Σελίδα 8 από 8

Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 27, 2015 12:42 pm
από ankon
w1ndsurfer έγραψε: Αντωνη
Βγάλε το bellcrank και βάλε servo στην φωλιά (ένα servo σε κάθε φτερό)
Σε άλλο κανάλι το κάθε servo ώστε να ρυθμίσεις ανεξάρτητα end-points


Είναι μια καλή λύση και θα δουλέψει. Απλά άντε ξανά κατασκευές σε μια λάθος σχεδίαση του συγκεκριμένου σημείου του μοντέλου.

Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 27, 2015 12:48 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Είναι η βέργα μπροστά και πίσω το δοκάρι Δοκίμασα διάφορα servo μα δεν χωρά κανένα από αυτά Το σύστημα είναι βλακώδες και επικίνδυνο Μία λύση θα ήταν servoless μα πάλι δεν είχα τύχη με κάποια που δοκίμασα

Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 27, 2015 12:48 pm
από w1ndsurfer
Τότε κράτα το bellcrank και φτιάξε φωλιά για το servo στο φτερό
(π.χ. στο κάτω μέρος της φωτό που έβαλες)

Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 27, 2015 12:50 pm
από Mogolos
Βάλε καλά ball link και δεν θα εχεις πρόβλημα

Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 27, 2015 1:01 pm
από w1ndsurfer
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: Μία λύση θα ήταν servoless μα πάλι δεν είχα τύχη με κάποια που δοκίμασα


Τα κινεζικής προέλευσης ηλεκτρικά ανασυρόμενα έχουν το πρόβλημα ότι "διαβάζουν" το τέλος της διαδρομής από τα αμπερ που ανεβάζει το μοτεράκι, με συνέπεια (ειδικά στα περιστρεφόμενα τύπου P-40) όταν τα κατεβάζεις να τερματίζουν στην μέση της διαδρομής λόγω της αντίστασης του αερορεύματος που χτυπάει φάτσα τον τροχό όπως αυτός κατεβαίνει και περιστρέφεται.

Στο δικό μου Black horse P-40 είχα βάλει ηλεκτρικά Lado αυθεντικά του 2008 όταν τα έφτιαχνε ο ίδιος ο Doug στο εργαστήριό του. Ακόμα λειτουργούν άψογα στο Corsair μου!

Άλλος φίλος που αγόρασε το ίδιο (θεωρητικά) retract Lado αλλά από τον νέο ιδιοκτήτη e-retract.fr του βγήκαν μάπα, τα έχει επιστρέψει 2 φορές για αντικατάσταση εντός εγγύησης ...

Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 27, 2015 2:52 pm
από bladeskiller
Το πρόβλημα με τα κινέζικα ηλεκτρικά retracts δεν είναι ο τρόπος που ανιχνεύουν το τέλος της διαδρομής. Ο ίδιος τρόπος εξάλλου χρησιμοποιείται και σε καλά retracts όπως lado, eurokit και αν θυμάμαι και στα electron.
Το πρόβλημα είναι ότι έχουν αδύναμα μοτέρ σε σχέση με το βάρος του μοντέλου για το οποίο υποτίθεται ότι προορίζονται ,με αποτέλεσμα ή που να βάζουν έναν υπερβολικό λόγο μείωσης στροφών προς τον ατέρμονα οπότε προλαβαίνεις να κάνεις κανένα τσιγάρο μέχρι να ανοίξουν ή, με το που θα βρουν το παραμικρό εμπόδιο ,το ρεύμα φτάνει αμέσως την τιμή μεγίστης ροπής και θεωρεί η πλακέτα ότι φτάσαν στο τέλος της διαδρομής. Καλά ,δεν μιλάμε για προχώ αλγόριθμους ανίχνευσης της αύξησης του ρεύματος όπως, για παράδειγμα, σύγκριση του χρόνου που μετράται αύξηση του ρεύματος σε σχέση με τον ελάχιστο χρόνο διαδρομής ,που γίνεται για παράδειγμα στα eurokit. Αυτά είναι ψιλά γράμματα για τον κινέζο, ο οποίος, σε μερικά φτηνά retracts ,"θεωρεί" ότι όλα τα σκέλη κάνουν τον ίδιο χρόνο και βάζει μονό κύκλωμα ανίχνευσης ρεύματος με αποτέλεσμα ,αν ένα σκέλος είναι πιο βαρύ, να μην κλείσει τελείως ενώ τα άλλα έχουν κλείσει.
Οσο για τα lado τα χρησιμοποιώ σε τζετ των 10 κιλών και μέχρις ώρας δεν έχουν παρουσιάσει το παραμικρό. Και είναι σχετικά καινούριας παραγωγής γιατί τα πήρα το 2013 από την e-retracts. Χρειάζεται όμως εδώ προσοχή σε ένα σημείο. Υπάρχει η παλιότερη πλακέτα η οποία είναι κανονικά για 5-5.5 βολτς. Πολλοί ,που έβαλαν μεγαλύτερη τάση όπως δίσελη Α123 για παράδειγμα, έχασαν. Η πλακέτα από τα δικά μου έχει πάνω το γράμμα D, που σημαίνει ότι είναι η καινούρια πλακέτα ,η οποία υποτίθεται ότι λειτουργεί και με δίσελη λίπο. Αλλά προτιμώ να τα δουλεύω με δίσελη Α123.