Trex 450, Scorpion Motor 2221-6
-
- Δημοσιεύσεις: 208
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 9:27 pm
Trex 450, Scorpion Motor 2221-6
Τελευταια εχω φτιαξει το 450 μου με καποια σημαντικα upgrade οπως ειναι το μοτερ που εχω βαλει.
Μετα απο ερευνα βρηκα ενα πολυ φθηνο και αξιοπιστο μοτερ που κανει το ε/π οπως πολλοι λενε "ΤΟΥΜΠΑΝΟ"
Προσωπικα δεν εχω δει τετοια δυναμη σε μικρο ε/π οπως και πολλοι που το βλεπουν να πεταει.
Mου επιτρεπει να κανω πραγματα που προσωπικα ουτε μπορουσα να τα φανταστω οπως τικ-τοκ συνεχομενα
χωρις να πεφτει η δυναμη για οση ωρα θελω και με +-12 μοιρες pitch
Να τονισω οτι ειναι φιλικο προς τις μπαταριες μου δεν τις ζεσταινει καθολου ουτε και τις φουσκωνει.
Το μοτερ ειναι 4400 KV και βγαζει 525 WATT
Μερικοι πιστευουν οτι θελει πολλα αμπερ speed control. Στο βιντεακι πιο κατω ειναι με 35Α της Align
και εγω το παιζω με 40Α του μινι τιταν χωρις κανενα προβλημα απολυτως.
Με εναν φιλο μετρησαμε ποσα αμπερ τραβαει σε +12 μοιρες με 100 100 100 100 100 στο γκαζι
και εβγαλε 55Α Ομως δεν "πινει" τις κινεζικες μου μπαταριες οι οποιες ζουν ακομα
και παιζουν καλα μετα απο τετοια χρηση
Βιντεο (To συγκεκριμενο εχει το ιδιο σεταπ με το δικο μου πλην των VBLADES.Στο δικο μου RADIX)
http://www.youtube.com/watch?v=LWlmcb0q158
Βασικα αυτο που θελω να τονισω ειναι το εξης.Οταν ειχα το 600αρι το ηλεκτρικο για να μπορεσω να το κανω
τοσο δυνατο οσο ηθελα δυστηχως δεν μπορουσα λογω οικονομικης δυνατοτητας μιας και ενα καλο μοτερ
και speed control κοστιζουν περισσοτερο απο 500 ευρω και δεν βαζω και τις μπαταριες που χρειαζεται.
Στο μικρο ομως και με αυτες τις δυνατοτητες δεν κοστιζει πολλα και η ευχαριστηση που αποκομιζεις ειναι τεραστια!!
Κατι πολυ σημαντικο που ξεχασα πριν να αναφερω ειναι οτι το συγκεκριμενο μοτερ αντεχει εξωτερικα μεχρι 180 βαθμους
κελσιου και εσωτερικα μεχρι 200. Το μειονεκτημα που εχεις βεβαια αν παιζεις το μοτερ στο φουλ ειναι η διαρκεια πτησης.
Επισης το παιζω με 11 δοντια πινιον.Αλλα μπορει καποιος να χρησιμοποιησει και 10αρι αν πιστευει οτι ειναι αρκετο.
Προσωπικα παιζω με -+12 και 100 παντου στο γκαζι και βγαζω 5 λεπτα πτησης αλλα πιστευω οτι παιρνω τετοια ευχαριστηση
που δεν χρειαζεται αλλο. Βεβαια δεν ειναι απαραιτητο να παιζεις στο φουλ μιας και βγαζει 3600 στροφες αλλα ετσι αρεσει σε
μενα.
Ενας πολυ καλος μου φιλος ο Παντελης που εχει το ιδιο σεταπ με το δικο μου (μιας και μαζι τα πηραμε) παιζει στις 2800 στροφες
και βγαζει περιπου 8-9 λεπτα πτησης..
Θα μου πει καποιος ομως ποιος ο λογος να εχεις ενα τετοιο μοτερ αφου και με τα απλα μπορεις να βγαλεις περιπου 3000 στροφες.
Στο συγκεκριμενο ας υποθεσουμε οτι παιζει καποιος 2800 στροφες το οποιο σημαινει περιπου στο 60% παντου(με governor).
Ο λογος ειναι οτι μπορει να διατηρησει τις στροφες αυτες σε οποιοδηποτε ζορι του ε/π ακομα και με 12 μοιρες με αποτελεσμα
να μην "ψοφαει" το μοτερ και να διατηρει την ενεργεια.
Επισης βγηκε και V2 του ιδιου μοτερ με μερικες βελτιωσεις :
1. Added integral centrifugal blower fan for more efficient cooling
2. Flux ring is threaded to end housing for added stability
3. Different magnet profile for higher flux concentration
4. New stator profile for increased efficiency
10% more torque, 8% higher rpm, 15 degrees cooler, 12% higher efficiency
Aυτα στην καινουρια εκδοση
και αναλυτικα χαρακτηριστικα για αυτους που ενδιαφερονται.
HK-2221-6 4400kv
Stator Diameter ............................ 22.0 mm (0.866 in)
Stator Thickness ........................... 21.0 mm (0.827 in)
No. of Stator Arms ................................................. 9
No. of Magnet Poles ................................................ 6
Motor Wind ............................................ 6 Turn Delta
Motor Wire ...................... 20-Strand 0.21mm (31 AWG)
Motor Kv ........................................... 4400 RPM / Volt
No-Load Current (Io) ................. 2.89 Amps @ 10 volts
Motor Resistance (Rm) ............................. 0.016 Ohms
Max Continuous Current ............................... 52 Amps
Max Continuous Power ................................ 525 Watts
Weight .......................................... 79 Grams (2.79oz)
Outside Diameter .......................... 27.9 mm (1.097 in)
Shaft Diameter ............................. 3. mm (0.125 in)
Body Length ................................. 33.6 mm (1.323 in)
Overall Shaft Length ...................... 57.0 mm (2.244 in)
Και τελος θελω να πω οτι πλεον το 450 εγινε το "LIVE SIMULATOR" που μπορω αφοβα να δοκιμασω οτιδηποτε
καινουριο κανω
http://www.youtube.com/watch?v=hXv_FzJX0XQ
Και για τους φιλους του ΤΡΕΞ 500 εχει βγει και για αυτο μοτερ scorpion.
http://www.youtube.com/watch?v=VdpoRhd0PPM
Μετα απο ερευνα βρηκα ενα πολυ φθηνο και αξιοπιστο μοτερ που κανει το ε/π οπως πολλοι λενε "ΤΟΥΜΠΑΝΟ"
Προσωπικα δεν εχω δει τετοια δυναμη σε μικρο ε/π οπως και πολλοι που το βλεπουν να πεταει.
Mου επιτρεπει να κανω πραγματα που προσωπικα ουτε μπορουσα να τα φανταστω οπως τικ-τοκ συνεχομενα
χωρις να πεφτει η δυναμη για οση ωρα θελω και με +-12 μοιρες pitch
Να τονισω οτι ειναι φιλικο προς τις μπαταριες μου δεν τις ζεσταινει καθολου ουτε και τις φουσκωνει.
Το μοτερ ειναι 4400 KV και βγαζει 525 WATT
Μερικοι πιστευουν οτι θελει πολλα αμπερ speed control. Στο βιντεακι πιο κατω ειναι με 35Α της Align
και εγω το παιζω με 40Α του μινι τιταν χωρις κανενα προβλημα απολυτως.
Με εναν φιλο μετρησαμε ποσα αμπερ τραβαει σε +12 μοιρες με 100 100 100 100 100 στο γκαζι
και εβγαλε 55Α Ομως δεν "πινει" τις κινεζικες μου μπαταριες οι οποιες ζουν ακομα
και παιζουν καλα μετα απο τετοια χρηση
Βιντεο (To συγκεκριμενο εχει το ιδιο σεταπ με το δικο μου πλην των VBLADES.Στο δικο μου RADIX)
http://www.youtube.com/watch?v=LWlmcb0q158
Βασικα αυτο που θελω να τονισω ειναι το εξης.Οταν ειχα το 600αρι το ηλεκτρικο για να μπορεσω να το κανω
τοσο δυνατο οσο ηθελα δυστηχως δεν μπορουσα λογω οικονομικης δυνατοτητας μιας και ενα καλο μοτερ
και speed control κοστιζουν περισσοτερο απο 500 ευρω και δεν βαζω και τις μπαταριες που χρειαζεται.
Στο μικρο ομως και με αυτες τις δυνατοτητες δεν κοστιζει πολλα και η ευχαριστηση που αποκομιζεις ειναι τεραστια!!
Κατι πολυ σημαντικο που ξεχασα πριν να αναφερω ειναι οτι το συγκεκριμενο μοτερ αντεχει εξωτερικα μεχρι 180 βαθμους
κελσιου και εσωτερικα μεχρι 200. Το μειονεκτημα που εχεις βεβαια αν παιζεις το μοτερ στο φουλ ειναι η διαρκεια πτησης.
Επισης το παιζω με 11 δοντια πινιον.Αλλα μπορει καποιος να χρησιμοποιησει και 10αρι αν πιστευει οτι ειναι αρκετο.
Προσωπικα παιζω με -+12 και 100 παντου στο γκαζι και βγαζω 5 λεπτα πτησης αλλα πιστευω οτι παιρνω τετοια ευχαριστηση
που δεν χρειαζεται αλλο. Βεβαια δεν ειναι απαραιτητο να παιζεις στο φουλ μιας και βγαζει 3600 στροφες αλλα ετσι αρεσει σε
μενα.
Ενας πολυ καλος μου φιλος ο Παντελης που εχει το ιδιο σεταπ με το δικο μου (μιας και μαζι τα πηραμε) παιζει στις 2800 στροφες
και βγαζει περιπου 8-9 λεπτα πτησης..
Θα μου πει καποιος ομως ποιος ο λογος να εχεις ενα τετοιο μοτερ αφου και με τα απλα μπορεις να βγαλεις περιπου 3000 στροφες.
Στο συγκεκριμενο ας υποθεσουμε οτι παιζει καποιος 2800 στροφες το οποιο σημαινει περιπου στο 60% παντου(με governor).
Ο λογος ειναι οτι μπορει να διατηρησει τις στροφες αυτες σε οποιοδηποτε ζορι του ε/π ακομα και με 12 μοιρες με αποτελεσμα
να μην "ψοφαει" το μοτερ και να διατηρει την ενεργεια.
Επισης βγηκε και V2 του ιδιου μοτερ με μερικες βελτιωσεις :
1. Added integral centrifugal blower fan for more efficient cooling
2. Flux ring is threaded to end housing for added stability
3. Different magnet profile for higher flux concentration
4. New stator profile for increased efficiency
10% more torque, 8% higher rpm, 15 degrees cooler, 12% higher efficiency
Aυτα στην καινουρια εκδοση
και αναλυτικα χαρακτηριστικα για αυτους που ενδιαφερονται.
HK-2221-6 4400kv
Stator Diameter ............................ 22.0 mm (0.866 in)
Stator Thickness ........................... 21.0 mm (0.827 in)
No. of Stator Arms ................................................. 9
No. of Magnet Poles ................................................ 6
Motor Wind ............................................ 6 Turn Delta
Motor Wire ...................... 20-Strand 0.21mm (31 AWG)
Motor Kv ........................................... 4400 RPM / Volt
No-Load Current (Io) ................. 2.89 Amps @ 10 volts
Motor Resistance (Rm) ............................. 0.016 Ohms
Max Continuous Current ............................... 52 Amps
Max Continuous Power ................................ 525 Watts
Weight .......................................... 79 Grams (2.79oz)
Outside Diameter .......................... 27.9 mm (1.097 in)
Shaft Diameter ............................. 3. mm (0.125 in)
Body Length ................................. 33.6 mm (1.323 in)
Overall Shaft Length ...................... 57.0 mm (2.244 in)
Και τελος θελω να πω οτι πλεον το 450 εγινε το "LIVE SIMULATOR" που μπορω αφοβα να δοκιμασω οτιδηποτε
καινουριο κανω
http://www.youtube.com/watch?v=hXv_FzJX0XQ
Και για τους φιλους του ΤΡΕΞ 500 εχει βγει και για αυτο μοτερ scorpion.
http://www.youtube.com/watch?v=VdpoRhd0PPM
Απ: Trex 450 , SCORPION MOTOR 2221-6
Na prosexeis. Ta 35A Speed Control einai liga kai an kaei den anebeneis na to piasis, katebaiei afto!
Diabase ti lene ekso gia ta A poy troei!
Diabase ti lene ekso gia ta A poy troei!
Απ: Trex 450 , SCORPION MOTOR 2221-6
Πηγα προχτες για πτηση με το τ-ρεχ 450se
Eχω βαλει scorpion motor 2221-6 με esc 35 align
ολα καλα, βαζω μια καινουρια μταταρια (παρθενικη πτηση με αυτη την μπαταρια)
Flight power EVO21703S1P 25C
Με το που παω να βαλω idle ap στα 10 μετρα υψος
ακουστηκε ενα μπαμ!!!
δεν εμεινε τιποτα
η μπαταρια εξαφανηστηκε το ε/π διαληθηκε!!
Δεν βρεθηκε ποτε η μπαταρια..
δεν μπορω να καταλαβω τι εγινε??
Eχω βαλει scorpion motor 2221-6 με esc 35 align
ολα καλα, βαζω μια καινουρια μταταρια (παρθενικη πτηση με αυτη την μπαταρια)
Flight power EVO21703S1P 25C
Με το που παω να βαλω idle ap στα 10 μετρα υψος
ακουστηκε ενα μπαμ!!!
δεν εμεινε τιποτα
η μπαταρια εξαφανηστηκε το ε/π διαληθηκε!!
Δεν βρεθηκε ποτε η μπαταρια..
δεν μπορω να καταλαβω τι εγινε??
Απ: Trex 450 , SCORPION MOTOR 2221-6
αυτο με την ανατιναξη της μπαταριας πρωτη φορα το ακουω.
εχει ξανασυμβει σε καποιον?? :(
τι στην ευχη πρεπει να στρωνουμε και τις lipo τωρα :-///
εχει ξανασυμβει σε καποιον?? :(
τι στην ευχη πρεπει να στρωνουμε και τις lipo τωρα :-///
Απ: Trex 450 , SCORPION MOTOR 2221-6
Πρωτη φορα το ακους? καθημερινα ανατιναζονται λιπο!
Η flight power ηταν αγορασμενη απο Ελλαδα; Εχει εγγυηση αυτη.
ηταν γνησια; απο αυτα που λες απλως στο ζορι κλαταρισε! αλλα λες οτι ηταν 25c!
mha?
Η flight power ηταν αγορασμενη απο Ελλαδα; Εχει εγγυηση αυτη.
ηταν γνησια; απο αυτα που λες απλως στο ζορι κλαταρισε! αλλα λες οτι ηταν 25c!
mha?
Απ: Trex 450 , SCORPION MOTOR 2221-6
thn vrikes thn lipo? h eksaganistike dia pantos?
oi flight power nomizo einai kales bataries. Pvs egine na ekragoun?
oi flight power nomizo einai kales bataries. Pvs egine na ekragoun?
Απ: Trex 450 , SCORPION MOTOR 2221-6
To scorpion σκορπισε το ελικοπτερο. =B= =B= =B=
Απ: Trex 450 , SCORPION MOTOR 2221-6
Οxι η lipo εξαφανηστηκε , πηγα ξανα στο μερος που επεσε αλλα τιποτα.
ημπαταρια ηταν αγορασμενη απο αμερικη,
Καποιος μου ειπε οτι ηθελε στρωσιμο στην πρωτη πτηση.
Δεν το νομιζω
υστερα απο αυτο το συμβαν το scorpion motor εκατσε στο ραφι
το παλιομοτερο τουσ επινε το αιμα!!!
ημπαταρια ηταν αγορασμενη απο αμερικη,
Καποιος μου ειπε οτι ηθελε στρωσιμο στην πρωτη πτηση.
Δεν το νομιζω
υστερα απο αυτο το συμβαν το scorpion motor εκατσε στο ραφι
το παλιομοτερο τουσ επινε το αιμα!!!
Απ: Trex 450 , SCORPION MOTOR 2221-6
Θερμικό και πάλι θερμικό. Εγγύηση. :-\ Τα ηλεκτρικά είναι για να τα βγάζουμε πέρα οι έμποροι επειδή στην αρχή είναι φτηνάκαι τραβάνε {}>@.?< Τι είπα τώρα, για κλωτσίδια είμαι, αλλά είπαμε ρε παιδιά πρώτα είμαι μοντελιστής, δε μπορεί να μου φύγει αυτή η αρρώστια :>>>
Απ: Trex 450 , SCORPION MOTOR 2221-6
Εγώ πάντως στα specs του μοτέρ στο πρώτο ποστ βλέπω Max Continuous Current ............................... 52 Amps
πώς τοποθετήθηκε με 35 αρη ESc και μάλιστα Align όπου εχουν ακουστή προβλήματα ακομα και με το stock moter ?
δέν ξέρω αλλα κάτι μου λέει οτι ο ESC δεν άντεξε βραχυκύκλωσε και έσκασε την μπαταρία .
Δέν φταίει το μοτέρ αυτό λέει 52 Α Continuous οποτε σε peak περναει τα 60 A αρα η χρηση ενώς 60 αρι ESC ηταν επιβεβλημένη .
η Μπαταρία πάλι 2170 25 c =54,25 A και αυτή στα όρια δέν ήθελε και πολύ βρε παιδιά ? Απλά μαθηματικά ειναι :(
Στο ελικόπτερο πετάει το μοτέρ αρα σχεδόν σε όλη την πτήση το μοτέρ τραβάει πολυ ρεύμα ιδικά σε ακροβατικά
To είχε πει και ο heli iles αλλά δέν τον άκουσε κανείς :(
O Micky ανάφερε οτι μέτρισε 55 Α με κινέζικη lipo αρα λιγότερα volt απο μία EVO οπότε και λιγότερα Αμπερ .
O micky επισης είπε οτι έχει 11αρι Pinion αρα 13,64:1 το Trex v2 ερχετε με 12αρη stock 12,5:1 οπότε ακόμα περισότερα Amper ΚΟΚ .
πώς τοποθετήθηκε με 35 αρη ESc και μάλιστα Align όπου εχουν ακουστή προβλήματα ακομα και με το stock moter ?
δέν ξέρω αλλα κάτι μου λέει οτι ο ESC δεν άντεξε βραχυκύκλωσε και έσκασε την μπαταρία .
Δέν φταίει το μοτέρ αυτό λέει 52 Α Continuous οποτε σε peak περναει τα 60 A αρα η χρηση ενώς 60 αρι ESC ηταν επιβεβλημένη .
η Μπαταρία πάλι 2170 25 c =54,25 A και αυτή στα όρια δέν ήθελε και πολύ βρε παιδιά ? Απλά μαθηματικά ειναι :(
Στο ελικόπτερο πετάει το μοτέρ αρα σχεδόν σε όλη την πτήση το μοτέρ τραβάει πολυ ρεύμα ιδικά σε ακροβατικά
To είχε πει και ο heli iles αλλά δέν τον άκουσε κανείς :(
O Micky ανάφερε οτι μέτρισε 55 Α με κινέζικη lipo αρα λιγότερα volt απο μία EVO οπότε και λιγότερα Αμπερ .
O micky επισης είπε οτι έχει 11αρι Pinion αρα 13,64:1 το Trex v2 ερχετε με 12αρη stock 12,5:1 οπότε ακόμα περισότερα Amper ΚΟΚ .
-
- Δημοσιεύσεις: 208
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 9:27 pm
Απ: Trex 450 , SCORPION MOTOR 2221-6
Εχω και flightpower και kongpower, κινεζικες, εχω δοκιμασει οτι μπαταρια μπορειτε να φανταστειτε
και δεν ειχα ποτε κανενα προβλημα.και το ε/π το παιζω στην καμπυλη του γκαζιου 100 100 100 100 100
Ναι οι λιπο θελουν στρωσιμο. 5 αργες φορτισεις και αποφορτιση μεχρι το 50% διοτι "στρωνει"
το χημικο μεσα.
Παναγιωτη οτι ειπες οτι ειπα ισχυει.
Και παρεπιπτωντως τα ηλεκτρικα σκιζουν.2 φιλοι εχουν παρει το τρεξ 500 και ο ενας με flightpower
και οι 2 με scorpion. Εχουμε χαζεψει στην κυριολεξια με το αποτελεσμα!!!
και δεν ειχα ποτε κανενα προβλημα.και το ε/π το παιζω στην καμπυλη του γκαζιου 100 100 100 100 100
Ναι οι λιπο θελουν στρωσιμο. 5 αργες φορτισεις και αποφορτιση μεχρι το 50% διοτι "στρωνει"
το χημικο μεσα.
Παναγιωτη οτι ειπες οτι ειπα ισχυει.
Και παρεπιπτωντως τα ηλεκτρικα σκιζουν.2 φιλοι εχουν παρει το τρεξ 500 και ο ενας με flightpower
και οι 2 με scorpion. Εχουμε χαζεψει στην κυριολεξια με το αποτελεσμα!!!
Απ: Trex 450 , SCORPION MOTOR 2221-6
Το ESC δεν βραχυκυκλωσε, το δουλευω τωρα με το μοτερ της align,
και λειτουργει μια χαρα.
πιστευω οτι εσκασε γιατι το μοτερ τραβηξε αποτομα πολλα αμπερ.
Αλλα παλι ,το35 ESC μπορουσε να δωσει παραπανω απο 35 αμπερ???
και λειτουργει μια χαρα.
πιστευω οτι εσκασε γιατι το μοτερ τραβηξε αποτομα πολλα αμπερ.
Αλλα παλι ,το35 ESC μπορουσε να δωσει παραπανω απο 35 αμπερ???
Απ: Trex 450 , SCORPION MOTOR 2221-6
Παραληψη
να αναφερω οτι πριν σκασει αυτη η μπαταρια
μου εχει φουσκωσει αλλες 2 lipo flightpower 1800 25c στις πρωτες πτησες
να αναφερω οτι πριν σκασει αυτη η μπαταρια
μου εχει φουσκωσει αλλες 2 lipo flightpower 1800 25c στις πρωτες πτησες
Απ: Trex 450 , SCORPION MOTOR 2221-6
Τι pinion?
Απ: Trex 450 , SCORPION MOTOR 2221-6
Με 11αρι