δεν χρειάζεται) καλό θα ήταν να μάθεις από το πρώτο σου μοντέλο ακόμη και αν είναι φοαμένιο τί είναι το σωστό και πώς πρέπει να το στήσεις
Το σωστό λοιπόν θέλει το stabilizer να είναι στην ίδια ευθεία με το φτερό και fin ακριβώς κάθετα
Η αλήθεια είναι ότι δει και έχουμε πετάξει πολλά μοντέλα με όλα τα στοιχεία στραβά και όμως πετάνε
Εσύ όμως πρέπει να κάνεις κάθε τι που χρειάζεται για να γίνει το μοντέλο σωστό
sorry παίδες αλλά όταν ξεκινά κάποιος μοντελισμό πρέπει να τα μαθαίνει όπως πρέπει
Πάντα με σεβασμό στην άποψη σας
...........και για να μπούμε στην ουσία
Έχω προσπαθήσει να ισιώσω πολλές φορές αυτό το υλικό που δεν είναι epp ούτε epo αλλά depron με επικάλυψη Δεν θα καταφέρεις πολλά πράγματα Μπορείς να το βάλεις κάτω από μία στοίβα βιβλία αρκετές ώρες και ίσως έρθει λίγο
Ακόμη μπορείς να βάλεις λίγο χαρτί διπλωμένο στην δεξιά πλευρά της πλαστικής βάσης για να σηκωθεί από την μία μόνο πλευρά
Κάπου εδώ φθάνουμε σε αυτό που σου είπαν τα παιδιά
Ακόμη και αν το κάνεις τέλειο το υλικό αυτό σύντομα θα ξανά πάρει μπόσικα από εδώ και από εκεί Το φόαμ δεν είναι σταθερό υλικό
Φαντάζομαι ότι τώρα κατάλαβες το σκεπτικό
Το σωστό λοιπόν θέλει το stabilizer να είναι στην ίδια ευθεία με το φτερό και fin ακριβώς κάθετα
Η αλήθεια είναι ότι δει και έχουμε πετάξει πολλά μοντέλα με όλα τα στοιχεία στραβά και όμως πετάνε
Εσύ όμως πρέπει να κάνεις κάθε τι που χρειάζεται για να γίνει το μοντέλο σωστό
sorry παίδες αλλά όταν ξεκινά κάποιος μοντελισμό πρέπει να τα μαθαίνει όπως πρέπει
Πάντα με σεβασμό στην άποψη σας
...........και για να μπούμε στην ουσία
Έχω προσπαθήσει να ισιώσω πολλές φορές αυτό το υλικό που δεν είναι epp ούτε epo αλλά depron με επικάλυψη Δεν θα καταφέρεις πολλά πράγματα Μπορείς να το βάλεις κάτω από μία στοίβα βιβλία αρκετές ώρες και ίσως έρθει λίγο
Ακόμη μπορείς να βάλεις λίγο χαρτί διπλωμένο στην δεξιά πλευρά της πλαστικής βάσης για να σηκωθεί από την μία μόνο πλευρά
Κάπου εδώ φθάνουμε σε αυτό που σου είπαν τα παιδιά
Ακόμη και αν το κάνεις τέλειο το υλικό αυτό σύντομα θα ξανά πάρει μπόσικα από εδώ και από εκεί Το φόαμ δεν είναι σταθερό υλικό
Φαντάζομαι ότι τώρα κατάλαβες το σκεπτικό
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑Επειδή ρώτησες τι πρέπει να κάνεις (και όχι τι δεν χρειάζεται) καλό θα ήταν να μάθεις από το πρώτο σου μοντέλο ακόμη και αν είναι φοαμένιο τί είναι το σωστό και πώς πρέπει να το στήσεις
Το σωστό λοιπόν θέλει το stabilizer να είναι στην ίδια ευθεία με το φτερό και fin ακριβώς κάθετα
Αντώνη καλησπέρα και σε ευχαριστώ για την απάντησή σου.
Από χθες το βράδυ λοιπόν και πριν δω την απάντησή σου, με έτρωγε και αποφάσισα ότι πρέπει τουλάχιστον να προσπαθήσω να το ισιώσω.
Αφού το μελέτησα λίγο, πήρα ένα μικρό κομμάτι ξύλο και έβγαλα ένα μικρό ορθογώνιο παραλληλεπίπεδο, διαστάσεων περίπου 1cm X 5cm X 1mm και μετά από μερικές δοκιμές και αφού έτριψα σταδιακά με ψιλό γυαλόχαρτο, ήρθε στη θέση του. Έβαλα και λίγο κυανοακρυλική και φαίνεται (τουλάχιστον) μια χαρά. Ορίστε και οι φωτογραφίες που τράβηξα σήμερα το απόγευμα. Ήρθε και ο μικρός που έκανε ποδήλατο στον κήπο να δει πώς πάει το project και να ρωτήσει "πότε θα πάμε να το πετάξουμε;;;;"
Καλό βράδυ και σας ευχαριστώ και πάλι όλους.
Παναγιώτης
- Συνημμένα
-
- Τελικό.JPG (64.54 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές
-
- Πίσω φτιαγμένο.jpg (48.96 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές
-
- Πλαϊνό φτιαγμένο.JPG (66.74 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Μια χαρα ειναι.Η επικαλυψη βεβαια που εχει το elevator καποια στιγμη θα αρχισει να ξεφτιζει οποτε οταν δεις κατι τετοιο βαλε λιγη ταινια ωστε να προλαβεις περεταιρω φθορα.
Επισης απογειωνεσαι και προσγειωνεσαι παντα κοντρα στον αερα.
Καλες πτησεις και προσγειωσεις.W:-)
Επισης απογειωνεσαι και προσγειωνεσαι παντα κοντρα στον αερα.
Καλες πτησεις και προσγειωσεις.W:-)