Παρουσίαση Ελικοπτέρου T-Rex 600 nitro
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Παρουσίαση Ελικοπτέρου T-Rex 600 nitro
Πριν από δυό-τρεις μήνες ξεκίνησα το στήσιμο του T-rex 600 nitro
Θα επιχειρήσω μια αναφορά στο συγκεκριμένο ελικόπτερο, αφενός γιατί υπάρχει ένα αρκετά μεγάλο ενδιαφέρον για αυτό, ...αφετέρου γιατί αφορά σε ένα μοντέλο που για πολλούς και διάφορους λόγους έχει αρκετές πωλήσεις παγκοσμίως.
Θα προσπαθήσω να είμαι όσο περισσότερο αντικειμενικός γίνεται. Στην περίπτωση που αισθανθείτε ότι «ξεφεύγω», μαζέψτε λίγο χαλινάρι ::)
Το λέω αυτό, γιατί παρόλο που είμαι κάτοχός του (και δη σχετικά ευχαριστημένος), ...έχω αρκετές διαφωνίες και αντιρρήσεις ως προς συγκεκριμένα σημεία της κατασκευής και ως προς συγκεκριμένα εξαρτήματα. (μπορεί να κάνω και λάθος ασφαλώς).
Γνωρίζω ότι δεν είστε λίγοι οι κάτοχοι ενός nitro. Έχετε λοιπόν άποψη και γνώμη.
Βοηθήστε να κάνουμε μια παρουσίαση όσο καλύτερα γίνεται. ;)
Θα επιχειρήσω μια αναφορά στο συγκεκριμένο ελικόπτερο, αφενός γιατί υπάρχει ένα αρκετά μεγάλο ενδιαφέρον για αυτό, ...αφετέρου γιατί αφορά σε ένα μοντέλο που για πολλούς και διάφορους λόγους έχει αρκετές πωλήσεις παγκοσμίως.
Θα προσπαθήσω να είμαι όσο περισσότερο αντικειμενικός γίνεται. Στην περίπτωση που αισθανθείτε ότι «ξεφεύγω», μαζέψτε λίγο χαλινάρι ::)
Το λέω αυτό, γιατί παρόλο που είμαι κάτοχός του (και δη σχετικά ευχαριστημένος), ...έχω αρκετές διαφωνίες και αντιρρήσεις ως προς συγκεκριμένα σημεία της κατασκευής και ως προς συγκεκριμένα εξαρτήματα. (μπορεί να κάνω και λάθος ασφαλώς).
Γνωρίζω ότι δεν είστε λίγοι οι κάτοχοι ενός nitro. Έχετε λοιπόν άποψη και γνώμη.
Βοηθήστε να κάνουμε μια παρουσίαση όσο καλύτερα γίνεται. ;)
- Συνημμένα
-
- T2.jpg (62.37 KiB) Προβλήθηκε 100 φορές
-
- T1.jpg (75.83 KiB) Προβλήθηκε 100 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: T-REX 600 nitro
Η συζήτηση μεταξύ όλων εμάς των κατόχων του nitro ή και απλώς γνωστών του αντικειμένου,
...ίσως καταφέρει να εξηγήσει τις πωλήσεις του, ...που αυξάνονται διαρκώς (όπως και η φήμη του).
Ίσως καταφέρουμε πάλι να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τις απόψεις μοντελιστών που διίστανται για το συγκεκριμένο ελικόπτερο,
τις καινοτομίες του, ...αλλά και τα ελαττώματά του. (και έχει αρκετά).
Έχει περάσει μεγάλο διάστημα από τότε που μοντάρισα το πρώτο nitro, ενώ πιό πρόσφατα τελείωσα και το στήσιμο ενός δεύτερου.
Συνολικά είναι το 4ο ελικόπτερο που στήνω, πράγμα που σημαίνει ότι η εμπειρία μου δεν είναι μεγάλη.
Είναι ίσως όμως αρκετή ώστε να μπορώ να συγκρίνω κατασκευαστικά τα ελικόπτερα μεταξύ τους (όπως π.χ. τον Raptor Titan με το Nitro) ή και να διακρίνω τις διαφοροποιήσεις.
...ίσως καταφέρει να εξηγήσει τις πωλήσεις του, ...που αυξάνονται διαρκώς (όπως και η φήμη του).
Ίσως καταφέρουμε πάλι να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τις απόψεις μοντελιστών που διίστανται για το συγκεκριμένο ελικόπτερο,
τις καινοτομίες του, ...αλλά και τα ελαττώματά του. (και έχει αρκετά).
Έχει περάσει μεγάλο διάστημα από τότε που μοντάρισα το πρώτο nitro, ενώ πιό πρόσφατα τελείωσα και το στήσιμο ενός δεύτερου.
Συνολικά είναι το 4ο ελικόπτερο που στήνω, πράγμα που σημαίνει ότι η εμπειρία μου δεν είναι μεγάλη.
Είναι ίσως όμως αρκετή ώστε να μπορώ να συγκρίνω κατασκευαστικά τα ελικόπτερα μεταξύ τους (όπως π.χ. τον Raptor Titan με το Nitro) ή και να διακρίνω τις διαφοροποιήσεις.
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: T-REX 600 nitro
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Η Align είναι μια εταιρεία που έχει συνηθίσει τους πελάτες της σε ..."ψυχρολουσίες"!
Τώρα ...αν δεν είναι ακριβής αυτός ο χαρακτηρισμός, πως αλλιώς μπορεί να χαρακτηριστεί το γεγονός ότι τολμά και πουλά ένα προϊόν ...που δεν είναι έτοιμο;
Ξαφνικά εμφανίζει upgrades δεχόμενη σφάλματά της, εν αντιθέσει με άλλες εταιρείες που δεν «εκτίθενται» και δε δέχονται να κυκλοφορήσουν τα νέα μοντέλα τους, αν πρώτα αυτά δε δοκιμαστούν καλά
Αυτό όμως αφορά την πολιτική τακτική της κάθε επιχείρησης ή οποία με τη σειρά της οφείλει να υπολογίσει τα «κόστη» της γραμμής που ακολουθεί.
Τώρα, ...η συνεχόμενη ίδια και ενοχλητική (κατ' εμέ) τακτική της Align, είναι προφανής απόδειξη ...ότι μόνο ζημιωμένη δε βγαίνει!
Ας γνωρίζουμε όμως από την αρχή τι να προσέξουμε, πριν μας συμβεί οτιδήποτε στο μοντελοδρόμιο ...ή χειρότερα στον αέρα!
Η άμεση αντικατάσταση του clutch liner και της σχεδόν πάντοτε αζύγιστης πλαστικής φάνας, θεωρούνται απαραίτητες ενέργειες.
Η Align είναι μια εταιρεία που έχει συνηθίσει τους πελάτες της σε ..."ψυχρολουσίες"!
Τώρα ...αν δεν είναι ακριβής αυτός ο χαρακτηρισμός, πως αλλιώς μπορεί να χαρακτηριστεί το γεγονός ότι τολμά και πουλά ένα προϊόν ...που δεν είναι έτοιμο;
Ξαφνικά εμφανίζει upgrades δεχόμενη σφάλματά της, εν αντιθέσει με άλλες εταιρείες που δεν «εκτίθενται» και δε δέχονται να κυκλοφορήσουν τα νέα μοντέλα τους, αν πρώτα αυτά δε δοκιμαστούν καλά
Αυτό όμως αφορά την πολιτική τακτική της κάθε επιχείρησης ή οποία με τη σειρά της οφείλει να υπολογίσει τα «κόστη» της γραμμής που ακολουθεί.
Τώρα, ...η συνεχόμενη ίδια και ενοχλητική (κατ' εμέ) τακτική της Align, είναι προφανής απόδειξη ...ότι μόνο ζημιωμένη δε βγαίνει!
Ας γνωρίζουμε όμως από την αρχή τι να προσέξουμε, πριν μας συμβεί οτιδήποτε στο μοντελοδρόμιο ...ή χειρότερα στον αέρα!
Η άμεση αντικατάσταση του clutch liner και της σχεδόν πάντοτε αζύγιστης πλαστικής φάνας, θεωρούνται απαραίτητες ενέργειες.
- Συνημμένα
-
- T12.jpg (44.4 KiB) Προβλήθηκε 100 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: T-REX 600 nitro
Το nitro ΔΕΝ ήταν έτοιμο για την αγορά.
Δεν ήταν, ούτε όταν πρωτοκυκλοφόρησε, -πρίν από δέκα μήνες περίπου- ...αλλά ούτε τώρα!
Το παράδοξο της υπόθεσης είναι ότι δε μπορεί κανείς να πει πως δεν πετάει καλά! Πως γίνεται αυτό; Και αν πετάει καλά, για τί είδους χέρια είναι σχεδιασμένο;
Αυτό είναι ένα ερώτημα, καθώς -προσωπικά- θεωρώ ότι αφορά σε αμιγώς 3d χέρια και όχι σε πιλότους που θέλουν να εκπαιδευτούν ή να μάθουν. :-\
Η Εταιρεία είχε φτιάξει ένα προνομιούχο σχεδιαστικά και κατασκευαστικά ελικόπτερο (Αναφέρομαι στο T-rex 600electric).
Η εμπειρία της όμως στα θερμικά είναι μικρή και ...η βιασύνη της μεγάλη. :-\
Βιασύνη καθαρά ...ανταγωνιστική.
ʼλλωστε ο πολύς ιδρώτας ουσιαστικά ...χύθηκε έως ώτου να καταφέρει να κυκλοφορήσει το πιο ελαφρύ 50άρι μοντέλο στην αγορά ...και τα κατάφερε!
Βέβαια το κατόρθωμα αυτό, είχε -επίσης- το κόστος του.
Η έλλειψη header tank επί παραδείγματι -και μερικών ακόμη χρήσιμων εξαρτημάτων για τα οποία θα μιλήσουμε παρακάτω-, εστιάζεται εκεί ακριβώς. Που;
Στην προσπάθεια να ελαφρύνει το μοντέλο και όχι να φθηνύνει.
ʼλλωστε με φινιρισματάκια, όπως: μπόλικα Velcro με τη φίρμα της εταιρείας, blade holder, φιλτράκια κ.α., έχει υπέρ «στολίσει» η Align το μοντέλο της. Γιατί να μην είχε ένα gyro mount π.χ. μέσα; Γιατί το πουλάει ξεχωριστά;
Γιατί πουλάει ξεχωριστά και με διαφορά 4άρων USD μονάχα, τα frames με πάχος 2mm? και δεν τα τοποθετεί εξ'αρχής μέσα στο kit?(αυτά που δίνει είναι 1,6mm)
Όλα για το βάρος ασφαλώς.
Δεν ήταν, ούτε όταν πρωτοκυκλοφόρησε, -πρίν από δέκα μήνες περίπου- ...αλλά ούτε τώρα!
Το παράδοξο της υπόθεσης είναι ότι δε μπορεί κανείς να πει πως δεν πετάει καλά! Πως γίνεται αυτό; Και αν πετάει καλά, για τί είδους χέρια είναι σχεδιασμένο;
Αυτό είναι ένα ερώτημα, καθώς -προσωπικά- θεωρώ ότι αφορά σε αμιγώς 3d χέρια και όχι σε πιλότους που θέλουν να εκπαιδευτούν ή να μάθουν. :-\
Η Εταιρεία είχε φτιάξει ένα προνομιούχο σχεδιαστικά και κατασκευαστικά ελικόπτερο (Αναφέρομαι στο T-rex 600electric).
Η εμπειρία της όμως στα θερμικά είναι μικρή και ...η βιασύνη της μεγάλη. :-\
Βιασύνη καθαρά ...ανταγωνιστική.
ʼλλωστε ο πολύς ιδρώτας ουσιαστικά ...χύθηκε έως ώτου να καταφέρει να κυκλοφορήσει το πιο ελαφρύ 50άρι μοντέλο στην αγορά ...και τα κατάφερε!
Βέβαια το κατόρθωμα αυτό, είχε -επίσης- το κόστος του.
Η έλλειψη header tank επί παραδείγματι -και μερικών ακόμη χρήσιμων εξαρτημάτων για τα οποία θα μιλήσουμε παρακάτω-, εστιάζεται εκεί ακριβώς. Που;
Στην προσπάθεια να ελαφρύνει το μοντέλο και όχι να φθηνύνει.
ʼλλωστε με φινιρισματάκια, όπως: μπόλικα Velcro με τη φίρμα της εταιρείας, blade holder, φιλτράκια κ.α., έχει υπέρ «στολίσει» η Align το μοντέλο της. Γιατί να μην είχε ένα gyro mount π.χ. μέσα; Γιατί το πουλάει ξεχωριστά;
Γιατί πουλάει ξεχωριστά και με διαφορά 4άρων USD μονάχα, τα frames με πάχος 2mm? και δεν τα τοποθετεί εξ'αρχής μέσα στο kit?(αυτά που δίνει είναι 1,6mm)
Όλα για το βάρος ασφαλώς.
- Συνημμένα
-
- T10.jpg (39.86 KiB) Προβλήθηκε 100 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: T-REX 600 nitro
Τα προβλήματα που παρουσιάζονται συνήθως είναι: στο συμπλέκτη, στο clutch liner, στη φάνα, στην ουρά (thrust bearings - tail grip), στο μονοδρομικό ρουλεμάν (one way auto rotation), στο starter coupling & starter coupling shaft ...σε ό,τι δηλαδή πρόσθεσε πάνω στο πετυχημένο ηλεκτρικό της ...προκειμένου να γίνει θερμικό!
Αυτά όλα βεβαίως διορθώνονται και με λίγη επιμονή όλα ξεχνιούνται σύντομα. ;)
Τα θετικά στοιχεία του ελικοπτέρου; Αμέτρητα. Αφού όμως ...διορθωθούν πρώτα τα όποια προβληματάκια.
Ο βασικός λόγος που υποστηρίζω πως δεν είναι ιδανικό μοντέλο για νέο μοντελιστή, είναι αυτός ακριβώς. Οι "επιδιορθώσεις" που χρειάζεται δηλαδή, πριν ακόμη πετάξει.
(εκτός αν έχει κοντά του κάποιον να τον βοηθήσει)
Πρώτη διόρθωση;
Αλλαγή του clutch liner από την καμπάνα (clutch).
Αυτό γιατί "αφελώς" η Align έχει αφήσει (!) σχετικά μεγάλο κενό ανάμεσα στο liner και στο συμπλέκτη με αποτέλεσμα να καταστρέφεται ο συμπλέκτης σε αρκετές περιπτώσεις, εφόσον φυγοκεντρικά ανοίγει περισσότερο από όσο αντέχει. Σε άλλες πάλι περιπτώσεις, λιώνει ή καταστρέφεται το Liner.
Και για τις δύο περιπτώσεις η λύση είναι η αντικατάσταση του liner της Align με το κατά πολύ παχύτερο και ανθεκτικότερο liner του raptor 90. (Παλιός μεν, δοκιμασμένος δε ;) ).
Απο τη φωτογραφία μπορείτε εύκολα να διακρίνετε τη διαφορά μεταξύ των liners.
Το μαύρο είναι αυτό που συνοδεύει το kit ενώ το άλλο είναι του Raptor 90.
Αυτά όλα βεβαίως διορθώνονται και με λίγη επιμονή όλα ξεχνιούνται σύντομα. ;)
Τα θετικά στοιχεία του ελικοπτέρου; Αμέτρητα. Αφού όμως ...διορθωθούν πρώτα τα όποια προβληματάκια.
Ο βασικός λόγος που υποστηρίζω πως δεν είναι ιδανικό μοντέλο για νέο μοντελιστή, είναι αυτός ακριβώς. Οι "επιδιορθώσεις" που χρειάζεται δηλαδή, πριν ακόμη πετάξει.
(εκτός αν έχει κοντά του κάποιον να τον βοηθήσει)
Πρώτη διόρθωση;
Αλλαγή του clutch liner από την καμπάνα (clutch).
Αυτό γιατί "αφελώς" η Align έχει αφήσει (!) σχετικά μεγάλο κενό ανάμεσα στο liner και στο συμπλέκτη με αποτέλεσμα να καταστρέφεται ο συμπλέκτης σε αρκετές περιπτώσεις, εφόσον φυγοκεντρικά ανοίγει περισσότερο από όσο αντέχει. Σε άλλες πάλι περιπτώσεις, λιώνει ή καταστρέφεται το Liner.
Και για τις δύο περιπτώσεις η λύση είναι η αντικατάσταση του liner της Align με το κατά πολύ παχύτερο και ανθεκτικότερο liner του raptor 90. (Παλιός μεν, δοκιμασμένος δε ;) ).
Απο τη φωτογραφία μπορείτε εύκολα να διακρίνετε τη διαφορά μεταξύ των liners.
Το μαύρο είναι αυτό που συνοδεύει το kit ενώ το άλλο είναι του Raptor 90.
- Συνημμένα
-
- T14.jpg (37.54 KiB) Προβλήθηκε 100 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: T-REX 600 nitro
Α) Αφαιρούμε προσεκτικά το liner από την καμπάνα με ένα κοπίδι χωρίς να το κόψουμε ώστε να μας βοηθήσει να μετρήσουμε και να κόψουμε στο ίδιο μήκος το liner του raptor 90 (είναι μακρύτερο).
Καθαρίζουμε κάθε ίχνος κόλλας από το εσωτερικό τοίχωμα της καμπάνας, χρησιμοποιώντας ένα ψιλό γυαλόχαρτο. (τα χέρια μαυρίζουν). ;D
Τελειώνοντας, με ένα σχετικά νωπό πανί, «μαζεύουμε» την πούδρα που δημιουργήθηκε από το τρίψιμο και που μπορεί να είναι η αιτία για κακή κόλληση!
Ένας τρόπος να «κρατηθεί» ίσια και να κολληθεί καλά το νέο liner με την εποξική κόλλα στην καμπάνα, είναι να μεγαλώσουμε την περιφέρεια του συμπλέκτη και να τον «σφηνώσουμε» μέσα στην καμπάνα έως να πήξει η κόλλα μας.
Πως γίνεται αυτό;
Β) Τυλίγουμε γύρω από το συμπλέκτη μονωτική ταινία.
(στην περίπτωση μου χρειάστηκαν τρεις στρώσεις).
Προσέχουμε ώστε η κάθε ολοκληρωμένη στρώση μονωτικής ταινίας, να μην «καβαλά» η μια την άλλη, αλλά να ολοκληρώνεται και να κόβεται στα άκρα της κάθε φορά.
Όταν σιγουρευτούμε για το "ιδανικό πάχος" του συμπλέκτη, κολλάμε προσεκτικά με εποξική κόλλα (τετάρτου/μισής ώρας) το liner στην καμπάνα ...και σφηνώνουμε το συμπλέκτη με την ταινία.
Καθαρίζουμε κάθε ίχνος κόλλας από το εσωτερικό τοίχωμα της καμπάνας, χρησιμοποιώντας ένα ψιλό γυαλόχαρτο. (τα χέρια μαυρίζουν). ;D
Τελειώνοντας, με ένα σχετικά νωπό πανί, «μαζεύουμε» την πούδρα που δημιουργήθηκε από το τρίψιμο και που μπορεί να είναι η αιτία για κακή κόλληση!
Ένας τρόπος να «κρατηθεί» ίσια και να κολληθεί καλά το νέο liner με την εποξική κόλλα στην καμπάνα, είναι να μεγαλώσουμε την περιφέρεια του συμπλέκτη και να τον «σφηνώσουμε» μέσα στην καμπάνα έως να πήξει η κόλλα μας.
Πως γίνεται αυτό;
Β) Τυλίγουμε γύρω από το συμπλέκτη μονωτική ταινία.
(στην περίπτωση μου χρειάστηκαν τρεις στρώσεις).
Προσέχουμε ώστε η κάθε ολοκληρωμένη στρώση μονωτικής ταινίας, να μην «καβαλά» η μια την άλλη, αλλά να ολοκληρώνεται και να κόβεται στα άκρα της κάθε φορά.
Όταν σιγουρευτούμε για το "ιδανικό πάχος" του συμπλέκτη, κολλάμε προσεκτικά με εποξική κόλλα (τετάρτου/μισής ώρας) το liner στην καμπάνα ...και σφηνώνουμε το συμπλέκτη με την ταινία.
- Συνημμένα
-
- T15.jpg (49.36 KiB) Προβλήθηκε 100 φορές
-
- T16.jpg (46.16 KiB) Προβλήθηκε 100 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: T-REX 600 nitro
Η combo έκδοση, είναι ίσως η πλέον συμφέρουσα και ας δείχνει ακριβότερη από όλες τις άλλες.
Συμφέρει γιατί το kit συνοδεύεται με την καινούρια εξάτμιση της align της οποίας οι κριτικές είναι πολύ καλές.
Ανεπιβεβαίωτες φήμες ισχυρίζονται ότι είναι hatori.
Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με τη μηχανή, που επίσης συμπεριλαμβάνεται σε αυτή την έκδοση.
Οι φήμες λένε ότι είναι η κλασσική και γνωστή OS Hyper 50.
Εκεί δε χρειάζεται να το ψάξει κανείς πολύ ...γιατί βγάζει μάτι από μόνη της η εικόνα ;)
Είναι made in Japan ασφαλώς, και η μόνη διαφορά είναι ότι γράφει πάνω της align.
Για να είμαι ακριβέστερος, ονομάζεται ...align 50 hyper!
Αυτές βέβαια οι συνεργασίες μένουν σιωπηλές ...και καθόλου δεν αρέσουν στους αντιπροσώπους της OS
Η Align hyper μάλιστα, ήταν κατά πολύ φθηνότερη μέχρι πρότινος, τώρα όμως η τιμή της πλέον αγγίζει αυτήν της OS 50 hyper (Ποιος ξέρει γιατί; Ίσως έγιναν συστάσεις μετά τις φήμες ότι είναι OS).
Στην πρώτη φωτογραφία η εξάτμιση
Στη δεύτερη & τρίτη φωτογραφία ...η align hyper 50!
Συμφέρει γιατί το kit συνοδεύεται με την καινούρια εξάτμιση της align της οποίας οι κριτικές είναι πολύ καλές.
Ανεπιβεβαίωτες φήμες ισχυρίζονται ότι είναι hatori.
Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με τη μηχανή, που επίσης συμπεριλαμβάνεται σε αυτή την έκδοση.
Οι φήμες λένε ότι είναι η κλασσική και γνωστή OS Hyper 50.
Εκεί δε χρειάζεται να το ψάξει κανείς πολύ ...γιατί βγάζει μάτι από μόνη της η εικόνα ;)
Είναι made in Japan ασφαλώς, και η μόνη διαφορά είναι ότι γράφει πάνω της align.
Για να είμαι ακριβέστερος, ονομάζεται ...align 50 hyper!
Αυτές βέβαια οι συνεργασίες μένουν σιωπηλές ...και καθόλου δεν αρέσουν στους αντιπροσώπους της OS
Η Align hyper μάλιστα, ήταν κατά πολύ φθηνότερη μέχρι πρότινος, τώρα όμως η τιμή της πλέον αγγίζει αυτήν της OS 50 hyper (Ποιος ξέρει γιατί; Ίσως έγιναν συστάσεις μετά τις φήμες ότι είναι OS).
Στην πρώτη φωτογραφία η εξάτμιση
Στη δεύτερη & τρίτη φωτογραφία ...η align hyper 50!
- Συνημμένα
-
- T4.jpg (63.27 KiB) Προβλήθηκε 100 φορές
-
- T3.jpg (66.74 KiB) Προβλήθηκε 100 φορές
-
- T5.jpg (74.51 KiB) Προβλήθηκε 100 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: T-REX 600 nitro
Το τρίτο και τελευταίο εξάρτημα που συμπεριλαμβάνεται στην έκδοση combo είναι το regulator 2 σε ένα.
Το μοντέλο πετάει πλέον με τη χρήση μιας li-poly μπαταρίας 1900mha με υποβιβασμό από το «regulator 2 in 1» στα 6volt.
Το συστηματάκι αυτό, όταν πρωτοκυκλοφόρησε μου φαίνονταν περιττό.
Μαθημένος να φορτίζω ολονύκτια ...αποκλειστικά και μόνο τις Ni-Mi μου, ...δεν πολυασχολήθηκα μαζί του.
Αποστροφή ίσως ...μου προκαλούσε και η τιμή του. (Τώρα που έπεσε κάπως, φτάνει τα 70-80USD).
Χρησιμοποιώ το "2 in 1" εδώ και δύο εβδομάδες, -όσο έχω το nitro- και πραγματικά είναι αρκετά εξυπηρετικό.
Προσωπικά δε με ενδιαφέρει τόσο το γεγονός ότι μπορεί και τροφοδοτεί το μπουζί η ίδια μπαταρία που τροφοδοτεί ...δέκτη και servo*, όσο με εκστασιάζει το γεγονός ...πως σε μία ώρα έχω φορτισμένη τη μπαταρία για άλλες τέσσερις ασφαλείς πτήσεις!
(Τέσσερις πτήσεις βγάζει με ασφάλεια η μπαταρία, με χρήση 5 digital servo)
*Ζορίζει τη μπαταρία αρκετά και τη «γονατίζει» συντομότερα
Κ αλό θα είναι, αν κάποιος κάνει την επιλογή του combo, ή εν πάση περιπτώσει αν προμηθευτεί το regulator της Align, ...να προσέξει εξ' αρχής την τάση λειτουργίας των servo του, ώστε αν είναι στα 5volts να προμηθευτεί ένα step down .
(Σίγουρα είναι απαραίτητο για το futaba 9254 της ουράς, που χρησιμοποιούμε αρκετοί).
Η Align κυκλοφορεί στο εμπόριο step down στα 5 Α.
Με τον Aris Arts που μετρήσαμε -για παν ενδεχόμενο- την κατανάλωση των servo σε ζόρισμα, δεν υπερβαίνει τα 2,5 με 3 Α.
Αυτό επιτρέπει τη χρησιμοποίηση του step down είτε για το servo της ουράς μόνο, αν τα υπόλοιπα λειτουργούν ασφαλώς στα 6volts ή στην έξοδο του regulator που συνδέεται στο δέκτη, ώστε όλα τα servo να τροφοδοτηθούν με 5volts χωρίς πρόβλημα
Στην πρώτη φωτογραφία το regulator
Στη δεύτερη φωτογραφία η li-poly μπαταρία
Στην τρίτη φωτογραφία το step down
(Το οποίο δεν είναι τίποτα άλλο από ένα διοδάκι με πτώση στα 0,7! ...Αμ μου τα έλεγε ο pani αλλά δεν τον πίστευα :o)
Το μοντέλο πετάει πλέον με τη χρήση μιας li-poly μπαταρίας 1900mha με υποβιβασμό από το «regulator 2 in 1» στα 6volt.
Το συστηματάκι αυτό, όταν πρωτοκυκλοφόρησε μου φαίνονταν περιττό.
Μαθημένος να φορτίζω ολονύκτια ...αποκλειστικά και μόνο τις Ni-Mi μου, ...δεν πολυασχολήθηκα μαζί του.
Αποστροφή ίσως ...μου προκαλούσε και η τιμή του. (Τώρα που έπεσε κάπως, φτάνει τα 70-80USD).
Χρησιμοποιώ το "2 in 1" εδώ και δύο εβδομάδες, -όσο έχω το nitro- και πραγματικά είναι αρκετά εξυπηρετικό.
Προσωπικά δε με ενδιαφέρει τόσο το γεγονός ότι μπορεί και τροφοδοτεί το μπουζί η ίδια μπαταρία που τροφοδοτεί ...δέκτη και servo*, όσο με εκστασιάζει το γεγονός ...πως σε μία ώρα έχω φορτισμένη τη μπαταρία για άλλες τέσσερις ασφαλείς πτήσεις!
(Τέσσερις πτήσεις βγάζει με ασφάλεια η μπαταρία, με χρήση 5 digital servo)
*Ζορίζει τη μπαταρία αρκετά και τη «γονατίζει» συντομότερα
Κ αλό θα είναι, αν κάποιος κάνει την επιλογή του combo, ή εν πάση περιπτώσει αν προμηθευτεί το regulator της Align, ...να προσέξει εξ' αρχής την τάση λειτουργίας των servo του, ώστε αν είναι στα 5volts να προμηθευτεί ένα step down .
(Σίγουρα είναι απαραίτητο για το futaba 9254 της ουράς, που χρησιμοποιούμε αρκετοί).
Η Align κυκλοφορεί στο εμπόριο step down στα 5 Α.
Με τον Aris Arts που μετρήσαμε -για παν ενδεχόμενο- την κατανάλωση των servo σε ζόρισμα, δεν υπερβαίνει τα 2,5 με 3 Α.
Αυτό επιτρέπει τη χρησιμοποίηση του step down είτε για το servo της ουράς μόνο, αν τα υπόλοιπα λειτουργούν ασφαλώς στα 6volts ή στην έξοδο του regulator που συνδέεται στο δέκτη, ώστε όλα τα servo να τροφοδοτηθούν με 5volts χωρίς πρόβλημα
Στην πρώτη φωτογραφία το regulator
Στη δεύτερη φωτογραφία η li-poly μπαταρία
Στην τρίτη φωτογραφία το step down
(Το οποίο δεν είναι τίποτα άλλο από ένα διοδάκι με πτώση στα 0,7! ...Αμ μου τα έλεγε ο pani αλλά δεν τον πίστευα :o)
- Συνημμένα
-
- T33.jpg (40.86 KiB) Προβλήθηκε 100 φορές
-
- T41.jpg (80.32 KiB) Προβλήθηκε 100 φορές
-
- T6.jpg (74.32 KiB) Προβλήθηκε 100 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: T-REX 600 nitro
Πριν τη συναρμολόγηση, πέρα από το Gyro mount, μην ξεχάσετε να προμηθευτείτε τα servo horns της Align.
Ως προς το gyro, η Align δεν περιλαμβάνει τη βάση του ισχυριζόμενη ότι μπορεί να κολληθεί στα δύο servo που βρίσκονται στο πάνω μέρος των frames στο μπροστινό τμήμα.
Αυτό βέβαια, περισσότερο «δουλειές του ποδαριού» θυμίζει ...παρά σοβαρή πρόταση :-\
Αγοράστε λοιπόν και ένα gyro mount να γίνει καλύτερη δουλειά ...αλλά και να τοποθετήσετε στο μοντέλο σας και το upgrade που το συνοδεύει! (αφορά σε έναν μεταλλικό αποστάτη που δένει extra τα frames στο πίσω μέρος)
Τώρα ως προς τα horns.
Η Align έχει κατασκευάσει set των τριών horns τόσο για τα Futaba όσο και για τα JR cyclic servos.
Καλό είναι να τα αγοράσετε από την αρχή γιατί θα σας διευκολύνουν πάρα πολύ στις ρυθμίσεις.
Οι τρύπες των horns για τα linkages balls, είναι φτιαγμένες με τέτοιο τρόπο, ώστε δεν υπάρχει πιθανότητα να μην ευθυγραμμιστεί άψογα το horn. (πολύ σημαντικό).
Στην πρώτη φωτογραφία το gyro τοποθετημένο στο mount όπως θα πρέπει να είναι.
Στη δεύτερη τα horns (για JR στη συγκεκριμένη περίπτωση).
Ως προς το gyro, η Align δεν περιλαμβάνει τη βάση του ισχυριζόμενη ότι μπορεί να κολληθεί στα δύο servo που βρίσκονται στο πάνω μέρος των frames στο μπροστινό τμήμα.
Αυτό βέβαια, περισσότερο «δουλειές του ποδαριού» θυμίζει ...παρά σοβαρή πρόταση :-\
Αγοράστε λοιπόν και ένα gyro mount να γίνει καλύτερη δουλειά ...αλλά και να τοποθετήσετε στο μοντέλο σας και το upgrade που το συνοδεύει! (αφορά σε έναν μεταλλικό αποστάτη που δένει extra τα frames στο πίσω μέρος)
Τώρα ως προς τα horns.
Η Align έχει κατασκευάσει set των τριών horns τόσο για τα Futaba όσο και για τα JR cyclic servos.
Καλό είναι να τα αγοράσετε από την αρχή γιατί θα σας διευκολύνουν πάρα πολύ στις ρυθμίσεις.
Οι τρύπες των horns για τα linkages balls, είναι φτιαγμένες με τέτοιο τρόπο, ώστε δεν υπάρχει πιθανότητα να μην ευθυγραμμιστεί άψογα το horn. (πολύ σημαντικό).
Στην πρώτη φωτογραφία το gyro τοποθετημένο στο mount όπως θα πρέπει να είναι.
Στη δεύτερη τα horns (για JR στη συγκεκριμένη περίπτωση).
- Συνημμένα
-
- T11.jpg (40.03 KiB) Προβλήθηκε 100 φορές
-
- T35.jpg (72.18 KiB) Προβλήθηκε 100 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: T-REX 600 nitro
ʼλλες δυό φωτογραφίες.
Στην πρώτη φωτογραφία, το horn εγκατεστημένο πάνω στο μοντέλο.
Στη δεύτερη φωτογραφία, το συνοδευόμενο -με το gyro mount- upgrade που δένει τα frames και τα canopy pylons μεταξύ τους.
Στην πρώτη φωτογραφία, το horn εγκατεστημένο πάνω στο μοντέλο.
Στη δεύτερη φωτογραφία, το συνοδευόμενο -με το gyro mount- upgrade που δένει τα frames και τα canopy pylons μεταξύ τους.
- Συνημμένα
-
- T37.jpg (50.74 KiB) Προβλήθηκε 100 φορές
-
- T36.jpg (80.5 KiB) Προβλήθηκε 100 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: T-REX 600 nitro
Πριν προχωρήσουμε σε άλλες σημαντικότερες διαπιστώσεις του nitro, ας επισημάνω τις μικρές με τη σειρά που τις είδα και εγώ.
Μικρές διαπιστώσεις που όμως έχουν και αυτές την αξία τους.
Αναφέρθηκα στο φινίρισμα του nitro και πριν από μερικά μηνύματα. Λοιπόν είναι πραγματικά εντυπωσιακό.
Σε αυτόν τον τομέα η Align δεν κάνει τσιγκουνιές. Ακόμη και τα specialty washers είναι προσεγμένα.
Η μεταλλική φάνα της Align έρχεται σε συσκευασία που εμπεριέχει και δύο GV1 magnets!
Είναι δε άψογη και η εφαρμογή των μαγνητών τέλεια. (ίσως καλύτερη και από την Kasama που είχα στον Titan).
Στην πρώτη φωτογραφία η φάνα. Διακρίνονται τα μαγνητάκια.
Στη δεύτερη φωτογραφία τα carbon frames
Μικρές διαπιστώσεις που όμως έχουν και αυτές την αξία τους.
Αναφέρθηκα στο φινίρισμα του nitro και πριν από μερικά μηνύματα. Λοιπόν είναι πραγματικά εντυπωσιακό.
Σε αυτόν τον τομέα η Align δεν κάνει τσιγκουνιές. Ακόμη και τα specialty washers είναι προσεγμένα.
Η μεταλλική φάνα της Align έρχεται σε συσκευασία που εμπεριέχει και δύο GV1 magnets!
Είναι δε άψογη και η εφαρμογή των μαγνητών τέλεια. (ίσως καλύτερη και από την Kasama που είχα στον Titan).
Στην πρώτη φωτογραφία η φάνα. Διακρίνονται τα μαγνητάκια.
Στη δεύτερη φωτογραφία τα carbon frames
- Συνημμένα
-
- T18.jpg (61.36 KiB) Προβλήθηκε 96 φορές
-
- T13.jpg (41.07 KiB) Προβλήθηκε 96 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: T-REX 600 nitro
Στην αρχή, στη συναρμολόγηση, ...για όποιον δε έχει ξαναπιάσει στα χέρια του θερμικό τέτοιου μεγέθους με carbon frames, ...έχει την αίσθηση ότι θα σπάσει πριν καν προλάβει να τοποθετήσει τη μηχανή πάνω.
Τουλάχιστον εγώ κάπως έτσι το αισθάνθηκα και ας είχα την εμπειρία του 450SE μου παλαιότερα.
Ίσως το συνηθισμένο μου μάτι στη θέα του χοντρού και ανθεκτικού frame του raptor, ...τώρα μου προκαλεί φόβο βλέποντας το λεπτό (και εύθραυστο ας μην αστειευόμαστε) frame του nitro.
Όσο βεβαίως προχωράει το μοντάρισμα και δένονται τα δύο κομμάτια μεταξύ τους, ...ο φόβος ξεπερνιέται μεν, ...αλλά δεν εξαλείφεται. Και λογικά δεν εξαλείφεται, εφόσον τώρα στις πτώσεις θα πρέπει να συνυπολογίσουμε και το frame που είναι πολύ πιθανό να καταστραφεί.
Τα frames είναι αρκετά ακριβά, εν αντιθέσει με τα υπόλοιπα ανταλλακτικά του nitro. Αυτό θα πρέπει να το λάβει σοβαρά υπ' όψιν του ένας αρχάριος
Θα πρότεινα σε όσους σκέπτονται να αγοράσουν το Nitro, να ζητήσουν τα frame των 2mm και όχι αυτά που έχει το kit.
Η διαφορά στην τιμή είναι ...τόσο αστεία, που πραγματικά ...θα είναι αστείο να μην το κάνετε. (Προσωπικά δεν το γνώριζα. Εσείς όμως τώρα; ;) ).
Στην πρώτη φωτογραφία τα δύο frames δεμένα μεταξύ τους, ...ενώ προς τα δεξιά, διακρίνονται τα τρία ρουλεμάν που θα υποδεχτούν αργότερα το main shaft και την κεφαλή.
Στη δεύτερη φωτογραφία έχει τοποθετηθεί η καμπάνα με το liner του Raptor. Διακρίνονται τα metall engine mounts
Τουλάχιστον εγώ κάπως έτσι το αισθάνθηκα και ας είχα την εμπειρία του 450SE μου παλαιότερα.
Ίσως το συνηθισμένο μου μάτι στη θέα του χοντρού και ανθεκτικού frame του raptor, ...τώρα μου προκαλεί φόβο βλέποντας το λεπτό (και εύθραυστο ας μην αστειευόμαστε) frame του nitro.
Όσο βεβαίως προχωράει το μοντάρισμα και δένονται τα δύο κομμάτια μεταξύ τους, ...ο φόβος ξεπερνιέται μεν, ...αλλά δεν εξαλείφεται. Και λογικά δεν εξαλείφεται, εφόσον τώρα στις πτώσεις θα πρέπει να συνυπολογίσουμε και το frame που είναι πολύ πιθανό να καταστραφεί.
Τα frames είναι αρκετά ακριβά, εν αντιθέσει με τα υπόλοιπα ανταλλακτικά του nitro. Αυτό θα πρέπει να το λάβει σοβαρά υπ' όψιν του ένας αρχάριος
Θα πρότεινα σε όσους σκέπτονται να αγοράσουν το Nitro, να ζητήσουν τα frame των 2mm και όχι αυτά που έχει το kit.
Η διαφορά στην τιμή είναι ...τόσο αστεία, που πραγματικά ...θα είναι αστείο να μην το κάνετε. (Προσωπικά δεν το γνώριζα. Εσείς όμως τώρα; ;) ).
Στην πρώτη φωτογραφία τα δύο frames δεμένα μεταξύ τους, ...ενώ προς τα δεξιά, διακρίνονται τα τρία ρουλεμάν που θα υποδεχτούν αργότερα το main shaft και την κεφαλή.
Στη δεύτερη φωτογραφία έχει τοποθετηθεί η καμπάνα με το liner του Raptor. Διακρίνονται τα metall engine mounts
- Συνημμένα
-
- T20.jpg (56.36 KiB) Προβλήθηκε 96 φορές
-
- T19.jpg (59.84 KiB) Προβλήθηκε 96 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: T-REX 600 nitro
Α! Σημαντικό επίσης, για όσους σκέπτεστε αργότερα τη χρήση ενός governor, να εγκαταστήσετε τουλάχιστον τον αισθητήρα πριν δέσετε τα δύο frames μεταξύ τους. (Όχι ότι δε γίνεται μετά, θα ταλαιπωρηθείτε αρκετά όμως).
Παρεμπιπτόντως, η align ως γνωστόν συνεργάζεται με τη futaba και αυτός είναι ο λόγος που ακόμη και τρύπες στήριξης του αισθητήρα του governor πάνω στο frame, δεν αφορούν οποιοδήποτε governor ...αλλά του GV 1.
Ο Αισθητήρας τοποθετείται εύκολα, χωρίς να χρησιμοποιήσετε τις κλασσικές μεταλλικές βάσεις, ...εφόσον δε βιδώνεται πλέον πάνω στη μηχανή.
Το ίδιο ισχύει και για τα servo. Τα servo futaba «κάθονται» άψογα στις υπάρχουσες υποδοχές, ενώ αν χρησιμοποιήσετε π.χ. JR ...μάλλον θα χρειαστεί να τρίβετε με γυαλόχαρτο τα carbons.
Δυό φωτογραφίες με τον αισθητήρα εγκατεστημένο.
Παρεμπιπτόντως, η align ως γνωστόν συνεργάζεται με τη futaba και αυτός είναι ο λόγος που ακόμη και τρύπες στήριξης του αισθητήρα του governor πάνω στο frame, δεν αφορούν οποιοδήποτε governor ...αλλά του GV 1.
Ο Αισθητήρας τοποθετείται εύκολα, χωρίς να χρησιμοποιήσετε τις κλασσικές μεταλλικές βάσεις, ...εφόσον δε βιδώνεται πλέον πάνω στη μηχανή.
Το ίδιο ισχύει και για τα servo. Τα servo futaba «κάθονται» άψογα στις υπάρχουσες υποδοχές, ενώ αν χρησιμοποιήσετε π.χ. JR ...μάλλον θα χρειαστεί να τρίβετε με γυαλόχαρτο τα carbons.
Δυό φωτογραφίες με τον αισθητήρα εγκατεστημένο.
- Συνημμένα
-
- T24.jpg (51.54 KiB) Προβλήθηκε 96 φορές
-
- T23.jpg (55.65 KiB) Προβλήθηκε 96 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: T-REX 600 nitro
Το kit ...έρχεται με τα βασικότερα εξαρτήματα μεταλλικά στην κεφαλή.
Έτσι λοιπόν, μεταλλικό -πέρα ασφαλώς από το swash plate- είναι και το wash out που ...στο raptor titan τουλάχιστον χρειάζονταν σύντομα αλλαγή, γιατί αποκτούσε ενοχλητικούς τζόγους. ::)
Η σχεδίαση της κεφαλής, που δεν είναι άλλη από τη γνωστή κεφαλή του ηλεκτρικού μοντέλου της Align* και που έχει δοκιμαστεί αρκετά, μπορεί και δίνει μπόλικες μοίρες τόσο στο αρνητικό όσο και στο θετικό βήμα των main blades.
Η αλήθεια είναι ότι δεν ήμουν συνηθισμένος σε τέτοιες τιμές.
*με μερικές πολύ μικρές τροποποιήσεις - ενισχύσεις, όπως π.χ. στο metal flybar control arm
Το T-rex 600 μπορεί να σου δώσει + - 14μοίρες (ίσως και πολύ λίγο παραπάνω).
Το ερώτημα είναι: Τι θα τις κάνεις; Αυτό είναι ένα άλλο θέμα.
Ωστόσο όμως, με το κέρδος του βάρους που έχει το nitro σε σχέση με τα άλλα 50άρια και εκμεταλλευόμενο τη μεγαλύτερη ισχύ που του παρέχει η OS max 50 Hyper ακόμη και στις +12 έως +14 π.χ. δεν παρατηρείς γονάτισμα του κινητήρα. Το αντίθετο μάλιστα! Παρατηρείς ένα ελικόπτερο να τινάζεται με τέτοιο νεύρο που αν δεν είσαι προετοιμασμένος για αυτό, ...κινδυνεύεις να το χάσεις!
Το τίναγμα αυτό, αλλά και η γενικότερη πτητική συμπεριφορά του ελικοπτέρου, -όσο καιρό ασχολούμαι με το μοντελισμό-, δεν τα έχω ξαναδεί σε τέτοιου μεγέθους ελικόπτερα παρά μόνο σε 90άρια.
Επανερχόμενος στο θέμα των μοιρών της κεφαλής, ...εχθές παρατηρήσαμε overspeed σε άνοδο -με +8 μοίρες- και δη σε άστρωτο και μπουκωμένο κινητήρα (hyper OS max) Του φάνηκαν λίγες; Ίσως. Το ψάχνω ακόμη αυτό :o
Τώρα, ...αν εξαιρέσει κανείς τα arms, ...επί της ουσίας η μόνη αντικατάσταση που ίσως χρειαστεί να κάνει ...είναι το seesaw που από το εργοστάσιο έρχεται πλαστικό. Ακολουθούν τα main grip (για σκληρή 3δ πτήση) και η ουρά, δηλαδή τα tail grip που επίσης είναι πλαστικά και που αραιά και που παρουσιάζουν πρόβλημα στα thrust bearings λόγω κακοτεχνίας.
Για την τελευταία περίπτωση προτείνονται τα metal tail grip της Quick UK (επίσης με thrust bearings)
Μερικές φωτογραφίες με την κεφαλή ...πρωταγωνίστρια. ::)
Έτσι λοιπόν, μεταλλικό -πέρα ασφαλώς από το swash plate- είναι και το wash out που ...στο raptor titan τουλάχιστον χρειάζονταν σύντομα αλλαγή, γιατί αποκτούσε ενοχλητικούς τζόγους. ::)
Η σχεδίαση της κεφαλής, που δεν είναι άλλη από τη γνωστή κεφαλή του ηλεκτρικού μοντέλου της Align* και που έχει δοκιμαστεί αρκετά, μπορεί και δίνει μπόλικες μοίρες τόσο στο αρνητικό όσο και στο θετικό βήμα των main blades.
Η αλήθεια είναι ότι δεν ήμουν συνηθισμένος σε τέτοιες τιμές.
*με μερικές πολύ μικρές τροποποιήσεις - ενισχύσεις, όπως π.χ. στο metal flybar control arm
Το T-rex 600 μπορεί να σου δώσει + - 14μοίρες (ίσως και πολύ λίγο παραπάνω).
Το ερώτημα είναι: Τι θα τις κάνεις; Αυτό είναι ένα άλλο θέμα.
Ωστόσο όμως, με το κέρδος του βάρους που έχει το nitro σε σχέση με τα άλλα 50άρια και εκμεταλλευόμενο τη μεγαλύτερη ισχύ που του παρέχει η OS max 50 Hyper ακόμη και στις +12 έως +14 π.χ. δεν παρατηρείς γονάτισμα του κινητήρα. Το αντίθετο μάλιστα! Παρατηρείς ένα ελικόπτερο να τινάζεται με τέτοιο νεύρο που αν δεν είσαι προετοιμασμένος για αυτό, ...κινδυνεύεις να το χάσεις!
Το τίναγμα αυτό, αλλά και η γενικότερη πτητική συμπεριφορά του ελικοπτέρου, -όσο καιρό ασχολούμαι με το μοντελισμό-, δεν τα έχω ξαναδεί σε τέτοιου μεγέθους ελικόπτερα παρά μόνο σε 90άρια.
Επανερχόμενος στο θέμα των μοιρών της κεφαλής, ...εχθές παρατηρήσαμε overspeed σε άνοδο -με +8 μοίρες- και δη σε άστρωτο και μπουκωμένο κινητήρα (hyper OS max) Του φάνηκαν λίγες; Ίσως. Το ψάχνω ακόμη αυτό :o
Τώρα, ...αν εξαιρέσει κανείς τα arms, ...επί της ουσίας η μόνη αντικατάσταση που ίσως χρειαστεί να κάνει ...είναι το seesaw που από το εργοστάσιο έρχεται πλαστικό. Ακολουθούν τα main grip (για σκληρή 3δ πτήση) και η ουρά, δηλαδή τα tail grip που επίσης είναι πλαστικά και που αραιά και που παρουσιάζουν πρόβλημα στα thrust bearings λόγω κακοτεχνίας.
Για την τελευταία περίπτωση προτείνονται τα metal tail grip της Quick UK (επίσης με thrust bearings)
Μερικές φωτογραφίες με την κεφαλή ...πρωταγωνίστρια. ::)
- Συνημμένα
-
- T45.jpg (75.35 KiB) Προβλήθηκε 96 φορές
-
- T43.jpg (76.17 KiB) Προβλήθηκε 96 φορές
-
- T42.jpg (67.42 KiB) Προβλήθηκε 96 φορές
-
- T44.jpg (75.29 KiB) Προβλήθηκε 96 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: T-REX 600 nitro
Σε συνέχεια της παρουσίασης - μονταρίσματος του T-Rex 600 nitro...
Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ...ότι η μηχανή στηρίζεται σε τέσσερις μικρές μεταλλικές βάσεις (mounts) που έχουμε πριν βιδώσει στα frames.
Στην αρχή πίστεψα ότι θα απογειωθεί μόνη της η OS ...και μετά ...ίσως ακολουθήσει και το υπόλοιπο!
Βεβαίως, ...όταν λίγο αργότερα έφτασα να τοποθετήσω από κάτω το carbon (CF Bottom Bracket) που δένει τα main carbon frames μεταξύ τους, πείστηκα ότι η κατασκευή είναι αρκετά ισχυρή ;)
Θυμάμαι δε, ότι το CF Bottom Bracket στην περίπτωση του Raptor Titan έπρεπε κανείς να το αγοράσει ξέχωρα από το kit, αν και στον Titan τα main frames ήταν ασφαλώς πολύ ανθεκτικότερα από αυτά του nitro.
ʼλλο ένα θεματάκι που πρόσεξα, ...είναι το βίδωμα των ski με μεταλλικές βίδες, πάνω στις τέσσερις αυτόνομες* μεταλλικές βασούλες στα άκρα των main frames.
Το βίδωμα αυτό, είναι ...το «τελειωτικό χτύπημα» για όποιον ισχυριστεί κάτι για το "ισχυρόν" της όλης κατασκευής και ας ξεγελά δια το "αδύναμον" του, στην αρχή ;)
*Στον Raptor βιδώνουν σε πλαστικό frame με αποτέλεσμα μετά από μερικά βιδώματα-ξεβιδώματα ή μερικές "άτσαλες" προσγειώσεις με τα πέδιλα, να "χορεύουν" οι βίδες και άρα να κουνιούνται τα Ski. Διορθώνεται βέβαια με χρήση παξιμαδιού.
Προσωπικά έχω όμως μια αντίρρηση. Ποια είναι αυτή;
Αν δεν έδεναν τα Ski στις αυτόνομες βάσεις στα main frames αλλά οι τέσσερις ξεχωριστές βάσεις ήταν μία σε ορθογώνιο σχήμα που θα αγκάλιαζε όλη την κάτω επιφάνεια των frames, αυτό που θα επιτυγχάναμε θα ήταν η σωτηρία των frames σε βαρύ κάθισμα ή και πτώση με τα ski :)
Αντίθετα, αν αυτό συμβεί τώρα, προφανώς θα σπάσει κάποιο από τα frame και όποιος το έχει δέσει, μπορεί να αντιληφθεί τι δουλειά χρειάζεται για να αντικατασταθεί :-\
Αποκλείω το ενδεχόμενο να μη σκέφτηκε κάτι τέτοιο η ίδια η Align. Είναι προφανές ότι για λόγους βάρους δεν προχώρησε σε μια τέτοιου είδους λύση. Και ας είναι μονάχα μερικά τα γραμμάτια που θα "επιβαρύνουν" το μοντέλο.
Από την άλλη πάλι, το γεγονός ότι τελευταία κυκλοφόρησε carbon ενισχύσεις για τα τέσσερα άκκρα των frames (Frame Brace Set), ενισχύει τη διαπίστωση ότι το nitro στερείται αντοχής στην πτώση.
Προσωπικά δεν πιστεύω ότι λειτουργικά τα Frame Brace Set θα είναι ισάξια της πρότασης για "μια ορθογώνια μεταλλική βάση" που θα αγκαλιάζει περιφερειακά το τελείωμα των 2 main frames.
Στην πρώτη φωτογραφία τα mounts
Στη δεύτερη και τρίτη φωτογραφία η μηχανή πάνω στα frames
Στην τέταρτη φωτογραφία τα Frame Brace Set της Align (ενισχύσεις των main frames)
Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ...ότι η μηχανή στηρίζεται σε τέσσερις μικρές μεταλλικές βάσεις (mounts) που έχουμε πριν βιδώσει στα frames.
Στην αρχή πίστεψα ότι θα απογειωθεί μόνη της η OS ...και μετά ...ίσως ακολουθήσει και το υπόλοιπο!
Βεβαίως, ...όταν λίγο αργότερα έφτασα να τοποθετήσω από κάτω το carbon (CF Bottom Bracket) που δένει τα main carbon frames μεταξύ τους, πείστηκα ότι η κατασκευή είναι αρκετά ισχυρή ;)
Θυμάμαι δε, ότι το CF Bottom Bracket στην περίπτωση του Raptor Titan έπρεπε κανείς να το αγοράσει ξέχωρα από το kit, αν και στον Titan τα main frames ήταν ασφαλώς πολύ ανθεκτικότερα από αυτά του nitro.
ʼλλο ένα θεματάκι που πρόσεξα, ...είναι το βίδωμα των ski με μεταλλικές βίδες, πάνω στις τέσσερις αυτόνομες* μεταλλικές βασούλες στα άκρα των main frames.
Το βίδωμα αυτό, είναι ...το «τελειωτικό χτύπημα» για όποιον ισχυριστεί κάτι για το "ισχυρόν" της όλης κατασκευής και ας ξεγελά δια το "αδύναμον" του, στην αρχή ;)
*Στον Raptor βιδώνουν σε πλαστικό frame με αποτέλεσμα μετά από μερικά βιδώματα-ξεβιδώματα ή μερικές "άτσαλες" προσγειώσεις με τα πέδιλα, να "χορεύουν" οι βίδες και άρα να κουνιούνται τα Ski. Διορθώνεται βέβαια με χρήση παξιμαδιού.
Προσωπικά έχω όμως μια αντίρρηση. Ποια είναι αυτή;
Αν δεν έδεναν τα Ski στις αυτόνομες βάσεις στα main frames αλλά οι τέσσερις ξεχωριστές βάσεις ήταν μία σε ορθογώνιο σχήμα που θα αγκάλιαζε όλη την κάτω επιφάνεια των frames, αυτό που θα επιτυγχάναμε θα ήταν η σωτηρία των frames σε βαρύ κάθισμα ή και πτώση με τα ski :)
Αντίθετα, αν αυτό συμβεί τώρα, προφανώς θα σπάσει κάποιο από τα frame και όποιος το έχει δέσει, μπορεί να αντιληφθεί τι δουλειά χρειάζεται για να αντικατασταθεί :-\
Αποκλείω το ενδεχόμενο να μη σκέφτηκε κάτι τέτοιο η ίδια η Align. Είναι προφανές ότι για λόγους βάρους δεν προχώρησε σε μια τέτοιου είδους λύση. Και ας είναι μονάχα μερικά τα γραμμάτια που θα "επιβαρύνουν" το μοντέλο.
Από την άλλη πάλι, το γεγονός ότι τελευταία κυκλοφόρησε carbon ενισχύσεις για τα τέσσερα άκκρα των frames (Frame Brace Set), ενισχύει τη διαπίστωση ότι το nitro στερείται αντοχής στην πτώση.
Προσωπικά δεν πιστεύω ότι λειτουργικά τα Frame Brace Set θα είναι ισάξια της πρότασης για "μια ορθογώνια μεταλλική βάση" που θα αγκαλιάζει περιφερειακά το τελείωμα των 2 main frames.
Στην πρώτη φωτογραφία τα mounts
Στη δεύτερη και τρίτη φωτογραφία η μηχανή πάνω στα frames
Στην τέταρτη φωτογραφία τα Frame Brace Set της Align (ενισχύσεις των main frames)
- Συνημμένα
-
- T47.jpg (50.49 KiB) Προβλήθηκε 96 φορές
-
- T22.jpg (49.76 KiB) Προβλήθηκε 96 φορές
-
- T21.jpg (53.7 KiB) Προβλήθηκε 96 φορές
-
- T46.jpg (67.24 KiB) Προβλήθηκε 96 φορές