Trojan T-28 (BlackHorse)
Trojan T-28 (BlackHorse)
Το κενο που αφησε το Bird Dog, σκεφτηκα να το αναπληρωσω με αλλο ενα scale (εξυπακουεται) χαμηλοπτερυγο αυτη την φορα α/π.
Το ονομα αυτου... Trojan T-28
μοντελο της BlackHorse το οποιο θα προμηθευτω εντος ολιγων ημερων μεσω της http://www.Heliland.gr
Τα χαρακτηριστικα του αληθινου αεροπλανου ειχαν ως εξης:
Engine: One 1,425-hp Wright Cyclone R-1820-86 radial piston engine
Weight: Empty 6,424 lbs., Max Takeoff 8,500 lbs.
Wing Span: 40ft. 1in.
Length: 33ft. 0in.
Height: 12ft. 8in.
Performance:
- Maximum Speed: 343 mph
- Ceiling: 35,500 ft.
- Range: 1,060 miles
Oταν η U.S.A.F θελησε να αντικαταστησει τα γηρασμενα T-6 Texan, ανεθεσε στην North American την ολοκληρωση του project. Η αρχικη παρουσιαση του Model NA-159 piston-engine trainer ηταν πληρως επιτυχημενη κι εγινε αφορμη για την υπογραφη του πρωτου συμβολαιου για την κατασκευη 2 πρωτοτυπων ΧΤ-28.
Το ονομα αυτου... Trojan T-28
μοντελο της BlackHorse το οποιο θα προμηθευτω εντος ολιγων ημερων μεσω της http://www.Heliland.gr
Τα χαρακτηριστικα του αληθινου αεροπλανου ειχαν ως εξης:
Engine: One 1,425-hp Wright Cyclone R-1820-86 radial piston engine
Weight: Empty 6,424 lbs., Max Takeoff 8,500 lbs.
Wing Span: 40ft. 1in.
Length: 33ft. 0in.
Height: 12ft. 8in.
Performance:
- Maximum Speed: 343 mph
- Ceiling: 35,500 ft.
- Range: 1,060 miles
Oταν η U.S.A.F θελησε να αντικαταστησει τα γηρασμενα T-6 Texan, ανεθεσε στην North American την ολοκληρωση του project. Η αρχικη παρουσιαση του Model NA-159 piston-engine trainer ηταν πληρως επιτυχημενη κι εγινε αφορμη για την υπογραφη του πρωτου συμβολαιου για την κατασκευη 2 πρωτοτυπων ΧΤ-28.
- Συνημμένα
-
- 2.jpg (71.3 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- 1.jpg (58.69 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
Απ: Trojan T-28 (BlackHorse)
Μετα την αξιολογηση τους και την παρθενικη πτηση στις 26 Σεπτεμβρη 1949 εδωσαν το πρασινο φως στην εταιρεια για την εναρξη της παραγωγης του βασικου μοντελου T-28A.
Το Trojan οπως εγινε ευρυτερα γνωστο, ειχε μια μηχανη Wright R-1300 η οποια του εδινε τη δυνατοτητα να αναπτυσσει συχνα ταχυτητα μεγαλυτερη των 280 μιλιων την ωρα. Αρχικα παραγγελθηκαν 266 αεροπλανα το 1950 τα οποια σε μικρο χρονικο διαστημα εφτασαν τα 1194. Μολις διαπιστωθηκε πως η U.S.A.F ειχε βρει ενα τοσο επιτυχημενο μοντελο, τοσο η Αεροπορια Ναυτικου οσο και το Σωμα Πεζοναυτων αποφασισαν να ενταξουν στο δυναμικο τους το συγκεκριμενο α/π. Δυο χρονια αργοτερα, 489 αεροπλανα Τ-28Β παραγγελθηκαν απ το Ναυτικο τα οποια και διαφοροποιουνταν σε σχεση με τα πρωτα Τ-28Α μονο ως προς τον κινητηρα ο οποιος στην περιπτωση αυτη ηταν ο ισχυροτερος Wright R-1820-86.
Εν συνεχεια αλλα 299 Τ-28C παρηχθησαν τα οποια κι εφεραν ενα arrester gear ωστε να χρησιμοποιουνται στην εκμαθηση των πιλοτων σε προσγειωσεις σε deck αεροπλανοφορων. Το 1962 η North American προχωρησε στην κατασκευη των πρωτων ΑΤ-28D Trojans που μπορουσαν πλεον να φερουν οπλικα συστηματα κι αυτο επετευχθει με την προσθηκη 6 ενισχυμενων βασεων κατω απ τα φτερα για την υποδοχη του αναλογου οπλισμου. Τα συγκεκριμενα α/π εδρασαν τοσο στην Β. Αφρικη οσο και στην περιοχη της Ν.Α Ασιας.
Τελος η Sud-Aviation Γαλλιας προχωρησε επισης στην ανακατασκευη 240 ΑΤ-28Ds τα οποια και μετονομασε σε "Fennec". Τα Fennec εδρασαν στην Αλγερια ενω χρησιμοποιηθηκαν κυριως για αναγνωριστικους σκοπους.
Το Trojan οπως εγινε ευρυτερα γνωστο, ειχε μια μηχανη Wright R-1300 η οποια του εδινε τη δυνατοτητα να αναπτυσσει συχνα ταχυτητα μεγαλυτερη των 280 μιλιων την ωρα. Αρχικα παραγγελθηκαν 266 αεροπλανα το 1950 τα οποια σε μικρο χρονικο διαστημα εφτασαν τα 1194. Μολις διαπιστωθηκε πως η U.S.A.F ειχε βρει ενα τοσο επιτυχημενο μοντελο, τοσο η Αεροπορια Ναυτικου οσο και το Σωμα Πεζοναυτων αποφασισαν να ενταξουν στο δυναμικο τους το συγκεκριμενο α/π. Δυο χρονια αργοτερα, 489 αεροπλανα Τ-28Β παραγγελθηκαν απ το Ναυτικο τα οποια και διαφοροποιουνταν σε σχεση με τα πρωτα Τ-28Α μονο ως προς τον κινητηρα ο οποιος στην περιπτωση αυτη ηταν ο ισχυροτερος Wright R-1820-86.
Εν συνεχεια αλλα 299 Τ-28C παρηχθησαν τα οποια κι εφεραν ενα arrester gear ωστε να χρησιμοποιουνται στην εκμαθηση των πιλοτων σε προσγειωσεις σε deck αεροπλανοφορων. Το 1962 η North American προχωρησε στην κατασκευη των πρωτων ΑΤ-28D Trojans που μπορουσαν πλεον να φερουν οπλικα συστηματα κι αυτο επετευχθει με την προσθηκη 6 ενισχυμενων βασεων κατω απ τα φτερα για την υποδοχη του αναλογου οπλισμου. Τα συγκεκριμενα α/π εδρασαν τοσο στην Β. Αφρικη οσο και στην περιοχη της Ν.Α Ασιας.
Τελος η Sud-Aviation Γαλλιας προχωρησε επισης στην ανακατασκευη 240 ΑΤ-28Ds τα οποια και μετονομασε σε "Fennec". Τα Fennec εδρασαν στην Αλγερια ενω χρησιμοποιηθηκαν κυριως για αναγνωριστικους σκοπους.
- Συνημμένα
-
- 140570.jpg (25.01 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- 3.jpg (73.53 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
Απ: Trojan T-28 (BlackHorse)
Μερικες ακομα φωτος σε κλιμακα 1:1
- Συνημμένα
-
- T-28-warmup.jpg (89.06 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- T-28-taxi.jpg (55.32 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- T-28-engine.jpg (89.36 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
Απ: Trojan T-28 (BlackHorse)
Μολις το παραλαβω θα επανελθω με περισσοτερες λεπτομερειες σχετικα με ποιοτητα κατασκευης και προοδο εργασιων.
Η BlackHorse βγαζει 2 εκδοσης του συγκεκριμενου α/π. Μια με εκπετασμα 1630 καθαρα θερμικη και μια μικροτερη (εκεινη που επελεξα εγω μιας και δεν ηθελα να ξεφυγω ως προς το μεγεθος) με εκπετασμα 1250 η οποια μπορει να παρει κινητηρα αλλα και ηλεκτρικο μοτερ
Η BlackHorse βγαζει 2 εκδοσης του συγκεκριμενου α/π. Μια με εκπετασμα 1630 καθαρα θερμικη και μια μικροτερη (εκεινη που επελεξα εγω μιας και δεν ηθελα να ξεφυγω ως προς το μεγεθος) με εκπετασμα 1250 η οποια μπορει να παρει κινητηρα αλλα και ηλεκτρικο μοτερ
- Συνημμένα
-
- triple-threat.jpg (75.92 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- up-and-away.jpg (44.38 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
Απ: Trojan T-28 (BlackHorse)
Καλησπερα καλημερα
Συγχαρητηρια για την επιλογη σου φιλε μου. Το συγκεκριμενο το εχουμε πεταξει με τον Τρυφωνα πριν απο κανενα εξαμηνο στο Hobbybox . Του εχω και retracts aluminum from Hyperion. AXI 28/20/12 esc castle creations 40amp 11x8 apc 2500 25c 4s Polyquest extra beck και 7 servos!!! τρια για τα σκελη και τα 4 των πηδαλιων .Το σκαφος ειναι απιθανο στον αερα θα τρελαθεις .
Και παλι καλοταξιδο και καλη διασκεδαση στη συναρμολογηση και στη πτηση. Εαν μπορω να βοηθησω σε κατι με χαρα ..... :>) :>) :>) !!
Θα ακολουθησουν αυριο φωτο...
ΜΦΧ Σωτηρης
Συγχαρητηρια για την επιλογη σου φιλε μου. Το συγκεκριμενο το εχουμε πεταξει με τον Τρυφωνα πριν απο κανενα εξαμηνο στο Hobbybox . Του εχω και retracts aluminum from Hyperion. AXI 28/20/12 esc castle creations 40amp 11x8 apc 2500 25c 4s Polyquest extra beck και 7 servos!!! τρια για τα σκελη και τα 4 των πηδαλιων .Το σκαφος ειναι απιθανο στον αερα θα τρελαθεις .
Και παλι καλοταξιδο και καλη διασκεδαση στη συναρμολογηση και στη πτηση. Εαν μπορω να βοηθησω σε κατι με χαρα ..... :>) :>) :>) !!
Θα ακολουθησουν αυριο φωτο...
ΜΦΧ Σωτηρης
-
- Δημοσιεύσεις: 127
- Εγγραφή: Δευ Απρ 14, 2008 5:12 pm
Απ: Trojan T-28 (BlackHorse)
έγραψε:
Καλησπερα καλημερα
Συγχαρητηρια για την επιλογη σου φιλε μου. Το συγκεκριμενο το εχουμε πεταξει με τον Τρυφωνα πριν απο κανενα εξαμηνο στο Hobbybox . Του εχω και retracts aluminum from Hyperion. AXI 28/20/12 esc castle creations 40amp 11x8 apc 2500 25c 4s Polyquest extra beck και 7 servos!!! τρια για τα σκελη και τα 4 των πηδαλιων .Το σκαφος ειναι απιθανο στον αερα θα τρελαθεις .
Και παλι καλοταξιδο και καλη διασκεδαση στη συναρμολογηση και στη πτηση. Εαν μπορω να βοηθησω σε κατι με χαρα ..... :>) :>) :>) !!
Θα ακολουθησουν αυριο φωτο...
ΜΦΧ Σωτηρης
Κάτι που να μήν έχεις για να έχουμε την χαρα της ανακαλυψης και εμείς;;; :P:P:P:P
Αντώνης
Απ: Trojan T-28 (BlackHorse)
Καλημερα Αντωνη
Τη χαρα της ανακαλυψης μπορεις να την ζησεις με εκατονταδες μοντελα που κυκλοφορουν στην αγορα.
Εχω την τυχη να συμβαδιζω σε επιλογες με τον Defender και μου αρεσει πολυ που υπαρχει κοσμος που επιλεγει ηλεκτρικα semi scale περαν των depron η των 3D που εχει πηξει ο κοσμος , οχι οτι και αυτα δεν εχουν την γοητεια τους.
Η πτηση με scale μοντελα και scale χαρακτηρηστικα ειναι εξισου δυσκολη και γοητευτικη με ενα ακροβατικο μοντελο.
Ελπιζω να βοηθησω σε οτι αποριες εχει καποιος που θελει να φτιαξει καποιο μοντελο που εχω ηδη γιατι εχω παιδευτει αρκετες φορες με λαθη που εχουν κοστισει !!!! Ετσι γιατι να μην επωφεληθει καποιος απο το know how καποιου αλλου;
Ακολουθουν καποιες φωτο με τα σκελη κλειστα....
ΜΦΧ Σωτηρης
Τη χαρα της ανακαλυψης μπορεις να την ζησεις με εκατονταδες μοντελα που κυκλοφορουν στην αγορα.
Εχω την τυχη να συμβαδιζω σε επιλογες με τον Defender και μου αρεσει πολυ που υπαρχει κοσμος που επιλεγει ηλεκτρικα semi scale περαν των depron η των 3D που εχει πηξει ο κοσμος , οχι οτι και αυτα δεν εχουν την γοητεια τους.
Η πτηση με scale μοντελα και scale χαρακτηρηστικα ειναι εξισου δυσκολη και γοητευτικη με ενα ακροβατικο μοντελο.
Ελπιζω να βοηθησω σε οτι αποριες εχει καποιος που θελει να φτιαξει καποιο μοντελο που εχω ηδη γιατι εχω παιδευτει αρκετες φορες με λαθη που εχουν κοστισει !!!! Ετσι γιατι να μην επωφεληθει καποιος απο το know how καποιου αλλου;
Ακολουθουν καποιες φωτο με τα σκελη κλειστα....
ΜΦΧ Σωτηρης
- Συνημμένα
-
- Εικόνα003.jpg (40.43 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- Εικόνα002.jpg (40.4 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- Εικόνα001.jpg (35.9 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
Απ: Trojan T-28 (BlackHorse)
Και μερικες ακομα....
- Συνημμένα
-
- 007.jpg (44.34 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- 006.jpg (43.52 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- 005.jpg (27.31 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
Απ: Trojan T-28 (BlackHorse)
Καταπληκτικο ειναι Σωτηρη... Τωρα ενθουσιαστηκα ακομα περισσοτερο με την επιλογη που εκανα. Εχω καποιες ερωτησεις.
1, Το αρχικο βαρος του μοντελου (χωρις μπαταρια, χωρις μοτερ και χωρις retracts) ποσο ειχε βγει?
2, Τα retracts που μπορω να τα βρω στην Ελλαδα?
3, Για την τοποθετηση τους χρειαστηκε να ανοιξεις εσυ τις φωλιες στο σωμα ή ηταν ηδη διαμορφωμενες?
4, Απο σερβος τι επελεξες να φορεσεις?
1, Το αρχικο βαρος του μοντελου (χωρις μπαταρια, χωρις μοτερ και χωρις retracts) ποσο ειχε βγει?
2, Τα retracts που μπορω να τα βρω στην Ελλαδα?
3, Για την τοποθετηση τους χρειαστηκε να ανοιξεις εσυ τις φωλιες στο σωμα ή ηταν ηδη διαμορφωμενες?
4, Απο σερβος τι επελεξες να φορεσεις?
-
- Δημοσιεύσεις: 127
- Εγγραφή: Δευ Απρ 14, 2008 5:12 pm
Απ: Trojan T-28 (BlackHorse)
έγραψε:
Καλημερα Αντωνη
Τη χαρα της ανακαλυψης μπορεις να την ζησεις με εκατονταδες μοντελα που κυκλοφορουν στην αγορα.
Εχω την τυχη να συμβαδιζω σε επιλογες με τον Defender και μου αρεσει πολυ που υπαρχει κοσμος που επιλεγει ηλεκτρικα semi scale περαν των depron η των 3D που εχει πηξει ο κοσμος , οχι οτι και αυτα δεν εχουν την γοητεια τους.
Η πτηση με scale μοντελα και scale χαρακτηρηστικα ειναι εξισου δυσκολη και γοητευτικη με ενα ακροβατικο μοντελο.
Ελπιζω να βοηθησω σε οτι αποριες εχει καποιος που θελει να φτιαξει καποιο μοντελο που εχω ηδη γιατι εχω παιδευτει αρκετες φορες με λαθη που εχουν κοστισει !!!! Ετσι γιατι να μην επωφεληθει καποιος απο το know how καποιου αλλου;
Ακολουθουν καποιες φωτο με τα σκελη κλειστα....
ΜΦΧ Σωτηρης
Εγω θα ήθελα, φίλε μου να με βοηθήσεις να φτιάξω ένα SE5a που με ταλαιπωρεί εδω και καιρό. ;)
Αντώνης Σπύρου
Απ: Trojan T-28 (BlackHorse)
Καλημερα στους φιλους μου και παλι.
1)Αντωνη : Εχω φτιαξει 2 SE5 A ισως τα εχεις δει κιολας .Το ενα ηταν ενα της Scorpio απο Depron απο τον Κο Κωστα Παπαδοπουλο HMS (210-8235405) που εχει ακομα ενα Albatros D Vii Και ενα Niuport και το αλλο της Grate Planes στο οποιο νομιζω αναφερεσαι.
Το πρωτο το εχασα οταν ημουν ασχετιδης (ηταν και τρικαναλο) και το δευτερο με μια παρμβολη στα Σπατα πρωτης ταξεως.
Το GP το εχει ο Σ.Κουτσος (δεν ξερω τηλ αλλα ευκολα θα το βρεις) και ειναι κατηγορια φτερου!!!
Εχει φοβερο πεταγμα αν του βαλεις δε και τις αντιριδες και τα συρματοσχοινα θα αποκτησει αντοχη απιστευτη . Ειχα μοτερακι καμπανουλα 9χ6 προπελακι και 800μΑ μια Flight Power Jeti 18Α Jeti 5ch rec αυτα ... Τα servos HS55 Hitech or Futaba αντιστοιχα.
Χρονος πτησης 8-12 λεπτα αναλογα τον αερα και την πτηση. Με τα 4 ailerons του τρελενεται στα roll και ειναι το "γαλικο κλειδι" για ολες τις ωρες. Το μεταφερεις δεμενο !!!Ασε τι να σου λεω σκετη γλυκα ....
Πες τι μπορω να σε βοηθησω να βρεθουμε να το μαστορεψουμε !!!!!!
2) Φιλε Defender
1)Αδειο 1.150 αν θυμαμαι καλα.
2)Hobby World Hyperion περιπου 35 EUR 210-9620859
3)Δυστυχως πολυ δουλεια και η μεγαλη δυσκολια ειναι στο εμπρος σκελος και στο κεντρικο retract servo. Το εμπρος χρειαζεται ξεχωριστο για στριψιμο και αλλο για το μαζεμα!!!! Ασε βαραινει το ατιμο πολυ αλλα αξιζει....
Τις φωλιες ολο ιδιοκατασκευη . Τα σκελη της Robart scale πλαστικα (Κουτσος) εχει 3 η συσκευασια....Τελειο δειχνει. Οι ροδες πηγαν για πεταμα παλι Robart . και οποσδηποτε μπαταρια δεκτη με τοσα εργαλεια εκει μεσα....
4)GWS MINI SERVOS-AILERONSX2
GWS MINI SERVOS-RUDDER X1
STANDARD SERVO FUTABA FOR ELEVATORX1
STANDARD SERVO FUTABA FOR MAIN RETRACTSX1
STANDARD SERVO FUTABA FOR FRONT GEAR
GWS MINI SERVOS FOR FRONT GEAR STEERING X1
Ολα τα παραπανω απο HMS Παπαδοπουλο ο οποιος νομιζω εχει και πολυ καλα setups value for money για το ζητημα του μοτερ... (εδω μη το τσιγκουνευτεις θελει Power το εργαλειο).
Αυτα για τωρα αντε να πεταξωμε ωρε και together!!!!
ΜΦΧ Σωτηρης
1)Αντωνη : Εχω φτιαξει 2 SE5 A ισως τα εχεις δει κιολας .Το ενα ηταν ενα της Scorpio απο Depron απο τον Κο Κωστα Παπαδοπουλο HMS (210-8235405) που εχει ακομα ενα Albatros D Vii Και ενα Niuport και το αλλο της Grate Planes στο οποιο νομιζω αναφερεσαι.
Το πρωτο το εχασα οταν ημουν ασχετιδης (ηταν και τρικαναλο) και το δευτερο με μια παρμβολη στα Σπατα πρωτης ταξεως.
Το GP το εχει ο Σ.Κουτσος (δεν ξερω τηλ αλλα ευκολα θα το βρεις) και ειναι κατηγορια φτερου!!!
Εχει φοβερο πεταγμα αν του βαλεις δε και τις αντιριδες και τα συρματοσχοινα θα αποκτησει αντοχη απιστευτη . Ειχα μοτερακι καμπανουλα 9χ6 προπελακι και 800μΑ μια Flight Power Jeti 18Α Jeti 5ch rec αυτα ... Τα servos HS55 Hitech or Futaba αντιστοιχα.
Χρονος πτησης 8-12 λεπτα αναλογα τον αερα και την πτηση. Με τα 4 ailerons του τρελενεται στα roll και ειναι το "γαλικο κλειδι" για ολες τις ωρες. Το μεταφερεις δεμενο !!!Ασε τι να σου λεω σκετη γλυκα ....
Πες τι μπορω να σε βοηθησω να βρεθουμε να το μαστορεψουμε !!!!!!
2) Φιλε Defender
1)Αδειο 1.150 αν θυμαμαι καλα.
2)Hobby World Hyperion περιπου 35 EUR 210-9620859
3)Δυστυχως πολυ δουλεια και η μεγαλη δυσκολια ειναι στο εμπρος σκελος και στο κεντρικο retract servo. Το εμπρος χρειαζεται ξεχωριστο για στριψιμο και αλλο για το μαζεμα!!!! Ασε βαραινει το ατιμο πολυ αλλα αξιζει....
Τις φωλιες ολο ιδιοκατασκευη . Τα σκελη της Robart scale πλαστικα (Κουτσος) εχει 3 η συσκευασια....Τελειο δειχνει. Οι ροδες πηγαν για πεταμα παλι Robart . και οποσδηποτε μπαταρια δεκτη με τοσα εργαλεια εκει μεσα....
4)GWS MINI SERVOS-AILERONSX2
GWS MINI SERVOS-RUDDER X1
STANDARD SERVO FUTABA FOR ELEVATORX1
STANDARD SERVO FUTABA FOR MAIN RETRACTSX1
STANDARD SERVO FUTABA FOR FRONT GEAR
GWS MINI SERVOS FOR FRONT GEAR STEERING X1
Ολα τα παραπανω απο HMS Παπαδοπουλο ο οποιος νομιζω εχει και πολυ καλα setups value for money για το ζητημα του μοτερ... (εδω μη το τσιγκουνευτεις θελει Power το εργαλειο).
Αυτα για τωρα αντε να πεταξωμε ωρε και together!!!!
ΜΦΧ Σωτηρης
Απ: Trojan T-28 (BlackHorse)
Ευχαριστω για τις πληροφοριες. Απο μπλευρας μοτερ σκεφτομαι να χρησιμοποιησω εκεινο των 137 gr της DualSky στις 1120 στροφες/βολτ 450W.
Tα εβαλα (πρωτα το δικο σου το ΑΧΙ και μετα το DualSky) στον συγκριτικο (τον επισυναπτω κατω) και νομιζω πως με την 11x7 θα ειμαι σχετικα κοντα στην απαιτουμενη ωση (παραμετρο στον τυπο χρησιμοποιησα 1,2:1 σε σχεση με το βαρος μοντελου το οποιο βγαινει γυρω στα 1150 gr αδειο + 137 gr το μοτερ + 209 gr η μπαταρια = 1496 gr συνολικα).
Tα εβαλα (πρωτα το δικο σου το ΑΧΙ και μετα το DualSky) στον συγκριτικο (τον επισυναπτω κατω) και νομιζω πως με την 11x7 θα ειμαι σχετικα κοντα στην απαιτουμενη ωση (παραμετρο στον τυπο χρησιμοποιησα 1,2:1 σε σχεση με το βαρος μοντελου το οποιο βγαινει γυρω στα 1150 gr αδειο + 137 gr το μοτερ + 209 gr η μπαταρια = 1496 gr συνολικα).
- Συνημμένα
-
[Η επέκταση pdf έχει απενεργοποιηθεί και δεν μπορεί πλέον να εμφανιστεί.]
Απ: Trojan T-28 (BlackHorse)
Κοιταξε:
Η αληθεια ειναι οτι ειμαι ασχετος με τα λεπτομερη setups το ομολογω . Περισσοτερο κινουμαι δια της εμπειριας . Ομως νομιζω οτι το πεταγμα των ηλεκτρικων εχει καποιοες ιδιαιτεροτητες οπως για παραδειγμα οτι δουλευεις το stick του μοτερ πολυ περισσοτερο απο οτι στα θερμικα κανοντας μια σχετικη οικονομια αναλογα με τις μανουβρες του α/π.
Τα στοιχεια που βλεπω εχω την εντυπωση οτι θα σου δωσουν πολυ καλες επιδοσεις δυστυχως ομως συνηθως ισχυει ο κανονας trial and error .
Για παραδειγμα στο δικο μου με 4 στοιχεια και 2500 χωρητικοτητα εχω χρονο πτησης πολυ λιγο 7 λεπτα!! Αλλα τι 7 λεπτα @P@ !!!
Βεβαια εχω και αλλα 2 εξτρα για καμια missing landing γιατι ποτε δεν ξερεις....
Αν δεν βαλεις τα σκελη λειτουργικα μια χαρα σε βρισκω και στο διπλασιο του χρονου.
Οσο για τα μοτερ σε αυτα τα μεγεθη και για τη χρηση που κανουμε ακομα και τα no name απο τα βαθη της Μαντζουριας ας πουμε μια χαρα δουλευουν , εκει που θελει ισως προσοχη ειναι τα ESC που αν σου καει αυτο ειναι Ru@% για να κανεις dead stick. Για αυτο σε τετοια μοντελα συνηστω skip (οχι λαθος) συνιστω ξεχωριστη μπαταρια δεκτη.
Αντε καλη διασκεδαση φιλε... (O)#
ΜΦΧ Σωτηρης
Η αληθεια ειναι οτι ειμαι ασχετος με τα λεπτομερη setups το ομολογω . Περισσοτερο κινουμαι δια της εμπειριας . Ομως νομιζω οτι το πεταγμα των ηλεκτρικων εχει καποιοες ιδιαιτεροτητες οπως για παραδειγμα οτι δουλευεις το stick του μοτερ πολυ περισσοτερο απο οτι στα θερμικα κανοντας μια σχετικη οικονομια αναλογα με τις μανουβρες του α/π.
Τα στοιχεια που βλεπω εχω την εντυπωση οτι θα σου δωσουν πολυ καλες επιδοσεις δυστυχως ομως συνηθως ισχυει ο κανονας trial and error .
Για παραδειγμα στο δικο μου με 4 στοιχεια και 2500 χωρητικοτητα εχω χρονο πτησης πολυ λιγο 7 λεπτα!! Αλλα τι 7 λεπτα @P@ !!!
Βεβαια εχω και αλλα 2 εξτρα για καμια missing landing γιατι ποτε δεν ξερεις....
Αν δεν βαλεις τα σκελη λειτουργικα μια χαρα σε βρισκω και στο διπλασιο του χρονου.
Οσο για τα μοτερ σε αυτα τα μεγεθη και για τη χρηση που κανουμε ακομα και τα no name απο τα βαθη της Μαντζουριας ας πουμε μια χαρα δουλευουν , εκει που θελει ισως προσοχη ειναι τα ESC που αν σου καει αυτο ειναι Ru@% για να κανεις dead stick. Για αυτο σε τετοια μοντελα συνηστω skip (οχι λαθος) συνιστω ξεχωριστη μπαταρια δεκτη.
Αντε καλη διασκεδαση φιλε... (O)#
ΜΦΧ Σωτηρης
Απ: Trojan T-28 (BlackHorse)
Δεν ειχα προσεξει πως ειχες την 4cells. Oποτε παιζεις με 14,8V. Πωωωωω... Του δινει απιστευτη δυναμη οντως...!!!
Επισυναπτω τον καινουριο συγκριτικο με τα σωστα στοιχεια (Το πρωτο ειναι παντα το ΑΧΙ που εχεις φορεσει. Μπορει να ανεβηκε λιγο το συνολικο βαρος του μοντελου λογω της μπαταριας αλλα τα επιπλεον V σου δινουν πολυ καλο αποτελεσμα ενω εισαι μεσα στα Α που τραβαει)
Σημ: Για οποιον ενδιαφερεται να κανει τις δικες του συγκρισεις μπορει να κατεβασει τον πινακα απο ΕΔΩ
Επισυναπτω τον καινουριο συγκριτικο με τα σωστα στοιχεια (Το πρωτο ειναι παντα το ΑΧΙ που εχεις φορεσει. Μπορει να ανεβηκε λιγο το συνολικο βαρος του μοντελου λογω της μπαταριας αλλα τα επιπλεον V σου δινουν πολυ καλο αποτελεσμα ενω εισαι μεσα στα Α που τραβαει)
Σημ: Για οποιον ενδιαφερεται να κανει τις δικες του συγκρισεις μπορει να κατεβασει τον πινακα απο ΕΔΩ
- Συνημμένα
-
[Η επέκταση pdf έχει απενεργοποιηθεί και δεν μπορεί πλέον να εμφανιστεί.]
Απ: Trojan T-28 (BlackHorse)
Μμμμμμ
Ειμαι μπουκωμενος τρωωω. Γκλουπ.
Λοιπον Ναι τα 4 στοιχεια ειναι οτι πρεπει για το συγκεκριμενο α/π , το βαρος ειναι αμελητεο σε σχεση με το αποτελεσμα !!!!
Η δυναμη ειναι :>)....
Το εργαλλλειο Ro:o/ !!!!!
Αν το βαλεις ομπρος πες μου να σου στειλω φωτο με λεπτομερειες.
Γκλουπ μπουκια , τα λεμε μετα !(!)!
ΜΦΧ Σωτηρης
Ειμαι μπουκωμενος τρωωω. Γκλουπ.
Λοιπον Ναι τα 4 στοιχεια ειναι οτι πρεπει για το συγκεκριμενο α/π , το βαρος ειναι αμελητεο σε σχεση με το αποτελεσμα !!!!
Η δυναμη ειναι :>)....
Το εργαλλλειο Ro:o/ !!!!!
Αν το βαλεις ομπρος πες μου να σου στειλω φωτο με λεπτομερειες.
Γκλουπ μπουκια , τα λεμε μετα !(!)!
ΜΦΧ Σωτηρης
- Συνημμένα
-
- IMG_3294.JPG (90.13 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές