έγραψε:
εγω νομιζω οτι δεν υπαρχει εκπαιδευτικο. για να κανεις οικονομια στην τσεπη σου πρεπει να παρεις ενα σιμουλεητορ και να κανεις εξασκηση στο υπολογιστη και καθε φορα που το σπας να βαζεις 5ε στην ακρη και θα δεις σε λιγες μερες τι θα εχεις μαζεψει. κατοπιν σκεφτεσε τι θα παρεις.
Μου τη ψιλολετε αλλα δεν πειραζει '!'!' θα ξεκινησω με ενα simulator να δω ποσα απιδια πιανει ο σακος =B=
Παντως αργοοοοτερα λεω αποφασισω η το Trex 600 η το Rptor titan.
Σας ευχαριστω :)>)>)
υ.γ. να μη ρωτησω για ποιο σιμ τωρα εδω γιατι θα με σφαλιαρισετε ε; :o)
G4 αμιγκο... Χτυπα το πριν παρεις οτιδηποτε... Ασε που μπορει να κολλησεις με τα αεροπλανα και να τ΄αφησεις γι αργοτερα τα ε/π...
Παντως, ριξε μια ματια και στο Gaui Hurricane 550. Ειναι ηλεκτρικο βεβαια αλλα αρκετα μεγαλο και σταθερο (λιγο μικροτερο απ το Trex 600) και παναλαφρο (2 κιλα μονο). Εχεις το μειονεκτημα των μπαταριων και του περιορισμενου χρονου πτησης που αυτες συνεπαγονται (με 2 x 3200 και το Ζ20 980 εγω πεταω χαλαρα - οχι 3D - γυρω στα 15 λεπτα) αλλα ειναι ενα ε/π που πραγματικα εχει τρομερη ποιοτητα ακομα και στα πλαστικα του μερη κι εχει αρχισει και αποκτα πλεον φανατικους οπαδους στην Αμερικη οπου τα Trex μεχρι προσφατα δεν ειχαν ανταγωνιστες.
έγραψε:
Αρα λοιπον ειναι και για αρχαριους τα μεγαλα ε; ,.......
Με την λογική ότι έχεις κάποιον να σε βοηθήσει, να το ρυθμίσεις (ευαισθησίες-κινητήρα-Tracking -gyro Κλπ) όπως και να το πετάξεις την πρώτη φορά τουλάχιστον, καθώς με την εμπειρία μου βλέπω ότι μόλις ανοίξουν το κουτί και τα Manual θολώνουν και τελικά κάνουν πολλά λάθη στην συναρμολόγηση καθώς δεν γνωρίζουν το πόσο επικίνδυνα μπορεί να γίνουν και καλά να περάσουν και να τα δούμε αλλά αν πάνε κατευθείαν για πτήση $no$. Η γνώμη μου είναι σαφώς να πάρεις θερμικό (είμαι υπέρ) αλλά προσπάθησε να έχεις και κάποιον να σε βοηθήσει και να σου δείξει live 2-3 πράγματα για την ασφάλεια σου V:)) καλή αρχή.
Εγω ως ασχετος διαβαζω οσα λετε και βλεπω οτι το ελικοπτερο με μηχανη ειναι καλυτερη λυση για αρχη.
Σας ρωταω ομως υπαρχει μοντελιστης να βοηθησει στην αρχη; Τα μαγαζια θα ασχοληθουν με τον πελατη τους που δεν ξερει τιποτα η θα ψαχνομαι πχ γυρω γυρω; Η υποστηριξη με αγχωνει πιο πολυ απο το μονταρισμα κυριε Γιατρακο :-)
aeroporos ...στην αρχή, σχεδόν όλοι, καταλαμβανόμαστε από το ίδιο "άγχος"
Για κάποιον που δεν έχει μπει καθόλου στο χώρο, όλα όσα βλέπει και διαβάζει φαντάζουν με βουνό. Στην πραγματικότητα έτσι είναι! Η αλήθεια όμως δε σταματά στο βουνό.
Υπάρχουν μοντελιστές με φιλότιμο και προθυμία, που ανιδιοτελώς θα σε βοηθήσουν τόσο στην αρχή όσο και κατά το στάδιο της εκπαίδευσής σου, εφόσον αποφασίσεις να ασχοληθείς με το hobby μας.
Δεν ξέρω αν θε σε ενθάρυνε το γεγονός ότι δε γνωρίζω καμιά περίπτωση μοντελιστή που τα παράτησε λόγω δυσκολίας $no$
Ως προς τα καταστήματα τώρα, ...εκεί καλύτερα απευθυνόμενος ο ίδιος θα καταλάβεις αν υπάρχει δυνατότητα υποστήριξης, χωρίς απαραίτητα να έχεις αγοράσει κάτι πριν.
Σχετικά πάντως σου αναφέρω επίσης ότι όλα τα καταστήματα που δίνουν παρουσία στα Ελληνικά φόρα, (αλλά και άλλα), έχουν αποδείξει στο παρελθόν το ενδιαφέρον τους και τη σθεναρή προσπάθειά τους σε αυτόν τον τομέα.
έγραψε:
Εγω ως ασχετος διαβαζω οσα λετε και βλεπω οτι το ελικοπτερο με μηχανη ειναι καλυτερη λυση για αρχη.
Σας ρωταω ομως υπαρχει μοντελιστης να βοηθησει στην αρχη; Τα μαγαζια θα ασχοληθουν με τον πελατη τους που δεν ξερει τιποτα η θα ψαχνομαι πχ γυρω γυρω; Η υποστηριξη με αγχωνει πιο πολυ απο το μονταρισμα κυριε Γιατρακο :-)
καλησπέρα και πάλι, δεν ξέρω αν θα σε βοηθήσουν τα μαγαζιά σε όλα όσα θα χρειαστείς, καθώς δεν θα μπορεί ο κάθε επαγγελματίας να είναι μαζί σου όταν εσύ θα πετάς, όσον αφορά ανταλλακτικά δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα αν επιλέξεις γνωστές αντιπροσωπίες. Εγώ σου είπα την γνώμη μου σχετικά με το αν είναι καλό να ξεκινήσεις με θερμικό και ότι σίγουρα από προσωπική μου γνώμη θα χρειαστείς βοήθεια, δεν μπορώ να είμαι στο μυαλό και στην λογική όλων των καταστημάτων. ... όπως είπε και ο Γιάννης, αν θέλει κάποιος να βοηθήσει υπάρχουν πολλά φόρουμ αλλά πολύ λίγοι επαγγελματίες που ασχολούνται με αυτά και πολλά προβλήματα που δεν μπορούν να λυθούν με κείμενα αλλά μόνο σε πεδίο πτήσης. Παρ΄όλα αυτά μην θεωρείς απίθανο σε κάνα δυο μήνες να πετάς άψογα ένα ελικόπτερο, να διαβάζεις αυτά που λέμε τώρα και να είσαι εσύ στην θέση μας να συμβουλεύεις νέους φίλους με τις δικές σου εμπειρίες, να ΄σαι καλά, Χρήστος
Δεν ξέρω αν θε σε ενθάρυνε το γεγονός ότι δε γνωρίζω καμιά περίπτωση μοντελιστή που τα παράτησε λόγω δυσκολίας $no$
Δυστυχώς υπάρχει :( Και αυτό εξαιτίας του καταστήματος που του το πούλησε, ο οποίος καταστηματάρχης δεν ήξερε ούτε πώς παίρνει μπροστά, απλά το θεωρούσε ένα ακόμη παιχνίδι και επειδή είχε φράγκα θεώρησε πως θα ήταν κι αυτό μια ακόμη επένδυση Ro:o/
καλησπέρα και πάλι, δεν ξέρω αν θα σε βοηθήσουν τα μαγαζιά σε όλα όσα θα χρειαστείς, καθώς δεν θα μπορεί ο κάθε επαγγελματίας να είναι μαζί σου όταν εσύ θα πετάς, όσον αφορά ανταλλακτικά δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα αν επιλέξεις γνωστές αντιπροσωπίες. Εγώ σου είπα την γνώμη μου σχετικά με το αν είναι καλό να ξεκινήσεις με θερμικό και ότι σίγουρα από προσωπική μου γνώμη θα χρειαστείς βοήθεια, δεν μπορώ να είμαι στο μυαλό και στην λογική όλων των καταστημάτων. ... όπως είπε και ο Γιάννης, αν θέλει κάποιος να βοηθήσει υπάρχουν πολλά φόρουμ αλλά πολύ λίγοι επαγγελματίες που ασχολούνται με αυτά και πολλά προβλήματα που δεν μπορούν να λυθούν με κείμενα αλλά μόνο σε πεδίο πτήσης. Παρ΄όλα αυτά μην θεωρείς απίθανο σε κάνα δυο μήνες να πετάς άψογα ένα ελικόπτερο, να διαβάζεις αυτά που λέμε τώρα και να είσαι εσύ στην θέση μας να συμβουλεύεις νέους φίλους με τις δικές σου εμπειρίες, να ΄σαι καλά, Χρήστος
δε ζητησα κατι τρελο αλλα αυτο που λες και εσυ φιλε μου. Αν μπορει δηλαδη ενα μαγαζι να βοηθησει για το ξεκινημα και οχι ναναι μαζι μου :-)
νομνιζω οτι αυτο γινεται. Σας ρωτησα γιατι δεν ειναι και λιγα τα χρηματα!
ευχαριστω.
Εγώ πιστεύω ότι αφού κάνεις πρώτα μια καλή προπαίδευση στον εξομοιωτή ,πάρε σε πρώτη φάση ένα λάμα για να μάθεις τις κινήσεις ενός ελικοπτέρου στον πραγματικό κόσμο και κυρίως το θέμα του προσανατολισμού. Το κόστος δεν είναι μεγάλο. Αν σκεφτείς ότι για να στήσεις ένα θερμικό ,με όλα τα παρελκόμενα, θα δώσεις τουλάχιστον μια χιλιάδα, τα 120-130 ευρώ που θα δώσεις για ένα λάμα, δεν είναι τίποτα και αν μάθεις πρώτα στο λάμα θα τα γλυτώσεις αυτά τα λεφτά με το παραπάνω. Από κει και πέρα, μπορείς να πας κατευθείαν σε θερμικό. Τα μικρά ηλεκτρικά δεν είναι πιο εύκολα αλλά αντίθετα πιο δύσκολα. Εγώ έχω τον ράπτορα τον τριαντάρη και σου λέω ότι αν τον ρυθμίσεις σωστά ,είναι σταθερός σχεδόν σαν λάμα.
Τότε γιατί να περάσεις το στάδιο του λάμα και να μην πας απευθείας σε θερμικό? Ο λόγος είναι ότι μέχρι να μάθεις τη στοιχειώδη αιώρηση, θα υπάρξουν οπωσδήποτε και κάποιες σαβούρδες. Και ακριβώς εδώ είναι το θέμα. Το να πέσεις με ένα λάμα, σημαίνει στη χειρότερη καμιά εικοσαριά ευρώ αλλά συνήθως απλά σπάνε οι λεπίδες ,που κοστίζουν ελάχιστα. Και σίγουρα δεν υπάρχει περίπτωση να προκαλέσεις σοβαρές ζημιές ή να τραυματίσεις κάποιον σοβαρά. Στην περίπτωση του θερμικού όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά. Οχι μόνο με κάθε πέσιμο γίνεσαι τουλάχιστο κατά 50 ευρώ φτωχότερος αλλά αν σου φύγει εκτός ελέγχου και πέσει πάνω σε κανέναν άνθρωπο ,θα τον χτυπήσει πολύ άσχημα. Εχεις ακουστά φαντάζομαι τι έγινε στο ΣΕΦ. Βέβαια ακόμη κι αν μάθεις το λάμα άπταιστα, το θερμικό είναι σίγουρα κάτι το διαφορετικό αλλά τουλάχιστον θα έχεις πάρει ένα βάπτισμα, που κανένας εξομοιωτής δεν θα σου το δώσει και από κει και πέρα το θερμικό δεν θα σε δυσκολέψει ιδιαίτερα γιατί είναι και αυτό πολύ σταθερό.
Τώρα όσον αφορά το στήσιμο. Το οποιοδήποτε μαγαζί από το οποίο θα πάρεις το ελικόπτερο ,δεν φαντάζομαι να σου αρνηθεί τη βοήθεια όσον αφορά τις ρυθμίσεις. Από κει και πέρα όμως, οι τελικές ρυθμίσεις θα γίνουν στο πεδίο. Θα πας με το ελικόπτερο σε ένα χώρο που μαζεύονται ελικοπτεράδες και θα ζητήσεις τη βοήθεια κάποιου πιο έμπειρου, αφού πρώτα τον δεις να πετάει. Το λέω αυτό γιατί πολλές φορές στις αλάνες θα βρεις διάφορους συμβουλάτορες ,που έχουν άποψη για όλα και στην πραγματικότητα δεν έχουν ιδέα.
πολυ καλλιτερο καλα λεει ο bladeskiller. Περνεις το βαπτισμα με αυτο και βλεπεις αν θελεις να προχωρησεις @P@ & μη νομισης οτι ειναι ευκολο το λαμα ;D Θελει προπονηση και αυτο C!C!
Από ένα lama το μεγάλο είναι αρκετά πιο δύσκολο . Στο SIM μαθαίνεις άλλα πράγματα που το lama δεν μπορεί να σου μάθει πχ δοκιμάζεις μία λουπα να παρεις μια πρώτη γευση πριν το δοκιμάσεις στο πραγματικό .
Με το LAMA μαθένεις της κινήσεις τον Stick πχ οταν κάνεις Noise in είτε με LAMA είτε με μεγάλο τα πάντα γυρνάνε ανάποδα το δεξιά είναι αριστερά το μπροστά είναι πίσω κτλ κτλ ,όταν είσαι πλάγια πάλι αλλάζουν όλα .
Με το Lama μαθαίνεις αυτό ακριβός, το που είναι το δεξιά το αριστερά σε ΟΛΕΣ της θέσεις που μπορεί να πάρει ένα ελικόπτερο (εκτός απο Inverted :D ) και πίστεψε με είναι πολύ σημαντικό .