Messerschmitt Graupner WP 108 Taifun
Απ: Messerschmitt Graupner WP 108 Taifun
Οταν εμπαινα στον χωρο του αερομοντελισμου δεν φανταζομουν πως θα με συνεπαιρνε σε τετοιο βαθμο. Η αληθεια ειναι πως καθε εβδομαδα μετραω αντιστροφα τις μερες μεχρι να ρθει το επομενο Σ/Κ και να μπορεσω να παω να πεταξω. Το "προβλημα" δεν εγκειται πλεον στην γλυκια αναμονη που προανεφερα αλλα διαπιστωνω πως εχει αποκτησει ακομα μεγαλυτερες διαστασεις μιας και ο κοσμος των scale α/π αποδεικνυεται ακρως γοητευτικος κι εθιστικος ταυτοχρονα. Καθε α/π και μια ξεχωριστη - μαγικη πολλες φορες ιστορια.
Και στην προκειμενη περιπτωση, o λογος ηταν παλι ο ιδιος... Το ειδα, το ερωτευτηκα, δεν γινοταν να μην το παρω...!!! Μια φωτογραφια αρκουσε ωστε να ανοιξω ενα καινουριο κεφαλαιο στην πορεια μου σε αυτο το υπεροχο hobby.
Το ονομα αυτου, Messerschmitt BF 108 B Taifun μοντελο της Graupner με τα ακολουθα χαρακτηριστικα:
Wing span approx. 1600 mm
Fuselage length excl. spinner approx. 1300 mm
Wing area approx. 56 dm²
All-up weight, according to fittings, approx. 3900 gr
Engine required 10cc two stroke or 15cc four stroke
Radio required six channel
The model is of conventional built-up all-wood construction. The wells for the retract units are built into the wing panels as standard. For safety reasons the two elevators are actuated separately. The rudder and elevators are operated using the DSS system, while the ailerons and landing flaps are driven by servos installed immediately adjacent to them, guaranteeing slop-free linkages. For good controllability on the ground, e.g. for taxi-ing to the take-off position, the tailwheel is linked to the rudder and is fully steerable. The cowl is moulded in GRP and is supplied pre-painted. The Me 108 can be flown and landed very slowly if the landing flaps are lowered. Completing the model requires only a few minor tasks: the builder has to join the wing panels and glue the tail panels to the fuselage. Thecanopy is supplied in the pack already trimmed. The fuselage, wings and tail panels are factory-built and film-covered.
Pack contents:
Assembly instructions with stage photos; fuselage, wing panels, tail panels, GRP cowl, retractable undercarriage, wheels, canopy, fueltank, small items and linkage hardware pack.
Και στην προκειμενη περιπτωση, o λογος ηταν παλι ο ιδιος... Το ειδα, το ερωτευτηκα, δεν γινοταν να μην το παρω...!!! Μια φωτογραφια αρκουσε ωστε να ανοιξω ενα καινουριο κεφαλαιο στην πορεια μου σε αυτο το υπεροχο hobby.
Το ονομα αυτου, Messerschmitt BF 108 B Taifun μοντελο της Graupner με τα ακολουθα χαρακτηριστικα:
Wing span approx. 1600 mm
Fuselage length excl. spinner approx. 1300 mm
Wing area approx. 56 dm²
All-up weight, according to fittings, approx. 3900 gr
Engine required 10cc two stroke or 15cc four stroke
Radio required six channel
The model is of conventional built-up all-wood construction. The wells for the retract units are built into the wing panels as standard. For safety reasons the two elevators are actuated separately. The rudder and elevators are operated using the DSS system, while the ailerons and landing flaps are driven by servos installed immediately adjacent to them, guaranteeing slop-free linkages. For good controllability on the ground, e.g. for taxi-ing to the take-off position, the tailwheel is linked to the rudder and is fully steerable. The cowl is moulded in GRP and is supplied pre-painted. The Me 108 can be flown and landed very slowly if the landing flaps are lowered. Completing the model requires only a few minor tasks: the builder has to join the wing panels and glue the tail panels to the fuselage. Thecanopy is supplied in the pack already trimmed. The fuselage, wings and tail panels are factory-built and film-covered.
Pack contents:
Assembly instructions with stage photos; fuselage, wing panels, tail panels, GRP cowl, retractable undercarriage, wheels, canopy, fueltank, small items and linkage hardware pack.
- Συνημμένα
-
- 9387_2.jpg (11.79 KiB) Προβλήθηκε 51 φορές
-
- 9387_1.jpg (11.62 KiB) Προβλήθηκε 51 φορές
-
- 9387.jpg (10.05 KiB) Προβλήθηκε 51 φορές
Απ: Messerschmitt Graupner WP 108 Taifun
Συμφωνα με τον κατασκευαστη δεν εχει ιδαιτερες δυσκολιες στην συναρμολογηση του και ειναι ενα ARF κιτ το οποιο μπορει να ολοκληρωθει σε συντομο χρονικο διαστημα. Θα το εξακριβωσω βεβαια κατα την παραλαβη του οποτε και θα επανελθω με περισσοτερες λεπτομερειες.
Οπως και να χει, θεωρω πως η μεταπηδηση μου απ τα ηλεκτρικα στα θερμικα α/π, θα γινει αν μη τι αλλο, με ενα πανεμορφο μοντελο το οποιο και θα ερθει να γεφυρωσει το 1380 mm εκπετασμα του Grasshopper με εκεινο των 1800 mm του Hellcat.
Οπως και να χει, θεωρω πως η μεταπηδηση μου απ τα ηλεκτρικα στα θερμικα α/π, θα γινει αν μη τι αλλο, με ενα πανεμορφο μοντελο το οποιο και θα ερθει να γεφυρωσει το 1380 mm εκπετασμα του Grasshopper με εκεινο των 1800 mm του Hellcat.
- Συνημμένα
-
- 9387_4.jpg (9.8 KiB) Προβλήθηκε 51 φορές
-
- 9387_3.jpg (7.51 KiB) Προβλήθηκε 51 φορές
Απ: Messerschmitt Graupner WP 108 Taifun
Φιλε Defender Καλημερα
Το α/π ειναι φοβερο και θα δεις σχολια στην κατηγορια των scale
καθως υπαρχει ειδη θεματακι εκει για το Taifun
Πολυ καλη επιλογη :>) και το περιμενω και εγω πως και πως (O)#
αλλα δυστηχως με εχουν καθυστερησει πολυ :-/// :00//
Αληθεια εσυ απο πουθ το παρηγειλες
ΜΦΧ
Κυριακος
Το α/π ειναι φοβερο και θα δεις σχολια στην κατηγορια των scale
καθως υπαρχει ειδη θεματακι εκει για το Taifun
Πολυ καλη επιλογη :>) και το περιμενω και εγω πως και πως (O)#
αλλα δυστηχως με εχουν καθυστερησει πολυ :-/// :00//
Αληθεια εσυ απο πουθ το παρηγειλες
ΜΦΧ
Κυριακος
Απ: Messerschmitt Graupner WP 108 Taifun
Σωστη παρατηρηση αμιγκο. Κατσε να τα συγχωνευσουμε τα δυο θεματα γιατι πανω στον ενθουσιασμο δεν θυμηθηκα το ηδη υπαρχον.
Απο SMC
θα το φερω.
Ειναι παρα πολυ ομορφο α/π!!!!
Προσθήκη διαχείρισης: Τα θέματα συγχωνεύθηκαν.
Απο SMC
θα το φερω.
Ειναι παρα πολυ ομορφο α/π!!!!
Προσθήκη διαχείρισης: Τα θέματα συγχωνεύθηκαν.
Απ: Messerschmitt Graupner WP 108 Taifun
Εδω κι ενα βιντεακι στο οποιο του χει φορεσει την τετραχρονη Saito FA-72 προς την οποια εκλεινα αρχικα κι εγω. Επειτα απο τα σχολια του Τρυφωνα ομως εχω μπει σε σκεψεις για το αν χρειαζομαι λιγο μεγαλυτερη. Μηπως την FA-82 ωστε να μην ξεφυγουμε και πολυ ως προς το κοστος μιας και ειναι το πρωτο μας χαμηλοπτερυγο / θερμικο?
Τα specs των δυο ειναι τα ακολουθα:
FA-72 AAC
Type: 4-Stroke
Displacement: 0.72 cu in (11.8cc)
Bore: 1.06" (27mm)
Stroke: 0.81" (20.6mm)
RPM Range: 2,000 - 12,000
Output (HP/rpm): 1.2/-
Weight (engine only): 16 oz. (455g)
Crankshaft Thread: 7x1mm
Propeller Range: 12x8 - 14x8
Included Muffler, Glow Plug
Decal Sheet, Instructions
FA-82 AAC
Type: 4-Stroke
Displacement: 0.82 cu in (13.8cc)
Bore: 1.14" (29mm)
Stroke: 0.8" (20.4mm)
RPM Range: 2,000 - 12,000
Output (HP/rpm): 1.5/-
Weight (engine only): 16 oz. (455g)
Crankshaft Thread: 7x1mm
Propeller Range: 12x8 - 15x4
Included Muffler, Glow Plug
Decal Sheet, Instructions
http://www.youtube.com/watch?v=-GI4N543A7Y&feature=related
Τα specs των δυο ειναι τα ακολουθα:
FA-72 AAC
Type: 4-Stroke
Displacement: 0.72 cu in (11.8cc)
Bore: 1.06" (27mm)
Stroke: 0.81" (20.6mm)
RPM Range: 2,000 - 12,000
Output (HP/rpm): 1.2/-
Weight (engine only): 16 oz. (455g)
Crankshaft Thread: 7x1mm
Propeller Range: 12x8 - 14x8
Included Muffler, Glow Plug
Decal Sheet, Instructions
FA-82 AAC
Type: 4-Stroke
Displacement: 0.82 cu in (13.8cc)
Bore: 1.14" (29mm)
Stroke: 0.8" (20.4mm)
RPM Range: 2,000 - 12,000
Output (HP/rpm): 1.5/-
Weight (engine only): 16 oz. (455g)
Crankshaft Thread: 7x1mm
Propeller Range: 12x8 - 15x4
Included Muffler, Glow Plug
Decal Sheet, Instructions
http://www.youtube.com/watch?v=-GI4N543A7Y&feature=related
Απ: Messerschmitt Graupner WP 108 Taifun
@P@ :>>> @P@ :>>> @P@ :>>> @P@ :>>> @P@
Γεια σου ωρε Defender. To να εισαι λιγο over-power να εισαι σιγουρος πως δεεεν θα σε 'πηραξει' καθοοολου, ειναι αυτο που θα σε σωσει :-&&εαν τυχει καμιααα στραβη ωστε να εχεις δυναμη ^hola^ να το 'βγαλεις' απο την ασχημη κατασταση που θα εχει ' :-&&πεσει'
:)>)>) (2f) :)>)>) (2f) :)>)>) (2f) :)>)>) (2f) :)>)>) (2f) :)>)>)
Γεια σου ωρε Defender. To να εισαι λιγο over-power να εισαι σιγουρος πως δεεεν θα σε 'πηραξει' καθοοολου, ειναι αυτο που θα σε σωσει :-&&εαν τυχει καμιααα στραβη ωστε να εχεις δυναμη ^hola^ να το 'βγαλεις' απο την ασχημη κατασταση που θα εχει ' :-&&πεσει'
:)>)>) (2f) :)>)>) (2f) :)>)>) (2f) :)>)>) (2f) :)>)>) (2f) :)>)>)
Απ: Messerschmitt Graupner WP 108 Taifun
Εχεις δικιο αμιγκο μου αλλα μετα παμε μοιραια στην 125 (μιας και συμφερει απο καθε αποψη σε σχεση με τις 100 και 115 της Saito) αλλα δεν ειναι υπερβολη για το συγκεκριμενο α/π και ως προς τη δυναμη αλλα κυριως απο πλευρας κοστους?
Μια αλλη σχετικη ερωτηση που θα θελα να κανω μιας και θα ειναι το πρωτο θερμικο... Απο πλευρας καταναλωσης, και κατ επεκταση χρονου πτησης τι θα πρεπει να περιμενω?
Μια αλλη σχετικη ερωτηση που θα θελα να κανω μιας και θα ειναι το πρωτο θερμικο... Απο πλευρας καταναλωσης, και κατ επεκταση χρονου πτησης τι θα πρεπει να περιμενω?
Απ: Messerschmitt Graupner WP 108 Taifun
Γεια σου defender
Βλεπω την εκανες την δουλεια γρηγορα γρηγορα ! Παρα πολυ ωραια ,αλλα κανε λιγο κρατει γιατι το ημισυ δεν αστειευεται .
Τωρα για την μηχανη ισως μια 90αρα FS της ΟS να σε βολευε αρκετα. Παντως οι καταναλωσεις με FS ειναι αρκετα μικρες ,θα βαρεθεις να πετας.Ενα τεποζιτο 350-400 γραμ. θα σε καλυπτει για κανενα 20λεπτο ισως και παραπανω.Οποτε μαλλον θα εισαι αρκετα μεσ'την αδρεναλινη για να συνεχισεις .Να το παραλαβεις γερο και να ναι καλοπεταχτο.
Βλεπω την εκανες την δουλεια γρηγορα γρηγορα ! Παρα πολυ ωραια ,αλλα κανε λιγο κρατει γιατι το ημισυ δεν αστειευεται .
Τωρα για την μηχανη ισως μια 90αρα FS της ΟS να σε βολευε αρκετα. Παντως οι καταναλωσεις με FS ειναι αρκετα μικρες ,θα βαρεθεις να πετας.Ενα τεποζιτο 350-400 γραμ. θα σε καλυπτει για κανενα 20λεπτο ισως και παραπανω.Οποτε μαλλον θα εισαι αρκετα μεσ'την αδρεναλινη για να συνεχισεις .Να το παραλαβεις γερο και να ναι καλοπεταχτο.
Απ: Messerschmitt Graupner WP 108 Taifun
Ευχαριστω. Οποτε καταληγουμε σε καποια απ τις ακολουθες δυο:
O.S.Max FS-91 II Surpass
Type: 4-Stroke
Displacement: 0.912 cu in (14.95cc)
Bore: 1.09" (27.7mm)
Stroke: 0.976" (24.8mm)
RPM Range: 2,000-12,000
Output (HP/rpm): 1.6/11,000
Weight (engine only): 22.6 oz. (641g)
Crankshaft Thread: 5/16"-24
Propeller Range: 13.5x8 - 16x6
Included Muffler/Header, #F Glow Plug
Decal Sheet, Instructions
ή
Saito FA-91 Special AAC
Type: 4-Stroke
Displacement: 0.91 cu in (15cc)
Bore: 1.11" (28.2mm)
Stroke: 0.94" (24mm)
RPM Range: 2,000 - 11,000
Output (HP/rpm): 1.7/-
Weight (engine only): 18.2 oz. (520g)
Crankshaft Thread: 7x1mm
Propeller Range: 12x8 - 15x6
Included Muffler, Glow Plug
Decal Sheet, Instructions
Συγχωρεστε με αλλα εχω ενα κολλημα με τις Saito (Μου αρεσουν περισσοτερο οπτικα... Μην αρχισετε το δουλεμα ομως... Δειξτε κατανοηση)
Υ.Γ: Για το εταιρον ημισυ θα φροντισω να προχωρησω σε ανταποδοτικη εκπληξη ωστε να κατευναστουν τα πνευματα.
O.S.Max FS-91 II Surpass
Type: 4-Stroke
Displacement: 0.912 cu in (14.95cc)
Bore: 1.09" (27.7mm)
Stroke: 0.976" (24.8mm)
RPM Range: 2,000-12,000
Output (HP/rpm): 1.6/11,000
Weight (engine only): 22.6 oz. (641g)
Crankshaft Thread: 5/16"-24
Propeller Range: 13.5x8 - 16x6
Included Muffler/Header, #F Glow Plug
Decal Sheet, Instructions
ή
Saito FA-91 Special AAC
Type: 4-Stroke
Displacement: 0.91 cu in (15cc)
Bore: 1.11" (28.2mm)
Stroke: 0.94" (24mm)
RPM Range: 2,000 - 11,000
Output (HP/rpm): 1.7/-
Weight (engine only): 18.2 oz. (520g)
Crankshaft Thread: 7x1mm
Propeller Range: 12x8 - 15x6
Included Muffler, Glow Plug
Decal Sheet, Instructions
Συγχωρεστε με αλλα εχω ενα κολλημα με τις Saito (Μου αρεσουν περισσοτερο οπτικα... Μην αρχισετε το δουλεμα ομως... Δειξτε κατανοηση)
Υ.Γ: Για το εταιρον ημισυ θα φροντισω να προχωρησω σε ανταποδοτικη εκπληξη ωστε να κατευναστουν τα πνευματα.
Απ: Messerschmitt Graupner WP 108 Taifun
Μπορει να ειναι ωραιες οπτικα ...αλλα θα δυσκολευθεις απο ανταλακτικα !!
Απ: Messerschmitt Graupner WP 108 Taifun
ΟΚ then... OS FS-91... Εκλεισε...!!! Χιλια ευχαριστω...!!!
Απ: Messerschmitt Graupner WP 108 Taifun
Ωραιο το silver αλλα και κανενα πιο "αγριο" χρωματακι δεν θα του πεφτε ασχημα... Υπαρχει τροπος να αλλαξει καποιος το paint scheme χωρις να βγαλει απο πανω του το πρωτο μονοκοτ? Μαλλον οχι ε?
- Συνημμένα
-
- 2.jpg (75.91 KiB) Προβλήθηκε 51 φορές
-
- 1.jpg (119.95 KiB) Προβλήθηκε 51 φορές
Απ: Messerschmitt Graupner WP 108 Taifun
Εχεις τρελλαθει με αυτο το Α/Π. Απο οτι ξερω το Monokote βαφεται .Δεν το εχω κανει και δεν ξερω κανεναν που να το εχει κανει.Με τα βερνικια Lustrakote,μπορεις να πειραματιστεις...σε ενα σημειο η σε καποιο δειγμα και μετα ολα θα ειναι ευκολα !!! Θα το ψαξω και γω !!
Απ: Messerschmitt Graupner WP 108 Taifun
Τι καλος ανθρωπος εισαι συ φανταστικε μου mod... (2f)
Ε ναι... εχω παλαβωσει εντελως ειναι η αληθεια με το συγκεκριμενο... Θα ναι και το πρωτο μου θερμικο οποτε... θελω να το "περιποιηθω"...!!!
Υ.Γ: Εχω παθει πλακα με το STINSON - RELIANT SR8. Ακομα κι ετσι αντυτο με τον κινητηρα πανω, ειναι πανεμορφο!!!
Ε ναι... εχω παλαβωσει εντελως ειναι η αληθεια με το συγκεκριμενο... Θα ναι και το πρωτο μου θερμικο οποτε... θελω να το "περιποιηθω"...!!!
Υ.Γ: Εχω παθει πλακα με το STINSON - RELIANT SR8. Ακομα κι ετσι αντυτο με τον κινητηρα πανω, ειναι πανεμορφο!!!
Απ: Messerschmitt Graupner WP 108 Taifun
........και που να το δεις και απο κοντα το Stinson ......κριμα που η εταιρεια εκλεισε οριστικα και μειναμε απο καλα μοντελα.Αν ειναι το πρωτο σου θερμικο μηπως θα ταν καλυτερα να δοκιμαζες με ενα trainer...λεω εγω τωρα