Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka
Φαντάζομαι ότι πρώτα από όλα θα πρέπει να του κάνεις και ένα γερό ξεσκόνισμα :p:p
Αντε καλά τελειώματα
Αντε καλά τελειώματα
Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka
Μπορει να χρειαστει και πλυσιμο....να παρουν και λιγη υγρασια τα ξυλα...
-
- Δημοσιεύσεις: 93
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 18, 2010 12:22 pm
Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka
Οτι θελεις κανε εγω ξερω οτι ...........οτι κρεμεται απο το ταβανι ειναι ονοματισμενο....................
Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka
...Μου αρεσει που εχεις συστημα*SAR*
-
- Δημοσιεύσεις: 93
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 18, 2010 12:22 pm
Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka
Συγνωμη....... ξεχασα οτι εισαι και δωρητης........αρα θα το φυλας για την επομενη κοπη πιττας .....οπως την δωρεα με το ΚΙΤ που εκανες φετος στην ΠΕΤΜΕ και κληρωθηκε στους λαχνους!!!!!!!!!!!!
Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka
Καλησπερα.
Αφου ξεσκονησα καλα το μοντελα αρχισα και παλι. Το πιο δυσκολο απο εδω και περα ειναι η τοποθετηση του ανασυρομενου συστηματος προσγειωσης. Ο λογος ειναι οτι αρχικα ειχα σχεδιασει σταθερα σκελη(ετσι ηταν και στο σχεδιο)....πολλα χρονια αργοτερα οταν αρχισα ξανα να ασχολουμαι με το μοντελο αποφασισα το αντιθετο. Ετσι τωρα πρεπει να "σκαφτει " το φτερο για να γινουν ολα οπως πρεπει.
Μετα απο πολυ σκεψη αποφασισα να παω στη λυση ηλεκτρικων retracts . Ο λογος ειναι το βαρος και η μεγαλυτερη ευκολια στην τοποθετηση. Για το σκοπο αυτο επελεξα ενα σετ στις 85 μοιρες robart & oleo επεισης. Το συνολικο βαρος μαζι με τους τροχους θα ερθει στα 310 γραμμαρια. Το σετ εχει και control box.Αυτο δινει δυνατοτητα ρυθμισης ταχυτητας, delay μεταξυ των σκελων καθως και τοποθετηση ξεχωριστης μπαταριας για την λειτουργια του συστηματος. Το μεγιστο βαρος ειναι τα 5,5 κιλα. Δεδομενου οτι δε θα βγω πανω απο 3,6 θα ειμαι οκ.....
Αφου ξεσκονησα καλα το μοντελα αρχισα και παλι. Το πιο δυσκολο απο εδω και περα ειναι η τοποθετηση του ανασυρομενου συστηματος προσγειωσης. Ο λογος ειναι οτι αρχικα ειχα σχεδιασει σταθερα σκελη(ετσι ηταν και στο σχεδιο)....πολλα χρονια αργοτερα οταν αρχισα ξανα να ασχολουμαι με το μοντελο αποφασισα το αντιθετο. Ετσι τωρα πρεπει να "σκαφτει " το φτερο για να γινουν ολα οπως πρεπει.
Μετα απο πολυ σκεψη αποφασισα να παω στη λυση ηλεκτρικων retracts . Ο λογος ειναι το βαρος και η μεγαλυτερη ευκολια στην τοποθετηση. Για το σκοπο αυτο επελεξα ενα σετ στις 85 μοιρες robart & oleo επεισης. Το συνολικο βαρος μαζι με τους τροχους θα ερθει στα 310 γραμμαρια. Το σετ εχει και control box.Αυτο δινει δυνατοτητα ρυθμισης ταχυτητας, delay μεταξυ των σκελων καθως και τοποθετηση ξεχωριστης μπαταριας για την λειτουργια του συστηματος. Το μεγιστο βαρος ειναι τα 5,5 κιλα. Δεδομενου οτι δε θα βγω πανω απο 3,6 θα ειμαι οκ.....
- Συνημμένα
-
- DSC00460.JPG (59.98 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές
Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka
Ετσι με την βοηθεια του σχεδιου , μετρωντας τις διαστασεις της βασης των ανασυρομενων αλλα και της πορτας του σκελους σχεδιασα πανω στο ξυλο την επιφανεια που θα κοψω.
Ενα μεγαλο μερος της κοπης ειναι καμπυλο. Αυτο εχει ενα επιπεδο δυσκολιας που αυξανεται μιας και το φτερο εχει ηδη περαστει ρυτινη και υαλοπανο. Ετσι χρησιμοποιοντας το dremel και τρυπανι 1 χιλ ανοιξα τρυπες σε πολυ μικρα διαστηματα και εσωτερικα του περιγραματος. Η συνεχεια ειναι πολυ ευκολη....με καινουργια λαμα στον κοφτη το ξυλο κοβεται ευκολα και με ακριβεια....
Ενα μεγαλο μερος της κοπης ειναι καμπυλο. Αυτο εχει ενα επιπεδο δυσκολιας που αυξανεται μιας και το φτερο εχει ηδη περαστει ρυτινη και υαλοπανο. Ετσι χρησιμοποιοντας το dremel και τρυπανι 1 χιλ ανοιξα τρυπες σε πολυ μικρα διαστηματα και εσωτερικα του περιγραματος. Η συνεχεια ειναι πολυ ευκολη....με καινουργια λαμα στον κοφτη το ξυλο κοβεται ευκολα και με ακριβεια....
- Συνημμένα
-
- DSC00457.JPG (60.49 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές
-
- DSC00456.JPG (62.73 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές
Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka
Τα δυσκολα ηρθαν οταν επρεπε να αφαιρεσω το σκληρο ξυλο που αποτελουσε την βαση του σταθερου Σ/Π, χωρις να καταστραφουν οι νομεις του φτερου. Εδω για να δημιουργησω χωρο για τα εργαλεια, εκοψα δυο τριγωνικες επιφανειες οι οποιες θα κολληθουν πισω αργοτερα.
Στη συνεχεια, με τον τροχο του dremel, το router και τρυπανακια, αφαιρεθηκε η παλια βαση και διαμορφωθηκε ο χωρος για την καινουργια βαση. Τα κενα κοπηκαν μετα απο μετρηση ετσι ωστε η βαση του ανασυρομενου να κατσει επανω στη βαση με τις σωστες γωνιες....Τελος απο κοντρα πλακε 9 χιλ κοπηκαν οι βασεις του σκελους που θα κολληθουν πανω στους νομεις...
Στη συνεχεια, με τον τροχο του dremel, το router και τρυπανακια, αφαιρεθηκε η παλια βαση και διαμορφωθηκε ο χωρος για την καινουργια βαση. Τα κενα κοπηκαν μετα απο μετρηση ετσι ωστε η βαση του ανασυρομενου να κατσει επανω στη βαση με τις σωστες γωνιες....Τελος απο κοντρα πλακε 9 χιλ κοπηκαν οι βασεις του σκελους που θα κολληθουν πανω στους νομεις...
- Συνημμένα
-
- DSC00461.JPG (58.55 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές
-
- DSC00459.JPG (61.52 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές
Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka
Καλησπερα και παλι.
Σειρα εχει η ενισχυση της φωλιας του Σ/Π. Οι νομεις πανω στους οποιους θα στηριχτουν τα δοκαρια(εκει που θα ακουμπησουν τα ανασυρομενα), εχουν ηδη ενισχυθει με κοντρα πλακε. Μετα χρησιμοποιοντας δυο στρωσεις υαλοπανο ελαφρυ και ρυτινη καλυψα το εσωτερικο ενωνοντας ουσιαστικα τους νομεις και την επικαλυψη , καθως και το χειλος προσβολης , ολα εσωτερικα. Στην παρουσα φαση εχω καλυψει μονο την περιοχη που ξαπλωνει το σκελος του ΣΠ και οχι την περιοχη του τροχου. Αυτο θα γινει αργοτερα, μιας και η συγκεκριμενη περιοχη ειναι ακομη υπο διαμορφωση.
Σειρα εχει η ενισχυση της φωλιας του Σ/Π. Οι νομεις πανω στους οποιους θα στηριχτουν τα δοκαρια(εκει που θα ακουμπησουν τα ανασυρομενα), εχουν ηδη ενισχυθει με κοντρα πλακε. Μετα χρησιμοποιοντας δυο στρωσεις υαλοπανο ελαφρυ και ρυτινη καλυψα το εσωτερικο ενωνοντας ουσιαστικα τους νομεις και την επικαλυψη , καθως και το χειλος προσβολης , ολα εσωτερικα. Στην παρουσα φαση εχω καλυψει μονο την περιοχη που ξαπλωνει το σκελος του ΣΠ και οχι την περιοχη του τροχου. Αυτο θα γινει αργοτερα, μιας και η συγκεκριμενη περιοχη ειναι ακομη υπο διαμορφωση.
- Συνημμένα
-
- DSC00469.JPG (61.41 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές
Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka
Οταν ολα στεγνωσαν καλα , με το κοπιδι καθαρισα τις ακρες και εκανα δοκιμες για την προσαρμογη των δοκαριων πανω στα οποια θα βιδωθουν τα ανασυρομενα.Ουσιαστικα με την σωστη τοποθετηση τους εξασφαλιζεται η σωστη γωνια τοσο ως προς τον εγκαρσιο οσο και τον διαμηκη αξονα, με γνωμονα παντοτε τα σχεδια της Marutaka.
Οταν ολα ηταν ετοιμα κολλησα τα δοκαρια στην θεση τους με εποξικη.
Οταν ολα ηταν ετοιμα κολλησα τα δοκαρια στην θεση τους με εποξικη.
- Συνημμένα
-
- DSC00470.JPG (60.27 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές
Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka
Οταν στεγνωσε η κολλα τοποθετηθηκε δοκιμαστικα το σκελος για να παρουμε μια ιδεα ....
- Συνημμένα
-
- DSC00471.JPG (60.63 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές
Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka
Τωρα θα πρεπει να κλεισω οτι ανοιξα και να διαμορφωσω τη φωλια του Σ/Π.
Αφου μετρησα εκοψα λωριδα μπαλσας 1,5 χιλ. Το μουλιασα στο νερο και το τυλιξα σε κυλινδρο με σκοπω να του δωσω κυκλικο σχημα...
Αυτο θα αποτελεσει την βαση των τοιχωματων της φωλιας του τροχου.
Οταν στεγνωσαν οι λωριδες μπαλσας ηταν στο σωστο σχημα για χρηση...
Αφου μετρησα εκοψα λωριδα μπαλσας 1,5 χιλ. Το μουλιασα στο νερο και το τυλιξα σε κυλινδρο με σκοπω να του δωσω κυκλικο σχημα...
Αυτο θα αποτελεσει την βαση των τοιχωματων της φωλιας του τροχου.
Οταν στεγνωσαν οι λωριδες μπαλσας ηταν στο σωστο σχημα για χρηση...
- Συνημμένα
-
- DSC00472.JPG (58.03 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές
Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka
...Μετα μετρωντας αρχισα να κολλω τα κομματια στην θεση τους στην περιμετρο ενος φανταστικου "περιπου" κυκλου.
Φυσικα το καθε κομματι περασε απο το αναλογο τριμαρισμα με το κοπιδι και το γυαλοχαρτο. Απο την πισω μερια(η οποια δεν ειναι ορατη) η κατασκευη ενισχυθηκε με δοκαρακια μπαλσας 3Χ3..
Στη συνεχεια κολλησα τα κομματια 1 & 2 που ειχαν κοπει στην αρχη .Η ευθυγραμμηση τους εγινε χρησιμοποιωντας τις γραμμες με τα βελη που ειχα τραβηξει πριν την κοπη τους.
Ακομη η διαμορφωση του χωρου δεν εχει τελειωσει μιας και πρεπει να δημιουργηθουν τα τοιχωματα γυρω απο το μπρατσο του Σ/Π.
Φυσικα το καθε κομματι περασε απο το αναλογο τριμαρισμα με το κοπιδι και το γυαλοχαρτο. Απο την πισω μερια(η οποια δεν ειναι ορατη) η κατασκευη ενισχυθηκε με δοκαρακια μπαλσας 3Χ3..
Στη συνεχεια κολλησα τα κομματια 1 & 2 που ειχαν κοπει στην αρχη .Η ευθυγραμμηση τους εγινε χρησιμοποιωντας τις γραμμες με τα βελη που ειχα τραβηξει πριν την κοπη τους.
Ακομη η διαμορφωση του χωρου δεν εχει τελειωσει μιας και πρεπει να δημιουργηθουν τα τοιχωματα γυρω απο το μπρατσο του Σ/Π.
- Συνημμένα
-
- DSC00473.JPG (58.77 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές
Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka
Η Marutaka δινει ετοιμες τισ πορτες που συγκρατουνται πανω στα σκελη....
Κατα την αποψη μου ειναι πολυ χοντρες και αδυνατουν να ακολουθησουν την καμπυλοτητα του φτερου . Ετσι σχεδιαστηκαν εξ αρχης σε κοντρα πλακε 1 χιλ.
Σχεδιαστηκε επεισης και η δευτερη πορτα που κλεινει μετα την ανασυρση του σκελους.
Κατα την αποψη μου ειναι πολυ χοντρες και αδυνατουν να ακολουθησουν την καμπυλοτητα του φτερου . Ετσι σχεδιαστηκαν εξ αρχης σε κοντρα πλακε 1 χιλ.
Σχεδιαστηκε επεισης και η δευτερη πορτα που κλεινει μετα την ανασυρση του σκελους.
- Συνημμένα
-
- DSC00474.JPG (57.32 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές
Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka
Με την φωλια του ΣΠ σχεδον ετοιμη ασχοληθηκα με τις πορτες.
Αρχικα με σεγα εκοψα τα δυο κομματια. Ακολουθησε τριψιμο ετσι ωστε να ταιριαξουν με την φωλια. Εδω ηταν απαραιτητο να δωσω συγκεκριμενη καμπυλοτητα μιας και η πορτα ακολουθει την κατω επιφανεια του φτερου σχεδον ως το χειλος προσβολης. Για να γινει αυτο εβρεξα καλα τα ξυλα σε νερο με λιγη αμμωνια. Ετσι γινονται πολυ μαλακα. Στην συνεχεια χρησιμοποιοντας ενα τακο μπαλσας και χαρτοταινια τα ακινητοποιησα στην καμπυλοτητα που ηθελα. Εμειναν ετσι ολο το βραδυ. Οταν την αλλη μερα τα ανοιξα ηταν σταθερα καμπυλα. Εγιναν καποια τριμαρισματα και ετοιμα...
Φυσικα το επομενο σταδιο ειναι να περαστουν ρυτινη /υαλοπανο/carbon...
Προς το παρον να μερικες φωτογραφιες...
Αρχικα με σεγα εκοψα τα δυο κομματια. Ακολουθησε τριψιμο ετσι ωστε να ταιριαξουν με την φωλια. Εδω ηταν απαραιτητο να δωσω συγκεκριμενη καμπυλοτητα μιας και η πορτα ακολουθει την κατω επιφανεια του φτερου σχεδον ως το χειλος προσβολης. Για να γινει αυτο εβρεξα καλα τα ξυλα σε νερο με λιγη αμμωνια. Ετσι γινονται πολυ μαλακα. Στην συνεχεια χρησιμοποιοντας ενα τακο μπαλσας και χαρτοταινια τα ακινητοποιησα στην καμπυλοτητα που ηθελα. Εμειναν ετσι ολο το βραδυ. Οταν την αλλη μερα τα ανοιξα ηταν σταθερα καμπυλα. Εγιναν καποια τριμαρισματα και ετοιμα...
Φυσικα το επομενο σταδιο ειναι να περαστουν ρυτινη /υαλοπανο/carbon...
Προς το παρον να μερικες φωτογραφιες...
- Συνημμένα
-
- DSC00480.JPG (54.76 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές
-
- DSC00482.JPG (59.52 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές
-
- DSC00481.JPG (56.55 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές
-
- DSC00479.JPG (60.09 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές