JU-87B Stuka
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Και φτάνουμε σε ένα από τα πιό δύσκολα σημεία!
Engine box και firewall....!
Καταρχήν, ο Ziroli στο σχέδιό του χρησιμοποιεί τον κινητήρα zenoah 62!
Από κινητήρες βενζίνης βέβαια, το μόνο που ξέρω είναι μόνο από το scooterάκι μου....!
Λίγο ακριβούτσικος και με πλαινό καρμπυρατέρ που θα χρειαστεί σφάξιμο στο cowl,οπότε αποφάσισα να τοποθετήσω κάποιον από τους παρακάτω.....!
1)DLE-55
2)DLA 56
3)Turnigy TR-55
Για την τελευταία επιλογή μη με βρίζεται αλλά την έβαλα και αυτή για λόγους οικονομίας!!
Οπότε μέτρημα -μέτρημα-μέτρημα και ο θεός βοηθός!!!
Ξεκίνημα με κόλλημα των πλαινών δοκαριών και του πατώματος που θα πατήσει το τεπόζιτο καυσίμου και τα λοιπά!!
Engine box και firewall....!
Καταρχήν, ο Ziroli στο σχέδιό του χρησιμοποιεί τον κινητήρα zenoah 62!
Από κινητήρες βενζίνης βέβαια, το μόνο που ξέρω είναι μόνο από το scooterάκι μου....!
Λίγο ακριβούτσικος και με πλαινό καρμπυρατέρ που θα χρειαστεί σφάξιμο στο cowl,οπότε αποφάσισα να τοποθετήσω κάποιον από τους παρακάτω.....!
1)DLE-55
2)DLA 56
3)Turnigy TR-55
Για την τελευταία επιλογή μη με βρίζεται αλλά την έβαλα και αυτή για λόγους οικονομίας!!
Οπότε μέτρημα -μέτρημα-μέτρημα και ο θεός βοηθός!!!
Ξεκίνημα με κόλλημα των πλαινών δοκαριών και του πατώματος που θα πατήσει το τεπόζιτο καυσίμου και τα λοιπά!!
- Συνημμένα
-
- stukas 106 (2).JPG (198.28 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- stukas 106 (5).JPG (215.48 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- stukas 106 (1).JPG (157.49 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Τοποθέτηση πατώματος.....!
- Συνημμένα
-
- stukas 106 (3).JPG (147.03 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- stukas 106 (4).JPG (116.03 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- stukas 106 (5).JPG (148.03 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
......Tο πάτωμα το ενίσχυσα με υαλούφασμα ,υαλόπλεγμα και ρητίνη για το φόβο των Ιουδέων.....!
- Συνημμένα
-
- stukas 106 (2).JPG (147.7 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- stukas 106 (7).JPG (204.39 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- stukas 106 (6).JPG (169.75 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Και τέλος τοποθέτηση του εξωτερικού κάτω πατώματος του box.....!
- Συνημμένα
-
- stukas 107.JPG (210 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- stukas 107 (2).JPG (206.5 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Οπότε μένει το πάνω μέρος (καπάκι) που θα είναι ανοιγόμενο για να προσφέρει πρόσβαση στο χώρο του tank της βενζίνας και των μπαταριών!
Συνέχεια με την βάση που θα πατήση το οριζόντιο σταθερό και το κομμάτι που θα δώσει το σχήμα στο πίσω μέρος της ατράκτου!Διακρίνεται η έξοδος των σωλήνων κάρμπον που μέσα τους θα περνούν τα συρματόσχοινα οδήγησης του rudder!
Συνέχεια με την βάση που θα πατήση το οριζόντιο σταθερό και το κομμάτι που θα δώσει το σχήμα στο πίσω μέρος της ατράκτου!Διακρίνεται η έξοδος των σωλήνων κάρμπον που μέσα τους θα περνούν τα συρματόσχοινα οδήγησης του rudder!
- Συνημμένα
-
- stukas 108 (2).JPG (205.57 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- stukas 108.JPG (180.45 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
Απάντηση: JU-87B Stuka
3)Turnigy TR-55
Για την τελευταία επιλογή μη με βρίζεται αλλά την έβαλα και αυτή για λόγους οικονομίας!!
Ούτε στον ύπνο μην χρησιμοποιήσεις αυτήν την μηχανή.
Η DLE είναι η καλύτερη επιλογή απο τις κινέζικες
Για την τελευταία επιλογή μη με βρίζεται αλλά την έβαλα και αυτή για λόγους οικονομίας!!
Ούτε στον ύπνο μην χρησιμοποιήσεις αυτήν την μηχανή.
Η DLE είναι η καλύτερη επιλογή απο τις κινέζικες
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημήτρης Άρτα έγραψε: ↑
1)DLE-55
2)DLA 56
3)Turnigy TR-55
Για την τελευταία επιλογή μη με βρίζεται αλλά την έβαλα και αυτή για λόγους οικονομίας!!
Καλημέρα Δημήτρη,
Εκτός από κινέζικες με το ίδιο budget (200-250) μπορείς να βρεις επώνυμη ευρωπαική (MVVS, Roto, ZDZ, 3W, Moki) 50-60cc από την Γερμανία.
Στείλε μου πμ αν ενδιαφέρεσαι.
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημήτρης Άρτα έγραψε: ↑
Συνέχεια με την βάση που θα πατήση το οριζόντιο σταθερό και το κομμάτι που θα δώσει το σχήμα στο πίσω μέρος της ατράκτου!Διακρίνεται η έξοδος των σωλήνων κάρμπον που μέσα τους θα περνούν τα συρματόσχοινα οδήγησης του rudder!
Τα πλαινά δοκάρια από τι ξύλο είναι;
Απάντηση: JU-87B Stuka
w1ndsurfer έγραψε: ↑Καλημέρα Δημήτρη,
Εκτός από κινέζικες με το ίδιο budget (200-250) μπορείς να βρεις επώνυμη ευρωπαική (MVVS, Roto, ZDZ, 3W, Moki) 50-60cc από την Γερμανία.
Στείλε μου πμ αν ενδιαφέρεσαι.
Δημήτρη επειδή το μοντέλο σου έχει "στενομούρικο" cowl, και για να μην μπλέξεις με κοψίματα cowl στο πλάι, θα σου πρότεινα να πάρεις μια μηχανή με πίσω εξάτμιση και πίσω καρπυρατέρ. Εάν μπορείς να βρείς τέτοια μηχανή απο Γερμανία , σύμφωνα με αυτά που λέει ο Νίκος, και σε λογικό κόστος αυτό θα ήταν το καλύτερο, διαφορετικά και για να μην μπλέκεις με εξατμίσεις στο πλάι ή καρπυρατέρ στο πλάι , πήγαινε και πάρε DLE 55 RA που έχει και εξάτμιση και καρπυρατέρ πίσω και θα είσαι μια χαρά, δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.
Το κόστος μαζί με τα μεταφορικά, με την παρούσα ισοτιμία, είναι περίπου 260 ευρώ.
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Νίκο και Δημήτρη δεν έχω ιδέα από μηχανές βενζίνης,εξού και οι γρήγορες επιλογές μου.Στείλτε μου τι προτείνεται και εσείς!
Όσο για τα κεντρικά δοκάρια είναι ένα είδος έλατο (δεν θυμάμαι ακριβώς να σας πώ ,είναι κομμένο στο ξυλουργείο στη δουλειά και γενικά ότι σκληρό ξύλο θέλω, το πέρνω απο κεί) το οποίο είναι σκληρό άκαμπτο και δεν σκίζεται,αλλά είναι σχετικά βαρύ....!Επίσης χρησιμοποιώ και ψημένη οξιά για δοκάρια.
Όσο για τα κεντρικά δοκάρια είναι ένα είδος έλατο (δεν θυμάμαι ακριβώς να σας πώ ,είναι κομμένο στο ξυλουργείο στη δουλειά και γενικά ότι σκληρό ξύλο θέλω, το πέρνω απο κεί) το οποίο είναι σκληρό άκαμπτο και δεν σκίζεται,αλλά είναι σχετικά βαρύ....!Επίσης χρησιμοποιώ και ψημένη οξιά για δοκάρια.
Απάντηση: JU-87B Stuka
Απο τα νερά που βλέπω στα δοκάρια πρέπει να είναι Αμερικάνικο Πεύκο , Pitch Pine (Pinus Palustris) .
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Μπορεί να έχεις δίκιο Άγγελε,αλλά μου φαίνεται ότι μου είπε έλατο ο φίλος μου!Θα ξαναρωτήσω!!Δεν πιστεύω να μην κάνει το ξύλο και τσάμπα έφτασα μέχρι εδώ?!
Βέβαια ο Ziroli χρησιμοποιεί στα συγκεκριμένα κομμάτια hard balsa......!
Βέβαια ο Ziroli χρησιμοποιεί στα συγκεκριμένα κομμάτια hard balsa......!
Απάντηση: JU-87B Stuka
Άντε Δημητράκη, κούκλα γίνεται το μοντέλο. Άντε σιγά σιγά τελειώνω και το δικό μου Focke wulf, μόλις τελειώσεις κι εσύ το δικό σου να βρεθούμε να πετάξουμε παρέα!
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Χάρη δε το βλέπω για τόσο γρήγορα!!Θα πάρει αρκετό καιρό μέχρι την παρθενική απ'ότι βλέπω!Μετά θα έχει βαψίματα βελτιώσεις κόκπιτ κτλπ.....!!Κανα 1.5 χρόνο ακόμα,μπορεί και παραπάνω!!!
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: JU-87B Stuka
ankon έγραψε: ↑Απο τα νερά που βλέπω στα δοκάρια πρέπει να είναι Αμερικάνικο Πεύκο , Pitch Pine (Pinus Palustris) .
Και εμένα για πεύκο μου φάνηκε, γι'αυτό ρώτησα
Το οποίο δεν είναι ότι καλύτερο, αν έχει ρετσίνι δεν πιάνει η κόλλα όπως πρέπει