Αγαπητοί φίλοι του αερομοντελισμού,
Σήμερα είναι η μέρα που παραλάβαμε στα χέρια μας ένα από τα πλέον διαδεδομένα θερμικά εικοσιπενταράκια το Jumper 25 της εταιρείας Seagull. Η εταιρεία Seagull είναι μια από τις πλέον φημισμένες εταιρείες κατασκευής αερομοντέλων με έμφαση στις κατασκευές ARF (Almost Ready to Fly)......
Παρουσίαση Jumper 25 της εταιρείας Seagull
Παρουσίαση Jumper 25 της εταιρείας Seagull
- Συνημμένα
-
- P5040109.JPG (65.75 KiB) Προβλήθηκε 46 φορές
Απ: Παρουσίαση Jumper 25 της εταιρείας Seagull
Το κίτ προσφέρεται για κατασκευή αλλά και χρήση για έναν αρχάριο μοντελιστή, ο οποίος δεν θέλει να προχωρήσει εξ αρχής αγοράζοντας ένα μεγαλύτερο θερμικό αερομοντέλο όπως το Arising Star της συγκεκριμένης εταιρείας.
Ανοίγοντας λοιπόν το κουτί βλέπουμε με χαρά πως η εταιρεία έχει προβλέψει για την αρτιότατη μεταφορά του μοντέλου στον χρήστη, έχοντας όλα τα μέρη (φτερά, άτρακτος κτλ.) τυλιγμένα σε σκληρό σελοφάν προς αποφυγή και της παραμικρής γρατζουνιάς!!!......
Ανοίγοντας λοιπόν το κουτί βλέπουμε με χαρά πως η εταιρεία έχει προβλέψει για την αρτιότατη μεταφορά του μοντέλου στον χρήστη, έχοντας όλα τα μέρη (φτερά, άτρακτος κτλ.) τυλιγμένα σε σκληρό σελοφάν προς αποφυγή και της παραμικρής γρατζουνιάς!!!......
- Συνημμένα
-
- P5040115.JPG (55.07 KiB) Προβλήθηκε 46 φορές
-
- P5040110.JPG (59.7 KiB) Προβλήθηκε 46 φορές
Απ: Παρουσίαση Jumper 25 της εταιρείας Seagull
Το κιτ επίσης περιλαμβάνει σακουλάκι με όλα τα απαραίτητα αξεσουάρ για την κατασκευή του όπως: ρόδες, σύστημα προσγείωσης, σπίνερ, ντεπόζιτο καυσίμου, καβίλιες για την στήριξη των φτερών, σκληρό ξύλο για την δίεδρο και χρήση στην ένωση των φτερών μεταξύ τους, και περιέχει ακόμα και τα λάστιχα που ο χρήστης θα βάλει αφού φορέσει τα φτερά στην άτρακτο!!!!.
- Συνημμένα
-
- P5040132.JPG (63 KiB) Προβλήθηκε 46 φορές
-
- P5040130.JPG (52.14 KiB) Προβλήθηκε 46 φορές
-
- P5040129.JPG (64.21 KiB) Προβλήθηκε 46 φορές
-
- P5040128.JPG (55.48 KiB) Προβλήθηκε 46 φορές
-
- P5040114.JPG (61.69 KiB) Προβλήθηκε 46 φορές
Απ: Παρουσίαση Jumper 25 της εταιρείας Seagull
Τα χορνάκια όπως επίσης βάση κινητήρα, βάση συστήματος προσγείωσης ντίζες, ακρόντιζα και τα μεντεσεδάκια τα οποία είναι προτοποθετημένα και ασφαλισμένα στη θέση τους !!!!....
- Συνημμένα
-
- P5040123.JPG (28.68 KiB) Προβλήθηκε 46 φορές
-
- P5040122.JPG (43.66 KiB) Προβλήθηκε 46 φορές
-
- P5040116.JPG (54.95 KiB) Προβλήθηκε 46 φορές
-
- P5040117.JPG (45.82 KiB) Προβλήθηκε 46 φορές
-
- P5040131.JPG (58.49 KiB) Προβλήθηκε 46 φορές
Απ: Παρουσίαση Jumper 25 της εταιρείας Seagull
Πρακτικά λοιπόν και ουσιαστικά ο χρήστης που καλείται να συναρμολογήσει αυτό το ARF δεν θα σπαταλήσει πάνω από 2-4 ώρες δουλειάς και αυτό θα γίνει για την τοποθέτηση του κινητήρα των 4 σερβομηχανισμών, του δέκτη και της μπαταρίας γιατί απλά το υπόλοιπο κιτ δεν θέλει πάνω από 2 ώρες για την συνάρμοσή του.....
- Συνημμένα
-
- P5040127.JPG (52.82 KiB) Προβλήθηκε 46 φορές
-
- P5040125.JPG (53.12 KiB) Προβλήθηκε 46 φορές
-
- P5040121.JPG (55.07 KiB) Προβλήθηκε 46 φορές
-
- P5040126.JPG (40.11 KiB) Προβλήθηκε 46 φορές
-
- P5040120.JPG (43.11 KiB) Προβλήθηκε 46 φορές
Απ: Παρουσίαση Jumper 25 της εταιρείας Seagull
Το βιβλιαράκι βοηθειών κατασκευής περιέχει σχηματικές αναπαραστάσεις που λύνουν και τις απορίες ακόμα και του πιο αρχαρίου μοντελιστή.......
- Συνημμένα
-
- P5040113.JPG (67.92 KiB) Προβλήθηκε 46 φορές
-
- P5040112.JPG (66.59 KiB) Προβλήθηκε 46 φορές
-
- P5040111.JPG (67.06 KiB) Προβλήθηκε 46 φορές
Απ: Παρουσίαση Jumper 25 της εταιρείας Seagull
Το μοντέλο είναι κατασκευασμένο ολοκληρωτικά από ελαφρύ ξύλο μπάλσα και κόντρα πλακέ, το firewall έχει υποστεί στεγανοποίηση και είναι βαμμένο μαύρο, η επικάλυψη του μοντέλου είναι από θερμοσυστελόμενο υλικό βαμμένο με συμπαθητικά χρώματα - για τον εύκολο εντοπισμό του μοντέλου εν πτήση από τους λιγότερο έμπειρους μοντελιστές-,
Οι διατάσεις του είναι: ʼνοιγμα φτερών 55 ίντσες δηλαδή περί το 1.40μέτρα, το βάρος του περί τα 2,50 κιλά.
Οι κινητήρες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι από 2χρονους Glow 25άρηδες έως και 40άρηδες.
Πετάει με 4κάναλο σύστημα τ/κ και απευθύνεται σε αρχάριους αερομοντελιστές που θέλουν να πετάξουν ένα σβέλτο ημισυμμετρικό υψηλοπτέρυγο αεροπλανάκι. Ίσως να είναι το ιδανικό αεροπλάνο που θα χρησιμοποιήσει ένας χρήστης μικρών ηλεκτρικών αεροπλάνων που θέλει να μεταπηδήσει σε θερμικά. .....
Οι διατάσεις του είναι: ʼνοιγμα φτερών 55 ίντσες δηλαδή περί το 1.40μέτρα, το βάρος του περί τα 2,50 κιλά.
Οι κινητήρες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι από 2χρονους Glow 25άρηδες έως και 40άρηδες.
Πετάει με 4κάναλο σύστημα τ/κ και απευθύνεται σε αρχάριους αερομοντελιστές που θέλουν να πετάξουν ένα σβέλτο ημισυμμετρικό υψηλοπτέρυγο αεροπλανάκι. Ίσως να είναι το ιδανικό αεροπλάνο που θα χρησιμοποιήσει ένας χρήστης μικρών ηλεκτρικών αεροπλάνων που θέλει να μεταπηδήσει σε θερμικά. .....
- Συνημμένα
-
- P5040133.JPG (56.46 KiB) Προβλήθηκε 46 φορές
-
- P5040124.JPG (56.52 KiB) Προβλήθηκε 46 φορές
-
- P5040118.JPG (57.35 KiB) Προβλήθηκε 46 φορές
Απ: Παρουσίαση Jumper 25 της εταιρείας Seagull
Και μερικά Tips για τους νέους φίλους αερομοντελιστές....
1ο Tip
Οι κολλήσεις των 2 μερών των φτερών μεταξύ τους και με το ξύλο της διέδρου πρέπει να γίνονται πάντα με εποξική 30 λεπτών ή και πιο αργή. ΠΟΤΕ με 5-λεπτη. Αυτό γιατί με την 30-λεπτη σας δίνεται χρόνος να δουλέψετε, και επίσης τα ξύλα έχουν την δυνατότητα να απορροφήσουν περισσότερο ποσό κόλλας μέσα τους.
2ο Τιρ
Προσοχή στην τοποθέτηση του κινητήρα. Να δίνετε 1 μοίρα right thrust και 1 μοίρα downthrust τουλάχιστον.
3ο Τιρ
Οι βελόνες στο καρμπυρατέρ του κινητήρα να είναι σε μια νοητή ευθεία με το κέντρο του τεπόζιτου (εκεί που βγαίνουν οι σιλικόνες).
Αυτό για να μην έχετε προβλήματα ρύθμισης αργότερα στην χρήση του κινητήρα.
4ο Τιρ
Οι ρόδες πρέπει να "ρολάρουν" ελέυθερα. Μην στριμώχνετε τα κολλάρα στις "ζάντες" της ρόδας.
5ο Τιρ
Το ουραίο τμήμα των φτερών το κολλάμε με έποξυ, για να έχουμε επίσης το χρόνο αντίδρασης αν κάτι πάει στραβά. Μπορούμε να κάνουμε την έποξυ πιο ρευστή αν την αναμίξουμε με ΑΣΕΤΟΝ.
Καλές κατασκευές
Τρύφωνας
1ο Tip
Οι κολλήσεις των 2 μερών των φτερών μεταξύ τους και με το ξύλο της διέδρου πρέπει να γίνονται πάντα με εποξική 30 λεπτών ή και πιο αργή. ΠΟΤΕ με 5-λεπτη. Αυτό γιατί με την 30-λεπτη σας δίνεται χρόνος να δουλέψετε, και επίσης τα ξύλα έχουν την δυνατότητα να απορροφήσουν περισσότερο ποσό κόλλας μέσα τους.
2ο Τιρ
Προσοχή στην τοποθέτηση του κινητήρα. Να δίνετε 1 μοίρα right thrust και 1 μοίρα downthrust τουλάχιστον.
3ο Τιρ
Οι βελόνες στο καρμπυρατέρ του κινητήρα να είναι σε μια νοητή ευθεία με το κέντρο του τεπόζιτου (εκεί που βγαίνουν οι σιλικόνες).
Αυτό για να μην έχετε προβλήματα ρύθμισης αργότερα στην χρήση του κινητήρα.
4ο Τιρ
Οι ρόδες πρέπει να "ρολάρουν" ελέυθερα. Μην στριμώχνετε τα κολλάρα στις "ζάντες" της ρόδας.
5ο Τιρ
Το ουραίο τμήμα των φτερών το κολλάμε με έποξυ, για να έχουμε επίσης το χρόνο αντίδρασης αν κάτι πάει στραβά. Μπορούμε να κάνουμε την έποξυ πιο ρευστή αν την αναμίξουμε με ΑΣΕΤΟΝ.
Καλές κατασκευές
Τρύφωνας