Τι χρειάζεται κανείς για να συνδεθεί στο internet με το FlightSim;
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Τι χρειάζεται κανείς για να συνδεθεί στο internet με το FlightSim;
Τι χρειάζεται κανείς για να συνδεθεί στο internet με το FlightSim;
Αρχικά θα πρέπει να διαθέτει έναν H/Y με σύνδεση στο internet, να προμηθευτεί ένα πρόγραμμα όπως το "FlightSimulator 2004" ...ή τη νέα έκδοση του FlightSimulator X της Microsoft.
(Μέχρι σήμερα πάντως, προτείνεται η έκδοση του 2004 γιατί είναι ελαφρύτερη και σπάνια δημιουργεί προβλήματα εν ώρα πτήσης, κάτι που δε θέλετε να σας συμβεί, ειδικά όταν είσαστε online. Πέραν τούτου, ΌΛΑ σχεδόν τα ad-ons που θα βρείτε στο internet για αναβαθμίσεις αεροδρομίων και για αεροπλάνα, είναι "στημένα" πάνω σε αυτή την έκδοση).
Αμέσως μετά θα πρέπει κανείς να γίνει μέλος σε ένα απο τους δύο οργανισμούς
Ivao
ή Vatsim
με μια απλή εγγραφή (δωρεάν - register)
Α κολουθεί το "κατέβασμα" δυο - τριών μικρών προγραμμάτων (δωρεάν επίσης), τα οποία μπορούμε να βρούμε είτε από τις ιστοσελίδες των εταιρειών - παροχέων (Vatsim ή Ivao), είτε σε αεροπορικές εταιρείες στις οποίες επίσης θα εγγραφούμε για να αποκτήσουμε callsign (Π.χ. AEGEAN
Virtual airlines, OLYMPIC
Virtual Airlines κ.α).
Κατόπιν τούτου, μπορούμε πλέον να συνδεθούμε και να μιλάμε με τους άλλους χειριστές, αλλά το σημαντικότερο να επικοινωνούμε με τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας.
Από τα προαναφερθέντα sites - links μπορούμε να κατεβάσουμε επίσης κάποιους χάρτες αεροδρομίων της επιλογής μας, ώστε να εξοικειωθούμε στην ανάγνωση τους.
(Ενημερωτικά πάντως, για εκείνους που ενδιαφέρονται, η Vatsim και η Aegean πραγματοποιούν online σεμινάρια κάθε Δευτέρα και Πέμπτη αντίστοιχα. Η επικοινωνία για τα "μαθήματα" γίνεται μέσω του Team Speak ή μέσω του ραδιοφώνου του αεροσκάφους μας, σε κάποιο αεροδρόμιο π.χ. της Κω).
- Συνημμένα
-
- Virtual Comp.jpg (106.88 KiB) Προβλήθηκε 31 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: Τι χρειάζεται κανείς για να συνδεθεί στο internet με το FlightSim;
Είμαστε online! Τώρα;
Στην αρχή ίσως σας αγχώσει λίγο αυτό. Όλοι περνάμε αυτό το στάδιο και όλοι αγχωθήκαμε κατά το στάδιο της προσαρμογής μας.
Αναφέρω "προσαρμογή" και όχι "εκπαίδευση" γιατί η εκπαίδευση είναι διαρκής, είναι δίχως τέλος.
Προσωπικά έχω συναντήσει αρκετούς Έλληνες και ξένους real πιλότους, που μετά τις επαγγελματικές -και μη- πτήσεις της ημέρας, συνδέονται και πετούν εικονικά προσπαθώντας να δοκιμάσουν κάτι που ενδεχομένως δε μπορούν να κάνουν στην πραγματικότητα.
Δεν είναι λίγοι επίσης και οι πιλότοι, είτε είναι real είτε όχι, που "προκαλούνται" για μια πτήση, μια προσγείωση ή απογείωση, σε αεροδρόμια που λόγω καιρικών συνθηκών, θεωρητικά είναι απίθανη! (Θυμάμαι την περίπτωση πρόσφατα με το LGAV -Ελευθέριος Βενιζέλος- που ήταν κλειστό λόγω του χιονιά και της ανύπαρκτης ορατότητας. Ήταν η καλύτερη μέρα για όλους μας!)
Όπως και να έχει, προσπαθήστε να υπερκεράσετε φόβο και άγχος, ακόμη και αν σας φάνηκαν πολλές οι ενέργειες. Στην πραγματικότητα η διαδικασία είναι σχετικά απλή.
Περισσότερος χρόνος απαιτείται για να μάθει κάποιος να πλοηγεί σωστά ένα αεροσκάφος παρά για όλα τα άλλα. Το πρόγραμμα όμως από μόνο του, έχει ένα πολύ εξυπηρετικό trainer - μάθημα που μαθαίνει τα πολύ βασικά τον καθένα.
Με τον καιρό, αποκτά κανείς την εμπειρία του πως επικοινωνούν με τους πύργους και τους ελεγκτές, χρησιμοποιώντας τη σωστή Ελληνική & Διεθνή ορολογία - φρασεολογία και τους τύπους, που να σημειωθεί είναι ειλικρινά πολύ αυστηρότεροι από ότι στην πραγματικότητα!
Ακόμη όμως και για την επικοινωνία, πέραν του γεγονότος ότι υπάρχουν ειδικά εγχειρίδια που "καταβάζετε" από τα site της AEGEAN ή της OLYMPIC και που μπορείτε μέσω αυτών να πληροφορηθείτε για τον ακριβή τρόπο επικοινωνίας με τους ελεγκτές, μπορείτε παράλληλα εκτός από πιλότος ή ελεγκτής να συνδεθείτε απλά ως παρατηρητής (observer).
Έτσι, παρακολουθείτε όλη τη διαδικασία και αργά μπαίνετε στο κλίμα.
Πέρα από αυτό, οι νέοι πιλότοι έχουν τη δυνατότητα στις πρώτες τους δικτυακές "εμφανίσεις-πτήσεις", να επιλέξουν Callsign (χαρακτηριστικό κλήσης) με τα αρχικά TR-XXX (Tango Romeo XXX η εκφώνηση του) που σημαίνει Training (υπο διαδικασία εκπαίδευσης).
Ετσι με αυτό το Callsign καταλαβαίνει ο κάθε ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας που σας βλέπει στο Radar του (άλλο πρόγραμμα για pc) ότι είστε αρχάριος και δεν έχει απαιτήσεις.
Αν δεν πάρετε Callsign από εταιρεία, μπορείτε να βάλετε ότι θέλετε.
Συνήθως τα δύο ή τρία πρώτα γράμματα είναι το χαρακτηριστικό της Eταιρείας, που επιλέξατε να αγγραφείτε (και που σας δέχτηκε ασφαλώς).
Πχ. με το Callsign AEE275, καλούμεθα από τον ελεγκτή ως ΑΙΓΑΙΟ - 275.
Οι Ελεγκτές πάντα είναι φιλικοί και πάντα φροντίζουν τους εκπαιδευόμενους με κάθε τρόπο
(π.χ. τους μιλούν αργά και καθαρά, είναι περισσότερο επεξηγηματικοί, δεν απαιτούν πολλά, δεν τους βάζουν σε διαδικασίες που ανταπεξέρχονται μονο εκπαιδευμένοι πιλότοι κλπ), αρκεί βέβαια να μη δημιουργεί ο νέος πιλότος πρόβλημα σε όλους τους άλλους.
Βασικό στοιχείο επίσης είναι η δήλωση του αληθούς ονόματός σας κατά την εγγραφή (register) σε κάποιον από τους δύο οργανισμούς (VATSIM - IVAO).
Είναι θέμα δεοντολογίας να γνωρίζει ο συνάδελφός σας το πραγματικό όνομα του συνομιλητή του. Αυτό ισχύει ασφαλώς σε ΟΛΑ τα μέλη και και των ΔΥΟ οργανισμών.
Στην αρχή ίσως σας αγχώσει λίγο αυτό. Όλοι περνάμε αυτό το στάδιο και όλοι αγχωθήκαμε κατά το στάδιο της προσαρμογής μας.
Αναφέρω "προσαρμογή" και όχι "εκπαίδευση" γιατί η εκπαίδευση είναι διαρκής, είναι δίχως τέλος.
Προσωπικά έχω συναντήσει αρκετούς Έλληνες και ξένους real πιλότους, που μετά τις επαγγελματικές -και μη- πτήσεις της ημέρας, συνδέονται και πετούν εικονικά προσπαθώντας να δοκιμάσουν κάτι που ενδεχομένως δε μπορούν να κάνουν στην πραγματικότητα.
Δεν είναι λίγοι επίσης και οι πιλότοι, είτε είναι real είτε όχι, που "προκαλούνται" για μια πτήση, μια προσγείωση ή απογείωση, σε αεροδρόμια που λόγω καιρικών συνθηκών, θεωρητικά είναι απίθανη! (Θυμάμαι την περίπτωση πρόσφατα με το LGAV -Ελευθέριος Βενιζέλος- που ήταν κλειστό λόγω του χιονιά και της ανύπαρκτης ορατότητας. Ήταν η καλύτερη μέρα για όλους μας!)
Όπως και να έχει, προσπαθήστε να υπερκεράσετε φόβο και άγχος, ακόμη και αν σας φάνηκαν πολλές οι ενέργειες. Στην πραγματικότητα η διαδικασία είναι σχετικά απλή.
Περισσότερος χρόνος απαιτείται για να μάθει κάποιος να πλοηγεί σωστά ένα αεροσκάφος παρά για όλα τα άλλα. Το πρόγραμμα όμως από μόνο του, έχει ένα πολύ εξυπηρετικό trainer - μάθημα που μαθαίνει τα πολύ βασικά τον καθένα.
Με τον καιρό, αποκτά κανείς την εμπειρία του πως επικοινωνούν με τους πύργους και τους ελεγκτές, χρησιμοποιώντας τη σωστή Ελληνική & Διεθνή ορολογία - φρασεολογία και τους τύπους, που να σημειωθεί είναι ειλικρινά πολύ αυστηρότεροι από ότι στην πραγματικότητα!
Ακόμη όμως και για την επικοινωνία, πέραν του γεγονότος ότι υπάρχουν ειδικά εγχειρίδια που "καταβάζετε" από τα site της AEGEAN ή της OLYMPIC και που μπορείτε μέσω αυτών να πληροφορηθείτε για τον ακριβή τρόπο επικοινωνίας με τους ελεγκτές, μπορείτε παράλληλα εκτός από πιλότος ή ελεγκτής να συνδεθείτε απλά ως παρατηρητής (observer).
Έτσι, παρακολουθείτε όλη τη διαδικασία και αργά μπαίνετε στο κλίμα.
Πέρα από αυτό, οι νέοι πιλότοι έχουν τη δυνατότητα στις πρώτες τους δικτυακές "εμφανίσεις-πτήσεις", να επιλέξουν Callsign (χαρακτηριστικό κλήσης) με τα αρχικά TR-XXX (Tango Romeo XXX η εκφώνηση του) που σημαίνει Training (υπο διαδικασία εκπαίδευσης).
Ετσι με αυτό το Callsign καταλαβαίνει ο κάθε ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας που σας βλέπει στο Radar του (άλλο πρόγραμμα για pc) ότι είστε αρχάριος και δεν έχει απαιτήσεις.
Αν δεν πάρετε Callsign από εταιρεία, μπορείτε να βάλετε ότι θέλετε.
Συνήθως τα δύο ή τρία πρώτα γράμματα είναι το χαρακτηριστικό της Eταιρείας, που επιλέξατε να αγγραφείτε (και που σας δέχτηκε ασφαλώς).
Πχ. με το Callsign AEE275, καλούμεθα από τον ελεγκτή ως ΑΙΓΑΙΟ - 275.
Οι Ελεγκτές πάντα είναι φιλικοί και πάντα φροντίζουν τους εκπαιδευόμενους με κάθε τρόπο
(π.χ. τους μιλούν αργά και καθαρά, είναι περισσότερο επεξηγηματικοί, δεν απαιτούν πολλά, δεν τους βάζουν σε διαδικασίες που ανταπεξέρχονται μονο εκπαιδευμένοι πιλότοι κλπ), αρκεί βέβαια να μη δημιουργεί ο νέος πιλότος πρόβλημα σε όλους τους άλλους.
Βασικό στοιχείο επίσης είναι η δήλωση του αληθούς ονόματός σας κατά την εγγραφή (register) σε κάποιον από τους δύο οργανισμούς (VATSIM - IVAO).
Είναι θέμα δεοντολογίας να γνωρίζει ο συνάδελφός σας το πραγματικό όνομα του συνομιλητή του. Αυτό ισχύει ασφαλώς σε ΟΛΑ τα μέλη και και των ΔΥΟ οργανισμών.