wilga 2000
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: wilga 2000
Αν έβαζες και φωτό απο την πορεία του στησίματος θα ήταν καλύτερα για όλους ........... Να μπορέσουμε να σε βοηθήσουμε αν κολλήσεις κάπου !!!!!
Απάντηση: wilga 2000
Είναι η φωτογραφία με τα περιεχόμενα του κουτιού.
- Συνημμένα
-
- 2013-03-22 16.37.34.jpg (92.17 KiB) Προβλήθηκε 65 φορές
Απάντηση: wilga 2000
Τελείωσε.........
- Συνημμένα
-
- 2013-03-22 21.20.12.jpg (92.73 KiB) Προβλήθηκε 65 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: wilga 2000
Α! είσαι πολύ γρήγορος !!!!!! καλές πτήσεις να έχεις
Τώρα ετοιμάσου για παρθενική
Εχεις κάνει καθόλου sim?
Τώρα ετοιμάσου για παρθενική
Εχεις κάνει καθόλου sim?
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: wilga 2000
Καλές πτήσεις να έχεις και ακόμα καλύτερες προσγειώσεις ............. Βρές μοντελιστές να σε βοηθήσουν στις πρώτες σου πτήσεις ............. Μην το δοκιμάσεις μόνος σου ........... $no$
Υ.Γ. Καλώς ήρθες στο Club !!!!!!
Υ.Γ. Καλώς ήρθες στο Club !!!!!!
Απάντηση: wilga 2000
Η συναρμολόγηση, θα ήταν υπόθεση μιας ώρας (ίσως και λιγότερο) για κάποιον έμπειρο.
Εγω χρειάστηκα 4 ωρες, με κάθε βήμα να είναι μέσα στην ανασφάλεια.
Προβλήματα εμφανίστηκαν στην σύνδεση των ντιζών και ειδικότερα στις ντίζες των αϊλερονς.
Βασανίστικα λίγο να κάνω μπιντ τον δέκτη και γενικότερα έχω αμφιβολίες και ερωτιματικά για τον αν τελικά θα πετάξει.
Ελαφρώς προβληματισμένος επίσης για το κέντρο βαρύτητας.
Αύριο πρωί κατευθείαν Ελληνικό.
Ελπίζω με την βοήθεια του "Στρατηγού" να διωρθώσουμε τα τυχόν "κακώς κείμενα" και το μοντέλο κι εγώ να πάρουμε το "βάπτισμα του πυρός" και να χαρούμε την "παρθενική" μας πτήση.
Αυτή την πτήση την περιμένω 35 χρόνια, αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ ^%^
Εγω χρειάστηκα 4 ωρες, με κάθε βήμα να είναι μέσα στην ανασφάλεια.
Προβλήματα εμφανίστηκαν στην σύνδεση των ντιζών και ειδικότερα στις ντίζες των αϊλερονς.
Βασανίστικα λίγο να κάνω μπιντ τον δέκτη και γενικότερα έχω αμφιβολίες και ερωτιματικά για τον αν τελικά θα πετάξει.
Ελαφρώς προβληματισμένος επίσης για το κέντρο βαρύτητας.
Αύριο πρωί κατευθείαν Ελληνικό.
Ελπίζω με την βοήθεια του "Στρατηγού" να διωρθώσουμε τα τυχόν "κακώς κείμενα" και το μοντέλο κι εγώ να πάρουμε το "βάπτισμα του πυρός" και να χαρούμε την "παρθενική" μας πτήση.
Αυτή την πτήση την περιμένω 35 χρόνια, αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ ^%^
Απάντηση: wilga 2000
Επιτέλους ξημέρωσε !!!
Αγκαλιά τη Wilga και "καρφί" για την επιθεώρηση απο τον "ειδικό".
Έχουμε λοιπόν και λέμε : Το σέρβο των άιλερονς ήταν κολλημένο αντίθετα, απο την μαμά, λογικό λοιπόν να αντιμετωπίσω πρόβλημα με την τοποθέτηση των ντιζών. Τοποθετήθηκε λοιπόν στη σωστή θέση και οι ντίζες ήρθαν και έδεσαν μια χαρά. Κατόπιν κάποιες μικρορυθμίσεις στις ντίζες των elevator & rudder. Στη συνέχεια ήρθε η διόρθωση της τοποθέτησης της έλικας και του throtle range. Τέλος έλεγχος του κέντρου βαρύτητας και όλα έτοιμα για πτήση.
Τόπος : Ελληνικό. Προσπάθεια πρώτη. Αναλαμβάνει ο ειδικός, η Wilga τροχοδρομεί (τρόπος του λέγειν) και ΝΑΙ είναι στον αέρα !!!!! τριμάρισμα και μου παραδίδεται ήρεμη και υπάκουη. Αρχίζουμε τις στροφές αριστερά όμορφα και με τέμπο (ας είναι καλά ο simulator) Και συνεχίζουμε με ενθουσιασμό. Όχι για πολύ όμως ξαφνικά η Wilga αποφασίζει να μας δείξει την άλλη όψη του χαρακτήρα της. Καλή μου στρίψε....... μπα πάει όπως θέλει αυτή. Στην προσπάθεια να μην την "χάσουμε" ήρθε μια προσγείωση ελαφρά ανορθόδοξη, χωρίς ευτυχώς απώλειες. Έλεγχος για το τι φταίει και ο ένοχος αποδείχθηκε πως ήταν το σερβο των άιλερονς (αυτό που ήταν κολλημένο ανάποδα). Οι προσπάθειες να λειτουργήσει αποδείχθηκαν μάταιες και αναγκαστικά προχωρήσαμε στην αλλαγή του.
Προσπάθεια δεύτερη: Η απογείωση έγινε με το χέρι (οι τροχοί αποδείχθηκαν εξαιρετικά προβληματικοί) ακολούθησαν οι γνωστές αριστερές στροφές και μετά απο ένα 10λεπτο στον αέρα, προσγείωση τύπου ελικοπτέρου (απο τον ειδικό πάντα).
Προσπάθεια τρίτη: Ο αέρας έχει γίνει 4αράκι γεμάτο, αλλά πλέον έχουμε εμπιστοσύνη στις δυνάμεις μας. Η απογείωση απο το έδαφος, προβληματικη και δύσκολη (απο τον ειδικό). Μόλις την αναλαμβάνω, συνειδητοποιώ πόσο "ευάλωτη" είναι η Wilga όταν ο αέρας δυναμώσει. Χορεύει σαν μπαλαρίνα και στιγμές στιγμές παρασύρεται απο τον αέρα με ταχύτητα. Παρόλα αυτά ο προγραμματισμένος κύκλος πτήσης τειρείται χωρίς σοβαρά προβλήματα.
Προσγείωση (απο τον ειδικό) σαν ελικόπτερο και πάλι και η μέρα τελείωσε ομαλά.
Γεμάτη μέρα, γεμάτη άγχος και ικανοποίηση. Επιτέλους πέταξα !!!!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους με βοήθησαν στη σύντομη αυτή διαδρομή ^%^
Ελπίζω να βρώ μια πρόχειρη λύση για την σταθεροποίηση των τροχών που αποδεικνύονται "αχίλειος πτέρνα" της Wilga.
Αύριο πάλι πρωί πρωί Ελληνικό και αν είμαστε καλά και ο καιρός το επιτρέψει την επόμενη Κυριακή λέμε να επισκεφτούμε τον Μαραθώνα ^%^
Αγκαλιά τη Wilga και "καρφί" για την επιθεώρηση απο τον "ειδικό".
Έχουμε λοιπόν και λέμε : Το σέρβο των άιλερονς ήταν κολλημένο αντίθετα, απο την μαμά, λογικό λοιπόν να αντιμετωπίσω πρόβλημα με την τοποθέτηση των ντιζών. Τοποθετήθηκε λοιπόν στη σωστή θέση και οι ντίζες ήρθαν και έδεσαν μια χαρά. Κατόπιν κάποιες μικρορυθμίσεις στις ντίζες των elevator & rudder. Στη συνέχεια ήρθε η διόρθωση της τοποθέτησης της έλικας και του throtle range. Τέλος έλεγχος του κέντρου βαρύτητας και όλα έτοιμα για πτήση.
Τόπος : Ελληνικό. Προσπάθεια πρώτη. Αναλαμβάνει ο ειδικός, η Wilga τροχοδρομεί (τρόπος του λέγειν) και ΝΑΙ είναι στον αέρα !!!!! τριμάρισμα και μου παραδίδεται ήρεμη και υπάκουη. Αρχίζουμε τις στροφές αριστερά όμορφα και με τέμπο (ας είναι καλά ο simulator) Και συνεχίζουμε με ενθουσιασμό. Όχι για πολύ όμως ξαφνικά η Wilga αποφασίζει να μας δείξει την άλλη όψη του χαρακτήρα της. Καλή μου στρίψε....... μπα πάει όπως θέλει αυτή. Στην προσπάθεια να μην την "χάσουμε" ήρθε μια προσγείωση ελαφρά ανορθόδοξη, χωρίς ευτυχώς απώλειες. Έλεγχος για το τι φταίει και ο ένοχος αποδείχθηκε πως ήταν το σερβο των άιλερονς (αυτό που ήταν κολλημένο ανάποδα). Οι προσπάθειες να λειτουργήσει αποδείχθηκαν μάταιες και αναγκαστικά προχωρήσαμε στην αλλαγή του.
Προσπάθεια δεύτερη: Η απογείωση έγινε με το χέρι (οι τροχοί αποδείχθηκαν εξαιρετικά προβληματικοί) ακολούθησαν οι γνωστές αριστερές στροφές και μετά απο ένα 10λεπτο στον αέρα, προσγείωση τύπου ελικοπτέρου (απο τον ειδικό πάντα).
Προσπάθεια τρίτη: Ο αέρας έχει γίνει 4αράκι γεμάτο, αλλά πλέον έχουμε εμπιστοσύνη στις δυνάμεις μας. Η απογείωση απο το έδαφος, προβληματικη και δύσκολη (απο τον ειδικό). Μόλις την αναλαμβάνω, συνειδητοποιώ πόσο "ευάλωτη" είναι η Wilga όταν ο αέρας δυναμώσει. Χορεύει σαν μπαλαρίνα και στιγμές στιγμές παρασύρεται απο τον αέρα με ταχύτητα. Παρόλα αυτά ο προγραμματισμένος κύκλος πτήσης τειρείται χωρίς σοβαρά προβλήματα.
Προσγείωση (απο τον ειδικό) σαν ελικόπτερο και πάλι και η μέρα τελείωσε ομαλά.
Γεμάτη μέρα, γεμάτη άγχος και ικανοποίηση. Επιτέλους πέταξα !!!!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους με βοήθησαν στη σύντομη αυτή διαδρομή ^%^
Ελπίζω να βρώ μια πρόχειρη λύση για την σταθεροποίηση των τροχών που αποδεικνύονται "αχίλειος πτέρνα" της Wilga.
Αύριο πάλι πρωί πρωί Ελληνικό και αν είμαστε καλά και ο καιρός το επιτρέψει την επόμενη Κυριακή λέμε να επισκεφτούμε τον Μαραθώνα ^%^
- Συνημμένα
-
- 2013-03-23 15.08.34.jpg (97.74 KiB) Προβλήθηκε 65 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: wilga 2000
μπράβο μπράβο!!!!!! Σήμερα δεν ξέρω αν θα καταφέρεις να κοιμηθείς Όλοι περάσαμε αυτό το στάδιο
Για τα σκέλη τον αέρα κλπ τα είχαμε πει από την αρχή γι αυτό σου είχα προτείνει κάτι βαρύτερο Όπως και να έχει θα μείνεις πολύ ικανοποιημένος από την wilga και να είσαι σίγουρος πως θα σε προετοιμάσει μία χαρά για το επόμενο βήμα
Τώρα μπορούμε να πούμε επισήμως το καλώς μας ήρθες
Για τα σκέλη τον αέρα κλπ τα είχαμε πει από την αρχή γι αυτό σου είχα προτείνει κάτι βαρύτερο Όπως και να έχει θα μείνεις πολύ ικανοποιημένος από την wilga και να είσαι σίγουρος πως θα σε προετοιμάσει μία χαρά για το επόμενο βήμα
Τώρα μπορούμε να πούμε επισήμως το καλώς μας ήρθες
Απάντηση: wilga 2000
καλημερα σας,καταρχην μπραβο σου φιλε μου για τα πρωτα πετυχημενα σου βηματα στο ομορφο χομπι μας.εγω θα ηθελα να τονισω ποσο σημαντικο ειναι τουλαχιστον η πρωτη πτηση να γινεται με καποιον εμπειροτερο(για πολλους λογους).δυστηχως η προσεγμενη κατασκευη του μοντελου μας η χρηση sim οσες ωρες και να ειναι δεν αρκουν για τις πρωτες μας πτησεις ωστε να ειναι πετυχημενες.τελικα η καλυτερη ΣΥΜΒΟΥΛΗ για καποιον που ξεκιναει ειναι να βρει καποιον που να ξερει ωστε να τσεκαρει τις πρωτες πτησεις.και παλι συγχαρητηρια φιλε μου!
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: wilga 2000
Μπράβο Λευτέρη !!!!!!!!!! Καλοπέταχτη και καλορίζικη και επισήμως .......... Όπως λέει και ο Μάνος , είναι πολύ σημαντικό οι πρώτες πτήσεις να γίνονται παρέα με κάποιον έμπειρο μοντελιστή ............ Για τα σκέλη προσγείωσης υπάρχουν λύσεις , 2 λαστιχάκια χιαστή ή κάτι σαν αυτό που έχω φτιάξει εγώ στη δική μου (φωτό θα βρείς εδώ στο θέμα της Wilga) , θα σε βοηθήσουν αρκετά στις προσγειώσεις , ειδικά στο Ελληνικό που έχει κάτω τσιμέντο δεν θα έχεις πρόβλημα .............
Καλή συνέχεια και καλές πτήσεις να έχεις !!!!!!!!!!! +(*)
Καλή συνέχεια και καλές πτήσεις να έχεις !!!!!!!!!!! +(*)
Απάντηση: wilga 2000
Kαλές Πτήσεις Λευτέρη, το μοντέλο έχει ομολογουμένως καταπληκτικά πτητικά χαρακτηριστικά με τα γνωστα τρωτά του σημεία.
Για τα σκέλη μπορείς να φτιάξεις και μόνος μια βάση με απλά υλικά. Κόντρα πλακέ θαλάσσης για την βάση 3mm, αλουμινένια βέργα 2mm πάχος, 20 mm πλάτος και εάν νομίζεις ρόδες λίγο πιο βαρέως τύπου.
Για τα σκέλη μπορείς να φτιάξεις και μόνος μια βάση με απλά υλικά. Κόντρα πλακέ θαλάσσης για την βάση 3mm, αλουμινένια βέργα 2mm πάχος, 20 mm πλάτος και εάν νομίζεις ρόδες λίγο πιο βαρέως τύπου.
- Συνημμένα
-
- DSCN2188.jpg (90.63 KiB) Προβλήθηκε 65 φορές
-
- DSCN2186.jpg (92.75 KiB) Προβλήθηκε 65 φορές
Απάντηση: wilga 2000
Σας ευχαριστώ για τις ευχές και τις οδηγίες για τους τροχους. Μεχρι να δώσω μια πιο μόνιμη λύση (Μου αρέσει πολύ η ιδέα του Σωκράτη) απλά έδεσα τους τροχούς με λεπτό σύρμα και ελατήριο στη μέση.
Σήμερα που το δοκίμασα λειτούργησε σχεδόν ικανοποιητικά. Μάλιστα κατάφερα και έκανα απογείωση - πτήση και προσγείωση χωρίς βοήθεια. Αλλά σίγουρα πρέπει να πάω σε μια πιό μόνιμη λύση για βάση τροχών απο αλουμίνιο.
Επίσης με "τρώει" να βρώ κάποιο τρόπο ώστε ο πίσω τροχός να μπορεί να στρίβει ανάλογα με το rudder αλλά δεν έχω κάποια ιδέα προς το παρών.
Επίσης βλέπω ότι το μοτεράκι και ο Esc μάλλον θέλουν "αναβάθμιση" αλλά δεν έχω εμπειρία στο τι μοτέρ θα μπορούσε να αντέξει η Wilga. Κάποια βοήθεια? ^%^
Σήμερα που το δοκίμασα λειτούργησε σχεδόν ικανοποιητικά. Μάλιστα κατάφερα και έκανα απογείωση - πτήση και προσγείωση χωρίς βοήθεια. Αλλά σίγουρα πρέπει να πάω σε μια πιό μόνιμη λύση για βάση τροχών απο αλουμίνιο.
Επίσης με "τρώει" να βρώ κάποιο τρόπο ώστε ο πίσω τροχός να μπορεί να στρίβει ανάλογα με το rudder αλλά δεν έχω κάποια ιδέα προς το παρών.
Επίσης βλέπω ότι το μοτεράκι και ο Esc μάλλον θέλουν "αναβάθμιση" αλλά δεν έχω εμπειρία στο τι μοτέρ θα μπορούσε να αντέξει η Wilga. Κάποια βοήθεια? ^%^
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: wilga 2000
Σου έκανα ένα σχήμα για να δείς πώς μπορείς να βάλεις πίσω τροχό
Στην άτρακτο βάζεις σωληνάκι και μέσα απο αυτό περνά ντιζα που η μία πλευρά μπαίνει στο ruder και η άλλη κρατά τον τροχό
Πολύ εύκολο και ελαφρύ
Στην άτρακτο βάζεις σωληνάκι και μέσα απο αυτό περνά ντιζα που η μία πλευρά μπαίνει στο ruder και η άλλη κρατά τον τροχό
Πολύ εύκολο και ελαφρύ
- Συνημμένα
-
- Χωρίς τίτλο.jpg (19.48 KiB) Προβλήθηκε 65 φορές
Απάντηση: wilga 2000
aliios έγραψε: ↑.
Επίσης βλέπω ότι το μοτεράκι και ο Esc μάλλον θέλουν "αναβάθμιση" αλλά δεν έχω εμπειρία στο τι μοτέρ θα μπορούσε να αντέξει η Wilga. Κάποια βοήθεια? ^%^
Θα σου πω την δικη μου γνωμη για μοτερ ,μπορεις να βαλεις το
DualSky Xmotor EA Outrunner Series 980kv (180W)KAI με προπελα 10 Χ4,7 .και ESC 20-25A
Ειναι ενα πολυ καλο setup για την WILGA και ειναι ενα πολυ καλο μοτερ που θα σε βγαλει ασπροπροσωπο
Το μονο προβληματακι ειναι οτι ειναι λιγο τσουχτερο σε τιμη ,ειναι ομως πολυ καλο και δεν προκειται ποτε να σε προδωσει σε οποιο μοντελο αντιστοιχο και να το βαλεις
Το παραπανω μοτερακι το ειχα και εγω σε wilga και ειμουν ευχαριστημενος
Απάντηση: wilga 2000
Στην δική μου έχω βάλει αυτό
http://www.heliland.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=319_330&products_id=5085
.
Με την δική του προπέλα 8x6x3 δεν τραβάει πάνω από 15Α με φουλ γκάζι. Με μπαταρία 1200 mah και scale πτήση πετάει 10 λεπτά.
http://www.heliland.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=319_330&products_id=5085
.
Με την δική του προπέλα 8x6x3 δεν τραβάει πάνω από 15Α με φουλ γκάζι. Με μπαταρία 1200 mah και scale πτήση πετάει 10 λεπτά.