Black Horse P-40C ανακατασκευή
Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή
Αντωνη καλημερα.
Εαν αποφασησεις να την στηριξης κανε το πανω στη βαση του κινητηρα. Το σκαφος και η βαση-κινητηρας εχουν συνηθως διαφορετικη ταλαντωση και τοτε σιγουρα θα στη σπασει. Η στηριξη πανω στην ατρακτο ειναι καλη μονο εαν υπαρχει ενδιαμεσα ελλαστικος σωληνας κλπ
Εαν αποφασησεις να την στηριξης κανε το πανω στη βαση του κινητηρα. Το σκαφος και η βαση-κινητηρας εχουν συνηθως διαφορετικη ταλαντωση και τοτε σιγουρα θα στη σπασει. Η στηριξη πανω στην ατρακτο ειναι καλη μονο εαν υπαρχει ενδιαμεσα ελλαστικος σωληνας κλπ
Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή
dgiatr έγραψε: ↑μπράβο Αντώνη πολύ ωραία η δουλειά σας με τον Παντελή σχετικά με την εξάτμιση!
Για παν ενδεχόμενο όμως μπορείς να στηρίζεις το καζανάκι της εξάτμισης και σε κάποιο σημείο της ατράκτου; γιατί φοβάμαι μήπως με τους κραδασμούς σου ξεβιδώνεται ή μήπως σου κόψει και το λαιμό της εξάτμισης.
Ειναι ο καλύτερος τρόπος για να σπάσει - ξεβιδώσει - ξαμπαζόσει.
ΠΟΤΕ δεν στηρίζουμε την εξάτμιση σε σημείο που έχει διαφορετική συχνότητα κραδασμών από το μοτέρ (άτρακτος).
Αντίθετα η στήριξη γίνεται στο ίδιο το μοτέρ. Ετσι δεν πρόκειται να σπάσει - ξεβιδώσει - ξαμπαζόσει ΠΟΤΕ
Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή
..το ξέρω βρε Γιάννη και στο Mustang έτσι το έχω κάνει, έχω στηρίξει την εξάτμιση πάνω στη βάση της μηχανής, έχεις δίκιο όμως γιατί δεν πρόσεξα την διατύπωσηRu@%Mogolos έγραψε: ↑Ειναι ο καλύτερος τρόπος για να σπάσει - ξεβιδώσει - ξαμπαζόσει.
ΠΟΤΕ δεν στηρίζουμε την εξάτμιση σε σημείο που έχει διαφορετική συχνότητα κραδασμών από το μοτέρ (άτρακτος).
Αντίθετα η στήριξη γίνεται στο ίδιο το μοτέρ. Ετσι δεν πρόκειται να σπάσει - ξεβιδώσει - ξαμπαζόσει ΠΟΤΕ
-
- Δημοσιεύσεις: 235
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am
Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή
Οι κολλήσεις με argon (mig ή tig), γενικώς δεν αντιμετωπίζουν τα προβλήματα μιας κοινής ηλεκτροκόλλησης. Έχω τη γνώμη ότι δεν υπάρχει καμία ανάγκη πρόσθετης στήριξης, η οποία μάλλον προβλήματα θα δημιουργήσει παρά θα λύσει. Έχοντας μάλλιστα δει το πάχος τοιχώματος του σωλήνα της εξάτμισης, νομίζω ότι τα όποια φορτία προκύψουν από τους κραδασμούς αυτού του (μικρού) κινητήρα, εύκολα θα αναληφθούν από αυτόν (το σωλήνα-manifold). Μην ξεχνάτε το πολύ μικρό βάρος της αναρτωμένης από το σωλήνα μάζας (αλουμινένιο καζανάκι), τα αδρανειακά φορτία του οποίου, είναι εκείνα που προκαλούν την κόπωση του σωλήνα λόγω κραδασμών.
Έχω τετράχρονο βενζινοκινητήρα 50κυβικών (moki), το manifold του οποίου έχει λιγότερο από το μισό πάχος του συγκεκριμένου και δούλεψε χωρίς καμία στήριξη απροβλημάτιστα...
Έχω τετράχρονο βενζινοκινητήρα 50κυβικών (moki), το manifold του οποίου έχει λιγότερο από το μισό πάχος του συγκεκριμένου και δούλεψε χωρίς καμία στήριξη απροβλημάτιστα...
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή
Λίγες ημέρες πριν την πτήση αποφάσισα να αλλάξω τις εξατμίσεις που από την πρώτη στιγμή μου έκατσαν στο λαιμό με κάτι λίγο ποιο κοντινό στο πραγματικό (είπαμε όχι υπερβολές)
Σε χάλκινη σωλήνα έδωσα το σχήμα που ήθελα και πέρασα ένα πρόχειρο χρώμα για να δώ πως θα δείξουν Στην πορεία θα κοπούν τρία "παράθυρα" στο cowl μέσα από το οποίο θα βγαίνουν οι άκρες ανα δύο
Όι λαιμοί θα κοπούν στο κατάλληλο μήκος για να εξέχουν οσο πρέπει
Φυσικά προσπαθήσω να τις αναπαραστήσω χρωματικά σωστά
Σε χάλκινη σωλήνα έδωσα το σχήμα που ήθελα και πέρασα ένα πρόχειρο χρώμα για να δώ πως θα δείξουν Στην πορεία θα κοπούν τρία "παράθυρα" στο cowl μέσα από το οποίο θα βγαίνουν οι άκρες ανα δύο
Όι λαιμοί θα κοπούν στο κατάλληλο μήκος για να εξέχουν οσο πρέπει
Φυσικά προσπαθήσω να τις αναπαραστήσω χρωματικά σωστά
- Συνημμένα
-
- 20150320_201621.jpg (119.01 KiB) Προβλήθηκε 70 φορές
-
- 20150320_201606.jpg (119.83 KiB) Προβλήθηκε 70 φορές
-
- attachment.jpg (98.07 KiB) Προβλήθηκε 70 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή
Πολύ μπροστόβαρο
Οι μπαταρίες θα μπούν στην ουρά πίσω από τον τροχό (ευτυχώς υπάρχει πολύ χώρος και εύκολη πρόσβαση) και λύνουν το πρόβλημα
Οι εξατμίσεις πάνε για αποθήκευση και αναζητώ κάτι ελαφρύτερο
(Στο βάθος το Focke Wulf TA-152H του Γιώργου αναμένει για παρθενική)
- Συνημμένα
-
- attachmentHD1TL3AW.jpg (204.27 KiB) Προβλήθηκε 70 φορές
-
- 20150322_153117.jpg (177.03 KiB) Προβλήθηκε 70 φορές
-
- 20150322_153436.jpg (162.74 KiB) Προβλήθηκε 70 φορές
-
- 20150322_153426.jpg (177.75 KiB) Προβλήθηκε 70 φορές
-
- 20150322_142635.jpg (199.47 KiB) Προβλήθηκε 70 φορές
Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή
Αντώνη ,αφου έβαλες 10 γωνιές χάλκινες ,ήταν σίγουρο το οτι θα σου βγεί μπροσθόβαρο. Θα έπρεπε να κατεβάσεις καμμιά ιδέα και να βάλεις άλλο υλικό ώστε να μην προσθέσεις βάρος στο μοντέλο._Β_Ο(2f) Θα σκεφτώ και εγώ.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή
Δεν έβαλα .........γιατί είναι μπροστόβαρο και χωρίς αυτές wΤο σχέδιο πήγε περίπατο:'(
Ας κάνω τις πρώτες πτήσεις και θα δω μήπως κάνω καποιο κόλπο με τις υπάρχουσες
Αν ο καιρός επιτρέψει την επόμενη Κυριακή πετάει @P@
Ας κάνω τις πρώτες πτήσεις και θα δω μήπως κάνω καποιο κόλπο με τις υπάρχουσες
Αν ο καιρός επιτρέψει την επόμενη Κυριακή πετάει @P@
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή
Κούκλα έγινε, μπράβο Αντώνη
Καλο πέταχτο!
Καλο πέταχτο!
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή
Κάθε φορά που βάζω τα φτερά στο Ρ40 πρέπει να περνώ τις ντίζες των ανασυρόμενων στα βαρελάκια τoυ servo (κεντρικό στην άτρακτο) και να κάνω όλη την ρύθμιση από την αρχή για να κλειδώνουν σωστά τα σκέλη
Κάνω σκέψη για ball link ....μα δεν ξέρω πόσες φορές θα αντέξει το βάλε βγάλε μα και αν θα παραμείνει στην θέση του μόλις το ζορίσουν τα σκέλη
Υπάρχει κάτι που να έχετε δοκιμάσει σε κάποια παρόμοια εφαρμογή? κάτι που να ασφαλίζει με βίδα?
Κάνω σκέψη για ball link ....μα δεν ξέρω πόσες φορές θα αντέξει το βάλε βγάλε μα και αν θα παραμείνει στην θέση του μόλις το ζορίσουν τα σκέλη
Υπάρχει κάτι που να έχετε δοκιμάσει σε κάποια παρόμοια εφαρμογή? κάτι που να ασφαλίζει με βίδα?
Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή
Αντώνη Καλημέρα ,βάλε κάποια φωτογραφία να το καταλάβω καλύτερα.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή
μία φώτο που βρήκα (όχι από το δικό μου)
Στη μέση της ατράκτου βρίσκεται το σέρβο των ανασυρόμενων Στον δίσκο έχει δύο βαρελάκια Κάθε φορά που τοποθετείς τα δύο φτερά στην θέση τους πρέπει να καταφέρεις να σπρώχνεις το φτερό σιγά σιγά για να περάσεις ταυτόχρονα την ντίζα μέσα στο βαρελάκι Όταν με το καλό το πετύχεις πρέπει να κάνεις τη ρυθμιση για το κλείδωμα των σκελών από την αρχή
Το σύστημα έχει αρκετά κουσούρια μια και τα σκέλη τα ίδια δεν είναι ποιοτικά
Η έλξη και η ώθηση γίνεται υπό γωνία με bellcrank Στο σημείο στήριξης που σημειώνω με το βέλος ο κατασκευαστής βάζει μία απλή ξυλόβιδα (Αυτή όπως έμαθα ήταν που ξεμπάζωσε και κατάρρευσε το σκέλος στη απογείωση με αποτέλεσμα να γίνει το μοντέλο έτσι όπως ήρθε στα χέρια μου) Εκεί εγώ κατάφερα να περάσω blind nut οπότε μάλλον θα αντέξει
Το όλο σύστημα (rotating σκέλος συν γωνίες) έχει κάποιο ζόρι αλλά δεν προβληματίζει το servo Φοβάμαι όμως ότι το απλό ball link θα ξεκουμπώσει
Στη μέση της ατράκτου βρίσκεται το σέρβο των ανασυρόμενων Στον δίσκο έχει δύο βαρελάκια Κάθε φορά που τοποθετείς τα δύο φτερά στην θέση τους πρέπει να καταφέρεις να σπρώχνεις το φτερό σιγά σιγά για να περάσεις ταυτόχρονα την ντίζα μέσα στο βαρελάκι Όταν με το καλό το πετύχεις πρέπει να κάνεις τη ρυθμιση για το κλείδωμα των σκελών από την αρχή
Το σύστημα έχει αρκετά κουσούρια μια και τα σκέλη τα ίδια δεν είναι ποιοτικά
Η έλξη και η ώθηση γίνεται υπό γωνία με bellcrank Στο σημείο στήριξης που σημειώνω με το βέλος ο κατασκευαστής βάζει μία απλή ξυλόβιδα (Αυτή όπως έμαθα ήταν που ξεμπάζωσε και κατάρρευσε το σκέλος στη απογείωση με αποτέλεσμα να γίνει το μοντέλο έτσι όπως ήρθε στα χέρια μου) Εκεί εγώ κατάφερα να περάσω blind nut οπότε μάλλον θα αντέξει
Το όλο σύστημα (rotating σκέλος συν γωνίες) έχει κάποιο ζόρι αλλά δεν προβληματίζει το servo Φοβάμαι όμως ότι το απλό ball link θα ξεκουμπώσει
- Συνημμένα
-
- 22062010245.jpg (108.94 KiB) Προβλήθηκε 70 φορές
-
- sdc12026.jpg (143.17 KiB) Προβλήθηκε 70 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή
Αντωνη
Βγάλε το bellcrank και βάλε servo στην φωλιά (ένα servo σε κάθε φτερό)
Σε άλλο κανάλι το κάθε servo ώστε να ρυθμίσεις ανεξάρτητα end-points
Βγάλε το bellcrank και βάλε servo στην φωλιά (ένα servo σε κάθε φτερό)
Σε άλλο κανάλι το κάθε servo ώστε να ρυθμίσεις ανεξάρτητα end-points
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή
w1ndsurfer έγραψε: ↑Αντωνη
Βγάλε το bellcrank και βάλε servo στην φωλιά (ένα servo σε κάθε φτερό)
Σε άλλο κανάλι το κάθε servo ώστε να ρυθμίσεις ανεξάρτητα end-points
Δεν χωράει τίποτα... ήταν η πρώτη σκέψη w