Μπαταρία LiPo τηλεκατεύθυνσης !!!!!!
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Μπαταρία LiPo τηλεκατεύθυνσης !!!!!!
Θα ήθελα να συζητήσουμε ενα πρόβλημα που παρουσιάστηκε με την μπαταρία της τηλ/νσης μου .... Χθές μια και είχε καλή μέρα και σήμερα περιμέναμε κακοκαιρία (όπως και έγινε) , είπα να πάω να πετάξω γιατί σιγά σιγά μπαίνει ο χειμώνας και οι ευκαιρίες για πτήσεις θα είναι ολο και λιγότερες .....
Την μπαταρία της τ/κ την είχα φορτίσει την προηγούμενη εβδομάδα , πετάξα αρκετά χωρίς το παραμικρό πρόβλημα και χθές που την τσεκάρισα πρίν φύγω , η μπαταρία ήταν στα 12ν οπότε και δεν τη φόρτισα καθόλου . Αφού ετοίμασα το μοντέλο για πτήση και απογειώθηκα στα πρώτα 2 λεπτά πτήσης άρχισε να βαράει το αλάρμ της τ/κ .... κοιτάω και βλέπω την τάση της στα 9.2ν , αμέσως ξεκινάω να κατεβάζω το μοντέλο για προσγείωση . Επειδή πετούσα ανεμόπτερο και εκείνη τη στιγμή το είχα στο θεό , χρειάστηκα περίπου 2 λεπτά για να το κατεβάσω χαμηλά και να το προσγειώσω ......
Στα 2 περίπου αυτά λεπτά η τάση της μπαταρίας είχε πέσει στα 8,7ν με το αλάρμ να χτυπάει συνέχεια ..... Ευτυχώς δεν είχα πρόβλημα και κατέβασα το μοντέλο χωρίς "ευτράπελα" , κάτι για το οποίο αγχώθηκα πάρα πολύ στα 2 αυτά λεπτά που μεσολάβησαν μέχρι να προσγειώσω το μοντέλο γιατί φοβήθηκα μήπως χάθεί το σήμα και το ανεμόπτερο φύγει και πέσει ανεξέλεγκτο ποιος ξέρει που ......
Την συγκεκριμένη μπαταρία την εχω στην τ/κ μου 2 χρόνια "γεμάτα" .... Εννοείται και καταλαβαίνω πως "έφαγε τα ψωμιά της" και πρέπει να αντικατασταθεί ..... Αυτό που μου έκανε εντύπωση και είναι και ο λόγος που άνοιξα αυτό το θέμα , είναι οτι δεν μου είχε δείξει καθόλου μα καθόλου σημάδια οτι πλησιάζει η ώρα της . Κρατούσε κανονικά τα ρευματά της και χρειζόταν φόρτιση μια φορά περίπου το μήνα με τη δική μου συχνότητα πτήσεων ..... Ολο αυτό έγινε εντελώς ξαφνικά χθές και αυτό είναι που με ξάφνιασε και μένα , γιατί απο οσα γνωρίζω οι LiPo δεν συμπεριφέρονται έτσι .... Νομίζω οτι θα έπρεπε να μου δείχνει σταδιακά οτι αρχίζει να μην κρατάει τα ρευματά της για να καταλάβω οτι ήρθε η ώρα της αντικατάστασης της ....
Στον φορτιστή που την εχω βάλει και της κάνω κάποιους κύκλους για να δω τι γίνεται ..... Τα στοιχεία 1 και 3 συμπεριφέρονται κανονικά στη φόρτιση και αποφόρτιση ..... το 2ο στοιχείο φαίνεται να είναι το πρόβλημα γιατι η τάση του παει όπου θέλει .... για παράδειγμα στην αποφόρτιση το 1 και 3 είναι στα 4.13ν και το 2ο εχει φτάσει στο 3,83ν .... Αλλού για αλλού ....:D
Η μπαταρία είναι αυτή (ενδεικτικά) .... http://www.rcmodelshop.gr/index.php?main_page=product_info&products_id=367&zenid=a960a036046e4a7e06ef09b7f6ac029b
Την μπαταρία της τ/κ την είχα φορτίσει την προηγούμενη εβδομάδα , πετάξα αρκετά χωρίς το παραμικρό πρόβλημα και χθές που την τσεκάρισα πρίν φύγω , η μπαταρία ήταν στα 12ν οπότε και δεν τη φόρτισα καθόλου . Αφού ετοίμασα το μοντέλο για πτήση και απογειώθηκα στα πρώτα 2 λεπτά πτήσης άρχισε να βαράει το αλάρμ της τ/κ .... κοιτάω και βλέπω την τάση της στα 9.2ν , αμέσως ξεκινάω να κατεβάζω το μοντέλο για προσγείωση . Επειδή πετούσα ανεμόπτερο και εκείνη τη στιγμή το είχα στο θεό , χρειάστηκα περίπου 2 λεπτά για να το κατεβάσω χαμηλά και να το προσγειώσω ......
Στα 2 περίπου αυτά λεπτά η τάση της μπαταρίας είχε πέσει στα 8,7ν με το αλάρμ να χτυπάει συνέχεια ..... Ευτυχώς δεν είχα πρόβλημα και κατέβασα το μοντέλο χωρίς "ευτράπελα" , κάτι για το οποίο αγχώθηκα πάρα πολύ στα 2 αυτά λεπτά που μεσολάβησαν μέχρι να προσγειώσω το μοντέλο γιατί φοβήθηκα μήπως χάθεί το σήμα και το ανεμόπτερο φύγει και πέσει ανεξέλεγκτο ποιος ξέρει που ......
Την συγκεκριμένη μπαταρία την εχω στην τ/κ μου 2 χρόνια "γεμάτα" .... Εννοείται και καταλαβαίνω πως "έφαγε τα ψωμιά της" και πρέπει να αντικατασταθεί ..... Αυτό που μου έκανε εντύπωση και είναι και ο λόγος που άνοιξα αυτό το θέμα , είναι οτι δεν μου είχε δείξει καθόλου μα καθόλου σημάδια οτι πλησιάζει η ώρα της . Κρατούσε κανονικά τα ρευματά της και χρειζόταν φόρτιση μια φορά περίπου το μήνα με τη δική μου συχνότητα πτήσεων ..... Ολο αυτό έγινε εντελώς ξαφνικά χθές και αυτό είναι που με ξάφνιασε και μένα , γιατί απο οσα γνωρίζω οι LiPo δεν συμπεριφέρονται έτσι .... Νομίζω οτι θα έπρεπε να μου δείχνει σταδιακά οτι αρχίζει να μην κρατάει τα ρευματά της για να καταλάβω οτι ήρθε η ώρα της αντικατάστασης της ....
Στον φορτιστή που την εχω βάλει και της κάνω κάποιους κύκλους για να δω τι γίνεται ..... Τα στοιχεία 1 και 3 συμπεριφέρονται κανονικά στη φόρτιση και αποφόρτιση ..... το 2ο στοιχείο φαίνεται να είναι το πρόβλημα γιατι η τάση του παει όπου θέλει .... για παράδειγμα στην αποφόρτιση το 1 και 3 είναι στα 4.13ν και το 2ο εχει φτάσει στο 3,83ν .... Αλλού για αλλού ....:D
Η μπαταρία είναι αυτή (ενδεικτικά) .... http://www.rcmodelshop.gr/index.php?main_page=product_info&products_id=367&zenid=a960a036046e4a7e06ef09b7f6ac029b
-
- Δημοσιεύσεις: 41
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 03, 2013 11:02 pm
Απάντηση: Μπαταρία LiPo τηλεκατεύθυνσης !!!!!!
Χάλασε το συγκεκριμένο κελί..:-&&
Αποφόρτιση, Αλατόνερο, ανακύκλωση !
Είσαι πολύ τυχερός πάντως..
Αποφόρτιση, Αλατόνερο, ανακύκλωση !
Είσαι πολύ τυχερός πάντως..
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: Μπαταρία LiPo τηλεκατεύθυνσης !!!!!!
kolotoympas έγραψε: ↑Χάλασε το συγκεκριμένο κελί..:-&&
Αποφόρτιση, Αλατόνερο, ανακύκλωση !
Είσαι πολύ τυχερός πάντως..
'Αγιο είχα φίλε μου ...... Ευτυχώς ...... wow wow wow
Απάντηση: Μπαταρία LiPo τηλεκατεύθυνσης !!!!!!
Η lipo στη τηλεκατευθυνση ειναι καπως παρεξηγημενη ιστορια. Ο περισσοτερος κοσμος πιστευει οτι ετσι ξενοιαζει απο τα προβληματα τροφοδοσιας του πομπου αλλα δεν ειναι ετσι. Με τη προυποθεση οτι η μπαταρια ειναι ικανοποιητικης ποιοτητας, χωρις χαλασμενα στοιχεια, τσεκαρισμενη η χωρητικοτητα της, φορτισμενη και μπαλανσαρισμενη, τη χρησιμοποιουμε στο πομπο αλλα ποτε δεν την αφηνουμε φορτισμενη για πανω απο 12 ωρες θα ελεγα. Οταν τελειωσουμε και σκοπευουμε να ξαναπεταξουμε μετα απο μερες τη παμε σε storage κατασταση. Γενικα η μπαταρια lipo χαλαει οταν μενει φορτισμενη, απλα επειδη ο πομπος τραβαει πολυ μικρο ρευμα, αυτη κραταει τη ταση της και τη χανει ξαφνικα οποτε δεν γινεται αντιληπτο αμεσα οπως αν ηταν flight pack.. Αν εχει χαλασει και καποιο στοιχειο, τοτε ακομα πιο αποτομα. Η lipo λοιπον απαιτει προσοχη και φροντιδα
Απάντηση: Μπαταρία LiPo τηλεκατεύθυνσης !!!!!!
bjtamp έγραψε: ↑Η lipo στη τηλεκατευθυνση ειναι καπως παρεξηγημενη ιστορια. Ο περισσοτερος κοσμος πιστευει οτι ετσι ξενοιαζει απο τα προβληματα τροφοδοσιας του πομπου αλλα δεν ειναι ετσι. Με τη προυποθεση οτι η μπαταρια ειναι ικανοποιητικης ποιοτητας, χωρις χαλασμενα στοιχεια, τσεκαρισμενη η χωρητικοτητα της, φορτισμενη και μπαλανσαρισμενη, τη χρησιμοποιουμε στο πομπο αλλα ποτε δεν την αφηνουμε φορτισμενη για πανω απο 12 ωρες θα ελεγα. Οταν τελειωσουμε και σκοπευουμε να ξαναπεταξουμε μετα απο μερες τη παμε σε storage κατασταση. Γενικα η μπαταρια lipo χαλαει οταν μενει φορτισμενη, απλα επειδη ο πομπος τραβαει πολυ μικρο ρευμα, αυτη κραταει τη ταση της και τη χανει ξαφνικα οποτε δεν γινεται αντιληπτο αμεσα οπως αν ηταν flight pack.. Αν εχει χαλασει και καποιο στοιχειο, τοτε ακομα πιο αποτομα. Η lipo λοιπον απαιτει προσοχη και φροντιδα
Απαιτει προσοχη και φροντιδα αυτο ειναι δεδομενο.
Εδω ομως λεμε οτι οι μπαταριες LiPo εχουν φαινομενο μνημης; Εγω λεω οτι απλα εφαγε τα ψωμια της, συμβαινει.
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: Μπαταρία LiPo τηλεκατεύθυνσης !!!!!!
Εννοείται παιδιά οτι έφαγε τα ψωμιά της ..... Και για να πω και την αλήθεια μου ...... Ποτέ στα 2 αυτά χρόνια χρήσης της συγκεκριμένης μπαταρίας δεν την αποφόρτισα μετά απο ημέρα πτήσεων , ούτε ποτέ την έβαζα σε κατάσταση storage , ακόμα και για μεγάλα διαστήματα που δεν πετούσα (π.χ. το χειμώνα με μεγάλα διαστήματα βροχών) ...... Ούτε και περίμενα να κρατήσει για πάντα ...... Το περίεργο στην ολη ιστορία είναι "ο ξαφνικός θάνατος" της μπαταρίας χωρίς να έχει δείξει σημάδια οτι έρχεται η ωρα της .......
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: Μπαταρία LiPo τηλεκατεύθυνσης !!!!!!
bjtamp έγραψε: ↑ απλα επειδη ο πομπος τραβαει πολυ μικρο ρευμα, αυτη κραταει τη ταση της και τη χανει ξαφνικα οποτε δεν γινεται αντιληπτο αμεσα οπως αν ηταν flight pack...
Εδω φίλε μου δεν θα συμφωνήσω μαζί σου ...... Ποτέ μα ποτέ δεν είχε τέτοια συμπεριφορά η μπαταρία αυτή παρόλο που την είχα "παραμελημένη" απο θέμα φροντίδας (αποφόρτιση μετά τις πτήσεις και storage μέχρι να ξαναπετάξω) . Οι LiPo δεν συμπεριφέρονται έτσι , δείχνουν σημάδια κόπωσης και έτσι καταλαβαίνουμε οτι "ετοιμάζονται :-&&" .... Εκτός και αν η μπαταρία έχει κάποιο "θέμα" , εκει όμως πάμε αλλού .... κάτι που δεν συνέβηκε με αυτή τη μπαταρία όσο ήταν ενεργή ..... Αυτό που περιγράφεις παραπάνω είναι η συμπεριφορά των LiFe μπαταριών ...... Κρατάνε αρκετά τα ρευματά τους και ξαφνικά αποφορτίζονται απότομα και σε αφήνουν ξεκρέμαστο ......
Απάντηση: Μπαταρία LiPo τηλεκατεύθυνσης !!!!!!
Ενας πομπος τραβαει μερικα mA ρευματος. Ακομα και η η πιο αδυναμη μπαταρια θα κρατησει τη ταση της μεχρι να αδειασει επικινδυνα. Καποτε μονο η Α123 ειχε πολυ οριζοντια καμπυλη εκφορτισης, οσο ρευμα και να της τραβουσες. Δεν υπηρχαν και πολλες lipo 2200 που να δινουν 60Α συνεχομενα. Τωρα βρισκεις lipo στα 50-100c discharge. Οποτε πλεον ενδειξεις παιρνεις μονο απο Ni-xx μπαταριες που εχουν πιο κεκλιμενες καμπυλες εκφορτισης.. Η γνωμη μου ειναι οτι η Lipo που ειχες στα 3-5c discharge δεν ηταν και η καλυτερη ποιοτικα. Υποψιαζομαι οτι οι κινεζοι "βαφτιζουν" υποδεεστερες μπαταριες Tx packs και τις πουλουν. Για μενα ξεχνα τις Lipo, βαλε μια hyperion LiFe και προπαντως υπολογισε ποσα mAh καταναλωνεις ανα πτηση για να εισαι σιγουρος ποτε θα πρεπει να τη φορτισεις.
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: Μπαταρία LiPo τηλεκατεύθυνσης !!!!!!
Η Ηyperion LiFe είναι μέχρι 9.9ν , εγω χρειάζομαι 11.1ν οπότε δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο ...... και λόγω ρεύματος και λόγω μεγέθους .... Ασε που με τα λεφτά που κάνει η Hyperion παίρνω 3-4 LiPo .... οπότε είμαι καλυμμένος για τα επόμενα 6-8 χρόνια .....
Σ'ευχαριστώ πάντως για τις συμβουλές σου !!!!! (2f)
Σ'ευχαριστώ πάντως για τις συμβουλές σου !!!!! (2f)
Απάντηση: Μπαταρία LiPo τηλεκατεύθυνσης !!!!!!
Αν και παραδέχομαι οτι οι Hyperion Life είναι κατά πολύ ακριβότερες από τις Lipo αντίστοιχης χωρητικότητας, εξακολουθώ να πιστεύω οτι μια Life είναι καταλληλότερη για Tx pack. Επίσης γνωρίζω ότι μια Life στην ονομαστική τάση 9.9V (συνήθως με φορτίο γιατί η μέγιστη τάση που φτάνουν κατά τη φόρτιση είναι 10.8V) είναι πιο "κοντά" στις 8-cell Nimh για τις οποίες είχαν σχεδιαστεί οι πομποί. Μην σε τρομάζουν τα 9.9V, η τάση αυτή θα παραμείνει για πολύ πάνω από 9.2V που "χτυπάει" π.χ. μια Futaba. Κατά τη παλιά εποχή των 35ΜΗz, νομίζω η καταστροφή ερχόταν στα 8.9-9V, ίσως και λίγο παρακάτω. Έχω όμως μια υποψία, κάτι που δεν έχω επαληθεύσει ακόμα, οτι οι περισσότεροι πομποί, ειδικά αυτοί που "δουλεύουν με εξωτερικά modules 2,4 GHz, θα εξακολουθήσουν να εκπέμπουν σταθερό σήμα ακόμα και αν αρχίσει ο πομπός να "βαράει". Σκέψου ότι η Futaba ενός φίλου δουλεύει με ASSAN 2,4Ghz module όπως και οι δικές μου. Αυτός με 8 cell Nimh και εγώ με Royal Evo στα 6 cell Nimh. Έχω την εντύπωση ότι αυτό το module δουλεύει ακόμα και όταν "βαράει" η Royal Evo, στα 7.1V περίπου. Κάτι που σημαίνει ότι έχουμε για μερικά δευτερόλεπτα ακόμα καθαρό σήμα, αρκεί να μη σβήσει ο υπόλοιπος πομπός βέβαια.
Για τις Life μπορώ να σου αρκετά, έχω αρκετή εμπειρία πάνω τους. Κάποτε πίεσα ένα 2-cell Life Rx pack A123 1100mAh sta 4-6A ( θα μπεί πανω σε ένα Hangar9 Β-25 σαν Rx pack)και η τάση παρέμενε σταθερά στα 3.3V/cell. Για να πλησιάσω τα 6V, έπρεπε να τραβήξω πάνω από 7Α. Για μένα το κορυφαίο μικρό Rx pack.
Παραδέχομαι βέβαια ότι η Α123 είναι ο Βασιλιάς των Life.
Εξάλλου, αν και γενικά δεν έχουν αναφερθεί σοβαρά προβλήματα στη χρήση 3-cell Lipo στους πομπούς, για πιο λόγο να πιέζεις το πομπό σου με τόσο υψηλή τάση? Παραθέτω από το site της Hyperion:
Almost all transmitter and receiver power packs today are made using NiMH cells. Many users have noted the much higher capacity or lighter weight of Lipo cells, but LiPo have voltage "too high" (3.7V/cell) to work reliably with most transmitters, receivers, and servos......
.....but unlike LiPo, LiFePO4 cells (3.3V/cell) can be an excellent replacement for NiMH on voltage basis
...However, unlike LiPo, LiFePO4 can be stored in a fully charged state, and discharged deeper, without damage to the cells. So they are more "rugged" than LiPo, safer, more convenient and a better choice overall.
Φυσικά, κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί τον παράγοντα κόστος, σε καταλαβαίνω απόλυτα. Επειδή όμως το θέμα δεν είναι τεχνικό αλλά μόνο οικονομικό, έτσι και εγώ κάποτε εξαναγκάστηκα να αγοράσω μια Lipo για τη παλιά Futaba που έχω αφού η Hyperion μου "έπεφτε" ακριβή. Τώρα εδώ και πολλούς μήνες βρίσκεται σε storage κατάσταση μέσα στη Futaba (που δεν ήθελα να μένει χωρίς δυνατότητα χρήσης) και πετάω με τις δύο Royal Evo που έχω και λειτουργούν στα 6-cell nimh χωρίς πρόβλημα για αρκετά χρόνια. Πάντως, αν τελικά αποφασίσεις να βάλεις μια Lipo, πάρε μια καλή, από 25C και πάνω με 2C charge rate και πάνω. Και σου συνιστώ να κάνεις ότι έκανα και εγώ, να βάλεις 2 διόδους 2-4 Α σε σειρά στον θετικό πόλο της μπαταρίας. Ετσι θα "ρίξεις" τη τάση που βλέπει ο πομπός καιτά 1V, μια "φιλικότερη" τάση για τα κυκλώματα του πομπού. Δυστυχώς, το storage για τη Lipo είναι για μένα αναπόφεκτο αλλά έτσι εξασφαλίζεις τη ζωή της μπαταρίας. Η καλή ποιότητά της όμως και η γρήγορη φόρτιση θα σου εξασφαλίσει μικρούς χρόνους μετάβασης από το ένα στάδιο στο άλλο.
Καλή επιτυχία!!
Για τις Life μπορώ να σου αρκετά, έχω αρκετή εμπειρία πάνω τους. Κάποτε πίεσα ένα 2-cell Life Rx pack A123 1100mAh sta 4-6A ( θα μπεί πανω σε ένα Hangar9 Β-25 σαν Rx pack)και η τάση παρέμενε σταθερά στα 3.3V/cell. Για να πλησιάσω τα 6V, έπρεπε να τραβήξω πάνω από 7Α. Για μένα το κορυφαίο μικρό Rx pack.
Παραδέχομαι βέβαια ότι η Α123 είναι ο Βασιλιάς των Life.
Εξάλλου, αν και γενικά δεν έχουν αναφερθεί σοβαρά προβλήματα στη χρήση 3-cell Lipo στους πομπούς, για πιο λόγο να πιέζεις το πομπό σου με τόσο υψηλή τάση? Παραθέτω από το site της Hyperion:
Almost all transmitter and receiver power packs today are made using NiMH cells. Many users have noted the much higher capacity or lighter weight of Lipo cells, but LiPo have voltage "too high" (3.7V/cell) to work reliably with most transmitters, receivers, and servos......
.....but unlike LiPo, LiFePO4 cells (3.3V/cell) can be an excellent replacement for NiMH on voltage basis
...However, unlike LiPo, LiFePO4 can be stored in a fully charged state, and discharged deeper, without damage to the cells. So they are more "rugged" than LiPo, safer, more convenient and a better choice overall.
Φυσικά, κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί τον παράγοντα κόστος, σε καταλαβαίνω απόλυτα. Επειδή όμως το θέμα δεν είναι τεχνικό αλλά μόνο οικονομικό, έτσι και εγώ κάποτε εξαναγκάστηκα να αγοράσω μια Lipo για τη παλιά Futaba που έχω αφού η Hyperion μου "έπεφτε" ακριβή. Τώρα εδώ και πολλούς μήνες βρίσκεται σε storage κατάσταση μέσα στη Futaba (που δεν ήθελα να μένει χωρίς δυνατότητα χρήσης) και πετάω με τις δύο Royal Evo που έχω και λειτουργούν στα 6-cell nimh χωρίς πρόβλημα για αρκετά χρόνια. Πάντως, αν τελικά αποφασίσεις να βάλεις μια Lipo, πάρε μια καλή, από 25C και πάνω με 2C charge rate και πάνω. Και σου συνιστώ να κάνεις ότι έκανα και εγώ, να βάλεις 2 διόδους 2-4 Α σε σειρά στον θετικό πόλο της μπαταρίας. Ετσι θα "ρίξεις" τη τάση που βλέπει ο πομπός καιτά 1V, μια "φιλικότερη" τάση για τα κυκλώματα του πομπού. Δυστυχώς, το storage για τη Lipo είναι για μένα αναπόφεκτο αλλά έτσι εξασφαλίζεις τη ζωή της μπαταρίας. Η καλή ποιότητά της όμως και η γρήγορη φόρτιση θα σου εξασφαλίσει μικρούς χρόνους μετάβασης από το ένα στάδιο στο άλλο.
Καλή επιτυχία!!
Απάντηση: Μπαταρία LiPo τηλεκατεύθυνσης !!!!!!
H TK σου δεν εχει μονο το κυκλωμα εκπομπης (εξωτερικο module η ακομη και εσωτερικο module) αλλα εχει και το κυκλωμα ελεγχου, υπαρχει ενας μικροεπεξεργαστης που ουσιαστικα ελεγχει τι θα στειλει για εκπομπη, ρυθμιζει τα τριμ, τις μιξεις, σου εμφανιζει πληροφοριες στην οθονη κλπ. Αυτο εαν σβησει δεν εχεις ελεγχο. Τι ταση θελει αυτο;
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: Μπαταρία LiPo τηλεκατεύθυνσης !!!!!!
orck έγραψε: ↑H TK σου δεν εχει μονο το κυκλωμα εκπομπης (εξωτερικο module η ακομη και εσωτερικο module) αλλα εχει και το κυκλωμα ελεγχου, υπαρχει ενας μικροεπεξεργαστης που ουσιαστικα ελεγχει τι θα στειλει για εκπομπη, ρυθμιζει τα τριμ, τις μιξεις, σου εμφανιζει πληροφοριες στην οθονη κλπ. Αυτο εαν σβησει δεν εχεις ελεγχο. Τι ταση θελει αυτο;
Αυτό δεν το γνωρίζω ακριβώς για να σου απαντήσω ...... Πάντως μέχρι τα 6-7ν η τ/κ δεν σβήνει . Αυτό το διαπίστωσα με το πρόβλημα που προέκυψε τώρα με την μπαταρία , αλλά δεν την άφησα να πάει πιο κάτω , μετά για να την αποφορτίσω εντελώς την έβαλα στον φορτιστή ......
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: Μπαταρία LiPo τηλεκατεύθυνσης !!!!!!
Φίλε bjtamp σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τον χρόνο σου και τις πληροφορίες ....... ;;) Να σου πω οτι ακόμα δεν εχω πάρει καινούργια μπαταρία γιατί το ψάχνω το θέμα , μια και με έχεις "βάλει στην πρίζα" με τις LiFe και ακόμα δεν εχω αποφασίσει τι θα χρησιμοποιήσω ..... ^%^
Απάντηση: Μπαταρία LiPo τηλεκατεύθυνσης !!!!!!
...συμπληρωματικά αναφέρω τις σπουδαίες LSD (Low Self Discharge) Nimh Sanyo Eneloop.
Μπορείς να ψάξεις σχετικά με αυτές στο internet. Αποτελούν την κορυφαία πρόταση στο είδος τους. Διαθέτουν το πλεονέκτημα της συγκράτησης του φορτίου τους για πολύ καιρό και για μένα αποτελούν καλύτερη λύση από τις Lipo γιατί η Nimh μπαταρία προειδοποιεί. και δεν χρειάζεται storage βέβαια. Ένα pack αποτελούμενο από 8 στοιχεία που θα το φτιάξεις μόνος σου θα κοστίσει 25 ευρώ περίπου.
Δες εδώ:
http://www.ebay.com.au/itm/Original-Japan-Sanyo-eneloop-HR-3UGTB-AA-Battery-x4-Genuine-Real-Rechargeable-2A-/230868215165?pt=AU_Electronics_Batteries_Chargers&hash=item35c0d1657d
http://www.ebay.com.au/itm/Sanyo-Eneloop-2000mAh-AA-Precharge-NiMH-Rechargeable-Battery-HR-3UTGB-4pcs-/380986534069?pt=AU_Electronics_Batteries_Chargers&hash=item58b49128b5
...επίσης πάρα πολύ καλές είναι οι κιτρινο-μαύρες ΑΑ LSD του Hobbyking.
Δυστυχώς η πολιτική που ακολουθούν οι Κινέζοι στις αεροπορικές μεταφορές μπαταριών άλλαξε και χρεώνουν πολύ τα μεταφορικά τους. Εγώ τις αγόραζα μέχρι τώρα από την αποθήκη του στην Ευρώπη σε μεγάλες ποσότητες για να μειώσω το κόστος ανά τεμάχιο. Τις βάζουμε στους φακούς που χρησιμοποιούμε στο εργοστάσιο που δουλεύω..
Μπορείς να ψάξεις σχετικά με αυτές στο internet. Αποτελούν την κορυφαία πρόταση στο είδος τους. Διαθέτουν το πλεονέκτημα της συγκράτησης του φορτίου τους για πολύ καιρό και για μένα αποτελούν καλύτερη λύση από τις Lipo γιατί η Nimh μπαταρία προειδοποιεί. και δεν χρειάζεται storage βέβαια. Ένα pack αποτελούμενο από 8 στοιχεία που θα το φτιάξεις μόνος σου θα κοστίσει 25 ευρώ περίπου.
Δες εδώ:
http://www.ebay.com.au/itm/Original-Japan-Sanyo-eneloop-HR-3UGTB-AA-Battery-x4-Genuine-Real-Rechargeable-2A-/230868215165?pt=AU_Electronics_Batteries_Chargers&hash=item35c0d1657d
http://www.ebay.com.au/itm/Sanyo-Eneloop-2000mAh-AA-Precharge-NiMH-Rechargeable-Battery-HR-3UTGB-4pcs-/380986534069?pt=AU_Electronics_Batteries_Chargers&hash=item58b49128b5
...επίσης πάρα πολύ καλές είναι οι κιτρινο-μαύρες ΑΑ LSD του Hobbyking.
Δυστυχώς η πολιτική που ακολουθούν οι Κινέζοι στις αεροπορικές μεταφορές μπαταριών άλλαξε και χρεώνουν πολύ τα μεταφορικά τους. Εγώ τις αγόραζα μέχρι τώρα από την αποθήκη του στην Ευρώπη σε μεγάλες ποσότητες για να μειώσω το κόστος ανά τεμάχιο. Τις βάζουμε στους φακούς που χρησιμοποιούμε στο εργοστάσιο που δουλεύω..