Black Horse P-40C ανακατασκευή

Red
Δημοσιεύσεις: 1096
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 23, 2009 10:02 am
Τοποθεσία: Vrilissia

Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή

Δημοσίευση από Red »

Αντωνη καλημερα.
Εαν αποφασησεις να την στηριξης κανε το πανω στη βαση του κινητηρα. Το σκαφος και η βαση-κινητηρας εχουν συνηθως διαφορετικη ταλαντωση και τοτε σιγουρα θα στη σπασει. Η στηριξη πανω στην ατρακτο ειναι καλη μονο εαν υπαρχει ενδιαμεσα ελλαστικος σωληνας κλπ
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή

Δημοσίευση από Mogolos »

dgiatr έγραψε: μπράβο Αντώνη πολύ ωραία η δουλειά σας με τον Παντελή σχετικά με την εξάτμιση!
Για παν ενδεχόμενο όμως μπορείς να στηρίζεις το καζανάκι της εξάτμισης και σε κάποιο σημείο της ατράκτου; γιατί φοβάμαι μήπως με τους κραδασμούς σου ξεβιδώνεται ή μήπως σου κόψει και το λαιμό της εξάτμισης.


Ειναι ο καλύτερος τρόπος για να σπάσει - ξεβιδώσει - ξαμπαζόσει.
ΠΟΤΕ δεν στηρίζουμε την εξάτμιση σε σημείο που έχει διαφορετική συχνότητα κραδασμών από το μοτέρ (άτρακτος).
Αντίθετα η στήριξη γίνεται στο ίδιο το μοτέρ. Ετσι δεν πρόκειται να σπάσει - ξεβιδώσει - ξαμπαζόσει ΠΟΤΕ
dgiatr
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: Παρ Μάιος 28, 2010 1:48 pm

Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή

Δημοσίευση από dgiatr »

Mogolos έγραψε: Ειναι ο καλύτερος τρόπος για να σπάσει - ξεβιδώσει - ξαμπαζόσει.
ΠΟΤΕ δεν στηρίζουμε την εξάτμιση σε σημείο που έχει διαφορετική συχνότητα κραδασμών από το μοτέρ (άτρακτος).
Αντίθετα η στήριξη γίνεται στο ίδιο το μοτέρ. Ετσι δεν πρόκειται να σπάσει - ξεβιδώσει - ξαμπαζόσει ΠΟΤΕ
..το ξέρω βρε Γιάννη και στο Mustang έτσι το έχω κάνει, έχω στηρίξει την εξάτμιση πάνω στη βάση της μηχανής, έχεις δίκιο όμως γιατί δεν πρόσεξα την διατύπωσηRu@%
Pantelis papageorgiou
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am

Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή

Δημοσίευση από Pantelis papageorgiou »

Οι κολλήσεις με argon (mig ή tig), γενικώς δεν αντιμετωπίζουν τα προβλήματα μιας κοινής ηλεκτροκόλλησης. Έχω τη γνώμη ότι δεν υπάρχει καμία ανάγκη πρόσθετης στήριξης, η οποία μάλλον προβλήματα θα δημιουργήσει παρά θα λύσει. Έχοντας μάλλιστα δει το πάχος τοιχώματος του σωλήνα της εξάτμισης, νομίζω ότι τα όποια φορτία προκύψουν από τους κραδασμούς αυτού του (μικρού) κινητήρα, εύκολα θα αναληφθούν από αυτόν (το σωλήνα-manifold). Μην ξεχνάτε το πολύ μικρό βάρος της αναρτωμένης από το σωλήνα μάζας (αλουμινένιο καζανάκι), τα αδρανειακά φορτία του οποίου, είναι εκείνα που προκαλούν την κόπωση του σωλήνα λόγω κραδασμών.
Έχω τετράχρονο βενζινοκινητήρα 50κυβικών (moki), το manifold του οποίου έχει λιγότερο από το μισό πάχος του συγκεκριμένου και δούλεψε χωρίς καμία στήριξη απροβλημάτιστα...
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Λίγες ημέρες πριν την πτήση αποφάσισα να αλλάξω τις εξατμίσεις που από την πρώτη στιγμή μου έκατσαν στο λαιμό με κάτι λίγο ποιο κοντινό στο πραγματικό (είπαμε όχι υπερβολές)
Σε χάλκινη σωλήνα έδωσα το σχήμα που ήθελα και πέρασα ένα πρόχειρο χρώμα για να δώ πως θα δείξουν Στην πορεία θα κοπούν τρία "παράθυρα" στο cowl μέσα από το οποίο θα βγαίνουν οι άκρες ανα δύο
Όι λαιμοί θα κοπούν στο κατάλληλο μήκος για να εξέχουν οσο πρέπει
Φυσικά προσπαθήσω να τις αναπαραστήσω χρωματικά σωστά
Συνημμένα
20150320_201621.jpg
20150320_201621.jpg (119.01 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές
20150320_201606.jpg
20150320_201606.jpg (119.83 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές
attachment.jpg
attachment.jpg (98.07 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Πολύ μπροστόβαρο
Οι μπαταρίες θα μπούν στην ουρά πίσω από τον τροχό (ευτυχώς υπάρχει πολύ χώρος και εύκολη πρόσβαση) και λύνουν το πρόβλημα
Οι εξατμίσεις πάνε για αποθήκευση και αναζητώ κάτι ελαφρύτερο

(Στο βάθος το Focke Wulf TA-152H του Γιώργου αναμένει για παρθενική)







Συνημμένα
attachmentHD1TL3AW.jpg
attachmentHD1TL3AW.jpg (204.27 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές
20150322_153117.jpg
20150322_153117.jpg (177.03 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές
20150322_153436.jpg
20150322_153436.jpg (162.74 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές
20150322_153426.jpg
20150322_153426.jpg (177.75 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές
20150322_142635.jpg
20150322_142635.jpg (199.47 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές
ankon
Δημοσιεύσεις: 1574
Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 12:59 pm

Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή

Δημοσίευση από ankon »

Αντώνη ,αφου έβαλες 10 γωνιές χάλκινες ,ήταν σίγουρο το οτι θα σου βγεί μπροσθόβαρο. Θα έπρεπε να κατεβάσεις καμμιά ιδέα και να βάλεις άλλο υλικό ώστε να μην προσθέσεις βάρος στο μοντέλο._Β_Ο(2f) Θα σκεφτώ και εγώ.
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Δεν έβαλα .........γιατί είναι μπροστόβαρο και χωρίς αυτές wΤο σχέδιο πήγε περίπατο:'(
Ας κάνω τις πρώτες πτήσεις και θα δω μήπως κάνω καποιο κόλπο με τις υπάρχουσες
Αν ο καιρός επιτρέψει την επόμενη Κυριακή πετάει @P@
w1ndsurfer
Δημοσιεύσεις: 428
Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am

Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή

Δημοσίευση από w1ndsurfer »

Κούκλα έγινε, μπράβο Αντώνη

Καλο πέταχτο!
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Κάθε φορά που βάζω τα φτερά στο Ρ40 πρέπει να περνώ τις ντίζες των ανασυρόμενων στα βαρελάκια τoυ servo (κεντρικό στην άτρακτο) και να κάνω όλη την ρύθμιση από την αρχή για να κλειδώνουν σωστά τα σκέλη
Κάνω σκέψη για ball link ....μα δεν ξέρω πόσες φορές θα αντέξει το βάλε βγάλε μα και αν θα παραμείνει στην θέση του μόλις το ζορίσουν τα σκέλη
Υπάρχει κάτι που να έχετε δοκιμάσει σε κάποια παρόμοια εφαρμογή? κάτι που να ασφαλίζει με βίδα?
ankon
Δημοσιεύσεις: 1574
Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 12:59 pm

Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή

Δημοσίευση από ankon »

Αντώνη Καλημέρα ,βάλε κάποια φωτογραφία να το καταλάβω καλύτερα.
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

μία φώτο που βρήκα (όχι από το δικό μου)
Στη μέση της ατράκτου βρίσκεται το σέρβο των ανασυρόμενων Στον δίσκο έχει δύο βαρελάκια Κάθε φορά που τοποθετείς τα δύο φτερά στην θέση τους πρέπει να καταφέρεις να σπρώχνεις το φτερό σιγά σιγά για να περάσεις ταυτόχρονα την ντίζα μέσα στο βαρελάκι Όταν με το καλό το πετύχεις πρέπει να κάνεις τη ρυθμιση για το κλείδωμα των σκελών από την αρχή


Το σύστημα έχει αρκετά κουσούρια μια και τα σκέλη τα ίδια δεν είναι ποιοτικά
Η έλξη και η ώθηση γίνεται υπό γωνία με bellcrank Στο σημείο στήριξης που σημειώνω με το βέλος ο κατασκευαστής βάζει μία απλή ξυλόβιδα (Αυτή όπως έμαθα ήταν που ξεμπάζωσε και κατάρρευσε το σκέλος στη απογείωση με αποτέλεσμα να γίνει το μοντέλο έτσι όπως ήρθε στα χέρια μου) Εκεί εγώ κατάφερα να περάσω blind nut οπότε μάλλον θα αντέξει
Το όλο σύστημα (rotating σκέλος συν γωνίες) έχει κάποιο ζόρι αλλά δεν προβληματίζει το servo Φοβάμαι όμως ότι το απλό ball link θα ξεκουμπώσει

Συνημμένα
22062010245.jpg
22062010245.jpg (108.94 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές
sdc12026.jpg
sdc12026.jpg (143.17 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές
w1ndsurfer
Δημοσιεύσεις: 428
Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am

Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή

Δημοσίευση από w1ndsurfer »

Αντωνη
Βγάλε το bellcrank και βάλε servo στην φωλιά (ένα servo σε κάθε φτερό)
Σε άλλο κανάλι το κάθε servo ώστε να ρυθμίσεις ανεξάρτητα end-points
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

w1ndsurfer έγραψε: Αντωνη
Βγάλε το bellcrank και βάλε servo στην φωλιά (ένα servo σε κάθε φτερό)
Σε άλλο κανάλι το κάθε servo ώστε να ρυθμίσεις ανεξάρτητα end-points


Δεν χωράει τίποτα... ήταν η πρώτη σκέψη w
Απάντηση

Επιστροφή στο “Scale Αεροπλάνα”